• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

BRANN v CARMARTHEN

Started by leblanc, July 25, 2007, 09:15:35 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Stoffi

I denne tråden går du nå til personangrep i 2 innlegg på rad. Hvorfor hetser du "Nesten"?
Hvorfor lar moderator dette få utspille seg i hver eneste tråd du poster?

Er det noe i veien med deg?
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Kai-Olai

Quote from: "Stoffi"I denne tråden går du nå til personangrep i 2 innlegg på rad. Hvorfor hetser du "Nesten"?
Hvorfor lar moderator dette få utspille seg i hver eneste tråd du poster?

Er det noe i veien med deg?


Greit nok at X kanskje angriper Nesten, men jeg ser ikke mye forskjell i hans behandling av Nesten, og din/deres behandling av Mjelde.. Om en kan trekke de parallellene..

KongHarry

Personhetsingen av Nesten er vel mer etterdønninger fra andre tråder her i forumet, der flere mener at Nesten har uttalt seg som en idiot.

En uting likevel. Nesten kan vel av og til uttale seg som en idiot, men en kan vel ikke kalles idiot fordi en vil minimalisere sjansen for skader på 1ste-11eren i en totalt uviktig kamp.

Xminator

Quote from: "KongHarry"Personhetsingen av Nesten er vel mer etterdønninger fra andre tråder her i forumet, der flere mener at Nesten har uttalt seg som en idiot.

En uting likevel. Nesten kan vel av og til uttale seg som en idiot, men en kan vel ikke kalles idiot fordi en vil minimalisere sjansen for skader på 1ste-11eren i en totalt uviktig kamp.


Det er likevel en fordel å faktisk komme med ett lag med spillere som er påmeldt til UEFA-cupen. Dette gnaget om skader er noe vi har hørt siden 1997 det også. Skal man nekte spillerene å trene denne uken? De kan jo få skader der også...

Christian

Veldig synd at Sjöhage og Walde ikkje er spilleklare. Hadde gjort kampen litt mer interessant. No er det vel, som X sier i mer enn klartekst, få alternativer egentlig. Forstod det slik at Bakke skulle være klar til denne kampen. Det gir i tilfellet rom for å hvile Andresen. Kanskje det blir Bakke og Solli sentralt. Om PVM trenger en pust i bakken kan Huseklepp spille på venstre. F.eks:

Torbjørnsen
Dahl - Bjarnason - Sigurdson - Hanstveit
Guntveit - Bakke - Solli - Huseklepp
Winters - Björnsson

Huseklepp har vel også vært nevnt som et spissalternativ; om en vil hvilke Winters eller en av stopperne.

Nesten

Quote from: "Christian"Veldig synd at Sjöhage og Walde ikkje er spilleklare. Hadde gjort kampen litt mer interessant. No er det vel, som X sier i mer enn klartekst, få alternativer egentlig. Forstod det slik at Bakke skulle være klar til denne kampen. Det gir i tilfellet rom for å hvile Andresen. Kanskje det blir Bakke og Solli sentralt. Om PVM trenger en pust i bakken kan Huseklepp spille på venstre. F.eks:

Torbjørnsen
Dahl - Bjarnason - Sigurdson - Hanstveit
Guntveit - Bakke - Solli - Huseklepp
Winters - Björnsson

Huseklepp har vel også vært nevnt som et spissalternativ; om en vil hvilke Winters eller en av stopperne.

-
Ufattelig at Sjøhage ikke er klar, hvor jævla lang tid tar papirarbeidet da ?
Vil ikke se Sigurdsson utpå banen om mulig. Skade på ham passer litt dårlig akkurat nå.
eg er HELT sikker på at Brann taper de 2 neste seriekampene.  Også ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke å gjøre.-

olebrann3

Papirene måtte vært sendt inn før første kamp, man registrerer for en hel runde i slengen

Alzheimer/Silverspurs

Opdal som spiss kanskje? :)

Litt surt å ikkje få Walde/Sjøhage med ja, det hadde eg gløymt. Helstad bør kose seg i sofaen eller på benken heile kampen. Viss han ikkje har som mål å bli toppscorar i uefa-cupen sjølvsagt!

Snublefot

Quote from: "Alzheimer/Silverspurs"Opdal som spiss kanskje? :)

Litt surt å ikkje få Walde/Sjøhage med ja, det hadde eg gløymt. Helstad bør kose seg i sofaen eller på benken heile kampen. Viss han ikkje har som mål å bli toppscorar i uefa-cupen sjølvsagt!


ja det hadde jo vært toppen. fått opdahl skadet fordi han skulle leke seg som spiss en kamp og dermed ble taklet stygt..

tr0Ndemann

Noen som vet om denne kampen sendes på TV2 Sport/Sumo?
What a waste of council tax, we paid for your hats!

