• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brannbutikken sine nettprodukter

Started by brann02, July 04, 2007, 22:09:48 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

brann02

Hvorfor finnes det gamelt skit enda(umbro) Kan ikke fatte hvem som gidd kjøpe dette så lenge ny levrandør(kappa) er på plass.
Kor e fritidskoleksjonen til Kappa?

Erlend

i butikken pÃ¥ stadion.  Nettbutikkene har ikke vært oppdatert pÃ¥ Ã¥r og dag

FeltZ4ever

Quote from: "Erlend"i butikken pÃ¥ stadion.  Nettbutikkene har ikke vært oppdatert pÃ¥ Ã¥r og dag


Men det i seg selv er en skandale mtp hvor mye heftig som finnes av Brann-effekter pr idag..
Ikke alle som har muligheter til å trakke på Stadion eller SPS når det passer seg..
Ikke alle Brann-supportere som bor i Bergen skjønner du..
Den e' Bruun...

Erlend

Quote from: "FeltZ4ever"
Quote from: "Erlend"i butikken pÃ¥ stadion.  Nettbutikkene har ikke vært oppdatert pÃ¥ Ã¥r og dag


Men det i seg selv er en skandale mtp hvor mye heftig som finnes av Brann-effekter pr idag..
Ikke alle som har muligheter til å trakke på Stadion eller SPS når det passer seg..
Ikke alle Brann-supportere som bor i Bergen skjønner du..

Bassew

Quote from: "FeltZ4ever"eller SPS

Hva er SPS?
Fra Nordnes til Loddefjord Torg

benny

Dårlig av Brann dette å ikke ha en skikkelig nettbutikk i år 2007.

brann02

Quote from: "benny"Dårlig av Brann dette å ikke ha en skikkelig nettbutikk i år 2007.


Eg hadde nokk svidd av et par tusen i en nettbutikk. Det blir for hektisk på kampdagen å besøke brannbutikken, nei dette er skandale av Brann for oss som ikke bor i Bergen

Brannmus

Hvorfor sender ikke alle som klager her, bare ikke samme klage til butikksjefen?

Bedre å gi beskjed og prøve å få til noe endring, enn å sutre sammen med likesinnede. Kommer ikke noe konstruktivt ut av det.

Starter stopperklokken nå... Og der.. Tok meg nøyaktig 12 sekunder og finne mailen til han som er ansvarlig i Brann. Var ikke verre.

Klager på nettbutikk kan sendes til:
hans.lokoy@brann.no

Tar nøyaktig like lang tid å sende en mail, som det tar å klage på at du ikke gidder i denne tråden her..

morten_61

Quote from: "Brannmus"Hvorfor sender ikke alle som klager her, bare ikke samme klage til butikksjefen?

Bedre å gi beskjed og prøve å få til noe endring, enn å sutre sammen med likesinnede. Kommer ikke noe konstruktivt ut av det.

Starter stopperklokken nå... Og der.. Tok meg nøyaktig 12 sekunder og finne mailen til han som er ansvarlig i Brann. Var ikke verre.

Klager på nettbutikk kan sendes til:
hans.lokoy@brann.no

Tar nøyaktig like lang tid å sende en mail, som det tar å klage på at du ikke gidder i denne tråden her..


Tror du ikke det er mange som har klaget da, jeg må si meg fullstendig enig med de som klager, dette er rett og slett amatørmessig av Brann.

SKBMiller

jeg bestilte brann drakt på nettbutikken da den kom ut i desember. det sto den var på lager men den var utsolgt. dette fikk ikke jeg beskjed om. jeg ringte da etter 3uker ca og klagde, før jeg 2 uker senere avbestilte og kjøpte den et annet sted. varen var allerede betalt, men 2 måneder og ca 10 henvendelser senere fikk jeg pengene tilbake.

nettbutikken er en skandale. alle bør klage. brann taper mye på den!

FeltZ4ever

Quote from: "Bassew"
Quote from: "FeltZ4ever"eller SPS

Hva er SPS?


Steve Perryman Sport..
Var der for noen uker siden og de hadde et voldsomt utvalg.. Nå har jeg ikke vært i Brannbutikken siden påske så jeg vet ikke hva de har der..

Hva er det forresten med de reklamefrie draktene til 949 spenn? Er de laget av silke??  :?
Den e' Bruun...

brann02

Quote from: "Brannmus"Hvorfor sender ikke alle som klager her, bare ikke samme klage til butikksjefen?

Bedre å gi beskjed og prøve å få til noe endring, enn å sutre sammen med likesinnede. Kommer ikke noe konstruktivt ut av det.

Starter stopperklokken nå... Og der.. Tok meg nøyaktig 12 sekunder og finne mailen til han som er ansvarlig i Brann. Var ikke verre.

