• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

VÃ¥rt Repertoar

Started by Stoffi, July 23, 2007, 21:45:47 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

JørnAE

Det er iallefall helt forferdelig å ikke kunne komme hem å bidra med min stemme ...
Selvsagt akkurat til denne kampen lot det seg ikke gjøre  :(

Nightfox

Hva med å synge "Hold kjeft, Felt T" de gangene Felt T svarer på "Vi e Brann Bergens stolthet"?

sonic1992

Hva med å dra i gang "boblesangen" i dag, og få skikkelig trøkk på "rosenborg skal brenne"?
T- Er med ;)

skb!

Quote from: "Nightfox"Hva med å synge "Hold kjeft, Felt T" de gangene Felt T svarer på "Vi e Brann Bergens stolthet"?

Mot stabæk ble det ropt hold kjeft til de, og det hjalp! problemet er at det er forsjellige folk som står her fra kamp til kamp, så det må nok gjenntas...

Stoffi

Geir Hasund greien på gullet skal hem, ødelegger for at andre skal henge seg på. Det blir en lang kunstig pause i sangen, ingen andre enn oss hører Geir Hasund.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Nixon

Jeg vet ikke hvor godt jeg liker at Hanøy har begynt å administrere stemningen slik han gjorde i kveld. At vi skal synge gullet-sangen 4-5 ganger etter pausen bare fordi han ber oss om det blir helt feil i mine øyner.
Rød makt på Hansa

BrannSupporter

I tillegg ødelegget han rytmen ved og avbryte og si "..og BT" eller noe.
For øvrig satte han i gang det samme greiene som i fjor, med gje meg en b osv, pluss at Mesterlag ble spilt over høytaleranlegget slik som i fjor.

Brann_ruler86

Quote from: "Nixon"Jeg vet ikke hvor godt jeg liker at Hanøy har begynt å administrere stemningen slik han gjorde i kveld. At vi skal synge gullet-sangen 4-5 ganger etter pausen bare fordi han ber oss om det blir helt feil i mine øyner.


Jeg kan fint leve med det før kampstart, men det i pausen var bare flaut. Her slenger vi drit om andre lags organiserte stemning, også kommer Hanøy her og forteller hva vi skal synge.

Nei, Hanøy var litt for pratesyk i dag....
GÃ¥ ta banen!

klysa

Helt utroligt, den jævla fitten presterte å dundre i gang musikken igjen med en gang dommeren blåste av kampen. Hansa koker og er klar for skikkelig allsang til laget, men nei da.

Hanøy må gå!

Skumling

Quote from: "klysa"Helt utroligt, den jævla fitten presterte å dundre i gang musikken igjen med en gang dommeren blåste av kampen. Hansa koker og er klar for skikkelig allsang til laget, men nei da.

Hanøy må gå!


Så enig, så enig. Det må vel gå an at noen på Bataljonens vegne kan prøve å få slutt på dette? Ellers kommer vi til å gå glipp av mange magiske øyeblikk utover høsten.

skb!

Syns det var flott med "Gje meg en B osv..." før kampstart, blir et utrolig trøkk når hele Stadion er med på det. Men det var unødvendig å sette på Mesterlag, det hadde vært mye bedre hvis vi selv hadde startet en sang da. Også ufattelig idiotisk å sette på Heia brann etter kampen, når alle var klar til å synge for laget.
Jeg krever ikke Hanøys hode på et fat, men hadde vært kjekt hvis noen kunne ha tatt ansvar og fått slutt på musikken rett etter kampslutt hvertfall.

C@Bøe_79

Quote from: "Nixon"Jeg vet ikke hvor godt jeg liker at Hanøy har begynt å administrere stemningen slik han gjorde i kveld. At vi skal synge gullet-sangen 4-5 ganger etter pausen bare fordi han ber oss om det blir helt feil i mine øyner.


Dette skal IKKE skje igjen, og er noe av det mest patetiske Brann har gjort..
Hanøy kan fÃ¥ løpe rundt sÃ¥nn i Haukelandshallen pÃ¥ Eagles og Tertnes kamper, men  gjør han det pÃ¥ Stadion har han tapt..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

C@Bøe_79

Quote from: "skb!"Syns det var flott med "Gje meg en B osv..." før kampstart, blir et utrolig trøkk når hele Stadion er med på det. Men det var unødvendig å sette på Mesterlag, det hadde vært mye bedre hvis vi selv hadde startet en sang da. Også ufattelig idiotisk å sette på Heia brann etter kampen, når alle var klar til å synge for laget.
Jeg krever ikke Hanøys hode på et fat, men hadde vært kjekt hvis noen kunne ha tatt ansvar og fått slutt på musikken rett etter kampslutt hvertfall.


