• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Strømsgodset - Brann

Started by Natan, July 25, 2007, 09:12:49 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Baunebob


Snublefot

hva faen skjer...


SKJERPINGS I FORSVAR!!!!

Von_Krieg

quot;Noen tror på gud andre på allah... Jeg tror på Brann!"

Brann_ruler86

Gå ta banen!

tj00m

assååååååååååå.... eg tørr isje tenke på det en gang!
Brann Bergens Stolthet!

Kararay

Dette var noe eg visste... 4-2.. Man kan telle på en halv haån kor mange ganger Finstad IKKJE har puttet mot Brann i alle de kampene han har møtt Brann...
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

tovatle

koffor i helvete skal alltid mjelde legge seg bakpå?? Nå hadde vi mulighet til kalassiffer her, så kommer byttet med arman inn.. Fy faen, så unødvendig å slippe inn de målene!

tj00m

Quote from: "tovatle"koffor i helvete skal alltid mjelde legge seg bakpå?? Nå hadde vi mulighet til kalassiffer her, så kommer byttet med arman inn.. Fy faen, så unødvendig å slippe inn de målene!


det va vel isje akuratt ARMAN sin feil at brann slapp inn to mål?? Arman spiller spiss, va isje defansive bytter av mjelde da!
Brann Bergens Stolthet!

Endre

Hehe, det er KUN Brann man ikke kan føle seg sikker på seier for, selv om det er 4-0 og fem minutter igjen :P

BuG

Holder det inn nå uten problemer anyway =)
ullet 2007! =)

Baunebob

Irriterer meg grenseløst..

Får prøve å dunke inn at det som gjelder er 3 poeng.

Målforskjellen vår suger så hardt at det ikke er vits i å pynte på den engang.

Snublefot

jaja... de 2 siste ødela helhetsinntrykket, men vi spilte 80 fantastiske minutter:D


GRATTIS  MED 3 poeng alle sammen=)=)

nå må bare stabæk tape poeng mot vif:D

Xminator


Kararay

HERLIG!!! poengene som teller!!!

Har sagt at mellom VIF og Stabæk så putter stabæk på overtid, Vif fortsetter nedturen og vi knuser de på søndag!!!!
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Baunebob

Dårlig gjort av Mjelde og gi Sjøhage 30 sekund =D..
Men klarte faktisk og imponere meg med en fin dragning.

Von_Krieg

Quote from: "Snublefot"jaja... de 2 siste ødela helhetsinntrykket, men vi spilte 80 fantastiske minutter:D


GRATTIS  MED 3 poeng alle sammen=)=)

nå må bare stabæk tape poeng mot vif:D


Uavgjort hadde vert bra... Hadde storkost meg om VIF hadde rykket ned...
quot;Noen tror på gud andre på allah... Jeg tror på Brann!"

Snublefot

Quote from: "Von_Krieg"
Quote from: "Snublefot"jaja... de 2 siste ødela helhetsinntrykket, men vi spilte 80 fantastiske minutter:D


GRATTIS  MED 3 poeng alle sammen=)=)

nå må bare stabæk tape poeng mot vif:D


Uavgjort hadde vert bra... Hadde storkost meg om VIF hadde rykket ned...


jepp.. hadde først tenkt å skrive at det hadde vært digg med seier til vif, men uavgjort som gjør at stabæk taper 2 poeng og vif fortsatt sliter er enda bedre=)

Lurkin

Jaja, fin kamp, selv om det ble litt hjerteflimmer de siste 12 minuttene. Uansett så er det en veldig bra gjennomført kamp. Helstad kunne fint puttet 5-6 mål gjennom kampen.. men vi skal vel ikke klage på en hattrick. :)

Er uansett deilig å se at vi presser så høyt gjennom store deler av kampen. Til tider ekstremt fint spill. Det andre til Helstad begynte helt nede på egen sekstenmeter.

