• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Strømsgodset - Brann

Started by Natan, July 25, 2007, 09:12:49 AM

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Go Down

tigah

Quote from: "Oppmann"Klokkesvingen er under enhver kritikk. Ikke vits å prøve å "forsvare" oss med å si noe annet. Prisen burde kanskje vært 50-80 kr, men det er den dessverre ikke. Dere får bare prøve å ta det for det det er, for det er lite vi supportere får gjort med dette.

Håper det kommer mye bergensere, som skaper mye liv. Bråk kan man holde seg for gode til i begge leire!

Men jeg har et spørsmål som kanskje noen her inne kan svare på... Det er en kjent sak at det finnes såkalte casuals som sympatiserer med SK Brann. I Drammen har vi (foreløpig) unngått denne problematikken. Hvordan vil casuals opptre når det ikke finnes noen å slåss med fra motstanderne? Er det idioter som vil fly på "mannen i gata"?

Jeg har nemlig fått høre at en relativt stor gjeng med casuals er på vei over fjellene i helga...


Velkommen skal dere være (nei, ikke casualsfolka, men alle andre). La oss håpe poengene blir igjen i Drammen! :wink:
trømsgodset
Om det er bånn eller topp
Er det suksess eller flopp
Vi møter alltid opp

Baunebob

Skulle ikke forundre meg om Old-boys laget til godset tar alle poengene imorgen.

Men. Hvis laget får det til og funke, Martin tar ansvar og Helstad finner nettet,
kan det bli en meget artig kveld i Drammen mot, tja. Ikke akkurat Norges raskeste forsvar.

Alzheimer/Silverspurs

Veldig, veldig dårleg følelse for den kampen her, men satsar på at Deila signerer som trenar for Bryne i pausen og stikker  :lol:

tigah

Quote from: "Baunebob"Skulle ikke forundre meg om Old-boys laget til godset tar alle poengene imorgen.

Men. Hvis laget får det til og funke, Martin tar ansvar og Helstad finner nettet,
kan det bli en meget artig kveld i Drammen mot, tja. Ikke akkurat Norges raskeste forsvar.
'

Kansje ikke... =) Men norges beste på strek er i form :D
trømsgodset
Om det er bånn eller topp
Er det suksess eller flopp
Vi møter alltid opp

Nesten

Quote from: "Baunebob"Skulle ikke forundre meg om Old-boys laget til godset tar alle poengene imorgen.

Men. Hvis laget får det til og funke, Martin tar ansvar og Helstad finner nettet,
kan det bli en meget artig kveld i Drammen mot, tja. Ikke akkurat Norges raskeste forsvar.

--
Jeg tor også Strømsgodset vinner denne kampen, men de har unge, raske folk også. Jeg tror ikke det er nok at "laget får det til og funke, Martin tar ansvar og Helstad finner nettet,".
Jeg tro de også må kjempe, sloss, gå i dueller, være max konsentrert fra start, jeg tror Mjelde må mase på dem, skrike til dem og mane til innsats hele tiden, stå på sidelinjen som en skolelærer og repetere, press, tæl, innsats, trøkk osv, dvs være en ordentlig medlevende trener, ikke en trefigur limt fast i benken.
Hvis alle disse tingene blir gjort KAN de knipe 1 poeng. Norsk fotball er blitt jevn og hard, alle lagene har jevne og sterke lag.
Espen Johnsen, Alexander Aas, Ronni Deila, Andre Bergdølmo, Osman Nyan, Stain Ohr, Peter Kovacs og Trond Fredrik Ludvigsen er 8 klassespillere som overhodeet ikke står tilbake for det Brann har.
Keeperen er i gode øyeblikk i verdensklasse ( på strek ), forsvaret er mye mye bedre enn Branns forsvar, isolert sett.
Knalltøff, vanskelig kamp. Like vanskelig som f eks Lyn borte og da tapte som kjent Brann 0-6.
I tillegg er treneren til SIF helt overlegen i forhold til MIM.
Dagbladet skrev så treffende i torsdagsutgaven at Vikings trenertaktikk var helt overlegen i forhold til Mjeldes.. og sånn er det desverre i veldig mange kamper i år, motstanderens trener er smartere og mer aktiv enn vår.
eg er HELT sikker på at Brann taper de 2 neste seriekampene.  Også ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke å gjøre.-

Baunebob

Når jeg sier at laget må funke, mener jeg selvfølgelig at også innsatsen må være tilstedet.

