• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Felt Z = SKANDALE

Started by Stutt-tjukken, July 22, 2007, 22:29:51 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Stutt-tjukken

Felt Z tabber seg ut kamp etter kamp. Er det ikke "Mjelde må gå", så er det buing på Huseklepp, eller som mot Tromsø da de ropte på Huseklepp bare fordi PVM hadde noen dårlige innlegg, og like etterpå så var PVM plutselig helten når han utlignet til 1-1.

Skandale!

Skjerp dere, felt Z!

Stoffi

Felt Z? Prøv heller halve stadion.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

LandåsKongen

de aller fleste brann supportere ønsker at huseklepp skal bli. han er god og han er lokal.
Når huseklepp begynner å sutre som en liten unge pga manglende spilletid, og deretter velger å gå til stabæk, så gjør det meg ingenting at folk reagerer på det.
Han har spilt i 10 av 13 kamper i år.Hvis han bare hadde vært litt mer tålmodig og skjerpet seg på det defensive så hadde nok han spilt seg inn på laget.
Kommer ikke til å felle en tåre når huseklepp råtner på benken på østlandet.

Brann4

Det va isje kun Felt-Z som buet på Huseklepp.. Då når hon kom innpå sang jo og nærmest hele Hansa" For vi svikter aldri Brann" , mon tro hvem den var plantet på!? men hvis han vil vekk, så kan han bare dra seg vekk, det e han som går glipp av gull 07, isje oss!

Hausberg

Quote from: "Brann4"Det va isje kun Felt-Z som buet på Huseklepp.. Då når hon kom innpå sang jo og nærmest hele Hansa" For vi svikter aldri Brann" , mon tro hvem den var plantet på!? men hvis han vil vekk, så kan han bare dra seg vekk, det e han som går glipp av gull 07, isje oss!


han får vell gull uansett, visst han har spilt 10 kamper for oss? så han dobler jo bare sjansen sin med å gå til nr 2 på tabellen.  :lol:
itt hjerte står i Brann......

Northside

Tror vi skal være glad noen sier ifra når ting ikke er som det skal være i klubben....

Men, det du nevner her gjelder faktisk resten av hansa også.

atlascopo

Står selv på felt z. og eg pep mest fordi en god winters ble tatt av. Mens en fyllasyk og trøtt solli fikk spille utrolige 94 minutter.

Snublefot

at folk piper på huseklepp har jeg ikke noe problem med.

Han har snakket så høyt om hvor stor brann supporter han er bare for å dra til første og beste klubb som gir han lovnad om mer spilletid.

nei, fortsett å bu på han synes nå jeg.

yngve_tf

Må innrømme at jeg var med å pipe, samt at jeg sang "svikter aldri".
Var spesielt at laget han spilte mot var laget han praktisk talt også har kontrakt med...

men Huseklepp oppførte seg sånn han skal, kommer til å savne å ha han som innbytter, for det er det eneste han sålangt har passet til

Charmless Man

Det er helt greit å pipe når Huseklepp kommer innpå, men man bør unngå pipingen når han har ballen. Det var forresten ikke Z som ropte på Huseklepp mot Tromsø, det var i hovedsak folk på nedre Hansa.
Ladish on the Foot

RC

Quote from: "Hausberg"
Quote from: "Brann4"Det va isje kun Felt-Z som buet på Huseklepp.. Då når hon kom innpå sang jo og nærmest hele Hansa" For vi svikter aldri Brann" , mon tro hvem den var plantet på!? men hvis han vil vekk, så kan han bare dra seg vekk, det e han som går glipp av gull 07, isje oss!


han får vell gull uansett, visst han har spilt 10 kamper for oss? så han dobler jo bare sjansen sin med å gå til nr 2 på tabellen.  :lol:



Med det egoet..
Ser ikke bort ifra at det er grunnen.
Lille bortskjemte unge!!

kapteinen

Hvis Stabæk hadde kjempet midt på treet hadde han ikke giddet å se i den retningen engang
Z

Texas

Jeg ser ikke noe problem med at folk er kritiske til huseklepp, og det er jeg også. Men det blir feil med en massiv pipekonsert mot gutten når vi trenger 11 mann som jobber knallhardt for å vinne kampen.

Superjack

Quote from: "atlascopo"Står selv på felt z. og eg pep mest fordi en god winters ble tatt av. Mens en fyllasyk og trøtt solli fikk spille utrolige 94 minutter.


Samme som meg, buet IKKE for at Huseklepp kom innpå eller for Huseklepp. Så lenge han spiller i rødt får han min støtte, og desto mer pepper når han har forlatt Brann,  men det noe merkelige valget med å ta ut Winters og ikke Solli fikk mine fine pipelyder.

Nå skal det også sies at jeg skjønner mye mer av hvorfor etter at det ble lagt om til 4-5-1 og at det var medisinen til å få kontroll og tettet igjen bakover.
Brannsupporter.

minibussen

Solli er avholdsgutt.
e beste tipsene til langoddsen:

http://www.nettips.no

Janki

Solli er "måteholdene"
Det vil si "nesten" avholdsmann og ikke total :wink:

Luke Skywalker

Quote from: "atlascopo"Står selv på felt z. og eg pep mest fordi en god winters ble tatt av. Mens en fyllasyk og trøtt solli fikk spille utrolige 94 minutter.


