• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Vinner Vi Gull!?

Started by Brann4, July 27, 2007, 18:48:46 PM

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Go Down

Kjell249

Greit å legge merke til at LSK i de neste 3 kampene kommer til å slippe inn neste like mye mål som i de første 18 kampene. 9 mot 13:)
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

gitarbroiler

Jeg tror heller mer på denne:

Viking - LSK U      Brann - Sandefjord H
LSK - Tromsø H    FFK - Brann  H
Stabæk LSK U      Brann - Odd H

Hvilket gir oss en ledelse på 2 poeng før LSK kampen. Klarer Brann seier borte mot LSK, vil MYE være gjort. Ved uavgjort er det fremdeles lit fordel Brann, men svært spennende. Ved tap er det stor fordel LSK.

Falkman

Quote from: "gitarbroiler"Jeg tror heller mer på denne:

Viking - LSK U      Brann - Sandefjord H
LSK - Tromsø H    FFK - Brann  H
Stabæk LSK U      Brann - Odd H

Hvilket gir oss en ledelse på 2 poeng før LSK kampen. Klarer Brann seier borte mot LSK, vil MYE være gjort. Ved uavgjort er det fremdeles lit fordel Brann, men svært spennende. Ved tap er det stor fordel LSK.


fornuftige resultattips,, men det pÃ¥følgende ressonnementet syns eg e litt underlig.. hvis det blir uavgjort, og vi leder med 2 poeng, har vi en  LITEN fordel.. men hvis LSK vinner, og følgelig leder med 1 poeng, har de en STOR fordel??


Klaus_Brann

Når jeg leste denne fine oppsummeringen ble i alle fall jeg i godt humør, og ENDA sterkere i troen på at det endelig skal skje. Stabæk ligger jo under nå mot Sandefjord, så det er bra. Brann kan rett og slett umulig unngå å vinne i år slik det ligger an nå:-)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krøvel vellevold

Skjema til gull lå på 52 poeng for min del. Men hvis den formen LSK presenterer for tiden er representativ for deres form utover høsten, så holder det ikke med 52 poeng engang. Dessuten tviler jeg på at Brann klarer 52 poeng så lenge de er så elendige borte. Tar vi 10 av 12 mulige poeng hjemme, så betyr det 46 poeng. Da må vi ha 6 bortepoeng. Tror ikke vi tar mer enn et par-tre til. Nøkkelen ligger i poeng borte mot LSK. Taper vi den, tar vi mest sannsynlig ikke gull.

Forresten kneppet ALLE gullrivalene innpå 2 poeng denne runden!
Legg ned hele klubben!

Xminator

Trendtabell etter runde 18.
Gullfavorittene:
Lillestrøm   1,833
Brann   1,881
---------------------------
Utfordreren:
Stabæk   2,613
--------------------------
Lillebror:
Viking   3,999
-------------------------
Det ble litt langt frem til medalje med tanke på Stabækpoengen
Rosenborg   5,309
Fredrikstd   6,372
-------------------------
Trygt plassert i ingenmannsland.
Tromsø   6,882
Lyn   7,858
-----------------------
Her brenner det på dass.
Aalesund   9,291
VÃ¥lerenga   9,894
Godset   10,272
----------------------
Og her lukter det nedrykk. Minst 2 av disse lagene ligger nederst også etter serien. Sannsynligvis alle 3.
Start   12,782
Odd   12,945
Sandefjrd   13,07

HansaBrann


eivhelle

LSK har uten tvil hatt en bra start på høstsesongen, men de startet like bra i vår og de kan fort komme ned på bakken igjen når de møter bedre motstand. Brann har hatt like bra poengfangst så langt i høst som det vi hadde i vår. Jeg tror fort at nøkkelen til gull blir å snu tapene mot lyn og viking til seier på hjemmebane samtidig som vi mot normalt må vinne mot Tromsø i siste runde. Forutsetter da selvsagt at vi ikke snubler hjemme mot Sandefjord og Odd. Av de resterende kampene tror jeg det er enklest å ta 3 poeng borte mot Aalesund. Bortekampene mot FFK og LSK blir jevne og det skal mye til om det blir mer enn maks 1 poeng i noen av de kampene.