Corran

Marinelyst er norges beste bortebane uten tvil
Kan ikke huske sist vi tapte der.
Så bare gode minner fra Drammen
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

tigah

Quote from: "Corran"Marinelyst er norges beste bortebane uten tvil
Kan ikke huske sist vi tapte der.
Så bare gode minner fra Drammen


Du husker det til mandag =) hehe... Da var det dagen før...
trømsgodset
Om det er bånn eller topp
Er det suksess eller flopp
Vi møter alltid opp

viks

Quote from: "Nixon"
Quote from: "viks"Går ut i fra at Ludde ikke spiller for Godset i denne kampen. Noen som kan bekrefte dette?

I tilfelle er jo det en liten skandale av sportslig å ikke få med noe sånn i utlånsavtalen..


Jeg tror ikke det er lov å ha slike klausuler i utlånsavtaler.


Kan jo ikke være noe problem når det gjelder utlånsavtaler?

Overganger derimot (jmf Bryne-Glimt-Sakariassen saken)
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Xminator

Kan ikke tenke meg RBH og Brann i det hele tatt vurderte en slik klausul. Brann er gode nok til å slå Godset med eller uten Ludvigsen.

Stoffi

Quote from: "Corran"Marinelyst er norges beste bortebane uten tvil
Kan ikke huske sist vi tapte der.
Så bare gode minner fra Drammen



Vi har vunnet hver eneste gang de siste 33 årene eller noe.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Nixon

Vi har vunnet 10 ganger på rad siden 1974 tror jeg. En statistikk som bare må ryke en eller annen gang. Ifølge Krøvel er det den viktigste grunnen til at vi taper på søndag...;)
Rød makt på Hansa

viks

Quote from: "Xminator"Kan ikke tenke meg RBH og Brann i det hele tatt vurderte en slik klausul. Brann er gode nok til å slå Godset med eller uten Ludvigsen.


Fett om vi taper en null, Ludde matchvinner, og i november taper vi serien med ett poengs margin til Viking..
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

kapteinen

Quote from: "Nesten"
Quote from: "Baunebob"Skulle ikke forundre meg om Old-boys laget til godset tar alle poengene imorgen.

Men. Hvis laget får det til og funke, Martin tar ansvar og Helstad finner nettet,
kan det bli en meget artig kveld i Drammen mot, tja. Ikke akkurat Norges raskeste forsvar.

--
Jeg tor også Strømsgodset vinner denne kampen, men de har unge, raske folk også. Jeg tror ikke det er nok at "laget får det til og funke, Martin tar ansvar og Helstad finner nettet,".
Jeg tro de også må kjempe, sloss, gå i dueller, være max konsentrert fra start, jeg tror Mjelde må mase på dem, skrike til dem og mane til innsats hele tiden, stå på sidelinjen som en skolelærer og repetere, press, tæl, innsats, trøkk osv, dvs være en ordentlig medlevende trener, ikke en trefigur limt fast i benken.
Hvis alle disse tingene blir gjort KAN de knipe 1 poeng. Norsk fotball er blitt jevn og hard, alle lagene har jevne og sterke lag.
Espen Johnsen, Alexander Aas, Ronni Deila, Andre Bergdølmo, Osman Nyan, Stain Ohr, Peter Kovacs og Trond Fredrik Ludvigsen er 8 klassespillere som overhodeet ikke står tilbake for det Brann har.
Keeperen er i gode øyeblikk i verdensklasse ( på strek ), forsvaret er mye mye bedre enn Branns forsvar, isolert sett.
Knalltøff, vanskelig kamp. Like vanskelig som f eks Lyn borte og da tapte som kjent Brann 0-6.
I tillegg er treneren til SIF helt overlegen i forhold til MIM.
Dagbladet skrev så treffende i torsdagsutgaven at Vikings trenertaktikk var helt overlegen i forhold til Mjeldes.. og sånn er det desverre i veldig mange kamper i år, motstanderens trener er smartere og mer aktiv enn vår.


