• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Vinner Vi Gull!?

Started by Brann4, July 27, 2007, 18:48:46 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Xminator

Med så få kamper igjen er det helt feil å snakke om "prosent". Alt kan skje. På samme måte som man kan tape en cupfinale man leder 2-0.

Erlend

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Fabregas"


Vi trenger ikke "tape oss voldsomt spillemessig for å unngå å ta dette hjem"! Man kan fint rundspille motstandere og likevel ikke vinne - og kanskje til og med tape. Det er dette med marginer og flaks/uflaks, vet du!

Vi har overhodet ingen garantier for at vi vinner både mot Lyn, AaFK og TIL. Førstnevnte tapte vi 0-6 for borte, og de to siste var det såvidt vi slo hjemme. Og kampene mot LSK og Viking kan meget godt ende med tap!

For Ã¥ ta dette med Lyn: de holder nÃ¥ pÃ¥ Ã¥ rote seg inn i nedrykksstriden sÃ¥nn som de holder pÃ¥ nÃ¥.  Lyn nÃ¥ i forhold til det som slo oss er som oss uten Andresen og Helstad.  Regner tre poeng der

Falkman

eg sitter nesten med det inntrykket at det  for enkelte pÃ¥ dette forumet nærmest har gÃ¥tt prestisje i  helle mest mulig kaldt blod i Ã¥rene pÃ¥ andre.. eg sier ikkje at alt e avgjort, men  det mÃ¥ jo være lov Ã¥ gi uttrykk for  en viss optimisme i tider som disse. personlig føler eg meg sikker pÃ¥  at vi slÃ¥r Lyn hjemme. og at vi skraper sammen 4 poeng i de  gjenstÃ¥ende  bortekampene, føler eg meg og  rimelig trygg pÃ¥. UnngÃ¥r vi tap hjemme mot Viking, vil vi isÃ¥fall ta gullet, forutsatt at de ikkje har tapt hjemme mot Stabæk..  det gjenstÃ¥r en del arbeid fremdeles, men klarer vi det ikkje i Ã¥r, mister eg troen pÃ¥ at eg noensinne kommer til  Ã¥ fÃ¥  oppleve at gullet kommer hem!

gitarbroiler

Quotemen klarer vi det ikkje i år, mister eg troen på at eg noensinne kommer til å få oppleve at gullet kommer hem!


Ja, det var det forøvrig MANGE som sa i fjor også.....

Baunebob

Hvordan blir dette. Hvis vi nå skulle klare og ta gull.

Det blir vel umulig tildelt Brann tidligere enn Viking Kampen ?

Hvis Brann skulle avgjøre i Aalesund. Får de gullet der da ?

fortune

Neppe.. Man forsøker så godt det lar seg gjøre å dele ut pokalen på lagets hjemmebane.
First is first, second is nothing

naitsirk

QuoteSitat:
men klarer vi det ikkje i år, mister eg troen på at eg noensinne kommer til å få oppleve at gullet kommer hem!


Ja, det var det forøvrig MANGE som sa i fjor også.....


forskjelle er at me leder med 6 poeng når det gjenstår 5 kamper og ikkje 10 som i fjor.
rbk var  4 poeng bak etter 17 serierunder

dudo

Rett skal være rett, vi ledet strengt tatt aldri med mer enn 5 poeng i fjor.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!


Kirk

Liker mindre og mindre alt dette snakket om gulldrakter, gulløl og gullfeiring.   Vi kommer virkelig til Ã¥ bli gjort til latter for evig tid hvis gullet ryker nÃ¥.

Virker nesten som det bare er meg (og muligens et par til) som går med nervene i helspenn her, mens de fleste er skråsikre på at Brann tar gull.

Tar ingenting for gitt før absolutt alt er avgjort og alle ankemuligheter er brukt opp . . !

Optimist av natur - pessimist av erfaring.

Christian

Du er langt i fra aleine, Kirk. Her feires ingenting på forskudd og nervene er i spenn.

At næringslivet driver på på denne måten er vel bare fordi de må være tidlig ute for å være med på festen - om den kommer. De opererer med penger ikkje følelser.

krøvel vellevold

Quote from: "Kirk"Liker mindre og mindre alt dette snakket om gulldrakter, gulløl og gullfeiring.   Vi kommer virkelig til Ã¥ bli gjort til latter for evig tid hvis gullet ryker nÃ¥.