Vi får krysse fingrene i fortsettelsen og håpe Helstad blir skadefri og beholder målteften. Fortsetter vi å brenne sjanser som mot Start kan vi nok se langt etter gullet.

gitarbroiler

Quote from: "Falkman"
Quote from: "gitarbroiler"Jeg tror heller mer på denne:

Viking - LSK U      Brann - Sandefjord H
LSK - Tromsø H    FFK - Brann  H
Stabæk LSK U      Brann - Odd H

Hvilket gir oss en ledelse på 2 poeng før LSK kampen. Klarer Brann seier borte mot LSK, vil MYE være gjort. Ved uavgjort er det fremdeles lit fordel Brann, men svært spennende. Ved tap er det stor fordel LSK.


fornuftige resultattips,, men det pÃ¥følgende ressonnementet syns eg e litt underlig.. hvis det blir uavgjort, og vi leder med 2 poeng, har vi en  LITEN fordel.. men hvis LSK vinner, og følgelig leder med 1 poeng, har de en STOR fordel??


krøvel vellevold

Porblemet er ikke at Brann taper poeng mot Start eller at LSK vinner mot AaFK. Ingen av delene var uventet, og begge deler var tatt med i beregningen i et gullskjema til 52 poeng til Brann og 51 poeng til LSK. Problemet er at Brann overhodet ikke er til å stole på borte, og at jeg har problemer med å se at Brann skal kunne klare seks poeng til på bortebane - som antagelig er det vi må ha. Vi klarer lett å rote vekk poeng i samtlige av bortekampene som gjenstår. I tillegg tror jeg vi skal få slite med å slå Viking hjemme. Og da sitter vi igjen med en poengsum på under 50. Samtidig vinner LSK så overbevisende (11-0 på to siste seriekamper) at de sikkert kan vinne et par av følgende kamper der jeg har budsjettert med uavgjort for dem: Viking (b), Stabæk (b), VIF (b) og RBK (h). Jeg tror LSK fort kan ta 8-10 poeng til hjemme og 8 poeng til borte, og dermed ende opp med 51-53 poeng. Brann? 8-10 poeng hjemme og 3-5 poeng til borte. Da blir det 47-51 poeng til oss. Det kan til og med RBK slå!
Legg ned hele klubben!

Falkman

Quote from: "gitarbroiler"
Quote from: "Falkman"
Quote from: "gitarbroiler"Jeg tror heller mer på denne:

Viking - LSK U      Brann - Sandefjord H
LSK - Tromsø H    FFK - Brann  H
Stabæk LSK U      Brann - Odd H

Hvilket gir oss en ledelse på 2 poeng før LSK kampen. Klarer Brann seier borte mot LSK, vil MYE være gjort. Ved uavgjort er det fremdeles lit fordel Brann, men svært spennende. Ved tap er det stor fordel LSK.


fornuftige resultattips,, men det pÃ¥følgende ressonnementet syns eg e litt underlig.. hvis det blir uavgjort, og vi leder med 2 poeng, har vi en  LITEN fordel.. men hvis LSK vinner, og følgelig leder med 1 poeng, har de en STOR fordel??


Dersom Start fremdeles ligger an te  nedrykk/kvalikk nÃ¥r de møter Lillestrøm hjemme, e utfallet i den kampen langtfra gitt.. og i rundene etter kampen mot oss, spiller lsk borte mot vif, og  hjemme mot rbk.. blir  overrasket hvis  de vinner begge de. eg sier ikkje at vi vinner vÃ¥re kamper i de tilsvarende rundene ( hjemme lyn, og borte  mot Aalesund), men pÃ¥ papiret e det jafall adskillig enklere motstand enn det lsk ska opp mot..sÃ¥ eg finner fremdeles det regnestykket ditt rimelig ulogisk.