Great success!
Berømte Brann fra Bergen

Nesten

Gledelige poeng, men nok et bevis på Mjeldes svakheter. Hvorfor vente så lenge med Sjøhage, og hele 2 baklengs på slutten er et for mye.
Vinner Stabæk ikveld er det duket for BLODSLIT av dimensjoner på Ullevaal neste søndag kveld.
eg er HELT sikker på at Brann taper de 2 neste seriekampene.  Også ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke å gjøre.-

Marek

Quote from: "Nesten"Gledelige poeng, men nok et bevis på Mjeldes svakheter. Hvorfor vente så lenge med Sjøhage, og hele 2 baklengs på slutten er et for mye.
Vinner Stabæk ikveld er det duket for BLODSLIT av dimensjoner på Ullevaal neste søndag kveld.


Nå må du rulle inn her Nesten.
Er denne kampen et bevis på Mjeldes svakheter?
Tror du innerst inne er litt bitter siden Brann vant fordi det beviser at du bæsjet godt på leggen med dommedagsprofetienene dine om STERKE Godset.
ons Ivar skal hem...

Truls A

Nok en seier med bismak. Når skal de der bakspillerne i Brann klare å tette igjen der bak. Ille gale at det bare har blitt 2 kamper uten baklengs så langt i år i Tippeligasammenheng. Skjerpings Mjelde og co..
ruls André

knutern

Quote from: "Nesten"Gledelige poeng, men nok et bevis på Mjeldes svakheter. Hvorfor vente så lenge med Sjøhage, og hele 2 baklengs på slutten er et for mye.
Vinner Stabæk ikveld er det duket for BLODSLIT av dimensjoner på Ullevaal neste søndag kveld.
Jada jada. Vi hadde vel marginene med oss i dag og?

jkippers

Quote from: "Nesten"Gledelige poeng, men nok et bevis på Mjeldes svakheter.
Gull 09

Kararay

et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

jkippers

Quote from: "tovatle"koffor i helvete skal alltid mjelde legge seg bakpå?? Nå hadde vi mulighet til kalassiffer her, så kommer byttet med arman inn.. Fy faen, så unødvendig å slippe inn de målene!
Gull 09

Nightfox

Quote from: "Nesten"Gledelige poeng, men nok et bevis på Mjeldes svakheter. Hvorfor vente så lenge med Sjøhage, og hele 2 baklengs på slutten er et for mye.
Vinner Stabæk ikveld er det duket for BLODSLIT av dimensjoner på Ullevaal neste søndag kveld.


I og med at Strømsgodset har 11 etablerte eliteseriespillere i troppen, derav størsteparten var med i startoppstillingen vil jeg si at dette var en taktisk seier av Mjelde!!! Han eide jo Fagermo totalt, og SIF, som er jevngode, lå under 4-0 for Brann og alt var avgjort. De 2 målene kommer jo av at Strømsgodset er like gode, eller bedre. Tenk å lede 4-0 mot et så godt lag som SIF!!

Mjelde er et geni!!!

Vi knuser jo et lag som er dritbra og fullt av stjerner!!! På BORTEBANE!!

Nesten

Quote from: "Marek"
Quote from: "Nesten"Gledelige poeng, men nok et bevis på Mjeldes svakheter. Hvorfor vente så lenge med Sjøhage, og hele 2 baklengs på slutten er et for mye.
Vinner Stabæk ikveld er det duket for BLODSLIT av dimensjoner på Ullevaal neste søndag kveld.


Nå må du rulle inn her Nesten.
Er denne kampen et bevis på Mjeldes svakheter?
Tror du innerst inne er litt bitter siden Brann vant fordi det beviser at du bæsjet godt på leggen med dommedagsprofetienene dine om STERKE Godset.

-
Nei, jeg er GLAD men noe av grunnen til 43/44 års fiasko er manglende evne/vilje til ALLTID å søke det perfekte, få bena på bakken, nullstille seg og kreve mer mer mer. Husker dere NAE som løp utpå banen og refset spillere som jublet etter scoring. Han ville ha max fokus og nullstilling like etter en scoring ( I parentes bemerket foretok ikke NFF seg noe mens andre fikk karantener osv ) Husker Tennfjord løp utpå engang, og Brann ble straffet med å skaffe 40 dommere innen en viss dato. !!!!
eg er HELT sikker på at Brann taper de 2 neste seriekampene.  Også ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke å gjøre.-

Marek

Quote from: "Nesten"Nei, jeg er GLAD


Du er faen meg ikke mye glad!
ons Ivar skal hem...