Virker nesten som det bare er meg (og muligens et par til) som går med nervene i helspenn her, mens de fleste er skråsikre på at Brann tar gull.

Tar ingenting for gitt før absolutt alt er avgjort og alle ankemuligheter er brukt opp . . !

Optimist av natur - pessimist av erfaring.


Vi må faktisk vente noen år før vi kan feire gullet med sikkerhet. Kan jo være at det dukker opp en eller annen korrupsjonsskandale i ettertid. Ikke det at Brann har bestukket noen. Men det kan jo være at Viking bestikker dommeren i kampen mot Stabæk, og at Stabæk tilkjennes seieren og dermed går forbi Brann på sluttabellen.

Eller hva om Brann vinner serien på bedre målforskjell enn Viking lørdag 3. november, feirer gull og gode greier. Og så ser vi på text-tv en gang ut på søndagen at NFF har bestemt at der er innbyrdes oppgjør som teller og at Viking derfor vant serien.

Eller at utfallet av Karadas-etterforskningen først blir klart etter serieslutt, og at Brann blir dømt til 0-3-tap i alle kampene han har deltatt i.
Legg ned hele klubben!

Klaus_Brann

Quote from: "krøvel vellevold"
Eller at utfallet av Karadas-etterforskningen først blir klart etter serieslutt, og at Brann blir dømt til 0-3-tap i alle kampene han har deltatt i.


DA hadde han blitt lynsjet!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krøvel vellevold

Ganske sykt å tenke på, men om 9 dager KAN vi være seriemestere!
Ikke veldig realistisk men likevel...

Viking - Godset H, Lyn - Stabæk U, LSK - Brann B.

1. Brann 48, 2.Viking 41, 3.Stabæk 40.

TIL - Viking H (eller U hvis Viking kun klarte U mot Godset), Stabæk - AaFK U, Brann - Lyn H.

1. Brann 51, 2. Viking 41, 3.Stabæk 41.

Brann seriemester med tre runder igjen.

En annen variant er:

Viking - Godset U, Lyn - Stabæk H, LSK - Brann U.

1.Brann 46, 2.Viking 39, 3.Stabæk 39.

TIL - Viking H, Stabæk - AaFK B, Brann - Lyn H.

1.Brann 49, 2.Viking 39, 3.Stabæk 39.

Brann seriemester med tre runder igjen.

Det er ikke umulig at Brann tar 6 poeng på de to neste rundene. Og at Viking KAN ryke mot TIL, er også en mulighet. Men jeg er skeptisk til om Stabæk bare tar to poeng på sine to relativt lette kamper.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Gull mot Lyn mandag 8/10: Brann må lede serien med 10 poeng etter den kampen. Dvs. at Brann må vinne både mot LSK (b) og Lyn (h), at Stabæk ikke må få mer enn to poeng totalt mot Lyn (b) og AaFK (h), og at Viking må tape mot TIL (b).

Gull mot AaFK lørdag 20/10:
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Veldig greit om det ikke blir mer enn 3-0 i Stavanger. Det betyr at vi fremdeles har en mulighet til å slå dem på målforskjell OM det skulle stå likt på poeng.

22.runde: LSK - Brann 1-0 = Brann 45-31 (+14) 45p, Viking 43-31 (+12) 41p.
23.runde: Brann - Lyn 3-0, TIL - Viking 0-1 = Brann 48-31 (+17) 48p, Viking 44-31 (+13) 44p.
24.runde: AaFK - Brann 0-1, Viking - Stabæk 2-0 = Brann 49-31 (+18) 51p, Viking 46-31 (+15) 47p.
25.runde: Brann - Viking 0-1 = Brann 49-32 (+17) 51p., Viking 47-31 (+16) 50p.
26.runde: TIL - Brann 1-0, Viking - VIF 1-1 = Brann 49-33 (+16) 51p., Viking 48-32 (+16) 50p. Brann foran på flere scorede mål.
Legg ned hele klubben!