Red Rabitt

Quote from: "krøvel vellevold"Skjema til gull lå på 52 poeng for min del. Men hvis den formen LSK presenterer for tiden er representativ for deres form utover høsten, så holder det ikke med 52 poeng engang. Dessuten tviler jeg på at Brann klarer 52 poeng så lenge de er så elendige borte. Tar vi 10 av 12 mulige poeng hjemme, så betyr det 46 poeng. Da må vi ha 6 bortepoeng. Tror ikke vi tar mer enn et par-tre til. Nøkkelen ligger i poeng borte mot LSK. Taper vi den, tar vi mest sannsynlig ikke gull.

Forresten kneppet ALLE gullrivalene innpå 2 poeng denne runden!


Hvordan kan du si at vi er så dårlige borte når vi kun er 2 poeng bak det beste bortelaget?
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Red Rabitt

Quote from: "krøvel vellevold"Porblemet er ikke at Brann taper poeng mot Start eller at LSK vinner mot AaFK. Ingen av delene var uventet, og begge deler var tatt med i beregningen i et gullskjema til 52 poeng til Brann og 51 poeng til LSK. Problemet er at Brann overhodet ikke er til å stole på borte, og at jeg har problemer med å se at Brann skal kunne klare seks poeng til på bortebane - som antagelig er det vi må ha. Vi klarer lett å rote vekk poeng i samtlige av bortekampene som gjenstår. I tillegg tror jeg vi skal få slite med å slå Viking hjemme. Og da sitter vi igjen med en poengsum på under 50. Samtidig vinner LSK så overbevisende (11-0 på to siste seriekamper) at de sikkert kan vinne et par av følgende kamper der jeg har budsjettert med uavgjort for dem: Viking (b), Stabæk (b), VIF (b) og RBK (h). Jeg tror LSK fort kan ta 8-10 poeng til hjemme og 8 poeng til borte, og dermed ende opp med 51-53 poeng. Brann? 8-10 poeng hjemme og 3-5 poeng til borte. Da blir det 47-51 poeng til oss. Det kan til og med RBK slå!


Brann har i snitt tatt 1.44 poeng på bortebane i år, viss den trenden fortsetter vil vi ta 5.77 poeng altså 6 poeng til på bortebane med 4 resterende kamper. 36 + 6 = 42, vinner vi da de 4 hjemmekampene får vi 12 poeng til og ender opp med 54 poeng, det blir nok vanskelig å vinne alle 4, så viss vi peiler oss inn mot 10 poeng på hjemmebane ender vi da på 52 poeng.
Tror lillestrøm detter av lasset og at Branns gull utfordrer heter Stabæk!
Stabæk som har nesten identisk kamp program som oss i motsatt rekkefølge.
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Falkman

Quote from: "Red Rabitt"
Quote from: "krøvel vellevold"Skjema til gull lå på 52 poeng for min del. Men hvis den formen LSK presenterer for tiden er representativ for deres form utover høsten, så holder det ikke med 52 poeng engang. Dessuten tviler jeg på at Brann klarer 52 poeng så lenge de er så elendige borte. Tar vi 10 av 12 mulige poeng hjemme, så betyr det 46 poeng. Da må vi ha 6 bortepoeng. Tror ikke vi tar mer enn et par-tre til. Nøkkelen ligger i poeng borte mot LSK. Taper vi den, tar vi mest sannsynlig ikke gull.

Forresten kneppet ALLE gullrivalene innpå 2 poeng denne runden!