Klager på nettbutikk kan sendes til:
hans.lokoy@brann.no

Tar nøyaktig like lang tid å sende en mail, som det tar å klage på at du ikke gidder i denne tråden her..



Klovn, det må da være lov å diskutere nettbutikkens uduglihet uten å sende mail til lokøyen vel!!!!

Nixon

Quote from: "brann02"Klovn, det må da være lov å diskutere nettbutikkens uduglihet uten å sende mail til lokøyen vel!!!!


Det blir som å sende mail til MIM og RBH hver gang vi diskuterer kamper eller nye spillere...;)
Rød makt på Hansa

brann02

Quote from: "Nixon"
Quote from: "brann02"Klovn, det må da være lov å diskutere nettbutikkens uduglihet uten å sende mail til lokøyen vel!!!!


Det blir som å sende mail til MIM og RBH hver gang vi diskuterer kamper eller nye spillere...;)


Jess

Brannmus

Quote from: "brann02"Klovn, det må da være lov å diskutere nettbutikkens uduglihet uten å sende mail til lokøyen vel!!!!

Klovn? Fire utropstegn? Sint eller? Ble du fornærmet nå? Er du 14 år gammel?

Poenget er at ingenting blir bedre av å sutre her. Men om du føler deg bedre når du får ut frustrasjonen for alt som er galt i verden på et forum, så må du gjerne gjøre det..

Xminator

Trådstarter reiser en høyst aktuell problemstilling. Og Herr Brannmus bestemmer seg for å være viktigper. Og følger opp med en av de legendariske beskyldningene om å være 14 år. Joda, det er virkelig fremgang på dette forumet.

Brannmus

Quote from: "Xminator"Trådstarter reiser en høyst aktuell problemstilling. Og Herr Brannmus bestemmer seg for å være viktigper. Og følger opp med en av de legendariske beskyldningene om å være 14 år. Joda, det er virkelig fremgang på dette forumet.

Har jeg allerede fått legende status her på forumet? Det var jo hyggelig.. :0)

Syntes forøvrig ikke det er noe "viktigperhet" over å informere folk om hvordan de kan gjøre noe med det de klager over. Må vel være mye mer nyttig å faktisk klage til de rette folkene, fremfor å bare lufte frustrasjonen og ikke oppnå noe som helst?

dudo

Må strengt tatt si meg enig med Brannmus her. Det er da langt bedre å sende en mail og få gjort noe med det enn å sitte her og whine?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

brann02

Quote from: "Brannmus"
Quote from: "brann02"Klovn, det må da være lov å diskutere nettbutikkens uduglihet uten å sende mail til lokøyen vel!!!!

Klovn? Fire utropstegn? Sint eller? Ble du fornærmet nå? Er du 14 år gammel?

Poenget er at ingenting blir bedre av å sutre her. Men om du føler deg bedre når du får ut frustrasjonen for alt som er galt i verden på et forum, så må du gjerne gjøre det..


Det er ikke snakk om å sutre. Det er snakk om å påpeke en viktig mangel i Brann sitt system.

Men hviss du mener det er negativt, så ka skal en med et diskusjonsforum da, din klovn?

brann02

Quote from: "dudo"Må strengt tatt si meg enig med Brannmus her. Det er da langt bedre å sende en mail og få gjort noe med det enn å sitte her og whine?


Sende mail? Eg sende faktisk en mail i Januar(2 mnd etter Kappa ble Brann sin levrandør)
Fikk til svar at di jobbet med saken!!!!
Skandale spørr du meg.

Chrisstah

kanskje litt off topic men,
har sett både spillere og ledere i Brann ha Brann produkter i kappa.
noen som vet om det er å få kjøpt på sps?
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

FeltZ4ever

Quote from: "Chrisstah"kanskje litt off topic men,
har sett både spillere og ledere i Brann ha Brann produkter i kappa.
noen som vet om det er å få kjøpt på sps?


SPS hadde masse snadder sist jeg var der.. (3-4 uker siden)..
MAnge av effektene er også så diskre at man på ingen måte føler seg uniformert når man går i det..
Den e' Bruun...

C@Bøe_79

Quote from: "FeltZ4ever"
Quote from: "Chrisstah"kanskje litt off topic men,
har sett både spillere og ledere i Brann ha Brann produkter i kappa.
noen som vet om det er å få kjøpt på sps?


SPS hadde masse snadder sist jeg var der.. (3-4 uker siden)..
MAnge av effektene er også så diskre at man på ingen måte føler seg uniformert når man går i det..


Brannbutikken har også dette...
Vanvittig mye nytt som er kommet inn i sommer..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Utmedsnolken

Quote from: "brann02"
Quote from: "benny"Dårlig av Brann dette å ikke ha en skikkelig nettbutikk i år 2007.


