• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

JET Cup

Started by Doffen85, July 14, 2007, 21:57:53 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Doffen85


dudo

Godt poeng. Uansett er vi bra forspent på stopperplassene med Yaw og Ivkovic. Jeg lurer også på hvor denne Os-spissen er.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!


Baunebob

Lyder bra. Hadde vært interessant med lagoppstilling/målscorere. Stod jo nesten ingenting på siden deres. Satser på at Brann.no kommer med info.


Brann&Bergen<3

Quote from: "dudo"Godt poeng. Uansett er vi bra forspent på stopperplassene med Yaw og Ivkovic. Jeg lurer også på hvor denne Os-spissen er.


Han er vel ganske godt skadet. Trokket godt over på treningen her ein dag. Men overrasket over at han ikke er med, bedre enn noen av de som var på listen som spiss der.

Belfort

Har hørt at denne Haugsdal er et kjempetalent,noen som kan bekrefte?

Brann&Bergen<3

Quote from: "Belfort"Har hørt at denne Haugsdal er et kjempetalent,noen som kan bekrefte?


det kan jeg. Han var ekstremt god og er bare blitt bedre. Størretalent enn de fleste, ikkje alle, på JET laget. Utviklet seg til å bli en ekstremt dyktig spiller.

Gepard

Spennede dette laget Brann stiller med i JET.  Midtstopperduoen bestÃ¥r jo av to veldig talentfulle karer, denne Goiko var det han som var pÃ¥ vei til Røde Stjerne, eller hvordan var det der ? Kan han bli brannspiller ?

Brannmus

Om jeg husker rett, så var Goiko klar for Røde Stjerne, men så like før han skulle dra fikk treneren sparken (eller styret måtte gå) og han som kom inn for å overta satt direkte en stopper for alle overganger klubben hadde satt i gang.

Goiko fridde vel litt tidligere i år til Brann, og sa at han ikke hadde hatt noe mot å være i klubben, men jeg tror nok Brann ikke vil hente han helt ennå. Ikke god nok for a-laget, og ingen mulighet for å utvikle seg hos Brann 2. Måtte blitt som med Yaw i så fall. Sikre han nå, for å la han spille ut året hos klubben sin.

Men synd er det om de drøler for lenge med å gjøre et fremstøt, for noen kommer nok til å ta sjansen på han før eller siden.

lekestuee

Quote from: "Gepard"Spennede dette laget Brann stiller med i JET.  Midtstopperduoen bestÃ¥r jo av to veldig talentfulle karer, denne Goiko var det han som var pÃ¥ vei til Røde Stjerne, eller hvordan var det der ? Kan han bli brannspiller ?

Baunebob

Det midtstopperparet er noe vi vil se i fremtiden! Thats for sure.

Xminator


Nesten

eg er HELT sikker pÃ¥ at Brann taper de 2 neste seriekampene.  OgsÃ¥ ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke Ã¥ gjøre.-

Xminator

Spillerene du nevner har bedre av enda ett par år med 1. og 2. divisjonsfotball. Den dagen de er klar eller ett av de virkelige talentene står i fare for å bli lokket bort av andre klubber blir de hentet til Brann. Ikke før. Og slik skal det være.

Nesten

Vel, han med det vanskelige navnet er jo 19, dvs 20 i 2008, og Kanelønning har vi hørt om lenge , lurer på om han er 18 nå.
Hvis de to ikke fÃ¥r snuse pÃ¥ høyere nivÃ¥ neste Ã¥r er jeg redd de blir nye eksempler pÃ¥ Storesunder, Spurkelander og Arve Walde'r som mugner for mye der nede i Addecco blandt langballer med snø pÃ¥, tette drittkamper og mye jobbing. Stord ? og Fana blir for lavt utviklingsnivÃ¥ egentlig. Det ideelle kunne vært vÃ¥rsesongen i Løv-Ham ? evaluering i sommerperioden og ev høsten i Brann. Ergerlig at Brann2 ikke er i 2. divisjon, det hadde vært  litt lettere Ã¥ manøvrere da. Uansett er det viktig at man fÃ¥r "kontroll" pÃ¥ dem slik at ikke andre fylker kommer og tar dem foran nesen pÃ¥ oss.
eg er HELT sikker pÃ¥ at Brann taper de 2 neste seriekampene.  OgsÃ¥ ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke Ã¥ gjøre.-

Baunebob

Talenter som nærmer seg 20 år bør starte utviklingen i Tippeligaen. Hvis man lykkes vil man få et stort talent med et enromt videresalgspotensial. Unge frematstormende er vel det alle klubber er på jakt etter.