Hvordan kan du si at vi er så dårlige borte når vi kun er 2 poeng bak det beste bortelaget?


tja, Lsk borte  blir utvilsomt en nøkkelkamp.. akkurat som hjemmekampen mot Viking. Sandefjord, odd, og lyn hjemme.. det bør være 9 poeng. slÃ¥r vi viking i  tillegg, trenger vi bare Ã¥ skrape sammen 4 poeng borte, for Ã¥ nÃ¥ 52 poeng..det høres jo ikkje uoverkommelig ut.. snøstorm og faenskap til tross!skulle vi  tape mot Lsk, vil de likevel mÃ¥tte 14 poeng pÃ¥ det 7 øvrige kampene.. ikkje sikker pÃ¥ at de klarer det, med det programmet de har igjen.

Xminator

Quotevinner vi da de 4 hjemmekampene får vi 12 poeng til

Og det føler du deg sikker på? I det hele tatt bør det blinke varsellamper når man nevner Brann og "vinne 4 av 4" i samme setning. Vi kommer til å rote bort minst 3 poeng på de 4 kampene. Gjør vi det må vi ha 7-8 poeng på de 4 bortekampene. Det klarer vi ikke.

Sannsynlig sluttsum for Brann ligger på 49 poeng.

kabelmann

Sitèr, ev. les resten av setningen så får du svar på det du spør om.

Ellers enig i at vi nok kommer til å rote bort noen poeng også på hjemmebane. Blir i overkant spennende dette her.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Snublefot

Quote from: "kabelmann"Sitèr, ev. les resten av setningen så får du svar på det du spør om.

Ellers enig i at vi nok kommer til å rote bort noen poeng også på hjemmebane. Blir i overkant spennende dette her.



blir ikke spennende i det hele tatt.. vi er heldige om vi fÃ¥r royal league plass...  resten av sesongen gÃ¥r til helvete..   GARANTERT!

krøvel vellevold

Quote from: "Red Rabitt"[

Hvordan kan du si at vi er så dårlige borte når vi kun er 2 poeng bak det beste bortelaget?


Vi er nr. FEM pÃ¥ bortetabellen! Vi har 4-1-4 og elendige 12-19 i mÃ¥lforskjell. AltsÃ¥ har vi tapt poeng i 5 kamper, mens vi har vunnet 4. Vi har tapt poeng borte mot Start (nest sist pÃ¥ tabellen før runden),  VIF (nr. 11 før den aktuelle runden), Lyn (nr. 10 før den aktuelle runden), Viking (nr. 5 før den aktuelle runden) og RBK (nr. 5 før den aktuelle runden).

Våre 5 siste bortekamper har gitt 1-1-3 og 6-14 i målforskjell. Da vil jeg påstå at vi er dårlige borte.
Legg ned hele klubben!

kabelmann

Men det er kun to lag som har tatt flere poeng enn oss borte. Riktignok er det fire lag som har bedre målforskjell, men jeg håper inderlig ikke serien blir avgjort på målforskjell, for da taper vi så det holder.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

krøvel vellevold

Quote from: "Snublefot"
Quote from: "kabelmann"Sitèr, ev. les resten av setningen så får du svar på det du spør om.

Ellers enig i at vi nok kommer til å rote bort noen poeng også på hjemmebane. Blir i overkant spennende dette her.



blir ikke spennende i det hele tatt.. vi er heldige om vi fÃ¥r royal league plass...  resten av sesongen gÃ¥r til helvete..   GARANTERT!


Blir vel bronse bak LSK og RBK.

Forresten syns jeg LSK ærlig talt ligner mer en seriemester enn Brann. LSK har tross alt 23 plussmål - vi har 6! LSK har vist et høyere toppnivå enn oss (de har vunnet 4-0 borte mot Lyn og 7-0 hjemme mot AaFK, mens vår største er 4-1 mot VIF og 3-0 mot Stabæk). De har også vist et bedre bunnivå enn oss (LSKs største tap er på to mål, mens vi har tapt både med tre og seks).

Når det gjelder form, så har LSKs 8 siste endt med: 5-3-0 (18p) og 18-2(!) i målfoskjell. Branns 8 siste har endt med: 5-1-2 (16 p) og 16-12 i målforskjell. LSKs 3 siste har endt med 3-0-0 (9p) 13-0(!) i målforskjell. Branns 3 siste har endt med 1-1-1 (4p) og 4-5 i målforskjell.
Legg ned hele klubben!

