• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Bortebilletter for BB-medlemmer som er østpå i sommer?

Started by yngve_tf, July 23, 2007, 15:22:57 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

yngve_tf

Hallaisen. Lurte på hvordan jeg kunne skaffe meg noen bortebilletter til kampene mot Godset og VIF de neste ukene. Jobber i Oslo i sommer og må få med meg disse.

Takker gledelig for alle tips..

ps, var verdt å reise Oslo-Bergen-Oslo på i går for å se kampen..

SKBMiller

vif får man jo grarantert i døra om man er litt tidlig ute. godset vet jeg ikke helt. men jeg satser bare på å møte i god tid på stadion

Tifo-gruppen

Det vil bli solgt billetter på puben før både Vif og Godset kampen. De resterende billettene vil bli solgt i døren.

Mvh Morten
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

Oppmann

Ikkeno problem med billetter til Godsetkampen. Dere skal stå i klokkesvingen som tar opp til 1500 tilskuere. Billetter selges i porten.

Kan forøvrig på forhånd si at dere vil, med rette, klage på fasilitetene. Det er langt ifra godt nok, og forsvarer ikke prisen på 150 kr. Men det er lite jeg får gjort med det. Vi får ny stadion, bare vent et par år.

Velkommen skal dere alle være! Håper på fint vær, og masse folk!

yngve_tf

bra, da kommer vi en gjeng bortover på begge disse kampene da :)

Hvor skal folk samles før kamp?

fager

Quote from: "Oppmann"Ikkeno problem med billetter til Godsetkampen. Dere skal stå i klokkesvingen som tar opp til 1500 tilskuere. Billetter selges i porten.

Kan forøvrig på forhånd si at dere vil, med rette, klage på fasilitetene. Det er langt ifra godt nok, og forsvarer ikke prisen på 150 kr. Men det er lite jeg får gjort med det. Vi får ny stadion, bare vent et par år.

Velkommen skal dere alle være! Håper på fint vær, og masse folk!


Jeg var på Godse kampen, og er sjokkert over at man kan ta 150 kroner for å stå på en jordhaug hvor man er heldig hvis en ser noe. Det er faktisk på grensen til skandaløst, og som oppmann skriver, kan det ikke forsvares.

Da er jeg faktisk positivt overrasket over Stabæk som faktisk tar betalt for den fotballopplevelsen man får. 60 kroner skulle de ha for en plass i klokkesvingen, og der så jeg faktisk bedre enn på Marienlyst.

Med bakrunn i dette syntes jeg Brann burde ta minst 300 kroner for de godset supporterne som tar turen til Bergen, rett og rimelig.

Go Up