Eg hadde nokk svidd av et par tusen i en nettbutikk. Det blir for hektisk på kampdagen å besøke brannbutikken, nei dette er skandale av Brann for oss som ikke bor i Bergen


Jammen meg klarer de ikke å stenge butikken lenge før kampstart også, med masse folk utenfor stadion. Merkelig system.
"og der snubler Sæternes igjen"

smaalanda

Quote from: "FeltZ4ever"
Quote from: "Bassew"
Quote from: "FeltZ4ever"eller SPS

Hva er SPS?


Steve Perryman Sport..
Var der for noen uker siden og de hadde et voldsomt utvalg.. Nå har jeg ikke vært i Brannbutikken siden påske så jeg vet ikke hva de har der..

Hva er det forresten med de reklamefrie draktene til 949 spenn? Er de laget av silke??  :?


Den drakten som koster 949 spenn er den orginale spillerdrakten (dette er utstilt uten reklame, men det kan SPS  trykke pÃ¥ til deg for en pris av 50 kr eller noe sÃ¥nt). Denne drakten er enda tynneren og finere stoff i en den orginale og derav prisen. Noen grunn til Ã¥ kjøpe denne over den andre fins det jo selvsagt ikke.
KMO!!!

Corran

Er ikke den dyre versjonen også uten sømmer?
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

FeltZ4ever

Quote from: "Corran"Er ikke den dyre versjonen også uten sømmer?


Jo,den ser nesten litt uferdig ut.. Spesielt i halsen:)
Men det blir vel en slik en også.. I tillegg til en rosa...
HAr bare den svarte foreløpig.
Den e' Bruun...

Brannmus

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5737

Da er en ny nettbutikk oppe.. Naturligvis bedre enn den forrige. Det skulle vel egentlig ingenting til, men syntes egentlig den så meget bra ut.

Ser til og med at man kan kjøpe UEFA-cup utgaven av drakten. Den er jo minimalt med reklame på, så vedder på mange blir fornøyd med den også.

kabelmann

Quote from: "Brannmus"Ser til og med at man kan kjøpe UEFA-cup utgaven av drakten. Den er jo minimalt med reklame på, så vedder på mange blir fornøyd med den også.

Ja, UEFA-cup-drakten er tøff. Det eneste som forundrer meg litt med den er de abnorme Kappa-logoene på skuldrene. Hadde disse vært som på TL-drakten hadde den vært perfekt.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Manx

Hvor har det blitt av skoene da, kan ikke finne de der inne!
n by, ett lag, ett mål: Gull!!

benny

Dette var langt bedre ja :)  Mye fint der.

vebo

Mye snacks her, liker spesielt uefa-drakten(angrer nesten på at jeg kjøpte den første) og retroskjerfene. Blir nok også babyklær til vårt kommende barn om jeg får overtalt frøkna;)
Tiocfaidh ár lá

HansaInferno

Quote from: "brann02"
Quote from: "Brannmus"Hvorfor sender ikke alle som klager her, bare ikke samme klage til butikksjefen?

Bedre å gi beskjed og prøve å få til noe endring, enn å sutre sammen med likesinnede. Kommer ikke noe konstruktivt ut av det.

Starter stopperklokken nå... Og der.. Tok meg nøyaktig 12 sekunder og finne mailen til han som er ansvarlig i Brann. Var ikke verre.

Klager på nettbutikk kan sendes til:
hans.lokoy@brann.no

Tar nøyaktig like lang tid å sende en mail, som det tar å klage på at du ikke gidder i denne tråden her..



Klovn, det må da være lov å diskutere nettbutikkens uduglihet uten å sende mail til lokøyen vel!!!!


Om du vil ha endringer i udugligheten så er det vel kanskje greit å sende en mail. Men om du kun vil diskutere dette (heller kjedelige temaet) så skal du få lov til det.
Breiflabben, baby!


benny

Synes utvalget i nettbutikken allerede er merkbart dårligere enn det var da ny nettbutikk ble lansert for kort tid siden. Hva er det som skjer? begynner de allerede å bli utsolgt for drakter og skjerf?

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

benny

Quote from: "dudo"Ny kolleksjon til jul?


Ja men tror mange fremdels er interessert i å kjøpe drakten vi evt. tok gull i(bl.a meg). Har ikke vært i butikken på en stund og lurer på om det er drakter igjen der? noen som vet?

dudo

Min insider på SP holder av en til meg. ;-)
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

benny

Da har jeg vært på galleriet og kjøpt drakten. Hvorfor det ikke er mulig å kjøpe drakten gjennom nettbutikken forstår jeg ikke.
Det var masse folk der inne og det er tydelig at de selger supporterutstyr som varmt hvetebrød om dagen. Så også mange som kjøpte flagg til flaggdagen på mandag mot Lyn.

Go Up