• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Viking - Brann i cup'en

Started by Brannforalltid, July 17, 2007, 18:13:10 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

olebrann3


TCAC

Jeg skulle gjerne hatt en stream også. På forhånd tusen takk. :)

Vebjørn

Pause bytter:
Hanstveit -> Corrales
Solli -> Winters

Og legge om til 4-4-2!

Når dei fyst har lagt om til ein kynisk strategi må dei faen meg fullføre den og ikkje tolle på backane og slå på feilvendte spelera!

Kjem vi på bana som eit anna lag i andre omgang og fremdeles ligg unde 1-0 er det ikkje såå mørkt, vi treng bere eit mål for å ve fult med!

olebrann3

corrales er ikke på benk så blir vanskelig

Vebjørn

Okei, my bad, kom fra jobb eit minutt etter kampen va starta, so ikkje heilt oppdatert..
E Sjöhage på benken?

howieh57

Noen som har mulighet til å sende linkel på PM til meg også?
ra Sandsli, der teknikk og sleik fødes

Northside

Nok en gang beviser Mjelde hvorfor han ikke bør trene SK Brann 2007! Ka faen skal vi spille defensift for? Er jo ikke der vi er god!

Det var akkurat slik vi spilte for 2år siden når vi tapte nesten alt av bortekamper. Hjemme samme året spilte vi offensivt og vant nesten alt av bortekamper.

Ringer det snart en bjelle hos Mjelde, eller må vi senke båten og sprenge broen en pen dag han befinner seg på osterøy, før vi blir kvitt dette forbanna taktiske tullet på bortebane?

tovatle

koffor i helvete e ikkje corrales på benken? Hanstveit e pill råtten!

Alzheimer/Silverspurs

Ut med Jaiteh (som eg syns har vore dritdårleg, har stort sett alle andre også) takk og Solli inn i midten, Huseklepp på kant. Winters på topp

olebrann3

tipper fordi han sier så mye i media

Belfort

Mjelde er faen ikke god. Spiller 4-5-1 med Helstad som enslig spiss. Helstad har aldri i sin karriere vært typisk enslig spiss. Dette er bare så tragisk!

naitsirk

QuoteNok en gang beviser Mjelde hvorfor han ikke bør trene SK Brann 2007! Ka faen skal vi spille defensift for? Er jo ikke der vi er god!

Det var akkurat slik vi spilte for 2år siden når vi tapte nesten alt av bortekamper. Hjemme samme året spilte vi offensivt og vant nesten alt av bortekamper.

Ringer det snart en bjelle hos Mjelde, eller må vi senke båten og sprenge broen en pen dag han befinner seg på osterøy, før vi blir kvitt dette forbanna taktiske tullet på bortebane?


ser du kampen?

mjelde står og skriker på sidelinja, så det er ikkje han si feil at midtbanen mister ballen gang på gang.

Brann_ruler86

Mjelde i pausen: "For dårlig aggresivitet. Viking løper mye mer enn oss."

Hvor har vi hørt den før???
Gå ta banen!

Vebjørn

Mjelde bekrefta i intervjuet med tv2 på til garderoben at Winters kjem inn ;-)

Ikognoti

Er det noen som har klart å få streamen til å fungere eller?

Klaus_Brann

Quote from: "Alzheimer/Silverspurs"Ut med Jaiteh (som eg syns har vore dritdårleg, har stort sett alle andre også) takk og Solli inn i midten, Huseklepp på kant. Winters på topp


Litt for mange pils?Solli er vel den av de på midtbanen som har surra mest. Jaiteh har hatt flere fine taklinger og vunnet litt dueller i alle fall..
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

vekkreist

Quote from: "tovatle"koffor i helvete e ikkje corrales på benken? Hanstveit e pill råtten!

Xminator

Helt grei kamp. For unøyaktig og noe naivt i angrepsspillet, litt for liten aggresivitet i presset. 1-0 og det er fortsatt kamp.

Når det er sagt så har jeg litt samme forhold til denne kampen som Brannspillerene. Det betyr ikke 110%. I forhold til kampen til helgen er dette en blek fis.

Solli eller Jaiteh ut, begge har nok godt av å få hvilt litt ekstra.

Ingo

Jaited blir byttet håper eg han har vært svak, tydelig at helstad trenger en makker på topp.
Viking har vært utrolig aggresive tviler sterkt at de orker i to ganger 45 med det presset på ballfører.
Backene sliter spesielt Hanstvet, PWM har eller ikke vært god.
Huseklepp gjør en del gode ting, kanskje vært best utenom Opdal
Har troen

Alzheimer/Silverspurs

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Alzheimer/Silverspurs"Ut med Jaiteh (som eg syns har vore dritdårleg, har stort sett alle andre også) takk og Solli inn i midten, Huseklepp på kant. Winters på topp


Litt for mange pils?Solli er vel den av de på midtbanen som har surra mest. Jaiteh har hatt flere fine taklinger og vunnet litt dueller i alle fall..

