• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Rosenborg

Started by Nixon, July 05, 2007, 09:56:35 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Rød makt på Hansa

Northside

Holdt på å falle i bakken her når jeg så kampen var flyttet! Heldigvis er den flyttet til Lørdag og ikke Mandag, ettersom jeg reiser til syden mandagen. (passer kun da ettersom det er fotballfri helgen etter :)

men lørdagskamp mot RBK kan bli en flott fest, eller nedtur... gleder meg :)

Brannfrelst

Kan bli en heftig lørdag den dagen ja;)
2.10.07-Gullet kom hem!

DJ_ADG

Godt eksempel på at tv2 skal tjene penger. Dette e en kamp som normalt ville gått søndag kl20 med kun reklame inntekter på kampen. Men dette e en stor kamp som vil få mange te å kjøpe kampen på TV2Sport eller web-tv så mer penger te TV2
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Northside

Quote from: "DJ_ADG"Godt eksempel på at tv2 skal tjene penger. Dette e en kamp som normalt ville gått søndag kl20 med kun reklame inntekter på kampen. Men dette e en stor kamp som vil få mange te å kjøpe kampen på TV2Sport eller web-tv så mer penger te TV2


Eller det kan ha noe med at RBK har et tett kampprogram uken etter, noe som fører til at kampen må spilles lørdag?

chris_henrik

Quote from: "NorthsideFCDH"
Quote from: "DJ_ADG"Godt eksempel på at tv2 skal tjene penger. Dette e en kamp som normalt ville gått søndag kl20 med kun reklame inntekter på kampen. Men dette e en stor kamp som vil få mange te å kjøpe kampen på TV2Sport eller web-tv så mer penger te TV2


Eller det kan ha noe med at RBK har et tett kampprogram uken etter, noe som fører til at kampen må spilles lørdag?


Nei, det er utsiktene til å tjene litt lommerusk som gjør at kampen er flyttet. Det er nå slutt på tidene hvor storkampen går kl 20 på søndagen:

"Vil spare indrefiléten til betal-tv" - http://www.kampanje.com/medier/article139804.ece

Edit: Endret Link
<BRANN> ..... DKFM

OC

Quote from: "Nixon"Kampen er flyttet til lørdag 11. august klokken 19.00

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5562&brann=906352692816e209c490b49eb2db468f



Kjekt å vite :D

heligvis ankommer flyet mitt pÃ¥ formiddagen lørdag, sÃ¥ bøøør gÃ¥ greit  :D
:: B R A N N ::.
Man trenger ikke være bergenser for å elske god fotball! Særping med hjertet i BRANN!

Nesten

eg er HELT sikker pÃ¥ at Brann taper de 2 neste seriekampene.  OgsÃ¥ ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke Ã¥ gjøre.-

eivtress

På brann.no står det at man kan kjøpe billetter hos narvesen og 7-11, er dette bare i Bergen eller er det mulig å kjøpe billetter i Oslo også? Billettene slippes på tirsdag.

Hansakongen

vist du skal kjøpe billett direkte så gjelder det bare her i fylket.. men vist du kjøper over nett og får ref nr kan vel du ta den ut hvor som helst i norge om jeg ikke tolker det feil???

KennethS

Quote from: "DJ_ADG"Godt eksempel på at tv2 skal tjene penger. Dette e en kamp som normalt ville gått søndag kl20 med kun reklame inntekter på kampen. Men dette e en stor kamp som vil få mange te å kjøpe kampen på TV2Sport eller web-tv så mer penger te TV2


Denne kampen e flyttet pga Rosenborg skal spille Cl kvalikk tirsdagen. Dette har ingenting med tv2 å gjøre.
tå på Brann

Nightfox

Quote from: "KennethS"
Quote from: "DJ_ADG"Godt eksempel på at tv2 skal tjene penger. Dette e en kamp som normalt ville gått søndag kl20 med kun reklame inntekter på kampen. Men dette e en stor kamp som vil få mange te å kjøpe kampen på TV2Sport eller web-tv så mer penger te TV2


Denne kampen e flyttet pga Rosenborg skal spille Cl kvalikk tirsdagen. Dette har ingenting med tv2 å gjøre.


