• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Eirik Bakke

Started by lekestuee, July 02, 2007, 03:38:32 AM

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Go Down

lekestuee

TAKLER SOM EN GUD!!

http://webtv.tv2.no/webtv/?progId=182500

skulle hatt flere typer som han.

Endre

Tror Bakke kommer til å bli sykt god med Brann utover, men slike taklinger bør verken han eller laget være kjent med.

xTaTic

Taklingen er ufin og fyren må lære å begrense seg et hakk!

Snublefot

lekestue kan ikke anklages å være en sympatisk person ihvertfall...


Den taklingen til Eirik bakke under kampen i går bør ikke skje ofte..  og synes det er litt kjipt at han går å smiler etterpå.. minste han kunne gjøre er å si unnskyld til lindpere..  hadde han fått rødt kort hadde det ikke vært noe å si på det..


nei, bakke ble ikke så glad i å bli tatt slik han ble av stabæks stygge svenske, så han bør nok være forsiktig med å gjøre "lignende" ting selv..  selv om dette på langt nær var like ille

hakeide

Det er ikke akkurat å takle som en gud det der.. Livsfarlig takling og fullstendig unødvendig! Løpefart fra 10 m med strakt ben og knotter først... Hadde en motspiller gjort det mot oss hadde det vært harnisk!!

Bakke må roe ned noen hakk, han er jo ett vandrende gult kort!

tormi

Quote from: "Snublefot"lekestue kan ikke anklages å være en sympatisk person ihvertfall...


Den taklingen til Eirik bakke under kampen i går bør ikke skje ofte..  og synes det er litt kjipt at han går å smiler etterpå.. minste han kunne gjøre er å si unnskyld til lindpere..  hadde han fått rødt kort hadde det ikke vært noe å si på det..


nei, bakke ble ikke så glad i å bli tatt slik han ble av stabæks stygge svenske, så han bør nok være forsiktig med å gjøre "lignende" ting selv..  selv om dette på langt nær var like ille


Enig i at Bakke sin takling var fy fy og stolt av oss bergensere som faktisk kan stå frem og si dette UTEN at det har blitt mediamat. I motsetning til Stabæk supporterne som på diverse diskusjonsforum viste hvor ufordragelig de var da de støttet sitt svenske svin sist sesong.

Men når du sier at bakke ikke ble så glad da han ble taklet av svensken sist år så må jeg få tilføye at Bakke var jo virkelig den spilleren som tok "lettest" på den grisetaklingen han ble utsatt for. Han gjorde ingenting for å hausse opp den situasjonen.

Men seff ingen unnskyldning for slike taklinger.
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Belfort

Problemet i går var jo arogansen hans i intervjuet etterpå. Små smilende bagatelisering er ikke akkurat noe som går hjem i de tusen stuer.

monzilla

Jeg er enig med sistemann her.

Taklingen var jævlig stygg, og jeg ble skuffet da en så sympatisk kar som Bakke ikke ville beklage den. Håper han får klar beskjed av MIM om at det er noe vi ikke vil ha noe av. Brann har aldri hatt særlig rykte på seg for å være unfair.

Snublefot

Quote from: "tormi"
Quote from: "Snublefot"lekestue kan ikke anklages å være en sympatisk person ihvertfall...


Den taklingen til Eirik bakke under kampen i går bør ikke skje ofte..  og synes det er litt kjipt at han går å smiler etterpå.. minste han kunne gjøre er å si unnskyld til lindpere..  hadde han fått rødt kort hadde det ikke vært noe å si på det..


nei, bakke ble ikke så glad i å bli tatt slik han ble av stabæks stygge svenske, så han bør nok være forsiktig med å gjøre "lignende" ting selv..  selv om dette på langt nær var like ille


Enig i at Bakke sin takling var fy fy og stolt av oss bergensere som faktisk kan stå frem og si dette UTEN at det har blitt mediamat. I motsetning til Stabæk supporterne som på diverse diskusjonsforum viste hvor ufordragelig de var da de støttet sitt svenske svin sist sesong.