Klaus_Brann

Den vises visst på stadion...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Von_Krieg

Quote from: "Klaus_Brann"Den vises visst på stadion...


Hehe... Men for oss som befinner oss i utlendigheten kan det være kjekt å vite om den sendes ett eller annet sted...
quot;Noen tror på gud andre på allah... Jeg tror på Brann!"

tr0Ndemann

Quote from: "Klaus_Brann"Den vises visst på stadion...
What a waste of council tax, we paid for your hats!

Nesten

Quote from: "tr0Ndemann"
Quote from: "Klaus_Brann"Den vises visst på stadion...

Det eneste spenningsmomentet i denne kampen er om noen blir skadet, og om det blir skader på gressmatten, for det skal regne mye fremover...
eg er HELT sikker på at Brann taper de 2 neste seriekampene.  Også ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke å gjøre.-

Klaus_Brann

Quote from: "Von_Krieg"
Quote from: "Klaus_Brann"Den vises visst på stadion...


Hehe... Men for oss som befinner oss i utlendigheten kan det være kjekt å vite om den sendes ett eller annet sted...


Send en mail til tv2, de vet det sikkert, men regner vel med at de sender den..
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Nixon

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Von_Krieg"
Quote from: "Klaus_Brann"Den vises visst på stadion...


Hehe... Men for oss som befinner oss i utlendigheten kan det være kjekt å vite om den sendes ett eller annet sted...


Send en mail til tv2, de vet det sikkert, men regner vel med at de sender den..


Har TV2 rettigheter til UEFA-cupen?
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Jay Tee

ikke noe kødd denne kampen. hadde hvert typisk Brann og tapt 1-0 eller noe.Kamp e kamp, ut på banen, ta tre poeng, jogg ned, tøy ut, spis en banan, ligg deg tidlig, rolig økt fredag, fullt trøkk Lørdag, banke Vålrenga Søndag. Så kan de kvile litt på mandagen.  :D
eia brann

Klaus_Brann

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Von_Krieg"
Quote from: "Klaus_Brann"Den vises visst på stadion...


Hehe... Men for oss som befinner oss i utlendigheten kan det være kjekt å vite om den sendes ett eller annet sted...


Send en mail til tv2, de vet det sikkert, men regner vel med at de sender den..


Har TV2 rettigheter til UEFA-cupen?


Jeg tok det som en selvfølge, i og med at de har så mye fotball, men det vet jeg faktisk ikke. De har hatt den i alle fall..
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Brannmus

TV2 sender ikke denne kampen..

Xminator

Quote from: "Jay Tee"ikke noe kødd denne kampen. hadde hvert typisk Brann og tapt 1-0 eller noe.Kamp e kamp, ut på banen, ta tre poeng, jogg ned, tøy ut, spis en banan, ligg deg tidlig, rolig økt fredag, fullt trøkk Lørdag, banke Vålrenga Søndag. Så kan de kvile litt på mandagen.  :D


Hva er dette maset om 3 poeng i cupkamper?

Nesten

Quote from: "Jay Tee"ikke noe kødd denne kampen. hadde hvert typisk Brann og tapt 1-0 eller noe.Kamp e kamp, ut på banen, ta tre poeng, jogg ned, tøy ut, spis en banan, ligg deg tidlig, rolig økt fredag, fullt trøkk Lørdag, banke Vålrenga Søndag. Så kan de kvile litt på mandagen.  :D

-
Hvorfor "full trøkk Lørdag" ? Kampen er jo dagen etter. Disse bruddene på tradisjon er snodige bl a at lag trener dagen før kampdag. Os så klages det over intensitet på kampdagen. Jeg tror ikke treninger dagen før har verdi. Muligens som gjest i E-cup hvis man skal gjøre seg kjent med banen kan en rolig20-minutters økt forsvares. Nei, få tilbake tradisjonene. Ikke flomlysavslutninger de siste 4 kampene. Spill som før kl 15 i de 2 nestsise og kl 13 i de to siste. Tradisjonsbrudd er noe dritt.
Savner tradisjon og lørdagskamper kl 16 i større grad også.
eg er HELT sikker på at Brann taper de 2 neste seriekampene.  Også ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke å gjøre.-

Nightfox

Trening dag før kamp har hensikt, men man har ikke "full trøkk" da. Da terper man detaljer, ala dødball, legger slagplanen, viser gutta taktikken og driller den inn.
Med mindre du vil bruke trøkket og intensiteten på fredagen på det da.

