• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Sæternes går til Odense

Started by Brannmus, July 10, 2007, 18:14:46 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brannmus

Quote from: "Corran"

Brann trenger en stor, sterk spiss der fremme på grunn av sin spillestil.
Når man har et så ekstremt fokus på å skape overtall på kantene og komme til innlegg, så må han nesten ha en hodesterk angriper i boksen.

Corran

Ro ned folkens. Kan virke som Bengt blir alikevel
Eg ser på bt.no at bare legesjekken gjenstår så det var vel de millionene
Faen at danske klubber har legesjekker
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

olebrann3

Trenger ingen david nilssen inn iallefall, vi trenger ikke en løpende kortstokk... For min del vill eg ikke ha inn en ny stor stjerne framme, vil ha sjøhage og helstad på topp med et stjerne kjøp rykker en av de...

Kjøp heller pelle og kanskje saric fra løv ham

ikke låstad han må jo opperre og alt faenskap

c_grantoft

Først en undskyldning for dobbelt-post, MEN...

Nu virker det som om, at Sæternes er på vej til OB, så må jeg lige spørge, hvordan har han fungeret for jer? Vil i se det som værende en svækkelse at miste ham?
Ang. OB Odense, så vandt vi pokalen sidste sæson, hvor vi også kvalificerede os til UEFA grupperne. Vi sluttede vagt af i ligaen, og det resulterede så i en 4 plads. Vi lå ellers trygt i svinget til en 2 plads. Men det glippede så.

I taler noget om David Nielsen. Han bør i holde jer fra. Han scorer slet ikke nok, foruden det, så skaber han også en masse splid i alle de klubber han har været i. Han blev vidst nok fyret fra Midtjylland i DK. Men fakta er, at manden altid underpræstere.
Og at i ikke bør være bange for at miste M. Andreasen til DK, da både Brøndby og FCK har forstærket sig på den centrale midt...

Mvh. C_Grantoft

Nemon

Quote from: "c_grantoft"Først en undskyldning for dobbelt-post, MEN...

Nu virker det som om, at Sæternes er på vej til OB, så må jeg lige spørge, hvordan har han fungeret for jer? Vil i se det som værende en svækkelse at miste ham?
Ang. OB Odense, så vandt vi pokalen sidste sæson, hvor vi også kvalificerede os til UEFA grupperne. Vi sluttede vagt af i ligaen, og det resulterede så i en 4 plads. Vi lå ellers trygt i svinget til en 2 plads. Men det glippede så.

I taler noget om David Nielsen. Han bør i holde jer fra. Han scorer slet ikke nok, foruden det, så skaber han også en masse splid i alle de klubber han har været i. Han blev vidst nok fyret fra Midtjylland i DK. Men fakta er, at manden altid underpræstere.
Og at i ikke bør være bange for at miste M. Andreasen til DK, da både Brøndby og FCK har forstærket sig på den centrale midt...

Mvh. C_Grantoft


Hei hei! Sæternes har en slags gudestatus i Bergen, mye pga sine tre mål mot Lyn i cupfinalen 2004, en naturligvis også pga av andre fulltreffere, som i hjemmedebyen mot Sogndal (var det vel?). Han har fungert godt med både Robbie Winters og Helstad, og forhåpentligvis våkner han til live igjen i OB, da han forrige sesong, samt denne, har vist litt svakere tendenser i Brann-trøyen. Kanskje den trange Kappa-drakten har sitt å si? Hva spiller OB med???

Brann er svekket uten Sæternes, men vi håper på en god erstatning før overgangsvinduet stenger, så lykke til i Danmark, og så sees vi kanskje i Royal League til vinteren?

m0rten

Noen flere som tror Joakim sjøhage kan være ett bedre alternativ til en spiss?

Sæternes har tross alt kun scoret 6 mål elns i hele sesongen, og 4 av de kom i en kamp?

Det er ikke akkuratt spiss materiale i mine øyner.

tormi

Quote from: "m0rten"Noen flere som tror Joakim sjøhage kan være ett bedre alternativ til en spiss?

Sæternes har tross alt kun scoret 6 mål elns i hele sesongen, og 4 av de kom i en kamp?

Det er ikke akkuratt spiss materiale i mine øyner.


Seff kan han det - men på papiret er jeg litt redd for at Helstad/SJøhage blir for like. Men det vil jo tiden vise.
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

DrMeland

rMeland

Kararay

Det beste med salget er sangen hans... Vi slipper den jævla sangen hans i utide(hver gang han rører ballen). lite tragisk å høre "Sæternes scorer mål" når vi f.eks ligger under 0-1 og han har skutt rett på keeper....

(ja eg har nevnt det i en annen tråd)
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

lurkie

http://www.ob.dk/?NewsID=15226

Sæternes er skadefri igjen... Ser at OB fansen er litt utålmodig, 0 mål, og vært skadet store deler av tiden... Ikke noe nytt akkurat, men skulle ønske han fortsatt var Brann spiller.

Superjack

Jeg er i grunnen glad Sæternes er borte.

Jeg tror ikke Brann hadde vært der de er nå om han hadde blitt. Det å bruke winters har vært gull i enkelte kamper i høst, og scoringsfrekvensen til utskjelte Armann er jo milevis forran Sæternes.
Brannsupporter.

Snublefot

Quote from: "lurkie"http://www.ob.dk/?NewsID=15226

Sæternes er skadefri igjen... Ser at OB fansen er litt utålmodig, 0 mål, og vært skadet store deler av tiden... Ikke noe nytt akkurat, men skulle ønske han fortsatt var Brann spiller.



Sæternes har jeg ikke noe savn etter. Brann er ett bedre lag etter at han dro!

Hausberg

itt hjerte står i Brann......

Bruiser

Hvis det var på bakgrunn av ei takling, vil eg tru Sæternes tok feil av denne Issah og sine egne bein.
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Go Up