Men når du sier at bakke ikke ble så glad da han ble taklet av svensken sist år så må jeg få tilføye at Bakke var jo virkelig den spilleren som tok "lettest" på den grisetaklingen han ble utsatt for. Han gjorde ingenting for å hausse opp den situasjonen.

Men seff ingen unnskyldning for slike taklinger.


du har nok rett i det ja.. bakke er jo en hardhaus, som både gir og får stygge taklinger..  men det har fortsatt ikke noe på banen å gjøre.

Han en rbk supporter på jobben som skulle mobbe meg for taklingen i dag.. da jeg sa meg enig med han i at det var en veldig stygg takling og at det burde vært rødt kort, så holdt han kjeft=)  regnet liksom ikke med det.

stabæksupportere på den andre siden har jo ingen selvinnsikt..

Brann Patriot

Når Brann reiser til Sunnfjord på treningsleir i Sommar, burde dei svinte innom Sogndal og levere han der!
Ja, han kan være viktig, men er ditte noke vi vil assosierast med?

Snublefot

Quote from: "Brann Patriot"Når Brann reiser til Sunnfjord på treningsleir i Sommar, burde dei svinte innom Sogndal og levere han der!
Ja, han kan være viktig, men er ditte noke vi vil assosierast med?


så ille var det ikke=)

lekestuee

ka faen e gale me folk her? forbanna pusekatter.

ingen som ser at den taklingen der e fin, og nesten på høyde med svensken sin på eirik i fjor høst?

tormi

Quote from: "Snublefot"
Quote from: "tormi"
Quote from: "Snublefot"lekestue kan ikke anklages å være en sympatisk person ihvertfall...


Den taklingen til Eirik bakke under kampen i går bør ikke skje ofte..  og synes det er litt kjipt at han går å smiler etterpå.. minste han kunne gjøre er å si unnskyld til lindpere..  hadde han fått rødt kort hadde det ikke vært noe å si på det..


nei, bakke ble ikke så glad i å bli tatt slik han ble av stabæks stygge svenske, så han bør nok være forsiktig med å gjøre "lignende" ting selv..  selv om dette på langt nær var like ille


Enig i at Bakke sin takling var fy fy og stolt av oss bergensere som faktisk kan stå frem og si dette UTEN at det har blitt mediamat. I motsetning til Stabæk supporterne som på diverse diskusjonsforum viste hvor ufordragelig de var da de støttet sitt svenske svin sist sesong.

Men når du sier at bakke ikke ble så glad da han ble taklet av svensken sist år så må jeg få tilføye at Bakke var jo virkelig den spilleren som tok "lettest" på den grisetaklingen han ble utsatt for. Han gjorde ingenting for å hausse opp den situasjonen.

Men seff ingen unnskyldning for slike taklinger.


du har nok rett i det ja.. bakke er jo en hardhaus, som både gir og får stygge taklinger..  men det har fortsatt ikke noe på banen å gjøre.

Han en rbk supporter på jobben som skulle mobbe meg for taklingen i dag.. da jeg sa meg enig med han i at det var en veldig stygg takling og at det burde vært rødt kort, så holdt han kjeft=)  regnet liksom ikke med det.

stabæksupportere på den andre siden har jo ingen selvinnsikt..


Vel vel - blir en god dag på jobben for deg idag - Litt mobbe revansje eller?   :)
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Snublefot

Quote from: "tormi"
Quote from: "Snublefot"
Quote from: "tormi"
Quote from: "Snublefot"lekestue kan ikke anklages å være en sympatisk person ihvertfall...