Nesten

eg er HELT sikker på at Brann taper de 2 neste seriekampene.  Også ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke å gjøre.-

Nightfox

Brann fikk ingen gule kort idag. Regner med at vi kommer til å få karantene på alle som ligger i fare for karantene, så de må sone mot RBK.

eivhelle

Det så ut som Helstad var litt småsur over å bli byttet ut. Han så vel for seg en mulighet for 5 mål i dag også. Ellers rakk jo faktisk Sjøhage å vise litt kvaliteter med bare 1 minutt på banen. Håper han får litt mer spilletid neste gang.

Det blir nok noe tøffere mot VIF neste helg selv om de så langt ikke har imponert mot Stabæk. Tviler på om de faller sammen på samme måte som godset gjorde.

Xminator

Quote from: "jkippers"
Quote from: "tovatle"koffor i helvete skal alltid mjelde legge seg bakpå?? Nå hadde vi mulighet til kalassiffer her, så kommer byttet med arman inn.. Fy faen, så unødvendig å slippe inn de målene!


1-4 er en ekstremt dårlig jobb fra Huseklepp som førsteforsvarer, men ikke i nærheten av så dårlig som midtstopperene er i samme situasjon

2-4 starter med ett balltap fra Andresen, og igjen litt mer aggresivitet fra midtstopperene hadde avklart situasjonen. Feilen står derimot Andresen for.

Nå blir det av akademisk interesse. Vi scorer mål i bøtter og spann, tar 3 poeng på bortebane. Og jeg vil tro de to baklengsmålene blir brukt for det de er verdt den kommende uken. En påminning om at man ikke bør ta av og ta lett på det...

Nesten

Quote from: "eivhelle"Det så ut som Helstad var litt småsur over å bli byttet ut. Han så vel for seg en mulighet for 5 mål i dag også. Ellers rakk jo faktisk Sjøhage å vise litt kvaliteter med bare 1 minutt på banen. Håper han får litt mer spilletid neste gang.

Det blir nok noe tøffere mot VIF neste helg selv om de så langt ikke har imponert mot Stabæk. Tviler på om de faller sammen på samme måte som godset gjorde.

-
Mørke høstkamper i flomlys søndag kveld kl 20 har jo ofte vært TAP for Brann. Borte mot Viking i år , borte mot VIF ifjor og forfjor. Borte mot Tromsø ifjor osv osv. Det er noe nitrist og kvalmende med å ha kamp seint søndag kveld når man vet at man skal på jobben mandag morgen og med et surt, knepent ettmålstap søndag kveld er det surt, tungt og lite motiverende for en lang arbeidsuke. Medisinen mot slike kvalmende opplevelser er trolig bl a å TA LEDELSEN på Ullevaal, angripe, lage vanskeligheter for VIF, få VIF til å måtte bale med Brannspissene.
Jeg forlanger 4-4-2 og angrepsfotball, klareringer og innsats.
eg er HELT sikker på at Brann taper de 2 neste seriekampene.  Også ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke å gjøre.-

Nightfox

Quote from: "Xminator"Og jeg vil tro de to baklengsmålene blir brukt for det de er verdt den kommende uken. En påminning om at man ikke bør ta av og ta lett på det...


F.eks mot Carmarthen? Så Brann topper laget for å safe inn? :P

Kan ikke ta for lett på ting...

Brannmus

Selvfølgelig er det litt snurt å se de to siste målene gå inn, men folk må fortsatt evne å se skogen og ikke bare alle de små plagsomme trærne. Brann er rett og slett et bedre lag enn Godset. Ikke bare har vi bedre kvaliteter, men vi står heller ikke tilbake når det gjelder innsats og stå-på-vilje.

To av dagens mål kommer som et direkte resultat av at vi faen meg ikke gir opp, men kjemper for å vinne ballen høyt og headingen fra Sigurdsson viser herlig innstilling. Den ballen SKULLE i mål.