Nixon

He he, jeg trodde det brente i et hus oppe i Sandviken i kveld.
Men så var det bare varmgang i Krøvel sin kalkulator!:)
Rød makt på Hansa

Xminator


naitsirk

ikkje gløym at viking og stabæk skal møtast.
viking skal i tillegg møte tromsø og oss på bortebane. 2 veldig vanskelige kamper for dei.
stabæk har derimot lette kamper igjen, utanom mot viking.

dudo

Viking må for øvrig mest sannsynlig klare seg uten Danielsen resten av sesongen. Det er vel ikke den verste spilleren å miste for dem.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Fabregas

10/15.

Andre brøker på hva som definitivt holder for å komme foran forskjellige lag:
Foran Stabæk 10/15
Foran Viking 9/15
Foran LSK 7/15  (((Foran RBK 3/15)(Foran VIF og TIL 1/15)))[/b]

AtroZ

Har hatt en ekkel følelse av at det skal rakne nå på slutten i hele dag. En ventet viking seier i kveld hjelper ikke på følelsen. Det at det nå snakkes om Gullbonus tror ikke jeg at hjelper på sjansene våre. Noen av de vanskeligste kampene gjenstår fortsatt, borte mot Tromsø og Lillestrøm. Mjelde har en bedre statistikk med Brann i Tromsø en det som var for noen år siden, men det er fortsatt en veldig vanskelig kamp. Vi kan ikke regne med noen poeng i den kampen. Det samme gjelder i morgen mot Lillestrøm. Jeg vil være strålende fornøyd med 1 poeng i den kampen. Mot Viking hjemme kan vi fort måtte nøye oss med et poeng. Jeg er noenlunde trygg på 3 poeng mot Aalesund borte og Lyn hjemme.

Jeg er redd for den psykologiske effekten det har på Brann hvis nå Viking og Stabæk kryper 3 poeng nærmere med henholdsvis 3 og 4 poeng mindre.

Håper Brann tåler presset og leverer mot lyn i den 23. runden, og at Viking mister poeng borte mot Tromsø. Stabæk vil få det lett hjemme mot Aalesund.

24. runde: 3 poeng til brann borte mot Aalesund. Jeg tipper Viking seier mot Stabæk. Greit nok det, da blir det 6 poeng ned til Stabæk igjen. Viking minst 7 poeng bak.

25. runde: Brann trenger minst uavgjort mot Viking for å ta gullet i denne runden. Stabæk vinner hjemme mot Tromsø

Lillestrøm kan fort snike ser forbi både Viking og Stabæk, men jeg tror ikke de utgjør noen trussel mot gullet. Skulle Stabæk ta 1 eller 3 poeng mot Viking kan vi fort komme til å trenge 1 poeng mot Tromsø eller Lillestrøm, og full pott mot Viking.
Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

Ricky

Quote from: "Fabregas"Jeg synes prosentregning om at vi 88% sikkert vinner ligaen og sånt blir helt håpløst.


QuoteDet blir som at person A(Brann) mÃ¥ ha 2,3,4,5 eller 6 pÃ¥ sin ene terning for Ã¥ vinne mens gruppe B(Viking og Stabæk) mÃ¥ ha 6 pÃ¥ en av sine to terninger for Ã¥ vinne. Dvs si at det er  5/7sjans(Tilsvarer 71%), noe jeg tror er mye mer nær fakta enn 88%.



Er du helt sikker på at du synes prosentregning av Branns gullsjanser er håpløst? :)

Fabregas

Quote from: "Ricky"
Quote from: "Fabregas"Jeg synes prosentregning om at vi 88% sikkert vinner ligaen og sånt blir helt håpløst.


QuoteDet blir som at person A(Brann) mÃ¥ ha 2,3,4,5 eller 6 pÃ¥ sin ene terning for Ã¥ vinne mens gruppe B(Viking og Stabæk) mÃ¥ ha 6 pÃ¥ en av sine to terninger for Ã¥ vinne. Dvs si at det er  5/7sjans(Tilsvarer 71%), noe jeg tror er mye mer nær fakta enn 88%.



Er du helt sikker på at du synes prosentregning av Branns gullsjanser er håpløst? :)


Prosentregning om at det er 88% sikkert ja. Og denne regningen i seg selv er og dårlig innenfr tilfeldighets-sporten fotball. Jeg skulle bare vise et mer realistisk anslag, veldi enkelt, men likevel hadde det en funksjon.