Håper Yaw Amankwah ( som forøvrig må få seg ett kallenavn snart ) kan bli kjent med stallen og systemet i vinter.Så kan han utvikle seg til og bli ett 3. valg som stopper neste år. Det vil bli nok av muligheter der en midtstopper er skadet/karantene osv.

Har han kontrakt fra 1. januar eller etter sesongen ?

dudo

Han har strengt tatt kontrakt fra 15.7, men er lånt til Fana ut sesongen.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Baunebob

SÃ¥pass. HÃ¥per han kommer til Brann rett etter sesongslutt.

dudo

Det gjør han nok, det er ingen grunn til noe annet. Han kommer nok også til å fortsette å ha en del treninger med Brann.

Tilbake til tema; er det noen som vet hva stillingen er til pause?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

millermania

Kan bekrefte at Haugsdal er et stort talent. Gikk desverre glipp av landslagssamling(tre landskamper) på grunn av stygg overtråkk.

Speedy

Quote from: "Baunebob"Talenter som nærmer seg 20 år bør starte utviklingen i Tippeligaen. Hvis man lykkes vil man få et stort talent med et enromt videresalgspotensial. Unge frematstormende er vel det alle klubber er på jakt etter.

Håper Yaw Amankwah ( som forøvrig må få seg ett kallenavn snart ) kan bli kjent med stallen og systemet i vinter.Så kan han utvikle seg til og bli ett 3. valg som stopper neste år. Det vil bli nok av muligheter der en midtstopper er skadet/karantene osv.

Har han kontrakt fra 1. januar eller etter sesongen ?


Kanskje noe så kjedlig som Kjeven? yaw <--> Jaw
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

Brannmus

Quote from: "Speedy"
Quote from: "Baunebob"Talenter som nærmer seg 20 år bør starte utviklingen i Tippeligaen. Hvis man lykkes vil man få et stort talent med et enromt videresalgspotensial. Unge frematstormende er vel det alle klubber er på jakt etter.

Håper Yaw Amankwah ( som forøvrig må få seg ett kallenavn snart ) kan bli kjent med stallen og systemet i vinter.Så kan han utvikle seg til og bli ett 3. valg som stopper neste år. Det vil bli nok av muligheter der en midtstopper er skadet/karantene osv.

Har han kontrakt fra 1. januar eller etter sesongen ?


Kanskje noe så kjedlig som Kjeven? yaw <--> Jaw

Problemet er jo at han uttaler det Ja-O.. Så bør kanskje heller spille på det, enn hvordan han skriver navnet.. Uten at jeg har nok fantasi til å komme med et genialt forslag.

gunkar

rann, Brann og bare Brann

dudo

http://jet2007.ewpublisher.com/web/kamp.php?KampID=27&LagA=Aalesund&LagB=Brann

Kampen mot AaFK endte 2-2, og gruppen er fullstendig åpen. Brann leder, og går videre med minst uavgjort mot svenskene. Om Aafk holder Bryne til uavgjort går vi videre uansett resultat.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Brannmus

jaja.. Følger opp trenden fra i går, og poster referat fra Brann.no..
http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5578

Surt å ryke på overtid, men igjen en forholdsvis god kamp ser det ut som.
Kannelønning scoret i går også. To mål på to kamper, og han har skaffet en straffe. Gode tall det. Får håpe den fine trenden fortsetter..

Brann&Bergen<3

Quote from: "Nesten"
Jeg kunne tenkt meg disse inn i a-stallen :

Jørgen Mohus, Tertnes ( som tredjekeeper først, så.. )
Yaw Amankwah, Brann
Alexander Solli, Vadmyra
Tore Kannelønnig, Brann
Emil Rieber-Mohn, Fyllingen
Bjarte Haugsdal, Os


Veldig enig me den listen der. Inn i A-troppen i vinter og bygg opp unge spillere som e god nok til å sitte på benken istede for de eldre. Og la de prøve seg litt etter litt.

Kagain

Quote from: "Baunebob"Håper Yaw Amankwah ( som forøvrig må få seg ett kallenavn snart ) kan bli kjent med stallen og systemet i vinter.


Ser at noen på BT sine nettsider påstår at denne personen heter Yaw Eystein Ihle Amankwah. Om dette stemmer har han jo allerede et helt greit navn. Så kan jo folk rope "Eystein, knekk nåkken (flere) bein" eller lignende.

dudo

Da er siste kampen i gang. Alle gruppevinnerene og de to beste toerene (av seks) går videre til kvartfinale. Det er én toer som er bedre enn oss i skrivende stund, men vi har et godt utgangspunkt. Uansett bør vi vinne for å gå videre, og det skal vel være mulig når man tar de andre resultatene i gruppen i betraktning.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

dudo

Da har både RBK og Le Havre 6 poeng som toere i sine grupper, og vi må altså vinne for å gå videre.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

jako

Kan vi ikke vinne gruppen med uavgjort?
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

dudo

Jo, dersom Bryne og AaFK også spiller uavgjort. My bad.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

jako

quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Xminator

Da konkluderer vi med at Brann er ute av JET-cup i år også.