Brann har seieren i boks, og har tre poeng trygt med seg hjem til Bergen når det glipper bak to ganger. Unødvendig ja, men ufortjent var det ikke. Godset hadde et par muligheter og fortjente en scoring eller to i dag. At de kommer med fem minutter igjen på 4-0, i stede for midtveis i første omgangen når kampen står og vipper er selvfølgelig livsvikitg.

Jeg syntes det Brann viste i dag var noe av det beste de har gjort denne sesongen, og da gleder jeg meg heller over det, fremfor å gremmes over målforkjell og prøve å ta opp en meningsløs Mjelde-må-gå-debatt.

Nesten

Quote from: "Xminator"
Quote from: "jkippers"
Quote from: "tovatle"koffor i helvete skal alltid mjelde legge seg bakpå?? Nå hadde vi mulighet til kalassiffer her, så kommer byttet med arman inn.. Fy faen, så unødvendig å slippe inn de målene!


1-4 er en ekstremt dårlig jobb fra Huseklepp som førsteforsvarer, men ikke i nærheten av så dårlig som midtstopperene er i samme situasjon

2-4 starter med ett balltap fra Andresen, og igjen litt mer aggresivitet fra midtstopperene hadde avklart situasjonen. Feilen står derimot Andresen for.

Nå blir det av akademisk interesse. Vi scorer mål i bøtter og spann, tar 3 poeng på bortebane. Og jeg vil tro de to baklengsmålene blir brukt for det de er verdt den kommende uken. En påminning om at man ikke bør ta av og ta lett på det...

-
Hehe. Jeg synes det er veldig gunstig for Bergen at disse 2 baklengsmålene KOM for da har man noe å huske å fokusere på, noe å knytte nullstillingsformaningene til. Husk at hvis man sover litt straffes man i Tippeligaen. Alle kamper er harde, tøffe og slitsomme.
Samtidig kan det være en herlig anledning til å rakke ned på alle som vil "sikre", "legge seg bakpå", gå over til 4-5-1 og annet bullshit. Branner og blir elendige i forsvar og deste skjeldnere de må være der bak og rydde opp, desto bedre.
eg er HELT sikker på at Brann taper de 2 neste seriekampene.  Også ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke å gjøre.-

Belfort

En meget god kamp av Brann. Synd at man ødelegger helhets inntrykket med to helt unødvendige mål. Men det er jo den typiske brann arogansen som tillater dette. Uansett 3 viktige poeng.

Snublefot

Quote from: "Nesten"
Quote from: "eivhelle"Det så ut som Helstad var litt småsur over å bli byttet ut. Han så vel for seg en mulighet for 5 mål i dag også. Ellers rakk jo faktisk Sjøhage å vise litt kvaliteter med bare 1 minutt på banen. Håper han får litt mer spilletid neste gang.

Det blir nok noe tøffere mot VIF neste helg selv om de så langt ikke har imponert mot Stabæk. Tviler på om de faller sammen på samme måte som godset gjorde.

-
Mørke høstkamper i flomlys søndag kveld kl 20 har jo ofte vært TAP for Brann. Borte mot Viking i år , borte mot VIF ifjor og forfjor. Borte mot Tromsø ifjor osv osv. Det er noe nitrist og kvalmende med å ha kamp seint søndag kveld når man vet at man skal på jobben mandag morgen og med et surt, knepent ettmålstap søndag kveld er det surt, tungt og lite motiverende for en lang arbeidsuke. Medisinen mot slike kvalmende opplevelser er trolig bl a å TA LEDELSEN på Ullevaal, angripe, lage vanskeligheter for VIF, få VIF til å måtte bale med Brannspissene.
Jeg forlanger 4-4-2 og angrepsfotball, klareringer og innsats.


det er noe tungt ved søndag kveld når man vet man skal på jobb mandag morgen.

DETTE ER JO FOR FAEN JOBBEN DEMS:D  så ingen grunn til at de skal være mindre motivert en søndag kveld en lørdag ettermiddag.

