• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Strømsgodset - Brann

Started by Natan, July 25, 2007, 09:12:49 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Xminator

Grei kamp, men noe rotete foran begge mål.

Vi trenger ett mål til før 70 minutter for å vinne denne kampen.

Kararay

Quote from: "Falken"Solli har til nå i kampen vært grusom...


GOD.... eneste han har "bommet" på var tversoverpasningen fra Winters(?).... ellers har han fungert veldig bra...

Men koffor i Helvete spilte vi ikkje slik i stavanger?

spiller jo god fotball no da...
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Super Hasund

Quote from: "Brann_ruler86"Syns Brann har vært ganske bra i denne første omgangen, men litt rotete til tider og det mangler litt foran mål.


Helvete for et mål av ørn2. Hørte bare pang så lå an i mål. Herligt
La Folket Synge

*Feltz*

Lurkin

Quote from: "Kjell249"
Quote from: "Falken"Solli har til nå i kampen vært grusom...


Morsomt hvor forskjellig man oppfatter spillere, på BT live står det at Solli til tider viser klasse...


Sier litt om BT..

Uansett, kunne fort stått både 2/3-0 til oss. Får håpe vi greier å fortsette presset i 2. omg, og ikke falle bakover på banen.

Espen Johnsen er så morsom, haha.
Berømte Brann fra Bergen

Baunebob

Godset er svake. De skal fram og etterlater mye rom. Perfekt for Huseklepp i andre.

Mye har fungert. Spesiellt bakover og midtbanen. Helstad skulle puttet.

[/code]

Von_Krieg

Synes Jaiteh har vert meget god, men så har jeg ikk fått sett mer en de siste 15 min pga problemer på tv2.no (hvorfor er det altid Brann kampene det er problemer med...?!?!)
quot;Noen tror på gud andre på allah... Jeg tror på Brann!"

tr0Ndemann

Quote from: "tj00m"
Quote from: "Baunebob"I hellane for ett trøkk som kom på headingen.

Johnsen er i kreativt slag ja =D


BTW : Synes forøvrig Godset-fansen overdøver Brann-fansen. Hvorfor trøkker de ikke til med noen sanger ? Kan hende det har noe med plasseringer av mic osv. Men de er utrolig mange utifra TV bildene å se.

Herlig start !


eg og la merke til godse fansen, men de har nok plassert miccen rett nedfor godseunionen (eller ka faen de heter) sin tribune.. men de synger mye, det ska de ha


Helt jævlig å høre på kampen. Hører ikke en dritt fra Brann svingen, med mindre Godset fansen er stille + kommentatoren. Utrolig dårlig opplegg. Mikrofoner bare plassert rett utenfor Godset-feltet..

Forøvrig har Winters vist klasse i dag, Solli har vært der mye og prøvd, men gjort utrolig mye tull til tider. Som med den perfekte langpasningen fra Moen han ikke klarte å dempe. Håper han skjerper seg til pause.

Ellers er det vel bare å glede seg til 45 minutter med LEKESTUE!
What a waste of council tax, we paid for your hats!

Speedy

Aldri sett lignende heading, helvete for en kraft. Ellers burde huseklepp få kommet inn, solli har spilt under middels, med unntak av et raid.
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

weirus

skulle gjerne sett at huseklepp kommer inn for solli i pausen, tror han kan få til mye mer enn solli har så langt i denne kampen
SK BRANN BERGEN - Hasta la victoria siempre

Kararay

Quote from: "Von_Krieg"Synes Jaiteh har vert meget god, men så har jeg ikk fått sett mer en de siste 15 min pga problemer på tv2.no (hvorfor er det altid Brann kampene det er problemer med...?!?!)


Fordi Brann er så utrolig populære i verden... Så mange som vil se den...

Men gjør som meg, ikkje se den på tv2.no men på stream... ;)
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Belfort

Solli har vært langt under pari. Ikke sitter en eneste finte og ikke har han blikket med seg i dag. Det bør være duket for Huseklepp i andre!

Von_Krieg

Quote from: "Kararay"
Quote from: "Von_Krieg"Synes Jaiteh har vert meget god, men så har jeg ikk fått sett mer en de siste 15 min pga problemer på tv2.no (hvorfor er det altid Brann kampene det er problemer med...?!?!)


Fordi Brann er så utrolig populære i verden... Så mange som vil se den...

Men gjør som meg, ikkje se den på tv2.no men på stream... ;)


Fikk ikke VLC player til å funke der... Men tar gjerne en link dersom du har et luddi sted å se den... Ellers tror jeg at jeg må flytte hem til sessoninnspurten...
quot;Noen tror på gud andre på allah... Jeg tror på Brann!"

Brann_ruler86

JAAAAAAAAAAAAA HELSTAD!!!!!

Solli er forøvrig tilgitt....
Gå ta banen!