Den taklingen til Eirik bakke under kampen i går bør ikke skje ofte..  og synes det er litt kjipt at han går å smiler etterpå.. minste han kunne gjøre er å si unnskyld til lindpere..  hadde han fått rødt kort hadde det ikke vært noe å si på det..


nei, bakke ble ikke så glad i å bli tatt slik han ble av stabæks stygge svenske, så han bør nok være forsiktig med å gjøre "lignende" ting selv..  selv om dette på langt nær var like ille


Enig i at Bakke sin takling var fy fy og stolt av oss bergensere som faktisk kan stå frem og si dette UTEN at det har blitt mediamat. I motsetning til Stabæk supporterne som på diverse diskusjonsforum viste hvor ufordragelig de var da de støttet sitt svenske svin sist sesong.

Men når du sier at bakke ikke ble så glad da han ble taklet av svensken sist år så må jeg få tilføye at Bakke var jo virkelig den spilleren som tok "lettest" på den grisetaklingen han ble utsatt for. Han gjorde ingenting for å hausse opp den situasjonen.

Men seff ingen unnskyldning for slike taklinger.


du har nok rett i det ja.. bakke er jo en hardhaus, som både gir og får stygge taklinger..  men det har fortsatt ikke noe på banen å gjøre.

Han en rbk supporter på jobben som skulle mobbe meg for taklingen i dag.. da jeg sa meg enig med han i at det var en veldig stygg takling og at det burde vært rødt kort, så holdt han kjeft=)  regnet liksom ikke med det.

stabæksupportere på den andre siden har jo ingen selvinnsikt..


Vel vel - blir en god dag på jobben for deg idag - Litt mobbe revansje eller?   :)


neida=)  Har funnet ut at det beste som fungere, som virkelig svir, er et lite smil, et klapp på skulderen når jeg går forbi, og ingen vonde ord=)  stillheten når jeg ikke mobber han tynger han enda mer:>

Snublefot

Quote from: "lekestuee"ka faen e gale me folk her? forbanna pusekatter.

ingen som ser at den taklingen der e fin, og nesten på høyde med svensken sin på eirik i fjor høst?



Jeg er ingen pusekatt..

ref: valla

tormi

Quote from: "Snublefot"
neida=)  Har funnet ut at det beste som fungere, som virkelig svir, er et lite smil, et klapp på skulderen når jeg går forbi, og ingen vonde ord=)  stillheten når jeg ikke mobber han tynger han enda mer:>
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Xminator

Taklingen er grei nok den. Fortjent gult kort. Går jo ikke i med knottene, men trakker vel mer nedover leggen til Lindpere. Ikke i nærheten av rødt kort. Begge spilleren har stor fart og ingen trekker seg. 60-40 takling.

Scharner hadde flere taklinger som var hardere enn den der, og slapp gult på flere av dem.

Den er ikke i nærheten av samme klasse som den Bakke fikk mot seg i fjor. Det var tross alt 2 strake ben i rett vinkel på leggen.

Snublefot

Quote from: "tormi"
Quote from: "Snublefot"
neida=)  Har funnet ut at det beste som fungere, som virkelig svir, er et lite smil, et klapp på skulderen når jeg går forbi, og ingen vonde ord=)  stillheten når jeg ikke mobber han tynger han enda mer:>

Corran

Quote from: "Xminator"Taklingen er grei nok den. Fortjent gult kort. Går jo ikke i med knottene, men trakker vel mer nedover leggen til Lindpere. Ikke i nærheten av rødt kort. Begge spilleren har stor fart og ingen trekker seg. 60-40 takling.

Scharner hadde flere taklinger som var hardere enn den der, og slapp gult på flere av dem.

Den er ikke i nærheten av samme klasse som den Bakke fikk mot seg i fjor. Det var tross alt 2 strake ben i rett vinkel på leggen.