Northside

Quote from: "naitsirk"
QuoteNok en gang beviser Mjelde hvorfor han ikke bør trene SK Brann 2007! Ka faen skal vi spille defensift for? Er jo ikke der vi er god!

Det var akkurat slik vi spilte for 2år siden når vi tapte nesten alt av bortekamper. Hjemme samme året spilte vi offensivt og vant nesten alt av bortekamper.

Ringer det snart en bjelle hos Mjelde, eller må vi senke båten og sprenge broen en pen dag han befinner seg på osterøy, før vi blir kvitt dette forbanna taktiske tullet på bortebane?


ser du kampen?

mjelde står og skriker på sidelinja, så det er ikkje han si feil at midtbanen mister ballen gang på gang.


Nei, ser ikke kampen. Og jeg driter i hvor mye Mjelde skriker på sidelinjen. Blir han kanskje endå bedre viss han får seg en megafon?

I følge diverse sider spiller Brann med 1 spiss, noe jeg sitter her å sier er helt på trynet! Om Mjelde skriker selv med 1 spiss så har det i grunn lite å si....

naitsirk

om viking ikkje hadde scora på sleivskudd returen frå ijeh, kva hadde du sagt då?

Vebjørn

Føy på Huseklepp i rekka på folk som prøver..
Helstad er ikkje håplaus heller, men slit som einslig spiss.

Robbie Winters :D

Faen, Huseklepp som måtte vike..

olebrann3

går ikke ann å bytte alle utenom opdal og siggurson siden det kun er lov å bytte 3

Ingo

skandale å bytte ut den eneste spiller som har bidratt offensivt

Vebjørn

Quote from: "Ingo"skandale å bytte ut den eneste spiller som har bidratt offensivt

Mjelde sin taktikk og spelerane si innstilling på bortebane!

Northside

Quote from: "naitsirk"om viking ikkje hadde scora på sleivskudd returen frå ijeh, kva hadde du sagt då?


Skulle gjerne sagt det samme før kampstart og har sagt det samme tidligere, opp til flere ganger.

Prøver vi å safe inn 0-0 eller et lite tap eller skal vi knuse Viking å gå videre?

Alzheimer/Silverspurs

Huseklepp ut er urteit. rett og slett.

olebrann3

var det ingen som hadde en link`?

naitsirk

QuoteSkulle gjerne sagt det samme før kampstart og har sagt det samme tidligere, opp til flere ganger.

Prøver vi å safe inn 0-0 eller et lite tap eller skal vi knuse Viking å gå videre?


sikkert mjelde sin plan at brann taper alle 2 ballane.

Ikognoti

Quote from: "olebrann3"var det ingen som hadde en link`?


Jo, men den fungerer ikke.

olebrann3

okey, noen som har scoringen da?

RC

Har vi hatt skudd på mål?


olebrann3

nei, et over av andresen som var fra midten, vi er så utspilt så det går ann i tillegg tror eg alle cornere viking har blir tapt

RC

Skjønner ikke at det er mulig.
Enten er de ute i media og syter, eller så er de sikre på seier.¨
På tide å bli ydmyke og begynne å JOBBE litt på matten!!!!

Vebjørn

Bjørn Dahl sende oss halvveis ut fra cupen!
Skal bere legg den inn og satse på at eeit krigersk brann bein får putta den, men velg å skyte på ein oppreist Austbø.

Likar holdninga Winters har!

jorgent


olebrann3

rart at tv2 viser målet og når reprisen kommer så viser de ikke andre skuddet bare skuddet som fører til returen

olebrann3

er som å høre brann på radio 1 skikkelig patriot supporter

Vebjørn

Helveten, der e vi ferdig!
Søren Berg avgjer eit minutt itte Brann spelte seg fram til ein bra sjanse Helstad heada like øve.. Typisk?

Alzheimer/Silverspurs

90 minutt med dårlige pasningar er morsomt.

Nightfox

Dommeren dømmer så jævla rufsete.


(NB!! Jeg sier ikke at dette er dommeren sin skyld i denne kampen. Dette har Brann klart å rote til selv)

Ikognoti

For en kukball av en kommentator.

jorgent


naitsirk

nok ein gong store personlige feil som feller oss.
moen har vore drita dårlig i dag

olebrann3

hørtes ikke ut som om hanstveit var særlig med på målet

Vebjørn

45 minutt i ein spelande 4-5-1 formajon, taktiske bytte som ødelegg sjansane våre (les: Huseklepp ut), og insats toppar pasningskvaliteten!

naitsirk

ja i dag var det taktikken som slo feil.
mjelde planla hanstveit si dårlig klarering og moen si feilpasning.

i dag var dei fleste dårlige, inkl mjelde sjølvsagt.

Vebjørn

Dårlige eller taktiske geni heile gjengen!
Dei såg den ekstreme fordelen Rosenborg ville fått ved å sleppe å tenke på cupen og gikk ut uten kamp..

Go Up