Er litt lei tallekspert etter tallekspert komme med sine beregninger. Når de sier de ikke har peiling på fotball gjør de saken komplett, hvorfor spørre noen som ikke har peiling i beste sendetid da?(Greit en gang, men jeg kan neppe telle slike saker på en hånd). 1.gangen er det forsåvidt greit, men etter det synest jeg heller de burde snakke om håndfast statistikk fra årets Tippeliga eller spillere som er skadet. Et helt enkelt intervju ville og vært mye bedre.

Gepard

Alle som tror gullet er sikret skulle hatt juling

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

naitsirk

5 strake ja, men mot stømsgodset, lyn, odd, sandefjord og vålerenga.

Xminator

Det er fortsatt 5 strake. Mange sterke hjemmelag i eliteserien denne sesongen. Fordelen for Viking er 2 hjemmekamper og en bortekamp mot hovedrival, noe som blir en ren cupfinale der tilfeldighetene vil avgjøre.


paf

Nervene er i høyspenn før kveldens kamp, så det gjelder å finne på noe...
Ser vi på de fem siste kampene i vårsesongen, som samsvarte med Stabæks aller beste periode og vår dårligste hittil i år, så vil akkurat de samme resultatene gjøre Stabæk til seriemester på målforskjell. Nå kan det selvsagt ikke sammenlignes direkte. Hjemme- og bortekamper har stor betydning, i tillegg til at formkurver, karantener og skader blir viktige. Det er også lite sannsynlig at vi går på nok et 0-6 tap. Klarer vi å ha 0 i måldifferanse samtidig som alle resultatene blir som i vår, blir vi fortsatt seriemester. Spesielt slitasjen i troppen tror jeg vi er bedre rustet til å håndtere enn konkurrentene våre.
Her er uansett målforskjell og poengscore på de siste fem kampene i vårsesongen for de tre gullrivalene.
Viking:    12-6 12 poeng. Ender pÃ¥ 50 poeng. MÃ¥lforskjell: +15
Stabæk: 13-6 15 poeng. Ender på 54 poeng. Målforskjell: +15
Brann:    10-12 9 poeng. Ender pÃ¥ 54 poeng. MÃ¥lforskjell: +13

gitarbroiler

Svært, svært realistisk scenario:

Brann taper mot LSK i kveld, Stabæk vinner borte mot Lyn:

Brann 45
Stabæk 42
Viking 41
LSK 39

Brann vinner mot Lyn, TIL - Viking B, Stabæk vinner mot Aafk, VIF - LSK B

Brann 48
Stabæk 45
Viking 44
LSK 42

Brann U mot Aafk, Viking - Stabæk H, LSK - RBK H

Brann 49
Viking 48
Stabæk 45
LSK 45

Brann - Viking U, Stabæk - Tromsø H, Start - LSK B

Brann 50
Viking 49
Stabæk 49
LSK 48

Tromsø - Brann U, Godset - Stabæk B, Viking - VIF H, LSK - Sandefjord H

Stabæk 52 (usikker på målforskjell)
Viking 52  (usikker pÃ¥ mÃ¥lforskjell)
LSK 51
Brann 51

Brann har tatt 6 poeng på de siste kampene.

Ankepunktene:

TIL - Viking kan fort ende med H eller U
VIF - LSK kan fort ende med H
Viking - Stabæk kan fort ende med enten U eller B (usikker på hva som er best for Brann)
Brann - Viking kan fort ende med H (men også B)

Gullet er med andre ord LANGT fra avgjort. Brann trenger i mine øyne 8 poeng på de siste 5 kampene for å ta gullet. Det tilsvarer ca 53% av poengene, altså litt over halvparten av poengene som skal tildeles. Lyn hjemme bør være 3 av de, også må 5 hentes mot LSK B, Viking H, Aafk B eller Tromsø B.

Med seier i dag borte mot LSK, og Lyn seier mot Stabæk, vil situasjonen være LANGT lysere, og min tro stiger betraktelig. Da er det 5 poeng på de 4 siste som er nødvendig, altså ca 42% av poengene. Dvs mindre enn halvparten av poengene som gjenstår.

I kveld er det kun valium og kald hansapils som gjelder når sofaen bekles og blikkene er festet mot skjermen. Kjenner nervene begynner å ligge utenpå kroppen allerede!!