Dette skal også taes opp..
De kan ikke før kampen og i pausen hause opp stemningen, men når kampen er ferdig så dreper de den..
Det fins faktisk inget godt argument for hvorfor det skal spilles en sang etter kampslutt...
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

grei

Det er veldig mye som mangler når det gjelder spontanitet, humor og spottende budskap til motstanderen. Når man bruker det samme skytset hver gang mister det slagkraften. F.eks mot VIF, da det på sedvanlig vis ble sunget "Rykker ned, rykker ned, rykker ned". Hvorpå de parerte med "63, 63, 63". Utklassing.

Det skal være litt klasse over det når man representerer Brann, det holder ikke med bare gammelt drøvtyggeri.

krøvel vellevold

Quote from: "grei"Det er veldig mye som mangler når det gjelder spontanitet, humor og spottende budskap til motstanderen. Når man bruker det samme skytset hver gang mister det slagkraften. F.eks mot VIF, da det på sedvanlig vis ble sunget "Rykker ned, rykker ned, rykker ned". Hvorpå de parerte med "63, 63, 63". Utklassing.

Det skal være litt klasse over det når man representerer Brann, det holder ikke med bare gammelt drøvtyggeri.


Er det utklassing at de svarer med "63", når vi leder serien og de (på det tidspunkt) lå på nedrykk? Da er jo svaret "63" ganske patetisk! Når vi ligger best an av alle til å vinne serien, så er det ikke noe poeng for dem å fortelle om hvor lenge det er siden vi vant serien. Spesielt ikke når de selv ikke er i nærheten av å vinne i år! Det samme kan sies om at de sang "Brann vinner ingenting i år!". Neivel... Gjør VIF det da???
Legg ned hele klubben!

Stoffi

Quote from: "grei"Det er veldig mye som mangler når det gjelder spontanitet, humor og spottende budskap til motstanderen. Når man bruker det samme skytset hver gang mister det slagkraften. F.eks mot VIF, da det på sedvanlig vis ble sunget "Rykker ned, rykker ned, rykker ned". Hvorpå de parerte med "63, 63, 63". Utklassing.

Det skal være litt klasse over det når man representerer Brann, det holder ikke med bare gammelt drøvtyggeri.



Utklassing? Jaja, det er du alene om å mene her i gården. Heller patetisk enn utklassing.

Alle spottende budskap blir jo slaktet av gud og enhver mann. Barnslig, gammelt, teit, ikke politisk korrekt, osv.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

C@Bøe_79

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "grei"Det er veldig mye som mangler når det gjelder spontanitet, humor og spottende budskap til motstanderen. Når man bruker det samme skytset hver gang mister det slagkraften. F.eks mot VIF, da det på sedvanlig vis ble sunget "Rykker ned, rykker ned, rykker ned". Hvorpå de parerte med "63, 63, 63". Utklassing.

Det skal være litt klasse over det når man representerer Brann, det holder ikke med bare gammelt drøvtyggeri.



Utklassing? Jaja, det er du alene om å mene her i gården. Heller patetisk enn utklassing.

Alle spottende budskap blir jo slaktet av gud og enhver mann. Barnslig, gammelt, teit, ikke politisk korrekt, osv.


Men klappes skal det, til hver jævla sang..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

grei

Quote from: "Stoffi"
Utklassing? Jaja, det er du alene om å mene her i gården. Heller patetisk enn utklassing.

Alle spottende budskap blir jo slaktet av gud og enhver mann. Barnslig, gammelt, teit, ikke politisk korrekt, osv.


Jeg er sikker på at 95 av 100 nøytrale ville sagt at akkurat den episoden var utklassing. Men den som ønsker lure seg selv til å tro noe annet må få lov til det...

Og du har rett, en sang blir ikke nødvendigvis god bare fordi den inneholder et spottende budskap. Hets uten intelligent brodd er det ikke mye stil over. Det som er patetisk er jo å gulpe opp de samme sangene år inn og år ut uten å vise det minste ønske (eller evne) til å komme opp med gode ting på strak arm i kampens hete.

krøvel vellevold

Quote from: "grei"[ Jeg er sikker på at 95 av 100 nøytrale ville sagt at akkurat den episoden var utklassing. Men den som ønsker lure seg selv til å tro noe annet må få lov til det...

