• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Flaggdag mot Stabæk!!!

Started by mads1.., July 15, 2007, 22:58:23 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brannfrelst

Quote from: "BuG"
"Blås i det med å fjerne setene da, det er kanskje ikke stemningsskapende, men 18 årsgrense hadde ikke skadet."

Hva i H@ mener du med det da?
Jeg er 16 år, gått på stadion fast i fire år nå, og vært aktiv supporter så og si hele livet. Har ikke jeg rett til å gå på stadion og stå hvor jeg vil, fordi du mener at jeg er en dårligere supporter enn deg? Skjerp deg!

Så vil jeg være med til Oslo og se Brann - Vålerenga, så får jeg ikke lov fordi det er 18 års aldersgrense å være med Brann på kamper? Eller stå hvor jeg vil? Tåpelig forslag!


Tingen er at det er det eneste som kunne luket mer fjortis pakk ut. Selv om det hadde blitt komplisert. Spørre etter legitimasjon på hver eneste som er 18-23 år både ved billettkjøp og i inngangen. Finnes MANGE 16 åringer som ikke går på kamp for å se Brann,men se på gutter/jenter,og få status i venneflokken
2.10.07-Gullet kom hem!

C@Bøe_79

Herlig at et håp om flaggdag ble til en diskusjon om aldersgrenser og seter:-)
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Pondan

Stort at ikke tifogruppen ikke gidder å bruke storflaggene, burde vert fast på alle kamper...

Tifo

Quote from: "Pondan"Stort at ikke tifogruppen ikke gidder å bruke storflaggene, burde vert fast på alle kamper...


Kan det hende vi rett og slett ikke har nok folk til det?

mvh Thomas
.:Tifo-gruppen:.

Pondan

ikke nok folk til 2-3 flagg feks??

Go Up