Skriver jo det samme foran hver kamp..bla bla mjelde..bla bla konsentrasjon..bla bla ramse opp noen spillere..bla bla vi taper
Z

tigah

Quote from: "kapteinen"
Quote from: "Nesten"
Quote from: "Baunebob"Skulle ikke forundre meg om Old-boys laget til godset tar alle poengene imorgen.

Men. Hvis laget får det til og funke, Martin tar ansvar og Helstad finner nettet,
kan det bli en meget artig kveld i Drammen mot, tja. Ikke akkurat Norges raskeste forsvar.

--
Jeg tor også Strømsgodset vinner denne kampen, men de har unge, raske folk også. Jeg tror ikke det er nok at "laget får det til og funke, Martin tar ansvar og Helstad finner nettet,".
Jeg tro de også må kjempe, sloss, gå i dueller, være max konsentrert fra start, jeg tror Mjelde må mase på dem, skrike til dem og mane til innsats hele tiden, stå på sidelinjen som en skolelærer og repetere, press, tæl, innsats, trøkk osv, dvs være en ordentlig medlevende trener, ikke en trefigur limt fast i benken.
Hvis alle disse tingene blir gjort KAN de knipe 1 poeng. Norsk fotball er blitt jevn og hard, alle lagene har jevne og sterke lag.
Espen Johnsen, Alexander Aas, Ronni Deila, Andre Bergdølmo, Osman Nyan, Stain Ohr, Peter Kovacs og Trond Fredrik Ludvigsen er 8 klassespillere som overhodeet ikke står tilbake for det Brann har.
Keeperen er i gode øyeblikk i verdensklasse ( på strek ), forsvaret er mye mye bedre enn Branns forsvar, isolert sett.
Knalltøff, vanskelig kamp. Like vanskelig som f eks Lyn borte og da tapte som kjent Brann 0-6.
I tillegg er treneren til SIF helt overlegen i forhold til MIM.
Dagbladet skrev så treffende i torsdagsutgaven at Vikings trenertaktikk var helt overlegen i forhold til Mjeldes.. og sånn er det desverre i veldig mange kamper i år, motstanderens trener er smartere og mer aktiv enn vår.


Skriver jo det samme foran hver kamp..bla bla mjelde..bla bla konsentrasjon..bla bla ramse opp noen spillere..bla bla vi taper


Men da har dere i allefall riktig instilling da... Strømsgodset-Brann 3-2
trømsgodset
Om det er bånn eller topp
Er det suksess eller flopp
Vi møter alltid opp

tr0Ndemann

Quote from: "kapteinen"
Quote from: "Nesten"
Quote from: "Baunebob"Skulle ikke forundre meg om Old-boys laget til godset tar alle poengene imorgen.

Men. Hvis laget får det til og funke, Martin tar ansvar og Helstad finner nettet,
kan det bli en meget artig kveld i Drammen mot, tja. Ikke akkurat Norges raskeste forsvar.