Hahaha. Det tenkte faktisk ikke jeg på, men når du sier det så ble DJ_ADG jææævlig eid der.

RC

NÃ¥r starter salget?

Brannfrelst

Brann - Rosenborg, lørdag 11. august kl 19 - Billettsalget starter tirsdag 24. juli kl 12

Er ikke så vanskelig å finne ut;)
2.10.07-Gullet kom hem!

RC

Quote from: "Brannfrelst"Brann - Rosenborg, lørdag 11. august kl 19 - Billettsalget starter tirsdag 24. juli kl 12

Er ikke så vanskelig å finne ut;)


Vet men sitter på elendig nett her, så det tar evigheter.

Takk :D

Brannmus

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5591
Da er det altså klart for billettsalg. Brann varsler allerede nå om at det ikke blir noen andre runde. Det er forsåvidt greit nok, men sikkert mange på ferie som kunne ønske det var det.

OC

woho :)

billetter i boks :D
:: B R A N N ::.
Man trenger ikke være bergenser for å elske god fotball! Særping med hjertet i BRANN!

Bossmann

Gikk fint i dag, på første forsøk og greier. 4 stk i boks.

OC

Søndre tribune - felt K - rad 1 ..er dette helt nede ved gressmatta? Ca midt på stadion?

4 billetter i boks her også forøvrig
:: B R A N N ::.
Man trenger ikke være bergenser for å elske god fotball! Særping med hjertet i BRANN!

Bossmann

Quote from: "OC"Søndre tribune - felt K - rad 1 ..er dette helt nede ved gressmatta? Ca midt på stadion?

4 billetter i boks her også forøvrig


Ja, det er helt nede. Men rad 1 på søndre tribune er litt høyere oppe enn de andre tribuene, så sånn sett er det ikke de aller værste billettene man kan ha. Uansett, det er viktig å være der.

OC

:: B R A N N ::.
Man trenger ikke være bergenser for å elske god fotball! Særping med hjertet i BRANN!

atlascopo

Noen som får BT pakkene til å virke?

Erlend

bare gå innpå vanlige billetluka, så får du BT-pakken

hakeide

Quote from: "Hansakongen"vist du skal kjøpe billett direkte så gjelder det bare her i fylket.. men vist du kjøper over nett og får ref nr kan vel du ta den ut hvor som helst i norge om jeg ikke tolker det feil???


Var litt krise her siden ingen av kontaktene i bergen hadde mulighet, men den trivelige damen på narvesen på økern-senteret i oslo solgte meg de 8 billettene jeg trengte 11.50.. :-D Så Narvesen funker vel over hele landet da vil jeg tro?

Jay Tee

partour kort e så greit. slipper og stresse.
eia brann

Chrisstah

Quote from: "hakeide"
Quote from: "Hansakongen"vist du skal kjøpe billett direkte så gjelder det bare her i fylket.. men vist du kjøper over nett og får ref nr kan vel du ta den ut hvor som helst i norge om jeg ikke tolker det feil???


Var litt krise her siden ingen av kontaktene i bergen hadde mulighet, men den trivelige damen på narvesen på økern-senteret i oslo solgte meg de 8 billettene jeg trengte 11.50.. :-D Så Narvesen funker vel over hele landet da vil jeg tro?


ja funker på alle narvesen og 7 eleven i Norge.
som eksil Bergenser i østfold kjøper eg alltid billetter her før eg reiser hem til Bergen. er aldri noe problem. kjøpte forresten biletter til rosenborg kampen i da. på narvesen.

men 8 biletter?? da har ikke hon narvesen kjerringen skjønt tegningen. håper du ikke legger ut på svartebørsen. =)
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Super Hasund

tifo på denne kampen?

Nokke stort planlagt?
La Folket Synge

*Feltz*

Vebjørn

Kjøpte i dag to bilettar uten å vete om eg når kampen.
Sluttar på jobb kl fire den lørdagen og har tre tima køyring, rekk vel kanskje akkurat x)
Men kjipt å kun være 16 år og avhengig av noken med bil :p
Pappa blir 45 samme dagen og han sa han ikkje kunne bli med sjøl om eg kjøpte bilett til han D:
HÃ¥per kampen eller pappa sin bursdag blir flytta ein dag (a)

dex1974

Quote from: "Super Hasund"tifo på denne kampen?