Nixon

Det er Nesten som man ikke vil gjøre Nesten oppmerksom på at man noen ganger trener på kampdagen også...
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Falkman

Quote from: "Nesten"
Quote from: "Jay Tee"ikke noe kødd denne kampen. hadde hvert typisk Brann og tapt 1-0 eller noe.Kamp e kamp, ut på banen, ta tre poeng, jogg ned, tøy ut, spis en banan, ligg deg tidlig, rolig økt fredag, fullt trøkk Lørdag, banke Vålrenga Søndag. Så kan de kvile litt på mandagen.  :D

-
Hvorfor "full trøkk Lørdag" ? Kampen er jo dagen etter. Disse bruddene på tradisjon er snodige bl a at lag trener dagen før kampdag. Os så klages det over intensitet på kampdagen. Jeg tror ikke treninger dagen før har verdi. Muligens som gjest i E-cup hvis man skal gjøre seg kjent med banen kan en rolig20-minutters økt forsvares. Nei, få tilbake tradisjonene. Ikke flomlysavslutninger de siste 4 kampene. Spill som før kl 15 i de 2 nestsise og kl 13 i de to siste. Tradisjonsbrudd er noe dritt.
Savner tradisjon og lørdagskamper kl 16 i større grad også.


når det ble bestemt at samtlige eliteseriekamper( eller 1.div som det  dengang het) skulle spilles lørdag klokken 16, innebar vel  det  det største tradisjonsbruddet  i moderne tid..heldigvis varte det bare en sesong, på  lik linje med Tom A Schanke sitt famøse straffekonk-stunt.

Corran

Quote from: "Nesten"
Hvorfor "full trøkk Lørdag" ? Kampen er jo dagen etter. Disse bruddene på tradisjon er snodige bl a at lag trener dagen før kampdag. Os så klages det over intensitet på kampdagen. Jeg tror ikke treninger dagen før har verdi. Muligens som gjest i E-cup hvis man skal gjøre seg kjent med banen kan en rolig20-minutters økt forsvares. Nei, få tilbake tradisjonene. Ikke flomlysavslutninger de siste 4 kampene. Spill som før kl 15 i de 2 nestsise og kl 13 i de to siste. Tradisjonsbrudd er noe dritt.
Savner tradisjon og lørdagskamper kl 16 i større grad også.


Flommlyskamper er jo det beste som finnes Eneste grunnen til at de har spilt kamper kl 15 i slutten av sesongen er at alle kampene skulle spilles samtidig og at noen av distriktslagene ikke hadde flomlys

Lørdagskamper har aldri vært tradisjon

Og det er heller ikke noe nytt at de trener dagen før kamp

Så det meste av tradisjonen du savner har aldri vært tradisjon
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Nesten

Quote from: "Corran"
Quote from: "Nesten"
Hvorfor "full trøkk Lørdag" ? Kampen er jo dagen etter. Disse bruddene på tradisjon er snodige bl a at lag trener dagen før kampdag. Os så klages det over intensitet på kampdagen. Jeg tror ikke treninger dagen før har verdi. Muligens som gjest i E-cup hvis man skal gjøre seg kjent med banen kan en rolig20-minutters økt forsvares. Nei, få tilbake tradisjonene. Ikke flomlysavslutninger de siste 4 kampene. Spill som før kl 15 i de 2 nestsise og kl 13 i de to siste. Tradisjonsbrudd er noe dritt.
Savner tradisjon og lørdagskamper kl 16 i større grad også.


Flommlyskamper er jo det beste som finnes Eneste grunnen til at de har spilt kamper kl 15 i slutten av sesongen er at alle kampene skulle spilles samtidig og at noen av distriktslagene ikke hadde flomlys

Lørdagskamper har aldri vært tradisjon

Og det er heller ikke noe nytt at de trener dagen før kamp

Så det meste av tradisjonen du savner har aldri vært tradisjon

-
Flomlys er ikke tradisjon ihvertfall. Kan du tenke deg noe bedre enn en glad stadionavslutning i dagslys hvor vi ser Ulriken og Løvstakken ?
Jeg har opplevd jubelscener i solskinn mot Eik i 62, tror ikke det skjer mer i min levetid men hvis det skulle skje ville jeg foretrukket dagslys og solskinn. De vakre omgivelsene til stadion kommer ikke til sinn rett i kveldsmørket.
eg er HELT sikker på at Brann taper de 2 neste seriekampene.  Også ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke å gjøre.-

Corran

Der ble eg målløs :-)
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Brannfrelst

Solgt ca 650 billetter til denne kampen. Tviler på det kommer mer enn 1500-2000.
Bakke ser ut til å starte iallefall. Håper guttene gjør dette verdt innganspengene og kjører over pakket!
2.10.07-Gullet kom hem!