.
Legg ned hele klubben!

grei

Så du mener det hadde vært bedre for VIF om de ikke hadde vunnet i 2005, fordi det hadde stilt nedgangen deres i år i et bedre lys? Latterlig... Det er klart historie betyr mye for et fotballag, hvis ikke hadde det jo slett ikke vært noe spesielt med Brann. Jeg vil heller si det er omvendt, nåtiden er underordnet fortiden, altså historien og tradisjonen.

Derfor kan VIF, når de hetset med "rykker ned", tenke at "greit nok, kanskje gjør vi det, og vi har gjort det før og klarer oss, og sågar rykket opp igjen og vunnet serien, men hva har derre å by på? Kort oppsummert 63". Sånn tolker jeg det og omtrent sånn tolker nok de fleste humrende nøytrale det.

Men poenget var uansett ikke Ã¥ hause opp denne episoden spesielt, den var kun ment Ã¥ eksemplifisere et problem, at vi ikke har evnen til Ã¥ komme opp med gode kommentarer fra sidelinjen. Det er ikke tradisjon for spontanitet. Jeg fÃ¥r heller ta et annet eksempel: Under en eller annen kamp pÃ¥ Ullevaal eller Bislett skal speakeren ha irritert supporterne, som svarte med Ã¥ rope "speakern i kista!". Men bevares,  "Hold kjeft, Hanøy" er jo tidig og kreativt det ogsÃ¥...

krøvel vellevold

Quote from: "grei"Så du mener det hadde vært bedre for VIF om de ikke hadde vunnet i 2005, fordi det hadde stilt nedgangen deres i år i et bedre lys? Latterlig... Det er klart historie betyr mye for et fotballag, hvis ikke hadde det jo slett ikke vært noe spesielt med Brann. Jeg vil heller si det er omvendt, nåtiden er underordnet fortiden, altså historien og tradisjonen.

Derfor kan VIF, når de hetset med "rykker ned", tenke at "greit nok, kanskje gjør vi det, og vi har gjort det før og klarer oss, og sågar rykket opp igjen og vunnet serien, men hva har derre å by på? Kort oppsummert 63". Sånn tolker jeg det og omtrent sånn tolker nok de fleste humrende nøytrale det.

.
Legg ned hele klubben!

Nixon

Quote from: "krøvel vellevold"


Egentlig ikke. Skal man gjøre et poeng av at det er lenge siden et lag har vunnet serien blir det i alle fall ikke mindre virkningsfullt at de for øyeblikket leder serien.
Rød makt på Hansa

Stoffi

Quote from: "grei"
Quote from: "Stoffi"
Utklassing? Jaja, det er du alene om å mene her i gården. Heller patetisk enn utklassing.

Alle spottende budskap blir jo slaktet av gud og enhver mann. Barnslig, gammelt, teit, ikke politisk korrekt, osv.


Jeg er sikker på at 95 av 100 nøytrale ville sagt at akkurat den episoden var utklassing. Men den som ønsker lure seg selv til å tro noe annet må få lov til det...

Og du har rett, en sang blir ikke nødvendigvis god bare fordi den inneholder et spottende budskap. Hets uten intelligent brodd er det ikke mye stil over. Det som er patetisk er jo å gulpe opp de samme sangene år inn og år ut uten å vise det minste ønske (eller evne) til å komme opp med gode ting på strak arm i kampens hete.



Utklassing? 95 av 100? Jasså? Forklar. Utbroder. Vålerengen holder på å rykke ned, vi holder på å vinne serien. Her har du mye å forklare.

Det nytter ikke prøve å håne noen for at det er lenge siden de har vunnet, når de er på god vei til å vinne igjen, og hånerne samtidig ligger an til nedrykk. Spør du meg, var det Klanen som her dret på seg.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

grei

Nixon har skjønt det. Saken er jo at vi hadde et mentalt overtak i utgangspunktet, i og med at vi faktisk ledet serien, hvorpå de ganske greit gjør det beste ut av situasjonen: Snur på det med det magiske tallet "63", som for hele fotball-Norge har blitt symbol for det at Brann aldri vinner serien (heller ikke i år). Hva ellers skulle de gjort? Ropt "i år så tar dere alt?" eller "dere er best"? Selvfølgelig ikke. Man går etter fiendens svake punkt, og her traff de bra.

