• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Gashi til Danmark??? Får snart hjerteflimmer....

Started by tolind, July 05, 2007, 08:25:57 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

tolind

Mens spillerne anført av Ove Thue fremførte en gledesstrålende versjon av lagets sang «Heia Brann!», kom også Friele ut på scenen og hoppet, danset og headbanget sammen med laget - iført ordførerkjede og brannskjerf i en salig kombinasjon.

steinbygger

Dette er noe vi bare må bli vant til. Det er ulempen med å ha ett lag som ligger i toppen av tippeligaen.

Bruiser

Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Belfort

Uansett merkelig hvor stille det er rundt stjerne kvartetten til Stabæk. Disse spillerene herjer med de andre lagene og går lang utenpå Brann sine spillere. Likevel har jeg ikke lest om et eneste konkret overgangsrykte på noen av dem.

BRANN - FOR ALLTID

Quote from: "Belfort"Uansett merkelig hvor stille det er rundt stjerne kvartetten til Stabæk. Disse spillerene herjer med de andre lagene og går lagt utenpå Brann sine spillere. Likevel har jeg ikke lest om et eneste konkret overgangsrykte på noen av dem.
RANN - FOR ALLTID

tolind

Virker faen meg som om alle journalistene i Norge har rottet seg sammen for å fucke spillerne og supporterne til Brann helt ut!! Like før jeg må bestille time hos fastlegen for å få skrevet ut nervemedisin!
Mens spillerne anført av Ove Thue fremførte en gledesstrålende versjon av lagets sang «Heia Brann!», kom også Friele ut på scenen og hoppet, danset og headbanget sammen med laget - iført ordførerkjede og brannskjerf i en salig kombinasjon.

naitsirk

stabæk er ein liten klubb med kanskje 10-20000 interesserte.
brann er ein stor klubb med minst 500 000 interesserte.

weirus

tenkte også på dette..hvorfor blir ikkje stabæk spillere slått stort opp i media med interesse fra uenlandske klubber? Alanzinho f.eks e jo faktisk dritgod! er jo ikke til å legge lokk på at han kunne forsterket både brann og de fleste andre nordiske lag..
SK BRANN BERGEN - Hasta la victoria siempre

Luke Skywalker

Media saumfarer alt som er av inlegg rundt om. Bare begynn å prate om det på forskjellige sider, så er ryktet et faktum, og en fjær kan bli ti høns...
et skjedde!! Gull 07
Brann ville det, og fikk det til.

bulldog

Quote from: "weirus"tenkte også på dette..hvorfor blir ikkje stabæk spillere slått stort opp i media med interesse fra uenlandske klubber? Alanzinho f.eks e jo faktisk dritgod! er jo ikke til å legge lokk på at han kunne forsterket både brann og de fleste andre nordiske lag..

tchoy, nannskog og islendingen har alle kontrakter som går ut etter denne sesongen. bare å innse det, brann er myyyye større og mer interessant enn stabæk. hvordan tror du at skriveriene hadde vært dersom disse hadde vært brann spillere? dette gjør jo også jobben til bruun-hansen enda vanskeligere.
bulldog

gull te BRANN

Quote from: "Bruiser"


Eg har hørt rykter om at Martin skriver under for RBK te høsten.

Jay Tee

vi har snart ikke spillere igjen.
Nå som Haugen e dratt kan Gashi bli, han og Bakke kan rulere på plassen med Andressen.
eia brann

Xminator

Vi har jo snart ikke spisser igjen heller, så da blir det nok flere kamper som spiss for Gashi :p

naitsirk

Quotetchoy, nannskog og islendingen har alle kontrakter som går ut etter denne sesongen. bare å innse det, brann er myyyye større og mer interessant enn stabæk. hvordan tror du at skriveriene hadde vært dersom disse hadde vært brann spillere? dette gjør jo også jobben til bruun-hansen enda vanskeligere.


tchoy vart kjøpt av stabæk for 3 mill sommaren 2006. tviler på at kontrakten var på 1,5 år. nannskog veit eg ikkje, men gunnarsson har kontrakt ut 2009.

benny

Brann selger ikke både Haugen og Gashi nå i sommer. Tipper Gashi får gå etter sesongen dersom han ikke får spille mer.

Bruiser

Quote from: "gull te BRANN"
Quote from: "Bruiser"


Eg har hørt rykter om at Martin skriver under for RBK te høsten.

Eg har faktisk hørt dei samme ryktane, men i motsetning til visse andre er eg ikkje dum nok til å tru på dei.

Quote from: "benny"Brann selger ikke både Haugen og Gashi nå i sommer. Tipper Gashi får gå etter sesongen dersom han ikke får spille mer.

Gashi får nok mykje speletid framover med både rullering, karantener og cup-kamper på løpande band. Da blir nok Gashi kjempefornøygd :)
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

HeiaBrann!

Quote from: "gull te BRANN"
Quote from: "Bruiser"


Eg har hørt rykter om at Martin skriver under for RBK te høsten.

Eg har hørt at han signerer for VIF, Stabæk eller LSK...Alt for å vinne gullet...

Men tema her... Kansje pressen lager jævel i brann e forde første forde alle ryktene e innom her enten før eller etter artikklen legges ut på nettet, og forde brann e en mye større klubb med mange flere interiserte...

FeltZ4ever

Quote from: "BRANN - FOR ALLTID"


Nå var vel neppe episoden med PFO noe fordelaktig selv om han sikkert hadde godt av å bli "tatt litt i"..
Den e' Bruun...

Go Up