Helt enig
Og duellstyrken og hodestyrken til en Bakke i form kan være det som avgjør gullkampen i høst
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

jako

Taklingen til Bakke var jo kampens høydepunkt. Får håpe han legger litt ekstra krutt mot Stabæk. Alanzinho ut på båre etter ti minutter hadde vært drømmen.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

eivhelle

Taklingen til Bakke var nok et ganske klart gult kort, men lang fra rødt. Tromsø spilleren bidro selv til at det ble så ille ved at han klinte til og dermed traff knottene til Bakke. Hadde han trukket seg i duellen ville utfallet vært det samme med frispark og gult kort, men han hadde sluppet mye smerte.

Men uansett har Bakke en litt vel uvøren spillestil og det virker som han er spesiellt heit i toppen når han kommer inn som innbytter.

Ricky

For min del virket det som om han gikk etter ballen, som kom rett mot ham med billettmrk. "Må dempes". Det kunne jo ha blitt en kjempemulighet for oss om han hadde fått den ballen med seg i fullt driv fremover.
Dessverre fikk Lindpere snudd seg og langet ut et spark etter ballen, og da var stemplingen på leggen et faktum. Det ser veldig stygt ut og det er forsåvidt greit å gi det røde for å sette motstanders sikkerhet i fare, men det har selvfølgelig ingenting med noen grisetakling à la Persson å gjøre.

BRANN - FOR ALLTID

Quote from: "jako"Taklingen til Bakke var jo kampens høydepunkt. Får håpe han legger litt ekstra krutt mot Stabæk. Alanzinho ut på båre etter ti minutter hadde vært drømmen.


Syke mann
RANN - FOR ALLTID

Corran

Quote from: "jako"Taklingen til Bakke var jo kampens høydepunkt. Får håpe han legger litt ekstra krutt mot Stabæk. Alanzinho ut på båre etter ti minutter hadde vært drømmen.


Deg om det. Personlig synes eg det blir litt for sykt å drømme om slikt. I alle fall når du snakker om en person som ikke har gjort noe annet en å spille dritt god fotball.
Hadde det vært en drittsekk som Riseth eller Ivers så kunne eg kanskje skjønt deg, men å ville skade noen bare pga at de er gode er sykt.
Mye bedre om de rett å slett nøytraliserer ham og spiller bedre en Stabæk og derfor vinner
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

jako

Må dere ikke drukne i deres egen politiske korrekthet. Norsk fotball er jo blitt så pysete at det er direkte kvalmt.

Trodde du likte engelsk fotball jeg. Eller har du lagt opp;)
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

tauraren1

Har de fri tilgang til PCer ute i Sandviken?  :shock:
ordan har "vi" det i dag da?

Corran

Jo eg liker røff hard fotball og eg liker engelsk fotball. Eg savner spillere som taklet som gode gammle Jokke men det er laaaangt fra det og til å ønske at Bakke skal skade Alanzhinho og at han blir båret ut på båre.
Ingenting er som en knall hard god rein takling, men ikke når det blir som f.eks keane sin takkling på Håland (var det ikke på Håland)¨

Engelsk fotball står ikke for grisespill men knallhard og fair (i alle fall før det kom for mange utlendinger)

Og det har ingenting med politisk korrekthet å gjøre

Eneste eg e enig med deg i er at Norsk fotball er litt pysete og dommerene har en tendens til å legge listen litt lavt
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Hausberg

slapp av folkens, gutten har spilt i england;) der er det hverdagskost;) han må få litt tid til å aklimatisere seg. hehe
itt hjerte står i Brann......

kabelmann

Quote from: "jako"Taklingen til Bakke var jo kampens høydepunkt. Får håpe han legger litt ekstra krutt mot Stabæk. Alanzinho ut på båre etter ti minutter hadde vært drømmen.

