Notice: A non well formed numeric value encountered in /home/bataluser/public_html/forum/Sources/Subs.php on line 4296
Ropingen på NFF..,
  • Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Ropingen på NFF..,

Started by minibussen, July 23, 2007, 21:09:25 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

minibussen

Først og fremst får webmaster evt flytte tråd hvis det er feil plass.

Kampen i går var perfekt for hjemmesupporterne, så lenge det endte godt;-) Vil heller ha det slik enn 3-0 på 20 min og resten dritkjedelig.

Når Brann scorer 1-0 målet skjedde det etter en GLIMRENDE fordelsbruk av dommeren. De andre gangene hvor han kanskje gjorde noe feil, hvem vet, så kommer dette LATTERLIGE ropet:

Hater Hater Hater NFF!

Så fullstendig på trynet som det går an! Hvis det er noen som skal høre det på stadion i går så må det vel være noen av de som er tilstede, denne patetiske ropingen ligner ekkelt mye på Vif sine rop, god nok grunn til å IKKE rope det.

Latterlig, og det er det forhåpentligvis mulig å få en slutt på også..
e beste tipsene til langoddsen:

http://www.nettips.no

Speedy

Quote from: "minibussen"Først og fremst får webmaster evt flytte tråd hvis det er feil plass.

Kampen i går var perfekt for hjemmesupporterne, så lenge det endte godt;-) Vil heller ha det slik enn 3-0 på 20 min og resten dritkjedelig.

Når Brann scorer 1-0 målet skjedde det etter en GLIMRENDE fordelsbruk av dommeren. De andre gangene hvor han kanskje gjorde noe feil, hvem vet, så kommer dette LATTERLIGE ropet:

Hater Hater Hater NFF!

Så fullstendig på trynet som det går an! Hvis det er noen som skal høre det på stadion i går så må det vel være noen av de som er tilstede, denne patetiske ropingen ligner ekkelt mye på Vif sine rop, god nok grunn til å IKKE rope det.

Latterlig, og det er det forhåpentligvis mulig å få en slutt på også..


Synes ikke det er latterlig, jeg synger det med glimt i øyet. Men det finnes bedre rop, savner spesielt vekselsang med "Skandale". De husker jeg ble en jævla trøkk på før.
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

Northside

Ja huff. Tror vi må begynne å oppføre oss pent når vi er på kamp. Er tross alt norsk fotball. Tenk å gjøre noe så grusomt som ligner på onde enga (eller var det unge?)....

For å hoppe beint over det første latterlige innlegget svarer jeg heller på post nr2, som er langt mer fornuftig:

Skandale ropene er faktisk super når det klaffer, merkelig at det ikke ble startet i går :)

Ellers så var det overraskene bra trøkk i "hvem er denne karen med dommerdrakten på"

Nok "hat" sanger har vi, håper vi får litt flere "vanlige" sanger også etterhvert :wink:

Stoffi

Quote from: "minibussen"Først og fremst får webmaster evt flytte tråd hvis det er feil plass.

Kampen i går var perfekt for hjemmesupporterne, så lenge det endte godt;-) Vil heller ha det slik enn 3-0 på 20 min og resten dritkjedelig.

Når Brann scorer 1-0 målet skjedde det etter en GLIMRENDE fordelsbruk av dommeren. De andre gangene hvor han kanskje gjorde noe feil, hvem vet, så kommer dette LATTERLIGE ropet:

Hater Hater Hater NFF!

Så fullstendig på trynet som det går an! Hvis det er noen som skal høre det på stadion i går så må det vel være noen av de som er tilstede, denne patetiske ropingen ligner ekkelt mye på Vif sine rop, god nok grunn til å IKKE rope det.

Latterlig, og det er det forhåpentligvis mulig å få en slutt på også..



Ligner på Vif sitt rop? Så vidt jeg vet, er dette et ganske gammelt rop.

Idag har vi brannsupportere et repertoar på ca 4 sanger, takket være folk som deg. Alltid klage og syte, alt skal være politisk korrekt, ikke barnslig, ikke copycat, ikke "teit", osv.

