• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

skbrann.org nedlagt?!

Started by Plekter, July 25, 2007, 10:31:07 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Plekter

Det ser ut til at den glimrende siden skbrann.org er blitt nedlagt! Hva skjer?

paf

Quote from: "Plekter"Det ser ut til at den glimrende siden skbrann.org er blitt nedlagt! Hva skjer?

Dette hører vel strengt tatt inn under tråden om overgangsvinduet. Redaksjonen har meldt overgang til brann.no. Overgangssum ukjent. Det er også ukjent når de vil debutere.

tormi

Ja siden er nedlagt men jeg mener at bataljonen burde få opp en slik terminliste som det var på skbrann.org.

Jeg kan selv ta på meg å drive denne om det så skulle være. På skbrann.org fikk de med seg hele termnlisten og også hvilken kanaler den gikk på. Meget bra tiltak. Evt har vi dette et annet sted så holder det med en hjelpsom link!  :)
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Jrgn

Quote from: "tormi"Ja siden er nedlagt men jeg mener at bataljonen burde få opp en slik terminliste som det var på skbrann.org.

Jeg kan selv ta på meg å drive denne om det så skulle være. På skbrann.org fikk de med seg hele termnlisten og også hvilken kanaler den gikk på. Meget bra tiltak. Evt har vi dette et annet sted så holder det med en hjelpsom link!  :)


Har savnet den terminlisten, jeg også. Savner også listen med tidligere spillere og mye av den andre informasjonen som var på skbrann.org!

ostraume

Mediablikket på skbrann.org var og en genial sak som vil bli savnet.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Xminator

Quote from: "paf"
Quote from: "Plekter"Det ser ut til at den glimrende siden skbrann.org er blitt nedlagt! Hva skjer?

Dette hører vel strengt tatt inn under tråden om overgangsvinduet. Redaksjonen har meldt overgang til brann.no. Overgangssum ukjent. Det er også ukjent når de vil debutere.


Ah, når skjedde dette?

Von_Krieg

Ah, når skjedde dette?[/quote]

Siden ble, lagt ned/delvis flyttet, for ca en uke siden. Hvor lenge det har vert klart er jeg ikke helt sikker på, men det har lagt en sak ute der ang dette i ca tre uker mener jeg...
quot;Noen tror på gud andre på allah... Jeg tror på Brann!"

olebrann3

etter denne siden er nedlagt og runenilsen sin ikke er som før og bataljonen ikke lenger har bilder går det ikke ann å finne bilder fra kamper lengre...

Tifo

Quote from: "olebrann3"etter denne siden er nedlagt og runenilsen sin ikke er som før og bataljonen ikke lenger har bilder går det ikke ann å finne bilder fra kamper lengre...


men så er helgvis Bataljonen sin side snart oppe å går, der vil det komme bilder....

mvh
Thomas
.:Tifo-gruppen:.

Plekter

Savner bildene og terminlisten jeg også...den siden var veldig bra. Både innholdsmessig, teknisk og design. Kvalitet.

Go Up