Det har blitt nok forklaringer på dette nå, den som fremdeles er i tvil om hvordan mindre partiske supportere ville oppfattet denne episoden kan jo for eksempel alltids kjøre en uformell rundspørring på VG Debatt.

Skyscraper

Quote from: "grei"Det er veldig mye som mangler når det gjelder spontanitet, humor og spottende budskap til motstanderen. Når man bruker det samme skytset hver gang mister det slagkraften. F.eks mot VIF, da det på sedvanlig vis ble sunget "Rykker ned, rykker ned, rykker ned". Hvorpå de parerte med "63, 63, 63". Utklassing.

Det skal være litt klasse over det når man representerer Brann, det holder ikke med bare gammelt drøvtyggeri.


Personlig var jeg en fan av "Vi har egen Stadion" som ble sunget pÃ¥ ullevÃ¥l.  Den gikk lett under alt det du "etterlyser" her.

Edit: Typo
Ã¥ skal det skje... Nei, vent... NÃ¥

krøvel vellevold

Quote from: "grei"Nixon har skjønt det. Saken er jo at vi hadde et mentalt overtak i utgangspunktet, i og med at vi faktisk ledet serien, hvorpå de ganske greit gjør det beste ut av situasjonen: Snur på det med det magiske tallet "63", som for hele fotball-Norge har blitt symbol for det at Brann aldri vinner serien (heller ikke i år). Hva ellers skulle de gjort? Ropt "i år så tar dere alt?" eller "dere er best"? Selvfølgelig ikke. Man går etter fiendens svake punkt, og her traff de bra.

Det har blitt nok forklaringer på dette nå, den som fremdeles er i tvil om hvordan mindre partiske supportere ville oppfattet denne episoden kan jo for eksempel alltids kjøre en uformell rundspørring på VG Debatt.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Quote from: "Skyscraper"
Quote from: "grei"Det er veldig mye som mangler når det gjelder spontanitet, humor og spottende budskap til motstanderen. Når man bruker det samme skytset hver gang mister det slagkraften. F.eks mot VIF, da det på sedvanlig vis ble sunget "Rykker ned, rykker ned, rykker ned". Hvorpå de parerte med "63, 63, 63". Utklassing.

Det skal være litt klasse over det når man representerer Brann, det holder ikke med bare gammelt drøvtyggeri.


Persomlig var jeg en fan av "Vi er egen Stadion" som ble sunget pÃ¥ ullevÃ¥l.  Den gikk lett under alt det du "etterlyser" her.


Neineinei! Det er bare Klanen som er kule og morsomme, vet du!
Legg ned hele klubben!

Skumling

Det som var bra med ropet deres var jo at de traff både et ømt punkt hos mange av oss og noe som nærmest er en kjensgjerning i fotball-Norge, nemlig at "Brann klarer det ikke i år heller".

Men uansett hvem som er morsomst: vi har mye å gå på når det gjelder nettopp humor og spontanitet. Syns dette ofte kommer i skyggen av utvaskede tradisjoner og en tøff i trynet- / stor i kjeften-mentalitet, noe som gir seg utslag i rop bygd opp rundt ordene bønder, svin, jævel, dø osv. La oss i det minste finne på noen nye skjellsord!

Brann4

VI KAN FYLLE STADION! JA! VI KAN FYLLE STADION! :P

Skyscraper

Quote from: "Skumling"Det som var bra med ropet deres var jo at de traff både et ømt punkt hos mange av oss og noe som nærmest er en kjensgjerning i fotball-Norge, nemlig at "Brann klarer det ikke i år heller".

Men uansett hvem som er morsomst: vi har mye å gå på når det gjelder nettopp humor og spontanitet. Syns dette ofte kommer i skyggen av utvaskede tradisjoner og en tøff i trynet- / stor i kjeften-mentalitet, noe som gir seg utslag i rop bygd opp rundt ordene bønder, svin, jævel, dø osv. La oss i det minste finne på noen nye skjellsord!


skumling?
Ã¥ skal det skje... Nei, vent... NÃ¥

Skumling


HansaInferno

Quote from: "Stoffi"Geir Hasund greien på gullet skal hem, ødelegger for at andre skal henge seg på. Det blir en lang kunstig pause i sangen, ingen andre enn oss hører Geir Hasund.