Hausberg

Quote from: "Brannfrelst"Solgt ca 650 billetter til denne kampen. Tviler på det kommer mer enn 1500-2000.
Bakke ser ut til å starte iallefall. Håper guttene gjør dette verdt innganspengene og kjører over pakket!


Er alle sitteplasser på stadion disponible, slik at man kan sitte akkurat hvor man vil, evt stå hvor man vil?
itt hjerte står i Brann......

Jay Tee

Tenker du og sitte på benken?
eia brann

Hausberg

Quote from: "Jay Tee"Tenker du og sitte på benken?



hehe, hadde vært noe, men desverre for brann har de ikkje oppdaga talentet mitt ennå;) nei eg tenkte å sitte i de fete skinnstolene på vip tribunen og nippe til champagnen;)
itt hjerte står i Brann......

Klaus_Brann

Quote from: "Hausberg"
Quote from: "Jay Tee"Tenker du og sitte på benken?



hehe, hadde vært noe, men desverre for brann har de ikkje oppdaga talentet mitt ennå;) nei eg tenkte å sitte i de fete skinnstolene på vip tribunen og nippe til champagnen;)


Det hadde vært noe for 50 spenn ja!Kan ikke Bataljonen ordne litt luksus for medlemmene sine? Det kommer knapt til å være noen på SPV allikevell...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Hausberg

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Hausberg"
Quote from: "Jay Tee"Tenker du og sitte på benken?



hehe, hadde vært noe, men desverre for brann har de ikkje oppdaga talentet mitt ennå;) nei eg tenkte å sitte i de fete skinnstolene på vip tribunen og nippe til champagnen;)


Det hadde vært noe for 50 spenn ja!Kan ikke Bataljonen ordne litt luksus for medlemmene sine? Det kommer knapt til å være noen på SPV allikevell...


ja håper noen i styret ordner dette;) hører dere?!? hehe
itt hjerte står i Brann......

Nesten

eg er HELT sikker på at Brann taper de 2 neste seriekampene.  Også ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke å gjøre.-

Brannfrelst

Quote from: "Hausberg"
Quote from: "Brannfrelst"Solgt ca 650 billetter til denne kampen. Tviler på det kommer mer enn 1500-2000.
Bakke ser ut til å starte iallefall. Håper guttene gjør dette verdt innganspengene og kjører over pakket!


Er alle sitteplasser på stadion disponible, slik at man kan sitte akkurat hvor man vil, evt stå hvor man vil?


De eneste feltene som er åpen er Hansa og Søndre. Om det skjer noe på BT eller SPV vet jeg ikke.
2.10.07-Gullet kom hem!

Brann&Bergen<3

Quote from: "Nesten"Flomlys er ikke tradisjon ihvertfall. Kan du tenke deg noe bedre enn en glad stadionavslutning i dagslys hvor vi ser Ulriken og Løvstakken ?


eg har litt problemer med å se Løvstakken på egentli alle kampene for året, både sene og tidlige kamper:P

Corran

Quote from: "Brann&Bergen<3"
Quote from: "Nesten"Flomlys er ikke tradisjon ihvertfall. Kan du tenke deg noe bedre enn en glad stadionavslutning i dagslys hvor vi ser Ulriken og Løvstakken ?


eg har litt problemer med å se Løvstakken på egentli alle kampene for året, både sene og tidlige kamper:P


Ja og kamper med sollys e jo en mangelvare i løpet av en sesong. Kan bare huske 4-5 kamper i år hvor det har vært sol.
Eg ser forresten ikke ulriken så hele min stadionopplevelse går jo rett til helvete.
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Nixon

BT melder om dette laget:

Johan Thorbjørnsen
Bjørn Dahl, Olafur Bjarnason, Kristjan Sigurdsson, Erlend Hanstveit
Erik Huseklepp, Tijan Jaiteh, Eirik Bakke, PVM/Jan Gunnar Solli
Robbie Winters, Armann Björnsson

Planen er at PVM og Solli skal spille en omgang hver.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Nesten

Quote from: "Nixon"BT melder om dette laget:

Johan Thorbjørnsen
Bjørn Dahl, Olafur Bjarnason, Kristjan Sigurdsson, Erlend Hanstveit
Erik Huseklepp, Tijan Jaiteh, Eirik Bakke, PVM/Jan Gunnar Solli
Robbie Winters, Armann Björnsson

Planen er at PVM og Solli skal spille en omgang hver.