Med slike holdninger kan du heller holde deg hjemme i godstolen.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

minibussen

e beste tipsene til langoddsen:

http://www.nettips.no

Brann4

Syns "Hater NFF" er et artig rop jeg, men enig i at bla "Skandale" (når det ropes skikkelig) er bedre.. Men er det noen som har den rette teksten til "Hvem er denne karen med dommerdrakten på"?  ;P

Luke Skywalker

Quote from: "minibussen"Først og fremst får webmaster evt flytte tråd hvis det er feil plass.

Kampen i går var perfekt for hjemmesupporterne, så lenge det endte godt;-) Vil heller ha det slik enn 3-0 på 20 min og resten dritkjedelig.

Når Brann scorer 1-0 målet skjedde det etter en GLIMRENDE fordelsbruk av dommeren. De andre gangene hvor han kanskje gjorde noe feil, hvem vet, så kommer dette LATTERLIGE ropet:

Hater Hater Hater NFF!

Så fullstendig på trynet som det går an! Hvis det er noen som skal høre det på stadion i går så må det vel være noen av de som er tilstede, denne patetiske ropingen ligner ekkelt mye på Vif sine rop, god nok grunn til å IKKE rope det.

Latterlig, og det er det forhåpentligvis mulig å få en slutt på også..


Hjelpe meg for et meningsløst inlegg. Supporterne roper dette av gode grunner, da NFF i alle år har favorisert trøndere og østlendinger. Derfor tar det lang tid før vi slutter med å være negativ til de.
Og hvis du vil ha eksempler på hvordan de har blitt favorisert, og Brann urettferdig behandlet så gi meg beskjed.
Nei med slike inlegg kan du ta minibussen hjem.
et skjedde!! Gull 07
Brann ville det, og fikk det til.

Stoffi

Quote from: "minibussen"



Dommerne representerer NFF. FF har representanter til stede på kampen for å overvåke. Kampen går på TV.

Så hvorfor ikke?

Men "skandale", "dommerjævel" eller "dommeren skal dø" hadde nok vært mer passende, men det er vel for 90-tall for enkelte her inne. Syns jeg hører det, "voks opp, for noen barnslige rop".
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Janki

"Hater NFF", "Dommerjævel" og "Skandale" er mye bedre å rope, enn "Dommeren skal dø" i hvertfall!

Synger nå selv med på dem alle 4 dersom det passer seg sånn.

Brann4

Etterlyser teksten til" Hvem er denne karen med dommerdrakten på?" :)

Klaus_Brann

Quote from: "Brann4"Etterlyser teksten til" Hvem er denne karen med dommerdrakten på?" :)


Du har allerede fått den på pm:-)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

minibussen

Quote from: "Janki""Hater NFF", "Dommerjævel" og "Skandale" er mye bedre å rope, enn "Dommeren skal dø" i hvertfall!

Synger nå selv med på dem alle 4 dersom det passer seg sånn.



Enig, men i går var det vel utelukkende den ene, så variasjon, og helst minimalt med den nevnte var sånn cirka meningen med innlegget.
e beste tipsene til langoddsen:

http://www.nettips.no

Brann4

La merke til den nå;) takker;)

dex1974

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "minibussen"Først og fremst får webmaster evt flytte tråd hvis det er feil plass.

Kampen i går var perfekt for hjemmesupporterne, så lenge det endte godt;-) Vil heller ha det slik enn 3-0 på 20 min og resten dritkjedelig.

Når Brann scorer 1-0 målet skjedde det etter en GLIMRENDE fordelsbruk av dommeren. De andre gangene hvor han kanskje gjorde noe feil, hvem vet, så kommer dette LATTERLIGE ropet:

Hater Hater Hater NFF!

Så fullstendig på trynet som det går an! Hvis det er noen som skal høre det på stadion i går så må det vel være noen av de som er tilstede, denne patetiske ropingen ligner ekkelt mye på Vif sine rop, god nok grunn til å IKKE rope det.