Red Rabitt

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Snublefot"
Quote from: "kabelmann"Sitèr, ev. les resten av setningen så får du svar på det du spør om.

Ellers enig i at vi nok kommer til å rote bort noen poeng også på hjemmebane. Blir i overkant spennende dette her.



blir ikke spennende i det hele tatt.. vi er heldige om vi fÃ¥r royal league plass...  resten av sesongen gÃ¥r til helvete..   GARANTERT!


Blir vel bronse bak LSK og RBK.

Forresten syns jeg LSK ærlig talt ligner mer en seriemester enn Brann. LSK har tross alt 23 plussmål - vi har 6! LSK har vist et høyere toppnivå enn oss (de har vunnet 4-0 borte mot Lyn og 7-0 hjemme mot AaFK, mens vår største er 4-1 mot VIF og 3-0 mot Stabæk). De har også vist et bedre bunnivå enn oss (LSKs største tap er på to mål, mens vi har tapt både med tre og seks).

Når det gjelder form, så har LSKs 8 siste endt med: 5-3-0 (18p) og 18-2(!) i målfoskjell. Branns 8 siste har endt med: 5-1-2 (16 p) og 16-12 i målforskjell. LSKs 3 siste har endt med 3-0-0 (9p) 13-0(!) i målforskjell. Branns 3 siste har endt med 1-1-1 (4p) og 4-5 i målforskjell.


Ja og det positive i det negative er jo selvfølgelig at sist vi tapte 6-0 mot lyn vant vi serien!
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Red Rabitt

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Red Rabitt"[

Hvordan kan du si at vi er så dårlige borte når vi kun er 2 poeng bak det beste bortelaget?


Vi er nr. FEM pÃ¥ bortetabellen! Vi har 4-1-4 og elendige 12-19 i mÃ¥lforskjell. AltsÃ¥ har vi tapt poeng i 5 kamper, mens vi har vunnet 4. Vi har tapt poeng borte mot Start (nest sist pÃ¥ tabellen før runden),  VIF (nr. 11 før den aktuelle runden), Lyn (nr. 10 før den aktuelle runden), Viking (nr. 5 før den aktuelle runden) og RBK (nr. 5 før den aktuelle runden).

Våre 5 siste bortekamper har gitt 1-1-3 og 6-14 i målforskjell. Da vil jeg påstå at vi er dårlige borte.
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Red Rabitt

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Snublefot"
Quote from: "kabelmann"Sitèr, ev. les resten av setningen så får du svar på det du spør om.

Ellers enig i at vi nok kommer til å rote bort noen poeng også på hjemmebane. Blir i overkant spennende dette her.



blir ikke spennende i det hele tatt.. vi er heldige om vi fÃ¥r royal league plass...  resten av sesongen gÃ¥r til helvete..   GARANTERT!


Blir vel bronse bak LSK og RBK.

Forresten syns jeg LSK ærlig talt ligner mer en seriemester enn Brann. LSK har tross alt 23 plussmål - vi har 6! LSK har vist et høyere toppnivå enn oss (de har vunnet 4-0 borte mot Lyn og 7-0 hjemme mot AaFK, mens vår største er 4-1 mot VIF og 3-0 mot Stabæk). De har også vist et bedre bunnivå enn oss (LSKs største tap er på to mål, mens vi har tapt både med tre og seks).

Når det gjelder form, så har LSKs 8 siste endt med: 5-3-0 (18p) og 18-2(!) i målfoskjell. Branns 8 siste har endt med: 5-1-2 (16 p) og 16-12 i målforskjell. LSKs 3 siste har endt med 3-0-0 (9p) 13-0(!) i målforskjell. Branns 3 siste har endt med 1-1-1 (4p) og 4-5 i målforskjell.