Så rop sikkelig på "Geir Hasund", la oss slippe den mumlingen, det gjelder på alle sanger og rop. Folk må bruke stemmen.
Breiflabben, baby!

HansaInferno

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "grei"Nixon har skjønt det. Saken er jo at vi hadde et mentalt overtak i utgangspunktet, i og med at vi faktisk ledet serien, hvorpå de ganske greit gjør det beste ut av situasjonen: Snur på det med det magiske tallet "63", som for hele fotball-Norge har blitt symbol for det at Brann aldri vinner serien (heller ikke i år). Hva ellers skulle de gjort? Ropt "i år så tar dere alt?" eller "dere er best"? Selvfølgelig ikke. Man går etter fiendens svake punkt, og her traff de bra.

Det har blitt nok forklaringer på dette nå, den som fremdeles er i tvil om hvordan mindre partiske supportere ville oppfattet denne episoden kan jo for eksempel alltids kjøre en uformell rundspørring på VG Debatt.


Her synes jeg at du bommer veldig mye, men samtidig er det vel opp til hver enkelt hva de føler seg truffet av osv. At VIF vant serien så sent som i 2005 er jo ikke noe vi kan se bort i fra, man kan ihvertfall ikke si at det ikke betyr noe. At andre nevner at vi ikke har vunnet serien siden 1963 kan jeg forstå. Samtidig tar ikke jeg meg nær av det så lenge vi vinner kampen, og så lenge det ser ut til at vi gjør det bra i serien. Men som sagt; jeg forstår hvorfor folk synger det mot oss når de møter oss. Ser på det som en selvfølgelighet egentlig, og kanskje litt uorginalt siden så mange har gjort det så lenge nå.
Breiflabben, baby!

krøvel vellevold

Quote from: "HansaInferno"[ . At VIF vant serien sÃ¥ sent som i 2005 er jo ikke noe vi kan se bort i fra, man kan ihvertfall ikke si at det ikke betyr noe.  .
Legg ned hele klubben!

Nixon

Quote from: "krøvel vellevold"Hvem faen bryr seg om hvem som var best i 2005? Vi er i 2007 nå


Så du mener at vi bør stryke historien etter hver sesong? I så fall kan du vel slutte å hamre ned Rosenborg sin seiersrekke i annenhvert innlegg...;)

Klart Klanen kan hovere. De sier jo egentlig bare at "dere får nyte det mens dere kan, for alle vet at dere ikke vinner serien uansett. For dere er en gjeng med tapere!"
Rød makt på Hansa

Stoffi

Quote from: "HansaInferno"
Quote from: "Stoffi"Geir Hasund greien på gullet skal hem, ødelegger for at andre skal henge seg på. Det blir en lang kunstig pause i sangen, ingen andre enn oss hører Geir Hasund.


Så rop sikkelig på "Geir Hasund", la oss slippe den mumlingen, det gjelder på alle sanger og rop. Folk må bruke stemmen.



Ja, gjerne det. Da hører folk oss, og de kan synge med.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

krøvel vellevold

Quote from: "Nixon"
Quote from: "krøvel vellevold"Hvem faen bryr seg om hvem som var best i 2005? Vi er i 2007 nå


Så du mener at vi bør stryke historien etter hver sesong? I så fall kan du vel slutte å hamre ned Rosenborg sin seiersrekke i annenhvert innlegg...;)

Klart Klanen kan hovere. De sier jo egentlig bare at "dere får nyte det mens dere kan, for alle vet at dere ikke vinner serien uansett. For dere er en gjeng med tapere!"
Legg ned hele klubben!

Nixon

Quote from: "krøvel vellevold"Og hva er verst av å rykke ned eller "ikke ta gull"?


Kan ikke helt se at det skal være noe poeng i hva som er verst. Er det slik at den "tapende part" mister helt sin verdi og blir meningsløs?

Du må jo se at hvilken som helst supportergruppe i TL har et poeng med 63. For det er jo ikke bare at vi ikke vinner gull i år. Men at vi ikke har vunnet på en mannsalder. Det er et minst like stort poeng!
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Quote from: "Nixon"
Quote from: "krøvel vellevold"Og hva er verst av å rykke ned eller "ikke ta gull"?


Kan ikke helt se at det skal være noe poeng i hva som er verst. Er det slik at den "tapende part" mister helt sin verdi og blir meningsløs?