Stalin

Hva skjedde i forkant av målet? Så vekk akkurat da, for meg så det ut som om det var Solli som ble holdt. Hva klager loserne fra Drammen på?

eivtress

Hurrahurrahurra for Helstad.


dudo

Mjelde må gå! AaFK vant tross alt 4-0!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Snublefot

Hva faen skjer med laget?

de jobber jo?  de kjemper i hver duel, og kaster seg inn i taklinger og løper etter ballen..


er jo glimrende=)

Kararay

ja gjør dette til en Mjeld-tråd foklens.. kom igjen.... *rister på hodet*
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

dudo

Selv nå på 2-0 kjempes det på alt! Jeg er helt forvirret. Hvor er luksuslaget?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

knutern

Hehe.. Hørte jeg Brann-fansen rope "Vi har Espen Johnsen"?

Snublefot

Quote from: "Kararay"ja gjør dette til en Mjeld-tråd foklens.. kom igjen.... *rister på hodet*


enig:D så slettet det jeg skrev ang. Mjelde, og beholdt det om kampen:D

Snublefot


Brann_ruler86

Quote from: "knutern"Hehe.. Hørte jeg Brann-fansen rope "Vi har Espen Johnsen"?


Nå synges det da virkelig "Espen Johnsen scorer/står i mål" eller....??
Gå ta banen!

tj00m

Quote from: "Snublefot"


hahaha det e så jævla bra!
Brann Bergens Stolthet!

Von_Krieg

Nå burde vi byttet ut Winters og fått inn Sjøhage. Masse bakrom å løpe i...
quot;Noen tror på gud andre på allah... Jeg tror på Brann!"

Von_Krieg

Shit... HELSTAD IGJEN!!!!
quot;Noen tror på gud andre på allah... Jeg tror på Brann!"

Brann_ruler86

JAAAAAAAAAAA HELSTAD IGJEN!!!!
Gå ta banen!

dudo

Winters er god i dag. La de spille til de blir skikkelig slitne.


OG JADA"
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Baunebob

VI HAR THORSTEIN HELSTAD!

Herlig CATO!


Winters er forøvrig kanon fortiden !

knutern


Snublefot

Fy faen å pent!

Håper vi aldri stiller 4-5-1 igjen, men fortsetter å bruke 2 spisser.   helstad som scorer, og winters som spillende=)

Brann_ruler86

Ahhh herlig å høre 'Gullet ska hem' på Marienlyst....
Gå ta banen!

Von_Krieg

Synes vi skal gi Sjøhage og Walde noen minutter i Tippeligaen nå... De kan ha godt av det...
quot;Noen tror på gud andre på allah... Jeg tror på Brann!"

Stalin

Sesongens første skuddforsøk?

tj00m

Quote from: "Von_Krieg"Synes vi skal gi Sjøhage og Walde noen minutter i Tippeligaen nå... De kan ha godt av det...



den e eg enig i!
Brann Bergens Stolthet!

aso008


Von_Krieg

HELSTAD igjen... ekte hattrick nå...
quot;Noen tror på gud andre på allah... Jeg tror på Brann!"

tj00m

hahaha så jævla bra!!!!!
Brann Bergens Stolthet!

Brann_ruler86

Gå ta banen!

Snublefot

Faen winters!!!! DU skal se til helvete å skrive ny kontrakt=)  

Helstad + winters = RADARPAR!!!!

Kararay

Unfucking beliveable!!! Winters scorer ikkje så masse men fy faen så god han gjør andre!!!
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Baunebob

Skjønner ingenting. Fantastisk.

Ferdigserverte mål til toppscoreren. Herlig!

y-man

Dette må da være årets beste seriekamp.

Baunebob

Hva faen ?

Armann ?



Få no inn Sjøhage !!

tj00m

skjønner isje koffor i helsikken bjørnsson kommer inn, dette måtte vært perfekt å kastet innpå sjöhage å walde..
Brann Bergens Stolthet!

Von_Krieg

Quote from: "Baunebob"Hva faen ?

Armann ?

Deffensiv trygghet ?

Få no inn Sjøhage !!


Armann skal vel spille spiss... Og huseklepp inn er jo et offensivt bytte...
quot;Noen tror på gud andre på allah... Jeg tror på Brann!"

Snublefot

men er veldig bra han byttet helstad ut, istedetfor winters.

godt for winters når han spiller så KONGE at han får spille lenger en sin makker som putter målene.

Viktig!!! og riktig:>

vil gjerne se sjøhage 10 minutter, få han innpå nå

Von_Krieg

Så klarte vi ikke holde nullen denne kampen heller... Ja,ja... skal vel ikke syte for mye når vi leder 4-1 hehe
quot;Noen tror på gud andre på allah... Jeg tror på Brann!"

Brann_ruler86

FAEN! Utrolig irriterende at vi nesten aldri klarer å holde nullen når vi har avgjort kampen!
Gå ta banen!

Go Up