Når det gjelder form, så er det vel på tide at den snur litt.
Er veldig enkelt dette for de med hukommelse, hvem var gull favoritt i starten på sesongen? Jo lillestrøm! Hvorfor? Jo pga de har fått et vannvittig delt kamp program av nff, hvor nff tydeligvis må ønske de en flying start.
De møtte:,FFk,Odd,strømsgodset,Lyn og ålesund i de 5 første kampene!
De tok 13 poeng,altså 2 poeng fra full pott og var knallgode i følge media.
Så kom kampene mot; Viking,tromsø,stabæk,Brann,Vålerenga og rosenborg. Altså kampene som venter nå og hva endte de opp med? Jo; 5 poeng!
Krise og ingen gull kandidater lenger! Så før dere brenner inn navnet til Lillestrøm i gull-pokalen, vent til de neste 6 kampene er ferdig så kan vi se då!
At lillestrøm knuste Lyn synest jeg ikke var rart i det hele tatt, det var sikkert en av de dårligste fotball prestasjonene som har blitt gjort på en norsk fotball bane i år fra lyn sin side,spilte som et 4 divisjons lag og da får man cup resultater!
At ålesund gikk på en kjempesmell var en veldig god prestasjon av lillestrøm, men det er og det eneste de har.
Poengene har vi, fordi vi har vært best i år!
Lillestrøm fuck off!
Frykter heller stabæk.
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

HansaBrann

Ser at Krøvel m.fl begynner å få angst etter vår relativt svake prestasjon mot Start og Lillestrøms nedsabling av Aalesund. I optimismens navn legger jeg derfor frem følgende tre spådommer:

1) Brann, LSK eller Stabæk blir seriemester.
2) Brann oppnår minst 50 poeng.
3) Brann kommer til å ha (i det minste teoretisk) sjanse for å ta gullet i siste serieomgang.

Kall meg Nostradamus :-)

Oldefar

Blir nok ikke gull i år heller, de er for dårlig på bortebane.
Taper nok i Lillestrøm, og sikkert i Tromsø også.

Nytt Brann gull i 2063

Tore Larsen

Quote


Hva skjer når vi eventuelt vinner gull ?:)
Mvh

Tore

Xminator

Det har vi vert igjennom før. Folk løper hjem for å se sportsrevyen og setter seg ned foran PC'en og skriver lange innlegg om elendige bytter.

Red Rabitt

Quote from: "Tore Larsen"
Quote


Hva skjer når vi eventuelt vinner gull ?:)


Vi kan vel gange antallet mennesker med minst 40!:)
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Red Rabitt

Yes! Da er ihvertfall rosenborg litt mindre aktuell i gull kampen,maks 50 poeng på de nå, tør ikke å avskrive de før de maks kan ta 45 poeng.
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Erlend

Quote from: "Tore Larsen"
Quote


Hva skjer når vi eventuelt vinner gull ?:)

Ja DA tar det av!  Spesielt hvis de sikrer det pÃ¥ hjemmebane, vil det jo bli helt vilt, med folk i sentrum til neste dag.  FÃ¥r hÃ¥pe pÃ¥ lørdagkamp sÃ¥ vi ikke trenger Ã¥ gÃ¥ pÃ¥ verken jobb eller skole neste dag

tormi

Quote from: "Erlend"
Quote from: "Tore Larsen"
Quote


Hva skjer når vi eventuelt vinner gull ?:)

Ja DA tar det av!  Spesielt hvis de sikrer det pÃ¥ hjemmebane, vil det jo bli helt vilt, med folk i sentrum til neste dag.  FÃ¥r hÃ¥pe pÃ¥ lørdagkamp sÃ¥ vi ikke trenger Ã¥ gÃ¥ pÃ¥ verken jobb eller skole neste dag


Har allerede gitt sjefen beskjed om at jeg er "syk" dagen etter et evt. seriegull er sikret! Sjefen synes det var helt greit og antydet at det var kanskje han ogsÃ¥!  :)
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Red Rabitt