--
Jeg tor også Strømsgodset vinner denne kampen, men de har unge, raske folk også. Jeg tror ikke det er nok at "laget får det til og funke, Martin tar ansvar og Helstad finner nettet,".
Jeg tro de også må kjempe, sloss, gå i dueller, være max konsentrert fra start, jeg tror Mjelde må mase på dem, skrike til dem og mane til innsats hele tiden, stå på sidelinjen som en skolelærer og repetere, press, tæl, innsats, trøkk osv, dvs være en ordentlig medlevende trener, ikke en trefigur limt fast i benken.
Hvis alle disse tingene blir gjort KAN de knipe 1 poeng. Norsk fotball er blitt jevn og hard, alle lagene har jevne og sterke lag.
Espen Johnsen, Alexander Aas, Ronni Deila, Andre Bergdølmo, Osman Nyan, Stain Ohr, Peter Kovacs og Trond Fredrik Ludvigsen er 8 klassespillere som overhodeet ikke står tilbake for det Brann har.
Keeperen er i gode øyeblikk i verdensklasse ( på strek ), forsvaret er mye mye bedre enn Branns forsvar, isolert sett.
Knalltøff, vanskelig kamp. Like vanskelig som f eks Lyn borte og da tapte som kjent Brann 0-6.
I tillegg er treneren til SIF helt overlegen i forhold til MIM.
Dagbladet skrev så treffende i torsdagsutgaven at Vikings trenertaktikk var helt overlegen i forhold til Mjeldes.. og sånn er det desverre i veldig mange kamper i år, motstanderens trener er smartere og mer aktiv enn vår.


Skriver jo det samme foran hver kamp..bla bla mjelde..bla bla konsentrasjon..bla bla ramse opp noen spillere..bla bla vi taper


Må være utrolig digg å være Brann supporter som er sikker på at vi taper mot et lag som ligger midt på tabellen..

Forøvrig tror jeg vi vil møte ganske hard motstand, men vi vinner nok den kampen. Og det bør vi, for å bevise at vi ikke kan fortsette i samme baner som mot Viking.
What a waste of council tax, we paid for your hats!

tj00m

Quote from: "viks"
Quote from: "Xminator"Kan ikke tenke meg RBH og Brann i det hele tatt vurderte en slik klausul. Brann er gode nok til å slå Godset med eller uten Ludvigsen.


Fett om vi taper en null, Ludde matchvinner, og i november taper vi serien med ett poengs margin til Viking..


da får vi trøste oss med at vif rykker ned ;)
Brann Bergens Stolthet!

Nixon

Rød makt på Hansa

tr0Ndemann

"- Er du spilleklar til søndagens kamp?

- Jeg regner ikke med at det blir noe problem, sier Helstad. "

Det bør det ikke bli! Holdt på å få sjokk!
What a waste of council tax, we paid for your hats!

krøvel vellevold

Quote from: "Nixon"Vi har vunnet 10 ganger på rad siden 1974 tror jeg. En statistikk som bare må ryke en eller annen gang. Ifølge Krøvel er det den viktigste grunnen til at vi taper på søndag...;)


. Lurer på om 10 borteseire på rad mot en enkelt motstander er norsk toppserierekord! Tror ikke engang RBK har vunnet 10 borteseire på rad mot noe lag! Kanskje mot Molde, men det er uansett en statistikk som ikke gjelder de 10 siste, siden MFK vant i fjor.
Legg ned hele klubben!

jako

Rosenborg vinner jo alltid mo Glimt.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Svante

Quote from: "LandåsKongen"tror det kommer masse bergensere til drammen.
selv tar jeg tog.


Det kommer garantert mange bergensere midt i ferien.. Hvordan er det billetter til kampen? Ser på godset.no at det begynner å bli utsolgt. Hvor mange billetter er vi sikret i bortesvingen og er dette nok?
vante

SKBMiller

jeg og 3 andre kommer også. reserver deg en billett på brann.no da!
har hørt alt fra 1000 til 1500 når det gjelder kapasiteten, tror ikke det holder =)

Roald

Troppen mot Godset:
Håkon Opdal, Johan Thorbjørnsen, Bjørn Dahl, Cato Guntveit, Kristjan Sigurdsson, Olafur Bjarnason, Armann Bjørnsson, Knut Walde, Erlend Hanstveit, Jan Gunnar Solli, Erik Huseklepp, Martin Andresen, Tijan Jaiteh, Petter Vaagan Moen, Thorstein Helstad, Robbie Winters, Joakim Sjöhage

Eirik Bakke, Ramiro Corrales og Hassan El Fakiri blir alle hjemme i Bergen når resten av troppen setter seg på flyet lørdags ettermiddag.