Slutt å planlegg all feiring, for dette er uutholdelig i minst en måned til!

paf

Quote from: "gitarbroiler"
Slutt å planlegg all feiring, for dette er uutholdelig i minst en måned til!

Enig i den. Blås av serien nå. Likevel er det et ubestridelig faktum at vi selv i vår aller dårligste fem-kampers periode hittil i år har tatt rett i underkant av 2 poeng i snitt pr kamp. Tar vi ti poeng på de fem siste kan ingen stoppe oss. Vi må kort og godt gjøre det vesentlig dårligere i de siste fem kampene enn i noen annen fem-kampers periode hittil i år. Det kan selvsagt skje det. Samtidig må imidlertid Stabæk eller Viking ha full pott i de resterende kampene også. Men ingenting er avgjort, og nervene er på høykant - over en måned før serieslutt...

gitarbroiler

Quote from: "paf"
Quote from: "gitarbroiler"
Slutt å planlegg all feiring, for dette er uutholdelig i minst en måned til!

Enig i den. Blås av serien nå. Likevel er det et ubestridelig faktum at vi selv i vår aller dårligste fem-kampers periode hittil i år har tatt rett i underkant av 2 poeng i snitt pr kamp. Tar vi ti poeng på de fem siste kan ingen stoppe oss. Vi må kort og godt gjøre det vesentlig dårligere i de siste fem kampene enn i noen annen fem-kampers periode hittil i år. Det kan selvsagt skje det. Samtidig må imidlertid Stabæk eller Viking ha full pott i de resterende kampene også. Men ingenting er avgjort, og nervene er på høykant - over en måned før serieslutt...

tormi

Vil si det er ganske urealistisk å tro at LSK skal vinne resten av kampene sine.

Gullet står mellom oss, Stabæk og Viking. Tror det bli mellom oss og Viking til slutt.

Ville være utrolig bittert å miste gullet nå på oppløpssiden.

Klarer vi 3 poeng idag så begynner jeg å bli sikker på gull, men det sa jeg forsåvidt før Odd kampen og men no er eg skamusikker :)

Vi har ihvertfall tidenes beste mulighet for borte seier over LSK idag. Pga deres karantener og skader.
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Gjallarhorn

Jeg bare sier nyt dette (etter 65 min )

LSK - Brann 20:00
AaFK - TIL 2 - 2
FFK - RBK 4 - 1
Odd - VIF 0 - 3
Lyn - Stabæk 2 - 0


Lag S MÃ¥l Poeng
Brann               21 45 - 30 45

Viking               22 43 - 31 41
Stabæk             22 36 - 30 39
Lillestrøm          21 38 - 20 36
VÃ¥lerenga         22 28 - 24 33
Rosenborg        22 41 - 33 32
Fredrikstad        22 33 - 32 32
Tromsø             22 36 - 36 30
Aalesund           22 34 - 45 30
Lyn                   22 34 - 36 28
Strømsgodset    22 27 - 39 25
Start                 21 27 - 36 19

Odd Grenland    22 25 - 38 18
Sandefjord        21 24 - 41 15

Ricky

Enda bedre nå ved pause...

LSK - Brann (0 - 3)
AaFK - TIL 2 - 3
FFK - RBK 4 - 3
Odd - VIF 1 - 4
Lyn - Stabæk 3 - 2


Lag S MÃ¥l Poeng
Brann    21    48-30    48
Viking    22    43-31    41
Stabæk    22    38-31    39
LSK    21    38-23    36
VIF    22    29-25    33
TIL    22    38-36    33
RBK    22    43-33    32
FFK    22    33-34    32
Lyn    22    35-38    28
AaFK    22    34-47    27
SIF    22    27-39    25
Start    21    27-36    19
Odd    22    26-39    18
Sandefjord    21    24-41    15

KNUDSEN

ser ut som vi vinner gullet borte mot Aafk eller i sofaen kroken
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

Viking_fk

Da er det vell bare å gratulere dere med gullet!

Blir litt trist å ikke lenger kunne hakke på dere om 1963...

