• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Samletråd for treningsleir i Florø

Started by Xminator, July 11, 2007, 14:33:46 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

tauraren1

Quote from: "Brannmus"Lurer på om fotografen er en litt lidenskapelig Brann-supporter?

Det er de alle der oppe... Kansje pga den fine spille stilen Brann har hatt siste årene!

Eg jobber i nordsjøen og ser tv kamper med folk fra hele landet ... de reiser seg og jubler når Brann gjør det godt..... så brann er nok hele landets fotball lag ja!
ordan har "vi" det i dag da?

tauraren1

ordan har "vi" det i dag da?

Superjack

Quote from: "Baunebob"Var vel Høyrekant. Gashi og Solli spillte sentralt.


Kanskje en løsning for fremtiden det :)
Brannsupporter.

Xminator

Bortsett fra at fremtiden med Huseklepp går ut på dato en gang før desember.

SuperBrann

Var å så på treningen til Brann på Florø stadion i dag, ser ut som det blir Bjørnson og Winters på topp mot AaFK på søndag. Bjørnson scorte på det meste og Winters er i siget også. Sjøhagen slet på trening, men hadde noen fine mål. Huseklepp imponerte alle med å score med hode 2 ganger, en som skrek til at endelig fikk han brukt hode til noe. I morgen er det Risnes og Mjelde sin tur mot Liverpool Legends, Mjelde hadde en hard økt sammen med gutta i dag :))
VH Rune Nilsen            
          Brann Bataljonen Bergen
                Mob: 95025303

        for bilder: www.runenilsen.dk
mail: rune@bataljonen.no / rune@runenilsen.dk

Xminator

Hyggelig at Bjørnson er i trening igjen. Det trenger vi før høstsesongen.


Speedy

Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

Brannmus

Blussing og Rocky-musikk.. Joda, de kan arrangere fotballkamper utenfor Bergen også.. :0P

Spent på dagens kamp, og gleder meg til å se Sjöhage..

OK, trekker tilbake det med å arrangere fotballkamper når de no dro i gang By the rivers of Babylon..

Xminator

Skulle ikke denne kampen gå på TV2 Sport? Eller er det bare enda ett markedsføringstriks for å få folk til å kjøpe både TV abbonementet og TV2 Sumo? Hva pokker er forskjellen, Brann.no lover at den skal gå på både TV2 Sport OG TV2 Sumo. Da blir det for dumt at man nå sender billøp og repriser på TV, ett abonement som ikke akkurat var billig å kjøpe i utgangspunktet...

krøvel vellevold

Nystemten i Florø! Kan det bli bedre?
Legg ned hele klubben!

Brannmus

OK, der rettet de mye opp med å spille Nystemten.

Følger den på Sumo jeg. Kampen ikke i gang ennå, så vet ikke om Sport kan henge seg på før start.

Brannmus

Tviler på at denne kampen går på Sport.. Ingen kommentator.. Og ser ut til å være enkamerasproduksjon.

megleren

De har lovet at kampen skal gå på tv 2 sport. Men den vises ikke på noen av kanalene der.. Jeg er forbannet.. Jeg skal ringe tv 2 nå.. Dette gidder jeg ikke å betale for..
r og blir et sittesvin på Hansa

Corran

Brann.no står det den skulle gå på tv2 sport og sumo
Faens dritt hadde gledet meg til å se Brann og ikke minst sjøhage
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

megleren

De har ikke lovet kampen på tv 2 sport fikk jeg bedskjed om.. Kun på tv 2 sumo.. Og Brann har rettet det på siden sin nå.. Snakk om å lure folk.. Dette handler om å suge folk for penger.. Intet annet..
r og blir et sittesvin på Hansa

Xminator


tj00m

Brann Bergens Stolthet!

Kararay

et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

tj00m

syns isje brann imponerer nåkke, huseklepp har spilt brukbart..
Brann Bergens Stolthet!

naitsirk


tj00m

Brann Bergens Stolthet!