Stort sett enig med deg og har tenkt samme tanken selv - dog gjerne ikke så ille at han må ut på båre. Men definitivt nok til å sette en solid støkk i han. Det samme burde vært gjort mot Edu i kampen mot Lyn.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

jako

Quote from: "Corran"Jo eg liker røff hard fotball og eg liker engelsk fotball. Eg savner spillere som taklet som gode gammle Jokke men det er laaaangt fra det og til å ønske at Bakke skal skade Alanzhinho og at han blir båret ut på båre.
Ingenting er som en knall hard god rein takling, men ikke når det blir som f.eks keane sin takkling på Håland (var det ikke på Håland)¨

Engelsk fotball står ikke for grisespill men knallhard og fair (i alle fall før det kom for mange utlendinger)

Og det har ingenting med politisk korrekthet å gjøre

Eneste eg e enig med deg i er at Norsk fotball er litt pysete og dommerene har en tendens til å legge listen litt lavt


Kommer helt an på hva du mener med fair det;)

I England er det jo helt vanlig å ta ut andre spillere ved hjelp av litt lettere nedsparking. Men det er vel kanskje ren takling det?;)

Filming derimot...

Men da er vi enige da. Bakke takler knahardt og fair med en skadet Alan som ren bonus.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Knasen

helt enig Corran. Det skal gjøres riktig. Fotball skal være gøy, og ikke skade folk. Jeg har vært dommer for 11 åringer og det er fa""" ikke lett å være dommer når foreldre er som de er. Skriker og banner, og skjefter hisser spillerne opp. Skulle da tro at når folk har blitt litt eldre at man vet bedre?

Texas

ser ikke noen problemr med en knallhard takling så lenge den er fair. Beklageligvis blir resultatet en stygg takling i ny og ne dersom spillere satser alt i hver duell. men sånn er det bare.

Lurkin

Quote from: "Brann Patriot"Når Brann reiser til Sunnfjord på treningsleir i Sommar, burde dei svinte innom Sogndal og levere han der!
Ja, han kan være viktig, men er ditte noke vi vil assosierast med?


Sender gjerne 11 mann tilbake i kister hvis vi får gull. :)

Stygg takling ja, men tror det har noe å gjøre med at han er tent før han kommer innpå og litt sen inn i taklingene. De fleste "stygge" han har hatt i år har vært ganske tidlig etter han kom innpå. Skal sies at han kommer rett fra Championship i England, som er en tøffere liga enn Premier League, og sikkert den hardeste ligaen i Europa. Får vi han opp på noe som ligner på det nivået han var på under Leeds-perioden sitt så er han Norges beste midtbanespiller.
Berømte Brann fra Bergen

Falkman

Quote from: "jako"
Quote from: "Corran"Jo eg liker røff hard fotball og eg liker engelsk fotball. Eg savner spillere som taklet som gode gammle Jokke men det er laaaangt fra det og til å ønske at Bakke skal skade Alanzhinho og at han blir båret ut på båre.
Ingenting er som en knall hard god rein takling, men ikke når det blir som f.eks keane sin takkling på Håland (var det ikke på Håland)¨

Engelsk fotball står ikke for grisespill men knallhard og fair (i alle fall før det kom for mange utlendinger)

Og det har ingenting med politisk korrekthet å gjøre

Eneste eg e enig med deg i er at Norsk fotball er litt pysete og dommerene har en tendens til å legge listen litt lavt


Kommer helt an på hva du mener med fair det;)

I England er det jo helt vanlig å ta ut andre spillere ved hjelp av litt lettere nedsparking. Men det er vel kanskje ren takling det?;)

Filming derimot...

Men da er vi enige da. Bakke takler knahardt og fair med en skadet Alan som ren bonus.


fullkomment latteligå håpe på at en motstandere ska bli skadet..har ikkje noe i mot at  det spilles hardt.. men hvis vi ikkje klarer å nøytralisere Alanzinho på  annen måte enn ved  å  f.eks brekke beinet  på  han,kan det faen meg være det samme. å akseptere denslags strategier e like  jævla primitivt (og feigt ) som å anerkjenne filming som en del av spillet, sånn eg ser det.

Snublefot

Flott. nå har såklart engelske klubber begynt å vise interesse for Bakke igjen.