Belfort

Veldig svakt av Brann. Mye tyder på at talentene kanskje ikke er så god som vi vil ha dem til. Dessuten,hva har egentlig Kjetil Knutsen bidratt med siden han kom til Brann?

jako

Det må satses mye hardere på talentarbeidet. Dette er altfor svakt. Vi har et av Norges største nedslagsfelt og så klarer vi ikke mer enn dette.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Tore Larsen

Quote from: "jako"Det må satses mye hardere på talentarbeidet. Dette er altfor svakt. Vi har et av Norges største nedslagsfelt og så klarer vi ikke mer enn dette.


Nå har vel RBH sagt at dette er et satningsområde i klubben, så det gjenstår og se.
Mvh

Tore

Nixon

Quote from: "Tore Larsen"
Quote from: "jako"Det må satses mye hardere på talentarbeidet. Dette er altfor svakt. Vi har et av Norges største nedslagsfelt og så klarer vi ikke mer enn dette.


Nå har vel RBH sagt at dette er et satningsområde i klubben, så det gjenstår og se.


Da VIF fikk mye oppmerskomhet for sine mange unggutter i vinter snakket de om at dette var resultatet av 4-5 år med systematisk jobbing. Så det er nok ikke gjort over natten.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Belfort

Blir viktig for Brann og ha to tanker i hodet samtidig. Talentarbeidet må aldri gå på bekostning av etablerte stjerner. Det beste er en fin miks.

Likevel har jeg en ekkel følelse av at det ikke bare er Brann sin feil at talentene ikke lykkes. Ingen steder i norge er det så lett og bli konger i byen som i Bergen. Blir spillerne fornøyd med og være i Brann og ikke jobber knallhardt hver eneste dag for og bli bedre så stagnerer man fort.

Jeg vil ha skrubbsultne talenter som ikke slår seg til ro med og ha Brann logoen på brystet.

Snublefot

Quote from: "Belfort"Blir viktig for Brann og ha to tanker i hodet samtidig. Talentarbeidet må aldri gå på bekostning av etablerte stjerner. Det beste er en fin miks.

Likevel har jeg en ekkel følelse av at det ikke bare er Brann sin feil at talentene ikke lykkes. Ingen steder i norge er det så lett og bli konger i byen som i Bergen. Blir spillerne fornøyd med og være i Brann og ikke jobber knallhardt hver eneste dag for og bli bedre så stagnerer man fort.

Jeg vil ha skrubbsultne talenter som ikke slår seg til ro med og ha Brann logoen på brystet.


Flere puseklepper med andre ord?

Tore Larsen

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Tore Larsen"
Quote from: "jako"Det må satses mye hardere på talentarbeidet. Dette er altfor svakt. Vi har et av Norges største nedslagsfelt og så klarer vi ikke mer enn dette.


Nå har vel RBH sagt at dette er et satningsområde i klubben, så det gjenstår og se.


Da VIF fikk mye oppmerskomhet for sine mange unggutter i vinter snakket de om at dette var resultatet av 4-5 år med systematisk jobbing. Så det er nok ikke gjort over natten.


Over natten er det ikke gjort men regner med at RBH ser for seg noen år som ansatt i klubben og det blir spennende å se "hjertesaken" hans utvikle seg.
Mvh

Tore

BRANN - FOR ALLTID

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Tore Larsen"
Quote from: "jako"Det må satses mye hardere på talentarbeidet. Dette er altfor svakt. Vi har et av Norges største nedslagsfelt og så klarer vi ikke mer enn dette.


Nå har vel RBH sagt at dette er et satningsområde i klubben, så det gjenstår og se.


Da VIF fikk mye oppmerskomhet for sine mange unggutter i vinter snakket de om at dette var resultatet av 4-5 år med systematisk jobbing. Så det er nok ikke gjort over natten.


Og VIF har jo hatt en knallsesong i år med disse ungguttene som sentrale spillere...
RANN - FOR ALLTID

jako

For det første så spiller ikke disse unguttene så veldig sentral rolle i dette VIF-laget, og for det andre hva har det med denne diskusjonen å gjøre?
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Kararay

får håpe vi kommer lengre i supportercupen enn i Jet cup da...
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Go Up