Brannmus

De som ikke ser kampen går i hvert fall ikke glipp av noe. Aalesund er kjedelig, men scorer mål. Brann spiller mye ball, men er sjanseløs om de ikke begynner å produsere noe som ligner sjanser. Alt renner jo ut i ingenting med en gang vi er innenfor 20 meter av mål.

Kararay

"0-2 PAUSE! En godt gjennomført omgang av Aalesund, som leder fortjent, selv om to mål kanskje er litt mye. Spennende å se hva som skjer når Brann har medvind etter pause."

Akkurat som om den vinden har så jævla mye med at Brann spiller rævva...
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Xminator

Nå har jo Brann produsert sjanser. Huseklepp har jo i praksis blankt mål, og det var en del andre rimelig store for Brann.

Første målet er en personlig feil av Corrales. Sleiver en klarering inn i farlig område omtrent som bakerste mann med Brann i ubalanse. Utilgivelig og det som gjør at Brann står med 23 baklengs til nå i år.

Det andre er en grei sak. Godt slått dødball mot lengste som blir brutt av en presset ålesundspiller. Slikt skjer, men selvsagt uheldig når man allerede ligger under 2-0.

el-diego

Hvorfor er ikke eirik Bakke og knut Walde med?

og hvem er ole martin sunnarvik?
udere est facere

Brannmus

Bakke er vel ikke helt fit, og de matcher han vel forsiktig. Spesielt med tanke på at det er UEFA-cup snart og de vil kanskje ha han med der.

Walde er vei i sitt eget bryllup. Sunnarvik er vel lokal gutt som fyller ut stallen og får kjenne litt på nivået.

chris_henrik

Quote from: "el-diego"Hvorfor er ikke eirik Bakke og knut Walde med?

og hvem er ole martin sunnarvik?


Hadde ikke Bakke vondt ett eller annet sted?

Som en del av avtalen når Brann reiser til Florø i sommerpausen, inngår det at et lokalt talent skal få prøve seg på Brann. Sunnarvik er dette lokale talentet. Han er vel spiss om jeg ikke husker helt feil.
<BRANN> ..... DKFM

Baunebob


Kararay

han kan ikkje vise seg når ballen ikkje er på banehalvdelen han er på... =P
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

eivhelle

Huseklepp har vært bra, men vi mister helt klart ikke en goalgetter når han forsvinner. Har bommet på 2-3 stor sjanser så langt. Bjørn Dahl er heller ikke trygg på egne ferdigheter forran mål når han velger å passe til en presset medspiller i stedet for å putte balle i mål.

Xminator

Om ikke annet har Stråmyhr fått ønskeresultatet sitt for en generalprøve...

tj00m

Brann Bergens Stolthet!

Pondan

Heia Brann.. ligge under 3-0  over et sunnmørsk drittlag.. Stort Brann!!!

Kai-Olai

Hadde vi vært LSK hadde vi feiret dette med å synge til Olè...

TroBlo

Jeg er skremt, inneffektiv og dårlig. Slått av ett bunnlag med 3-0. Greit nok at dette er treningskamp, men er bekymret for høsten!!
Hansa felt C

eriksen_30

Ser at treningleiren har gitt resultat ja... fokus på det deffensive my ass

Red Rabitt

ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Nesten

Har ikke sett kampen og resultatet betyr intet, men spillet betyr litt. Var dette inneffektiv posesion-fotball må effektiviteten opp, direktespill fremover og vekk med unødige berøringer. Jeg har kun lest referatet.
Som alltid,
innsats, duellstyrke og resolutthet er eneste vei ut av uføret.
Brann må først luke vekk det gale som er "enkelt" å bedre  seg på.
Det enkle er ofte det beste. Først på ballen, innsats, klarering bak så må man bygge på det derfra. Funker alltid.
eg er HELT sikker på at Brann taper de 2 neste seriekampene.  Også ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke å gjøre.-

Belfort

Leiren har sikkert vært en fin mulighet til og komme seg bort fra alt styret. Men,hvis noen tror at Mjelde sånn ut av intet skulle være i stand til og ta tak i defensiv organisering,ja så får de tro på julenissen i juli. Mannen har sikkert prøvd så godt han kan de siste 5 årene,men dette klarer han bare ikke. Defensiv struktur,defensiv organisering er nok noe Mjelde aldri vil få helt til.