Latterlig, og det er det forhåpentligvis mulig å få en slutt på også..



Ligner på Vif sitt rop? Så vidt jeg vet, er dette et ganske gammelt rop.

Idag har vi brannsupportere et repertoar på ca 4 sanger, takket være folk som deg. Alltid klage og syte, alt skal være politisk korrekt, ikke barnslig, ikke copycat, ikke "teit", osv.

Med slike holdninger kan du heller holde deg hjemme i godstolen.



Nå husker jeg ikke hvor gammelt det ropet er men første gang jeg hørte det VIRKELIG runget var på Ullevaal høsten 2000.
Vi måtte jo som kjent spille kampen mot pakket selvom nesten halvparten av troppen/tre fjerdedeler av førsteelleveren hadde magesjau og ikke kunne spille.
Etter dette er ropet brukt flittig og særlig når vi føler oss snytt i enkelsituasjoner på banen.
Avdeling Vest har før årets sesong trykt opp svarte skjerf med "Hater NFF" og SK Brann på hver sin side med rød skrift!
Nydelige skjerf som stadig flere kjøper...meg selv inkludert:)
Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

SKBMiller

hater NFF er brukt av andre klubber ogsaa. bedre med skandale ropene. det er utrolig kult n[r det runger. haaper vi tar det mot godset isteden

Red Rabitt

Quote from: "SKBMiller"hater NFF er brukt av andre klubber ogsaa. bedre med skandale ropene. det er utrolig kult n[r det runger. haaper vi tar det mot godset isteden

Har aldri vært noe som har runget så mye som ut med dommeren!:)
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

This Charming Man

Helt enig med Minibussen. Dette "hater NFF"-ropet fremstår for meg som ganske latterlig. Greit nok, vi hater NFF, men å rope dette hver gang dommeren blåser fordel motstander vitner kun om dårlig fantasi.
Bruun-Hansen, Jæger, Algerøy, Reistad, J. T. Guntveit og Nystemten må gå!

kapteinen

Quote from: "Vicar in a Tutu"Helt enig med Minibussen. Dette "hater NFF"-ropet fremstår for meg som ganske latterlig. Greit nok, vi hater NFF, men å rope dette hver gang dommeren blåser fordel motstander vitner kun om dårlig fantasi.


Hver gang det er en tvilsom avgjørelse.Selv om det har en tendens til å skje ofte.
Z

Stoffi

Quote from: "Red Rabitt"
Quote from: "SKBMiller"hater NFF er brukt av andre klubber ogsaa. bedre med skandale ropene. det er utrolig kult n[r det runger. haaper vi tar det mot godset isteden

Har aldri vært noe som har runget så mye som ut med dommeren!:)


Ikke glem "Corner er mål", den er den beste.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

grei


Robbie

Var det ikke vanlig å synge "bare begynn å løpe..." eller "vi vet kor du bor..." til dommeren og før? Minnes å ha hørt noe lignende når vi til stadighet har blitt snytt for straffespark eller lignende.

Stalin

Lenge siden jeg har hørt "Kommer aldri til Flesland" feks.

Føler det er på tide å dra opp igjen mange av de gamle schlagerne.

Robbie

Quote from: "Stalin"Lenge siden jeg har hørt "Kommer aldri til Flesland" feks.

Føler det er på tide å dra opp igjen mange av de gamle schlagerne.


Hehe! ja, nettopp sånne har eg lyst å høre igjen.

dex1974

Ble sunget utenfor stadionet i Kaunas i 2002 noe som fikk Tore Løset til å klikke fullstendig.
Mulig Brann hadde samme flytype som vi.
Et eldre skrøpelig propellfly som det var et under klarte å ta av fra Gardemoen en uke tidligere.
Ja de som dro senere enn oss første måtte faktisk forlate flyet ved første forsøk da den ene propellen ikke gikk rundt.
Men feilen ble opprettet og vi traff de i Kaunas by dagen før kampen;-)
Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

Go Up