Dessuten, mørke høstkvelder i flomlys er jo dritdigg.. får skikkelig fotball feeling=)

Nesten

Det Brann må fokusere på er NESTE kamp, intet annet. Alle tilløp til "uansvarlig opptreden" må stoppes, Friele og andre tullinger som skal forberede noe bør få beskjed om å holde kjeft og huske hva som skjedde høasten 2006. Husk hva som skjedde ifjor vil være en effektiv replikk til alle såkalt Brannfans som ødelegger med "irresposible behavior".
kanpen mot publaget fra Wales, en gjeng ølmager med fulltidsjobb bør ikke fokuseres på men tas som skyggetrening. En treningskveld. Egentlig håper jeg Brann taper 1-2 med et B-lag mot waliserne. Og at ingen skades selvsagt. 0-7 og null skader er bedre enn 2-1 og strekk på Dahl
eg er HELT sikker på at Brann taper de 2 neste seriekampene.  Også ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke å gjøre.-

vebo

Quote from: "knutern"Hehe.. Hørte jeg Brann-fansen rope "Vi har Espen Johnsen"?


Vi ropte "Tabbe Johnsen" og "Espen Johnsen skårer nål, skårer mål...". Fantastisk kamp, fasilitetene til tross. Var umulig å se fem-meteren uansett hvor vi sto, jævla gressplen:( Fikk først sett målene til Torstein når jeg kom tilbake til Oslo. Hvor mange var vi i dag? 1000?
Tiocfaidh ár lá

t0bben

Quote from: "vebo"
Quote from: "knutern"Hehe.. Hørte jeg Brann-fansen rope "Vi har Espen Johnsen"?


Vi ropte "Tabbe Johnsen" og "Espen Johnsen skårer nål, skårer mål...". Fantastisk kamp, fasilitetene til tross. Var umulig å se fem-meteren uansett hvor vi sto, jævla gressplen:( Fikk først sett målene til Torstein når jeg kom tilbake til Oslo. Hvor mange var vi i dag? 1000?


Det ble også ropt "vi har Espen Johnsen"....

eivtress

Quote from: "Snublefot"
Quote from: "Von_Krieg"
Quote from: "Snublefot"jaja... de 2 siste ødela helhetsinntrykket, men vi spilte 80 fantastiske minutter:D


GRATTIS  MED 3 poeng alle sammen=)=)

nå må bare stabæk tape poeng mot vif:D


Uavgjort hadde vert bra... Hadde storkost meg om VIF hadde rykket ned...


jepp.. hadde først tenkt å skrive at det hadde vært digg med seier til vif, men uavgjort som gjør at stabæk taper 2 poeng og vif fortsatt sliter er enda bedre=)


Det ble 2-2 det, rimelig fornøyd. 1-2 hadde likevel vært bedre spør du meg.

Edit: Så netopp et intervju med Nanskog hvor han får spørsmål om Stabæk fortsatt er med i gullkampen. -Neeeej, den har jo Brann allerede vunnet tycker jag.
Smigrende, men en smule merkelig uttalelse.

oslo øst

vi må jo ha vært 2000 tilskuere  som holdt med brann( var en del norway cup deltagere ) har vært på alle brann sine kamper og stemningen på denne var ikke mye å skryte av, tok seg opp i andre og mot slutten men dette var for dårlig gutter og jenter
for å være så mange så var dette skuffende hva er det folk er redd for ???  miste stemmen ????
endelig så er det lys i enden av tunnellen og gullet kommer nærmere og nærmere og så dødt på tribunen

SKBMiller

var mye humør og mye folk idag. stemning var ikke topp før utover i kampen men god noen ganger. synge sangere. særlig idiotene nede ved reklamen til høyre. og folk må ikke klappe i hjel =( jaja utrolig artig tur uannsett

indreløper

Quote from: "Nesten"Gledelige poeng, men nok et bevis på Mjeldes svakheter. Hvorfor vente så lenge med Sjøhage, og hele 2 baklengs på slutten er et for mye.
Vinner Stabæk ikveld er det duket for BLODSLIT av dimensjoner på Ullevaal neste søndag kveld.