Nokke stort planlagt?



Burde hatt et stort banner med en jublende Tosse og "VI HAR THORSTEIN HELSTAD" skrevet på;-)

Eller hva med "KA FAEN E EN MEGAFON"?
Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

smaalanda

Quote from: "dex1974"
Quote from: "Super Hasund"tifo på denne kampen?

Nokke stort planlagt?



Burde hatt et stort banner med en jublende Tosse og "VI HAR THORSTEIN HELSTAD" skrevet på;-)

Eller hva med "KA FAEN E EN MEGAFON"?



Kommer du med forslag kan du glemme at tifogruppen bruker det:P
KMO!!!

dudo

"Ka faen e megafon?
ka faen e megafon?
For vi e voksne menn her
ja vi e voksne menn her
ja vi voksne me-enn her
Ka FAEN e megafon?

"Ka faen e trommesett?
ka faen e trommesett?
For det e ingen band her
nei det e ingen band her
nei det e ingen band her
Ka FAEN e trommesett?"

SÃ¥kalt jobbdiktning. Sjeldent noen braksuksess... ;-p

Edit: Evt kan "voksne menn her" erstattes med "vi har ekte stemmer".
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

tr0Ndemann

Quote from: "dudo""Ka faen e megafon?
ka faen e megafon?
For vi e voksne menn her
ja vi e voksne menn her
ja vi voksne me-enn her
Ka FAEN e megafon?

"Ka faen e trommesett?
ka faen e trommesett?
For det e ingen band her
nei det e ingen band her
nei det e ingen band her
Ka FAEN e trommesett?"



SÃ¥kalt jobbdiktning. Sjeldent noen braksuksess... ;-p

Edit: Evt kan "voksne menn her" erstattes med "vi har ekte stemmer".
What a waste of council tax, we paid for your hats!

hakeide

Quote from: "Chrisstah"
Quote from: "hakeide"
Quote from: "Hansakongen"vist du skal kjøpe billett direkte så gjelder det bare her i fylket.. men vist du kjøper over nett og får ref nr kan vel du ta den ut hvor som helst i norge om jeg ikke tolker det feil???


Var litt krise her siden ingen av kontaktene i bergen hadde mulighet, men den trivelige damen på narvesen på økern-senteret i oslo solgte meg de 8 billettene jeg trengte 11.50.. :-D Så Narvesen funker vel over hele landet da vil jeg tro?


ja funker på alle narvesen og 7 eleven i Norge.
som eksil Bergenser i østfold kjøper eg alltid billetter her før eg reiser hem til Bergen. er aldri noe problem. kjøpte forresten biletter til rosenborg kampen i da. på narvesen.

men 8 biletter?? da har ikke hon narvesen kjerringen skjønt tegningen. håper du ikke legger ut på svartebørsen. =)


Ingen svartebørshai, så slapp av:-D Slekt som var på ferie skulle ha 4, samt vi 4 eksilbergensere i oslo som har hyttetur i bergen den helgen:-)

Trodde max var 6 billetter, men hun sa nå det var 9 stk per kunde.. Dro ned i lunsjen og var litt tidlig ute, og var null problem å få kjøpt før billettene ble sluppet.. Merkelig spør du meg..

kapteinen

Forferdelig den megafonen de har har, hørte den voldsomt godt på rbk-viking.Men det var gjennom tvèn og den var flaut mye micket opp.

Må være nesten helt ny den.Kan ikke huske at de hadde den når vi møtte de borte tidligere i år?
Z

Erlend

Quote from: "dex1974"
Quote from: "Super Hasund"tifo på denne kampen?

Nokke stort planlagt?



Burde hatt et stort banner med en jublende Tosse og "VI HAR THORSTEIN HELSTAD" skrevet på;-)

Eller hva med "KA FAEN E EN MEGAFON"?

Vi har thorstein Helstad ble vel i stor grad brukt opp på Lerkendal

OC

:: B R A N N ::.
Man trenger ikke være bergenser for å elske god fotball! Særping med hjertet i BRANN!

Marek

Fortsetter dette så tviler jeg på at vi vil se Tørum lede RBK i denne kampen, fyren så meget stresset ut i midtuken.
ons Ivar skal hem...