-
Mjelde anser nok Guntveit som viktigere enn Dahl siden han hviler Cato.
Liker ikke at Sigurdsson,Hanstveit, Solli/PVM spiller for der er alltid en risiko for skader i fotball. En av de mest kostbare skadene i Branns historie kom i en treningskamp mot LSK på stadion i april 79 rett før seriestart. Frank Grønlund taklet og skadet Steinar Aase slik at han var ute i 12 måneder pga korsbånd.
Brann rykket ned, og året etter gikk Aase til Start ( ble toppscorer og seriemester for Start ) Nei, dette var trist, men de har vel desverre ikke flere nå som er UEFA-klare. Krysser alle fingre tær armer og bein for at ingen skades, at det blir oppholdsvær ( og at VIF knuser Flora men får skader ).
eg er HELT sikker på at Brann taper de 2 neste seriekampene.  Også ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke å gjøre.-

sydnes76

Brann fikk jo en fin oppsving etter 8-0. Kan ikke se at det skal være bedre at Vif vinner med tanke på søndagens kamp...Med mindre de får et falskt selvbilde i etterkant. De kan like gjerne bli trøkket videre ned i driten og slite med selvtilliten mot Brann om de skulle gjøre et dårlig resultat.

Snublefot

Det er vel sikkert ikke noe tv sendinger til denne kampen heller??

eller vet noen noe jeg ikke vet?

Belfort

Brann burde latt TJ fått hvile seg i denne kampen. Han har spilt og reist mye i det siste. Man kan risikere at han går på en smell snart hvis man ikke tar hensyn til dette


Nixon

Hvis bare ikke Haugen hadde vært så forbanna utålmodig!;)
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Belfort

Nå er det Brann som har satt seg i en situasjon med manko på sentrale midtbanspillere,det må ikke gå ut over et stortalent på 18 år. Får uansett satse på at de er rimelig daffe i denne kampen.

Brannmus

Ser at Bjørn Dahl er tvilsom til kampen i morgen etter å ha fått seg en smell på treningen i dag. Skulle hatt han frisk og rask til denne kampen. Cato er ingen unggutt lengre.

(Kilde: http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5609 - nederst i saken)

Snublefot

Quote from: "Nixon"Hvis bare ikke Haugen hadde vært så forbanna utålmodig!;)


ironi på høyt nivå:D

Snublefot

Man registrerer jo et vist antall spillere til uefa cupen, så det må da være noen midtbanespillere på brann2 som er registrert for spill.. ettersom vi kan registrere godt over 20 spillere..   og i tillegg er det krav om antall spillere fra egen junior avdeling, samt antall spillere trent i norge de siste 2-3 årene eller noe.

Har vi ingen andre på midten slik at vi må bruke TJ?

Desperado

Quote from: "Snublefot"Man registrerer jo et vist antall spillere til uefa cupen, så det må da være noen midtbanespillere på brann2 som er registrert for spill.. ettersom vi kan registrere godt over 20 spillere..   og i tillegg er det krav om antall spillere fra egen junior avdeling, samt antall spillere trent i norge de siste 2-3 årene eller noe.

Har vi ingen andre på midten slik at vi må bruke TJ?


Faktisk - her er listen over folk som er påmeldt til 1. kvalikrunde:

http://www.uefa.com/footballeurope/club=52770/competition=14/index.html

Brannfrelst

Quote from: "Desperado"
Quote from: "Snublefot"Man registrerer jo et vist antall spillere til uefa cupen, så det må da være noen midtbanespillere på brann2 som er registrert for spill.. ettersom vi kan registrere godt over 20 spillere..   og i tillegg er det krav om antall spillere fra egen junior avdeling, samt antall spillere trent i norge de siste 2-3 årene eller noe.

Har vi ingen andre på midten slik at vi må bruke TJ?


Faktisk - her er listen over folk som er påmeldt til 1. kvalikrunde:

http://www.uefa.com/footballeurope/club=52770/competition=14/index.html

Hvorfor ikke bruke Misje? Må jo vere genial anleding til å matche unggutten. Med mindre han er skadet da selvsagt..
2.10.07-Gullet kom hem!

Go Up