Lurer på om det vil bli muligheter for å storme banen og rive til seg drakten til en av spillererne og juble sammen med de?! Var det som skjedde forrige gang, mener å huske hjemme mot lillestrøm? 1963.
Blir vel barrikade av politifolk foran deler av tribunene då, med fare for å bli trukket 3 poeng bør vi vel kanskje unngå det:)Selvom jeg har jevla lyst visst muligheten byr seg.
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Red Rabitt

Slik så toppen av tabellen ut etter 18 spillte kamper i fjor:

1 Brann            34 p
2 Lillestrøm       33 p
3 Rosenborg     33 p
4 Stabæk         28 p

Hm..et lite likhets trekk der ja! Uansett ser dere sikkert på puben i morgen gutter!;) Heia Brann!
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Thor Arild

Om jeg skal være litt seriøs, så tror jeg ikke Brann tar gull i år. LSK virker mye sterkere. De slipper nesten ikke inn mål. Scorer riktignok ikke like mye som Brann og Roseborg, men tror de blir vanskelig å ta i år. Nordlie er en god trener som har fått til store ting med LSK i sommer. Det vil han fortsette med utover høsten desverre.
rofast Kvit og Svart til døden tar meg!!

Nei til Mandagskamper!!

pissepåengen

ikkje like mange mål?

  Lag K   V U T   + -   P  
1   Brann 18   11 3 4   36 30   36  
2   Lillestrøm 18   10 5 3   36 13   35  
5   Rosenborg 19   8 5 6   37 27   29
Bergen ut av norge!

Thor Arild

Skrev etter sommeren. Da mente jeg etter det flaue tapet i uefa-kvalikken. Nordlie har virkelig noe stort på gang, og det er nesten så jeg unner han et gull. Bare så synd det er med LSK.
rofast Kvit og Svart til døden tar meg!!

Nei til Mandagskamper!!

Red Rabitt

Quote from: "Thor Arild"Skrev etter sommeren. Da mente jeg etter det flaue tapet i uefa-kvalikken. Nordlie har virkelig noe stort på gang, og det er nesten så jeg unner han et gull. Bare så synd det er med LSK.

Glem det! Se på lillestrøm sitt kamp program du,contre det med Brann og stabæk sitt og se hvem som realistisk sett har mulighet for størst poeng fangst,kan og sammenligne lillestrøms vår start med høst starten deres.
De begynnte knallgodt mot alle de antatt svakere lagene, møtte så de sterkeste og så gikk alt i dass.
Om de skulle vinne i morgen blir jeg overrasket, tror allikavel de ikke tar gullet.
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Red Rabitt

ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Ricky

Quote from: "Thor Arild"Nordlie har virkelig noe stort på gang



Magen?

Hansakongen

Quote from: "Erlend"
Quote from: "Tore Larsen"
Quote


Hva skjer når vi eventuelt vinner gull ?:)

Ja DA tar det av!  Spesielt hvis de sikrer det pÃ¥ hjemmebane, vil det jo bli helt vilt, med folk i sentrum til neste dag.  FÃ¥r hÃ¥pe pÃ¥ lørdagkamp sÃ¥ vi ikke trenger Ã¥ gÃ¥ pÃ¥ verken jobb eller skole neste dag


Saa vitt meg bekjent er det lørdagskamper de 2 siste rundene og kampene skal spilles samtidig over hele norge, ingen ting er vel bedre enn det eller:)

Xminator

Det ligger litt i LSKs spillestil å mobilisere litt ekstra når de må. Nordli har derimot noe å bevise etter kollapsen med Start, som jo også hadde dette morderiske snittet i spillet det året. De kan fort vinne alle sine gjenstående kamper, og da er vi sjanseløse på gullet - også teoretisk.