Hausberg

og enda mer stresset ut i dag. hahahahahahahahaahahahahaahahahahaahaha
itt hjerte står i Brann......

Nesten

Dette er ALLE hatkampers mor.
eg er HELT sikker pÃ¥ at Brann taper de 2 neste seriekampene.  OgsÃ¥ ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke Ã¥ gjøre.-

Brann4

Likte den vi sang mot Lsk best jeg;) Enkel å grei!

Vi ska knuse trommer, JA! Vi ska knuse trommer, Vi ska knuse trommer!
Vi e brann!


For vi svikter aldri brann!

Hansakongen

Quote from: "Brann4"Likte den vi sang mot Lsk best jeg;) Enkel å grei!

Vi ska knuse trommer, JA! Vi ska knuse trommer, Vi ska knuse trommer!
Vi e brann!


For vi svikter aldri brann!


det blir vel mer vi skal knuse megafon og trommer ja.. de bruker jo begge deler så vidt jeg husker...

Brann4

Det er korrekt, Barte pakket bruker begge deler, megafonen er det eneste man hører sammen med trommen..

Falkman

Quote from: "Nesten"Dette er ALLE hatkampers mor.


I Norge muligens.. finner vesentlig sterkere følelser andre steder.

Brannfrelst

Quote from: "Falkman"
Quote from: "Nesten"Dette er ALLE hatkampers mor.


I Norge muligens.. finner vesentlig sterkere følelser andre steder.


Er nok ikke så mye hat i dette oppgjøret. Største hatoppgjøret for Brann er vel mot VIF. Tror det er mer hat i bildet der enn mot RBK. Brann og RBK er store rivaler og fiender.
2.10.07-Gullet kom hem!

Speedy

Quote from: "Brannfrelst"
Quote from: "Falkman"
Quote from: "Nesten"Dette er ALLE hatkampers mor.


I Norge muligens.. finner vesentlig sterkere følelser andre steder.


Er nok ikke så mye hat i dette oppgjøret. Største hatoppgjøret for Brann er vel mot VIF. Tror det er mer hat i bildet der enn mot RBK. Brann og RBK er store rivaler og fiender.


Man må vel tilbake til 90-tallet for å finne virkelig kriging mellom vif og Brann. For meg blir det kunstig å hate vif så intenst, men de er fremdeles en den største rivalen etter RBK. RBK liker jeg ingenting ved, og er det nærmeste jeg kommer hat.
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

Nightfox

Personlig hater jeg VIF. Veldig.

Det er ingenting mot RBK, selv om hatet dit også står sterkt.

Xminator

Quote from: "Brannfrelst"
Quote from: "Falkman"
Quote from: "Nesten"Dette er ALLE hatkampers mor.


I Norge muligens.. finner vesentlig sterkere følelser andre steder.


Er nok ikke så mye hat i dette oppgjøret. Største hatoppgjøret for Brann er vel mot VIF. Tror det er mer hat i bildet der enn mot RBK. Brann og RBK er store rivaler og fiender.

tj00m

Quote from: "Nightfox"Personlig hater jeg VIF. Veldig.

Det er ingenting mot RBK, selv om hatet dit også står sterkt.


helt enig, hatoppgjøret er klart mot vif! 2007 er perfekt om gullet ender i Bergen, og enga ender i 1.divisjon!
Brann Bergens Stolthet!

Nesten

Quote from: "tj00m"
Quote from: "Nightfox"Personlig hater jeg VIF. Veldig.

Det er ingenting mot RBK, selv om hatet dit også står sterkt.


helt enig, hatoppgjøret er klart mot vif! 2007 er perfekt om gullet ender i Bergen, og enga ender i 1.divisjon!

-
Hatet mot RBK og deres medsammensvorne er ekstremt sterkt. Det er evigvarende, glødende hat. Hvis spillerne hadde hatet de så mye som meg hadde de vunnet 5-0, knekt 8-10 trøderlegger og pisset på dem.
eg er HELT sikker pÃ¥ at Brann taper de 2 neste seriekampene.  OgsÃ¥ ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke Ã¥ gjøre.-

Mariellen

Billettene på felt F, står jo BT, kan ikke "vanlige" mennesker ha de billettene?

Go Up