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5602
Det ligner ingen bergensgutt å være mutt!

Brann&Bergen<3

Quote from: "tigah"
Quote from: "Baunebob"Skulle ikke forundre meg om Old-boys laget til godset tar alle poengene imorgen.

Men. Hvis laget får det til og funke, Martin tar ansvar og Helstad finner nettet,
kan det bli en meget artig kveld i Drammen mot, tja. Ikke akkurat Norges raskeste forsvar.
'

Kansje ikke... =) Men norges beste på strek er i form :D


Tabbe Johnsen i form?

Baunebob

Haha.. Husker enda i sesongåpningen når hele bataljonen hujet på, vær gang Johnsen fikk ett tilbakespill. Makan til ustabil keeper. Kan jo finne på det mest utrolige, både med posetivt og negatitv fortegn.

krøvel vellevold

Quote from: "jako"Rosenborg vinner jo alltid mo Glimt.


De har 13-1-0 på de siste 14 bortekampene mot Glimt. De har 8 seire på rad etter den uavgjorte i 97, og de hadde 5 seire på rad før den. Heller ikke mot MFK klarte de 10 seire på rad.
Legg ned hele klubben!

Oppmann

Quote from: "Brann&Bergen<3"Tabbe Johnsen i form?


Uten at jeg skal blande meg for mye inn i deres kamptråd, så kan jeg fortelle at Espen Johnsen er i knallform. Tabber gjorde han mange av i sesongstarten, men har ikke hatt ei tabbe på 6-7-8 runder. Han har vist fram noen ENORME redninger, blant annet en mot fredrikstad. Han kan fort vise seg å være en avgjørende faktor på søndag hvis kampen er jevn.

Angående billetter til brannfansen bør ikke det være noe problem. Klokkesvingen tar såvidt jeg veit opp til 1500, og så mange blir dere vel ikke? Tar gjerne feil, og ser en stapp full stadion imorra!

Kan jo forøvrig informere om at Deila og George er skadet, så de er ikke med i troppen. Tipper laget blir følgende:

------------------- Espen Johnsen ------------------

Sørli ------ Andersen --------- Aas ----- Bergdølmo

------- Nyan --------- Winsnes ------- Leo ---------

Ohr ----------------- Sørum ------------ Ludvigsen

SKBMiller

Godsetunionen tror jeg ikke er så værst på hjemmebane. så her må virkelig alle gi alt! synge så høyt man kan (da blir sidemann med også), synge saakte så alt blir samstemt og ikke klappe bort alt. gleder meg virkelig, tror det blir kjempestemning og mange rød i drammen!

Nesten

Quote from: "Oppmann"
Quote from: "Brann&Bergen<3"Tabbe Johnsen i form?


Uten at jeg skal blande meg for mye inn i deres kamptråd, så kan jeg fortelle at Espen Johnsen er i knallform. Tabber gjorde han mange av i sesongstarten, men har ikke hatt ei tabbe på 6-7-8 runder. Han har vist fram noen ENORME redninger, blant annet en mot fredrikstad. Han kan fort vise seg å være en avgjørende faktor på søndag hvis kampen er jevn.

Angående billetter til brannfansen bør ikke det være noe problem. Klokkesvingen tar såvidt jeg veit opp til 1500, og så mange blir dere vel ikke? Tar gjerne feil, og ser en stapp full stadion imorra!