Joda, jeg håper selvsagt at LSK skal ha en tilsvarende formutvikling som i vårsesongen, men magefølelsen sier at de snitter på over 2 poeng resten av sesongen. Gullet går for over 52 poeng i år.

morten_61

Glem det! Se på lillestrøm sitt kamp program du,contre det med Brann og stabæk sitt og se hvem som realistisk sett har mulighet for størst poeng fangst,kan og sammenligne lillestrøms vår start med høst starten deres.
De begynnte knallgodt mot alle de antatt svakere lagene, møtte så de sterkeste og så gikk alt i dass.
Om de skulle vinne i morgen blir jeg overrasket, tror allikavel de ikke tar gullet.[/quote]


Ja om du ser på de gjenstående kampene, så tok lsk 11 poeng mot disse i 1 del av sesongen, og jeg vil påstå at de får færre i siste del.
Når du ser på bortekampene til lsk så har de, Viking 5-3-0 Stabæk 5-3-1
VIF 3-5-1 Start 2-4-4 her blir det ikke mange poengene.
I de resterende kampene  til Brann sÃ¥ tok vi 16 poeng i 1 halvdel av sesongen.

Snublefot

Quote from: "Hansakongen"
Quote from: "Erlend"
Quote from: "Tore Larsen"
Quote


Hva skjer når vi eventuelt vinner gull ?:)

Ja DA tar det av!  Spesielt hvis de sikrer det pÃ¥ hjemmebane, vil det jo bli helt vilt, med folk i sentrum til neste dag.  FÃ¥r hÃ¥pe pÃ¥ lørdagkamp sÃ¥ vi ikke trenger Ã¥ gÃ¥ pÃ¥ verken jobb eller skole neste dag


Saa vitt meg bekjent er det lørdagskamper de 2 siste rundene og kampene skal spilles samtidig over hele norge, ingen ting er vel bedre enn det eller:)

04.11.2007 00:00     Tromsø IL - Brann     Tippeligaen 2007     

Det er en søndag. OG kampen før det, 28 okt. er også en søndag..

paf

Quote from: "Snublefot"04.11.2007 00:00     Tromsø IL - Brann     Tippeligaen 2007     

Det er en søndag. OG kampen før det, 28 okt. er også en søndag..

Siste serierunde er flyttet til lørdag. Se feks her:
http://www.fotball.no/t2.aspx?p=51834&cat=51834&x=1&a=205207
Når det gjelder nest siste runde, er vel ikke den flyttet til lørdag ennå, og blir ikke det heller siden det ikke er kampdag i CL for Rinnanbanden uken etter.

Nixon

Quote from: "Snublefot"
04.11.2007 00:00     Tromsø IL - Brann     Tippeligaen 2007     

Det er en søndag. OG kampen før det, 28 okt. er også en søndag..


Siste seriekamp er flyttet til lørdag 3. november klokken 18.00.
Runden før er ikke flyttet såvidt jeg vet.
Rød makt på Hansa

Erlend

jaja er jo lov å håpe at TV2 sliter litt med økonomien til den tid og at de dermed gir den store gullkampen til Betalings-TV på lørdagen

Erlend

jaja folkens, denne runden kan det skje mye bra.  Med seier mot Sandefjord har vi sÃ¥ godt som mistet av oss RBK (10 poeng) med mindre det skjer et mirakel(igjen), vi har sÃ¥ godt som ristet av oss stabæk hvis de taper (6 poeng) og hvis LSK vinner, har vi bare en skikkelig konkurrent, da Viking (8poeng) ogsÃ¥ vil være ganske ristet av.  Vinner Viking, har vi 4 poeng ned til nærmeste utfordrer, men til gjengjeld to ganske harde konkurrenter med 4 og 5 poeng bak.  

Ja, jeg vet det er en urealistisk tankegang, men jeg er optimist

paf

Quote from: "Erlend"jaja er jo lov å håpe at TV2 sliter litt med økonomien til den tid og at de dermed gir den store gullkampen til Betalings-TV på lørdagen

De siste to serierundene skal spilles samtidig. Det blir altså hverken lørdagskamp, kamp søndag klokken 20 eller mandagskamp i disse rundene.

Go Up