KenFeltZ

Dette var jo en ny ripe. Aafk er nok Tippeligaens svakeste lag og har vel bortimot sluppet inn mål i alle sine kamper iår utenom idag mot "seriefavoritt" Brann.

Nå kan jo de som ønsker gjemme seg bak frasen om at kampen ikke betyr noe osv men faktum er at dette vil påvirke spillerene som allerede nok er litt usikker pga blant annet Andresen, Sæternes saken + litt annet knask.

Uansett, det å slippe inn 3 mål mot dumpekandidat nummer 1 er intet mindre enn sjokkerende til tross for at dette er en treningskamp.

Brann er pr. idag med den situasjonen som er intet mindre enn ett middels+ Tippeliga lag. Noe må gjøres hvis vi skal redde litt av grunnmuren som er bygget opp de siste par årene. Det enkleste er å få bort Mjelde nå slik at i det minste nøkkelspillerene våre blir. Om det er den beste løsningen blir en diskusjon man egentlig aldri kommer til å få svar på men forsvinner mange spillere nå og etter sesongen har vi mistet mye av grunnmuren vår og sitter egentlig bare igjen med en ok bra administrasjon som ikke kan vinne kamper.

Brann har uansett sluttet å overraske meg og min enorme tro på Brann før denne sesongen er long gone noe som tydeligvis er tilfellet hos en håndfull spillere også.

Red Rabitt

Her må det skje noe!
Dette går tydeligvis ikke lenger, alle har sett at brann ikke har hatt noe flyt i år, men ingen har skjønt hvorfor.
Svaret har vel komt ganske tydelig i det siste, konflikten mellom mjelde og andresen.
Det ser ut til at dette påvirker spillerene i stor negativ grad, en uklar maktfordeling har vel aldri vært noen suksess faktor noe sted.
Vi supportere fortjener å vite hva som skjer og vi fortjener handling!
Her må minst et hode på fat og tydeligvis snarest.
Ser med stor skrekk frem mot hjemmekampen mot stabæk.
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Nesten

eg er HELT sikker på at Brann taper de 2 neste seriekampene.  Også ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke å gjøre.-

dudo

Dette var intet annet en angstfrembringende. Hvorfor kan vi ikke bruke suksessoppskriften fra i fjor vår; klarere ballen jævlig langt ved første anledning. Hadde hjulpet for hjertet mitt, om ikke annet...
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Nesten

Har nettopp sett 0-3 på TV2 som nyhetsinnslag.
Ved 0-2 på dødball var det rødt i rødt i rødt i eget felt men en enslig hvitkledd Aafk-spiller fikk heade i mål.
Forsvarstrening ?, kyss meg i rasshølet.
En enkel jobb å avverge det der, skremmende hjelpeløst.
eg er HELT sikker på at Brann taper de 2 neste seriekampene.  Også ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke å gjøre.-

Belfort

Herregud da folkens. Man kan ikke skrike etter forsvarstrening når man ikke har noe kompetanse på dette i klubben. Dette må vi leve med.

Nesten

Quote from: "Belfort"Herregud da folkens. Man kan ikke skrike etter forsvarstrening når man ikke har noe kompetanse på dette i klubben. Dette må vi leve med.
eg er HELT sikker på at Brann taper de 2 neste seriekampene.  Også ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke å gjøre.-

Nixon

Quote from: "Nesten"Har nettopp sett 0-3 på TV2 som nyhetsinnslag.
Ved 0-2 på dødball var det rødt i rødt i rødt i eget felt men en enslig hvitkledd Aafk-spiller fikk heade i mål.
Forsvarstrening ?, kyss meg i rasshølet.
En enkel jobb å avverge det der, skremmende hjelpeløst.


Vel, du håpet på tap mot Aalesund i dag fordi du var redd for at spillerne skulle ta av ved seier. Vi tapte, men du er likevel ikke fornøyd...
Rød makt på Hansa

Nesten

eg er HELT sikker på at Brann taper de 2 neste seriekampene.  Også ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke å gjøre.-

Go Up