Du må jo se at hvilken som helst supportergruppe i TL har et poeng med 63. For det er jo ikke bare at vi ikke vinner gull i år. Men at vi ikke har vunnet på en mannsalder. Det er et minst like stort poeng!
Legg ned hele klubben!

Nixon

Quote from: "krøvel vellevold"Hvilken som helst supportergruppe i Tippeligaen?


Selvsagt, det er vel den beste måten å provosere eplekjekke og brautende bergensere på. Man kan jo bare se på din reaksjon her...
Rød makt på Hansa

maximus1963

Savner en sang, nemlig den om dommeren. noe med : " Han ligner litt på nissen i grunn" osv. Hvordan var den igjen ? Ganske morsom og er med å lager god stemning
Kniksen var kongen

smaalanda

Quote from: "maximus1963"Savner en sang, nemlig den om dommeren. noe med : " Han ligner litt på nissen i grunn" osv. Hvordan var den igjen ? Ganske morsom og er med å lager god stemning


Den ble vel sunget vertfall en gang i går.
KMO!!!

KNUDSEN

hvor kan eg finne teksten til bergen by e nydelig
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen


Erlend

Quote from: "Haldor"Så må vi ikke glemme at noe av de viktigste vi gjør er å gi høylytte spontane reaksjoner. Gir Iversen en albue til en branspiller, så skal han få høre det lenge ("et svin!" osv.) Pluss pipekonsert resten av kampen om det så er 88 minutter igjen. Fotballspillere kan si hva de vil ("vi blir bare ekstra motivert" osv.), men faktum er at dette hater de.

De skal merke at de er pÃ¥ Brann stadion.  

Synes dette var bedre før.

Vi er vel Norges soleklart beste pÃ¥ spontanreaksjoner.  Hører aldri en pipekonsert som er i nærheten av det vi til tider sender av gÃ¥rde.  Skal heller innrømme at vi til tider overreagerer mot dommeren, men det er da ikke noen krise

Erlend

Quote from: "smaalanda"
Quote from: "maximus1963"Savner en sang, nemlig den om dommeren. noe med : " Han ligner litt på nissen i grunn" osv. Hvordan var den igjen ? Ganske morsom og er med å lager god stemning


Den ble vel sunget vertfall en gang i går.

Hørte ihvertfall to runder i gÃ¥r.  AngÃ¥ende teksten:
Hvem er denne karen med dommerdrakten på?
Han ligner litt på nissen i grunn!
Det er ikke han det er Jon Blund!
Han besøker Store Stå!

Eller krøvel sin sinnsykt gode versjon:
Hvem er denne karen som heter Espelund?
Hun ligner på et mannfolk i grunn.
Det er ingen han, det er en hun!
hun gir ingen store stå
=D

Brann_ruler86

QuoteHvem er denne karen med dommerdrakten på?
Han ligner litt på nissen i grunn!
Det er ikke han det er Jon Blund!
Han besøker Store Stå!


Syns godt denne kunne vært sunget 2 ganger. Det tar litt tid før den sprer seg, så det blir aldri noe trykk på den første linjen. Og vi ønsker vel at dommeren skal høre det...???
GÃ¥ ta banen!

thesevs

Quote from: "Brann4"for vi har hansa øl og daier og bergen by e nydelig!



Det er ikke til å stikke under en stol at akkurat denne delen høres ut som mumlig for oss på andre siden.
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Langhår

Quote from: "thesevs"
Quote from: "Brann4"for vi har hansa øl og daier og bergen by e nydelig!



Det er ikke til å stikke under en stol at akkurat denne delen høres ut som mumlig for oss på andre siden.


Det verste er jo vers nr to der man liksom skal stå å rope drit, drit og mere drit. Uaktuelt.
"The socialism I believe in is everyone working for each-other, everyone having a share of the rewards. It's the way I see football, it's the way I see life"
-Bill Shankly-

Nixon

Quote from: "Langhår"
Quote from: "thesevs"
Quote from: "Brann4"for vi har hansa øl og daier og bergen by e nydelig!



Det er ikke til å stikke under en stol at akkurat denne delen høres ut som mumlig for oss på andre siden.


Det verste er jo vers nr to der man liksom skal stå å rope drit, drit og mere drit. Uaktuelt.


Første vers holder lenge også for meg.
Men noen burde bestemme seg for hva som skal synges!
Rød makt på Hansa

Go Up