IDIOT

Ricky

Quote from: "Nesten"Egentlig håper jeg Brann taper 1-2 med et B-lag mot waliserne.



Er vel heller ingen som hadde forventet noe annet.

Tom C

Quote from: "Nesten"Det Brann må fokusere på er NESTE kamp, intet annet. Alle tilløp til "uansvarlig opptreden" må stoppes, Friele og andre tullinger som skal forberede noe bør få beskjed om å holde kjeft og huske hva som skjedde høasten 2006. Husk hva som skjedde ifjor vil være en effektiv replikk til alle såkalt Brannfans som ødelegger med "irresposible behavior".
kanpen mot publaget fra Wales, en gjeng ølmager med fulltidsjobb bør ikke fokuseres på men tas som skyggetrening. En treningskveld. Egentlig håper jeg Brann taper 1-2 med et B-lag mot waliserne. Og at ingen skades selvsagt. 0-7 og null skader er bedre enn 2-1 og strekk på Dahl


Piper du ennå?? Er det ikke bedre isåfall å heller si "Unnskyld" for alt pisset du har liret av deg i denne tråden om hvor elendig vi kom til å fremstå mot godset? Les gjennom tråden en gang til og se hvor mye drit du har kommet med, og vurder deretter om det er naturlig for noen som helst å ta deg alvorlig...
Aldri mer Obos....

Jeanet

I det perfekte kamp bladet i dag var det noen morsomme greier :)
Vi har fortsatt spillere som Adrian Gashi og Bengt Sæternes, og vi har fått en ny spiller med navnet Per Vaagan Moen ;) Du kan si vi måtte le litt da..
ater Lillestrøm SK,
hater Viking og VIF,
hater Rosenborg Ballklubb, men
Sportsklubben BRANN ELSKER VI!!<3<3

Jeanet

Quote from: "Snublefot"



Han snudde seg til og med å  lo å vinket da vi sang den sangen ;)
ater Lillestrøm SK,
hater Viking og VIF,
hater Rosenborg Ballklubb, men
Sportsklubben BRANN ELSKER VI!!<3<3

Nesten

Quote from: "Tom C"
Quote from: "Nesten"Det Brann må fokusere på er NESTE kamp, intet annet. Alle tilløp til "uansvarlig opptreden" må stoppes, Friele og andre tullinger som skal forberede noe bør få beskjed om å holde kjeft og huske hva som skjedde høasten 2006. Husk hva som skjedde ifjor vil være en effektiv replikk til alle såkalt Brannfans som ødelegger med "irresposible behavior".
kanpen mot publaget fra Wales, en gjeng ølmager med fulltidsjobb bør ikke fokuseres på men tas som skyggetrening. En treningskveld. Egentlig håper jeg Brann taper 1-2 med et B-lag mot waliserne. Og at ingen skades selvsagt. 0-7 og null skader er bedre enn 2-1 og strekk på Dahl


Piper du ennå?? Er det ikke bedre isåfall å heller si "Unnskyld" for alt pisset du har liret av deg i denne tråden om hvor elendig vi kom til å fremstå mot godset? Les gjennom tråden en gang til og se hvor mye drit du har kommet med, og vurder deretter om det er naturlig for noen som helst å ta deg alvorlig...

-
Brann har ikke vunnet serien siden 1963 NITTENSEKSTITRE !
Jeg tror jeg vet grunnen, det er innstillingen til bergensere flest og har lite med annet å gjøre. Samme årsak førte til flausen i fjor høst. Har ingenting med sportslige, formmessige eller lagmessige forhold å gjøre. Det var saker og ting som foregikk oppe i skallen på spillerne ifjor som førte til at de gav fra seg gullet. Og hvorfor foregikk det saker og ting oppe i hodet på spillerne. Uten tvil pga bergens påvirkning enten man peker på avisene, andre medier, folk flest, fansen , TV2 ! eller riksmediene som også hypet mye.
eg er HELT sikker på at Brann taper de 2 neste seriekampene.  Også ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke å gjøre.-

Go Up