Og brann gjorde såklart en avtale med Bakke at de ikke skulle gjøre det vanskelig for han å spille i utlandet igjen. betyr dette at vi i såfall ikke krever stort med penger for han?

Hvis så er tilfelle høres jo den dealen med bakken veldig bra ut for brann ta..  Tar inn en skadet spiller, bruke en sesong eller to for å bygge han opp, mens de såklart gir han lønn og medisinsk støtte etc. Når han endelig faktisk kan begynne å betale tilbake litt av utgiftene som er blitt brukt på han så forsvinner han tilbake til England.


er det bare meg som tar skikkelig feil nå? eller har jeg grunnlag for mine bekymringer om en haug med utgifter for nesten ingen ting tilbake..?

Brann_Askøy

Quote from: "Xminator"Taklingen er grei nok den. Fortjent gult kort. Går jo ikke i med knottene, men trakker vel mer nedover leggen til Lindpere. Ikke i nærheten av rødt kort. Begge spilleren har stor fart og ingen trekker seg. 60-40 takling.

Scharner hadde flere taklinger som var hardere enn den der, og slapp gult på flere av dem.

Den er ikke i nærheten av samme klasse som den Bakke fikk mot seg i fjor. Det var tross alt 2 strake ben i rett vinkel på leggen.


FEIL! I denne taklingen skulle det vært gitt rødt kort.

Corran

Quote from: "Brann_Askøy"
Quote from: "Xminator"Taklingen er grei nok den. Fortjent gult kort. Går jo ikke i med knottene, men trakker vel mer nedover leggen til Lindpere. Ikke i nærheten av rødt kort. Begge spilleren har stor fart og ingen trekker seg. 60-40 takling.

Scharner hadde flere taklinger som var hardere enn den der, og slapp gult på flere av dem.

Den er ikke i nærheten av samme klasse som den Bakke fikk mot seg i fjor. Det var tross alt 2 strake ben i rett vinkel på leggen.


FEIL! I denne taklingen skulle det vært gitt rødt kort.


FEIL Det skulle det ikke
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Brann_Askøy

Quote from: "Corran"
Quote from: "Brann_Askøy"
Quote from: "Xminator"Taklingen er grei nok den. Fortjent gult kort. Går jo ikke i med knottene, men trakker vel mer nedover leggen til Lindpere. Ikke i nærheten av rødt kort. Begge spilleren har stor fart og ingen trekker seg. 60-40 takling.

Scharner hadde flere taklinger som var hardere enn den der, og slapp gult på flere av dem.

Den er ikke i nærheten av samme klasse som den Bakke fikk mot seg i fjor. Det var tross alt 2 strake ben i rett vinkel på leggen.


FEIL! I denne taklingen skulle det vært gitt rødt kort.


FEIL Det skulle det ikke


Ikke? Hehe, av hvilken erfaring og av hvilken bakgrunn kan du si det?

Snublefot

var ikke taklingen jeg  tenkte på å få igang praten på når jeg gjorde denne tråden aktiv igjen.. gadd bare ikke starte en ny tråd ang bakke da det er nok av folk som lager tråder i hytt og pine her inne.

Er det slik? at vi kun har brukt masse på penger på å få bakke tilbake fra skader, for at han skal stikke i det øyeblikket han er match-fit?

Corran

Quote from: "Brann_Askøy"
Quote from: "Corran"
Quote from: "Brann_Askøy"
Quote from: "Xminator"Taklingen er grei nok den. Fortjent gult kort. Går jo ikke i med knottene, men trakker vel mer nedover leggen til Lindpere. Ikke i nærheten av rødt kort. Begge spilleren har stor fart og ingen trekker seg. 60-40 takling.

Scharner hadde flere taklinger som var hardere enn den der, og slapp gult på flere av dem.

Den er ikke i nærheten av samme klasse som den Bakke fikk mot seg i fjor. Det var tross alt 2 strake ben i rett vinkel på leggen.