Ja det er ingen tvil om at han var på byn. Men alle avisene gav jo han fra 5-7 poeng, har de sett kampen? Jeg mener han var en 3 er. Banens beste var Winters før han ble tatt ut, utenom Helstad så klart.
Derfor buet jeg også.
Huseklapp gidder jeg ikke å bruke energi på. Mange mye bedre fotballspillere med større respekt og klasse har forlatt Brann, det var bekymringsfullt. At en som nylig kom fra Fana forsvinner, er greitt nok. God tur til Norges minst engasjerte publikum.
et skjedde!! Gull 07
Brann ville det, og fikk det til.

Klaus_Brann

Jeg liker ikke dette med Huseklepp heller, men han er fortsatt Brannspiller, og han bør støttes på lik linje med de andre inntil han forsvinner!
Den dagen han ikke lenger spiller for oss kan man bue og holde på, men jeg synes folk bør drøye buingen til han er ferdig for oss, han er tross alt en ung jypling som fort kan bli negativt påvirket av dette, og i går så det ikke ut som han ville annet enn å hjelpe oss til tre poeng.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Red Rabitt

Quote from: "Luke Skywalker"
Quote from: "atlascopo"Står selv på felt z. og eg pep mest fordi en god winters ble tatt av. Mens en fyllasyk og trøtt solli fikk spille utrolige 94 minutter.


Ja det er ingen tvil om at han var på byn. Men alle avisene gav jo han fra 5-7 poeng, har de sett kampen? Jeg mener han var en 3 er. Banens beste var Winters før han ble tatt ut, utenom Helstad så klart.
Derfor buet jeg også.
Huseklapp gidder jeg ikke å bruke energi på. Mange mye bedre fotballspillere med større respekt og klasse har forlatt Brann, det var bekymringsfullt. At en som nylig kom fra Fana forsvinner, er greitt nok. God tur til Norges minst engasjerte publikum.


På byn!?
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Luke Skywalker

Quote from: "Red Rabitt"
Quote from: "Luke Skywalker"
Quote from: "atlascopo"Står selv på felt z. og eg pep mest fordi en god winters ble tatt av. Mens en fyllasyk og trøtt solli fikk spille utrolige 94 minutter.


Ja det er ingen tvil om at han var på byn. Men alle avisene gav jo han fra 5-7 poeng, har de sett kampen? Jeg mener han var en 3 er. Banens beste var Winters før han ble tatt ut, utenom Helstad så klart.
Derfor buet jeg også.
Huseklapp gidder jeg ikke å bruke energi på. Mange mye bedre fotballspillere med større respekt og klasse har forlatt Brann, det var bekymringsfullt. At en som nylig kom fra Fana forsvinner, er greitt nok. God tur til Norges minst engasjerte publikum.


På byn!?


I går... Eller det kan også bety altfor opptatt med noe helt annet enn fotball, som sliter ut hans helse. Her i Bergen betyr på byn, å ta en tur til byen, sentrum, og der kan det være forskjellige ting man kan ta del i som ikke kombineres bra med fotball dagen etter.
et skjedde!! Gull 07
Brann ville det, og fikk det til.

atlascopo

Ta ikke det jeg skrev personlig. Men så symptomene igjen fra når eg er fyllasyk å skal spille kamp. Men for all del, han kan ha vært på vei til å bli syk, vært dj på et utested uten å drikke, eller noen damer kan ha holdt han oppe hele natten. Opplagt var han i hvertfall ikke.

dudo

Quote from: "Luke Skywalker"Her i Bergen betyr på byn, å ta en tur til byen, sentrum, og der kan det være forskjellige ting man kan ta del i som ikke kombineres bra med fotball dagen etter.


Det finnes det da definitivt delte meninger om. For meg betyr "på by'n" at jeg raver rundt dingo på ett eller flere av våre vannhull. Jeg er ikke "på by'n" om jeg er på kino, for å si det sånn...
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Xminator

Quote from: "atlascopo"Ta ikke det jeg skrev personlig. Men så symptomene igjen fra når eg er fyllasyk å skal spille kamp. Men for all del, han kan ha vært på vei til å bli syk, vært dj på et utested uten å drikke, eller noen damer kan ha holdt han oppe hele natten. Opplagt var han i hvertfall ikke.


Eventuelt sovet dårlig med mareritt om karusellturer med Alanzinho

peppes

Ingen grunn å si noe nedlatende om Z-feltet,virker som om de er de eneste på stadion som tør å si fra når ting ikke er som det er. Ingen grunn å hyle og skrike hurra om en ikke er fornøyd med tingenes tilstand,som litt for mange ofte gjør.

LandåsKongen

dette er da strengt tatt en diskusjon som er over for flere måneder siden. både felt z og resten av hansa har gjort en god jobb denne sesongen. ferdig med det!

Go Up