Kan jo forøvrig informere om at Deila og George er skadet, så de er ikke med i troppen. Tipper laget blir følgende:

------------------- Espen Johnsen ------------------

Sørli ------ Andersen --------- Aas ----- Bergdølmo

------- Nyan --------- Winsnes ------- Leo ---------

Ohr ----------------- Sørum ------------ Ludvigsen

-
Dette laget ser jevnt og godt ut, jeg har selv sett Johnsen storspille iår, han tok "allt" og var fabelaktig. Holdt nullen.
eg er HELT sikker på at Brann taper de 2 neste seriekampene.  Også ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke å gjøre.-

Brannmus

Quote from: "Oppmann"
------------------- Espen Johnsen ------------------

Sørli ------ Andersen --------- Aas ----- Bergdølmo

------- Nyan --------- Winsnes ------- Leo ---------

Ohr ----------------- Sørum ------------ Ludvigsen

Ingen Kovacs på topp?

Det er i så fall positivt for Brann. En Kovacs som oppspillspunkt som kan heade baller igjennom til hurtige spillere som Orh og Ludvigsen kunne blitt farlig..

Oppmann

Kovacs starter på benken. Thomas Sørum er i god form, og har scora i 3 kamper på rad. Kovacs blir satt innpå 20 minutter før slutt når midtstopperne er litt kjørt.

bulldog

er corrales skadet? eller gambler MIM på at erlend ikke blir skadet iløpet av kampen? synes det er rart at amerikaneren ikke er i troppen. er han kanskje ikke god nok?
bulldog

sydnes76

Quote from: "bulldog"er corrales skadet? eller gambler MIM på at erlend ikke blir skadet iløpet av kampen? synes det er rart at amerikaneren ikke er i troppen. er han kanskje ikke god nok?


Han er skadet.

Marek

Både han og Bakke er vel skadet?
Eller hvordan er det med Bakke nå? Frisk men totalt uten trening?
ons Ivar skal hem...

Roald

Quote from: "Marek"Frisk men totalt uten trening?

Bingo
Det ligner ingen bergensgutt å være mutt!

sydnes76

"Espen Johnsen, Alexander Aas, Ronni Deila, Andre Bergdølmo, Osman Nyan, Stain Ohr, Peter Kovacs og Trond Fredrik Ludvigsen er 8 klassespillere som overhodeet ikke står tilbake for det Brann har.
Keeperen er i gode øyeblikk i verdensklasse ( på strek ), forsvaret er mye mye bedre enn Branns forsvar, isolert sett. "

NESTEN: Da må jo Mjelde være enormt dyktig? Vi leder jo tippeligaen med spillere som er på nivå med Godsets spillere, mens de ligger på syvende plass. Det er jo en kanonprestasjon.

Xminator

Quote from: "sydnes76"
Quote from: "bulldog"er corrales skadet? eller gambler MIM på at erlend ikke blir skadet iløpet av kampen? synes det er rart at amerikaneren ikke er i troppen. er han kanskje ikke god nok?


Han er skadet.


Jepp, ute en uke til. Bakke skal være klar for 90 minutter mot Carmarthen.

Nesten

Quote from: "sydnes76""Espen Johnsen, Alexander Aas, Ronni Deila, Andre Bergdølmo, Osman Nyan, Stain Ohr, Peter Kovacs og Trond Fredrik Ludvigsen er 8 klassespillere som overhodeet ikke står tilbake for det Brann har.
Keeperen er i gode øyeblikk i verdensklasse ( på strek ), forsvaret er mye mye bedre enn Branns forsvar, isolert sett. "

NESTEN: Da må jo Mjelde være enormt dyktig? Vi leder jo tippeligaen med spillere som er på nivå med Godsets spillere, mens de ligger på syvende plass. Det er jo en kanonprestasjon.