Erlend

GULET SKA HEEEEEM! HEM TE BERGEN GULLET SKA HEEM!

tintin

Quote from: "Brann4"Enkelt og greit spm! Vinner vi gull i år? Selv har jeg troen, det har jeg hatt hvert år men føler at det er annerledes denne gang... I fjor va Brann verden beste lag i hele Bergens øyne da vi gikk inn i sommerpause og Bergen gikk til Stadion etter sommeren med klokkeklar tro på gull..Men da serien begynte igjen viste deg seg, som det som oftest gjør at vi ikke var gode nok i år heller..Selv etter å ha forsterket laget.. Men i år derimot har det hvert masse motgang med hele Huseklepp-Fadesen, Mons Ivar VS Andresen og at vi solgte Sæternes..

NÃ¥ har vi fÃ¥tt inn El Fakiri, Azar kommer kanskje, syns det hadde vært typisk Brann nÃ¥ hvis de faktisk hadde tatt gullet hem..        Vist at brÃ¥ket rundt klubben har vært med Ã¥ styrke felleskapet og at de faktisk stÃ¥r sammen! En sommer med brÃ¥k er kanskje det som skal til for at Brann tar gullet, de mister noen av forventnigene samtidig som troen innad i gruppen øker etter hvert som laget blir bygget opp stein pÃ¥ stein..

I år er året! Gullet ska Hem!


JA!

gitarbroiler

Tja.... Fremdeles 12 poeng å spille om, og 7 poengs ledelse. Men alt ligger virkelig MYE bedre til rette nå. Ingen høye skuldre i kampene som kommer nå, da det er god ledelse fremdeles.

Neste runde:

TIL - Viking U, Stabæk - AaFK H, Brann - Lyn H

Brann 51
Viking 42
Stabæk 42

9 poengs ledelse med 3 kamper igjen. Er nesten som jeg har lyst til å tape borte mot AaFK bare for å vinne serien hjemme mot Viking, men for nervene sin del er det MER enn greit med poeng mot AaFK :-)

ALT gikk vår vei i dag!!!! (jaggu på tide)

Stalin

Slik jeg har forstått det er situasjonen slik;

Om Viking taper, og Stabæk avgir poeng så er vi seriemestre mot Lyn?
Kan ikke skjønne noe annet? 3 kamper igjen å spille, dvs 9 poeng.
Om vi vinner står vi med 52 poeng, viking står med 41 om de taper,
og Stabæk står med 39/40 om de avgir poeng?

Edit: Jeg som tenkte feil. Var 48 poeng, ikke 49 vi har.

dudo

Stemmer det, Stalin. Vanvittig om vi skulle ta gullet allerede etter 23 runder!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

gunnar

Quote from: "gitarbroiler"Tja.... Fremdeles 12 poeng å spille om, og 7 poengs ledelse. Men alt ligger virkelig MYE bedre til rette nå. Ingen høye skuldre i kampene som kommer nå, da det er god ledelse fremdeles.

Neste runde:

TIL - Viking U, Stabæk - AaFK H, Brann - Lyn H

Brann 51
Viking 42
Stabæk 42

9 poengs ledelse med 3 kamper igjen. Er nesten som jeg har lyst til å tape borte mot AaFK bare for å vinne serien hjemme mot Viking, men for nervene sin del er det MER enn greit med poeng mot AaFK :-)

ALT gikk vår vei i dag!!!! (jaggu på tide)

Eller:
Neste runde:
TIL - Viking H, Stabæk - AaFK U, Brann - Lyn H gir denne tabellen når det er 9 poeng å spille om:

Brann 51
Viking 41
Stabæk 40
Ingen kan ta oss igjen og tirsdag blir det avspasering fra jobb.
"Vi går fremover for Bergen og fremover for Brann".

Xminator


BBB-Tony

ka sjer om me vinne serien allerede neste helg!!?!?! HERLIG!!!
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

BlackJack

Gratulerer så mye, Bergen! Sett ift. alternativene, men bla. RBK og LSK, så var dette det minste av ondene..

Vestkanten

Viking taper borte mot TIL, vi vinner mot Lyn,revansjerer 6-0 tapet med et seriemesterskap. Herlig!!!!
Heia Brann!

gitarbroiler

Forøvrig er det latterlig at ikke alle de 3 siste serierundene ikke spilles på en lørdag!!!!

Det kunne spart Norges samfunn for mange sykemeldinger mandag/tirsdag dagen etterpå gullet blir sikret (uavhengig av lag).

Go Up