-
Azza, det jeg mener er at Strømsgodset er nyopprykket, men dere er vel enig i at de har styrket laget veldig. Ludde og Winsnes er jo habile toppspillere. Jeg er litt imponert over drammenserne, de har faktisk overrasket meg.
eg er HELT sikker på at Brann taper de 2 neste seriekampene.  Også ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke å gjøre.-

Marek

Azza, det var ikke det du skrev.
Du skrev at de hadde åtte spillere som ikke stod tilbake for noe Brann hadde, deriblant en Brannspiller.
Da må jo som sydnes76 påpeker, Fagermo være en ganske så elendig trener.
ons Ivar skal hem...

dudo

Er det dette som kalles selvskudd? ;-D
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Nesten

Hvis vi teller opp har Godset 9-10 etablerte toppspillere. Brann har muligens 13 men det er bare lov å ha 11 på banen samtidig. Dette blir eksamen for rødtrøyene, helt klart.
Det vil være klassisk og typisk å rote det bort når forhatte og onde RBK har tapt og LSK har klønet det il med U hjemme.
eg er HELT sikker på at Brann taper de 2 neste seriekampene.  Også ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke å gjøre.-

Marek

Mener du virkelig her at Godset nesten har like bra lag som Brann Nesten?
ons Ivar skal hem...

Nesten

Quote from: "Marek"Mener du virkelig her at Godset nesten har like bra lag som Brann Nesten?

-
Vel, forsvaret er like bra. Midtbanen er nok dårligere mens angrepet er omtrent på samme nivå nå. Kanskje et hakk under. Men i en enkelt kamp i Drammen hvor taktikk, innstilling og innsats spiller inn tror jeg hjemmebanefordelen kan vippe det i Godsets favør. Det som er Branns styrke er jo enorm bredde i stallen, men man kan altså kun stille med 11 mann samtidig.
eg er HELT sikker på at Brann taper de 2 neste seriekampene.  Også ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke å gjøre.-

dudo

Så da har Mjelde overprestert og Fagermo underprestert?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Marek

Quote from: "dudo"Så da har Mjelde overprestert og Fagermo underprestert?


Vi kan vel konkludere med det ja.
ons Ivar skal hem...

sydnes76

Det er jevnt i tippeligaen, det er det ingen som helst tvil om. Derfor kan Godset utmerket vinne i morgen. Det har du rett i. Men spiller for spiller så har vi et  bedre lag. Vi har også en bedre trener (selv om han har sine mangler). Dette viser jo lagenes ulike posisjoner på tabellen. Godset har overrasket i positiv forstand, men kan ikke sammenlignes med Brann likevel. Dessuten er det du sier utrolig motstridene i forhold til innlegg du har i andre tråder på forumet og gjør din sak dermed lite troverdig. Indirekte gir du jo Mjelde mye cred mens Fagermo (som er lansert som en kandidat for Brann) fremstår som en underpresterer med det fantastiske spillermaterialet sitt.

Marek

Quote from: "sydnes76"Fagermo (som er lansert som en kandidat for Brann) .


nei!? nei nei nei nei nei NEI!
ons Ivar skal hem...

sydnes76

Quote from: "Marek"
Quote from: "sydnes76"Fagermo (som er lansert som en kandidat for Brann) .


nei!? nei nei nei nei nei NEI!


Hehe, er han ikke det? Mente å ha lest at enkelte her inne kunne tenkt seg han i stedet for Mjelde. "Nesten" har jo nettopp skrevet et innlegg der han skriver at Fagermo er en veldig god trener pga. ressurser i forhold til Brann.

Marek

Quote from: "sydnes76"
Quote from: "Marek"
Quote from: "sydnes76"Fagermo (som er lansert som en kandidat for Brann) .


nei!? nei nei nei nei nei NEI!


Hehe, er han ikke det? Mente å ha lest at enkelte her inne kunne tenkt seg han i stedet for Mjelde. "Nesten" har jo nettopp skrevet et innlegg der han skriver at Fagermo er en veldig god trener pga. ressurser i forhold til Brann.


Joda, det er jo de som mener at "alle" hadde gjort det bedre enn Mjelde, men la oss være saklige.

Fagermo? NEI!
ons Ivar skal hem...

Go Up