FEIL! I denne taklingen skulle det vært gitt rødt kort.


FEIL Det skulle det ikke



Ikke? Hehe, av hvilken erfaring og av hvilken bakgrunn kan du si det?


Sikkert ikke noe dårligere en dine :-)

Tilbake til tema som snublefot ville inn på.
Dette viste Brann når de fikk ham og var en av grunnene til at han kom.
Kalkulert risiko
Men han blir ut sesongen så det er ikke før i neste vindu han går. Og at de skal la han gå billig er ikke det sammen som at de skal være behjelpelige og vise vilje til å selge. De må jo få igjen investeringen + litt til.
At klubber viser interesse er en ting. Det er et godt stykke før det blir konkret
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

tag7

Quote from: "Snublefot"var ikke taklingen jeg  tenkte på å få igang praten på når jeg gjorde denne tråden aktiv igjen.. gadd bare ikke starte en ny tråd ang bakke da det er nok av folk som lager tråder i hytt og pine her inne.

Er det slik? at vi kun har brukt masse på penger på å få bakke tilbake fra skader, for at han skal stikke i det øyeblikket han er match-fit?


Det er klart at ingen som ønsker at bakke skal stikke på den måten, men bakke og agenten gjorde en avtale med brann at det ikke skulle lages problemer dersom en klubb fra england viste interresse. Bakke sier til ba dag at han har en kontrakt til 2008 sesongen som han forholder seg til. http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article2874865.ece
nu deg, dette vil ikke du seeee! POOOF

Brann_Askøy

Har snakket med NFF sin dommerobservatør på den kampen, så vet litt hva jeg snakker om hvertfall ;)

Men ja, Eirik Bakke til fordel for utlandet. Der som Martin forsvinner etter sesongen vil Bakke bli tilbudt en mye mer serntral rolle, det er jeg nesten overbevist om. Bakke har luftstyrke, og i tillegg god erfaring fra Leeds.
Vi trenger rutinerte spilelre som Bakke, og jeg tror at denne mannen etterhver vil vise seg mer og mer frem.

Dersom han skal selges til en klubb i utlandet, bør Brann ikke være snille slik som du sier. Vi skal ikke stikke kjepper i hjulene for han, men fotballen er blitt mer og mer opptatt av penger, og da selvfølgelig også Brann. Vi må ha tilbake kjøpesummen, og dte vil jo være naturlig å kreve litt mer. Vi må ha nye spillere vi også!

Corran

Quote from: "Brann_Askøy"Har snakket med NFF sin dommerobservatør på den kampen, så vet litt hva jeg snakker om hvertfall ;)

Ja når en dommer sier det på en kamp så må det jo stemme da
Har jo aldri opplevd at de tar feil
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Brann_Askøy

Quote from: "Corran"
Quote from: "Brann_Askøy"Har snakket med NFF sin dommerobservatør på den kampen, så vet litt hva jeg snakker om hvertfall ;)

Ja når en dommer sier det på en kamp så må det jo stemme da
Har jo aldri opplevd at de tar feil


Hehe, ser poenget ditt. Dette er ikke snakk om verken meg, eller dommeren sin avgjørelse. Men NFF sin uttalelse ;)

tag7

Quote from: "Brann_Askøy"Har snakket med NFF sin dommerobservatør på den kampen, så vet litt hva jeg snakker om hvertfall ;)

Men ja, Eirik Bakke til fordel for utlandet. Der som Martin forsvinner etter sesongen vil Bakke bli tilbudt en mye mer serntral rolle, det er jeg nesten overbevist om. Bakke har luftstyrke, og i tillegg god erfaring fra Leeds.
Vi trenger rutinerte spilelre som Bakke, og jeg tror at denne mannen etterhver vil vise seg mer og mer frem.

Dersom han skal selges til en klubb i utlandet, bør Brann ikke være snille slik som du sier. Vi skal ikke stikke kjepper i hjulene for han, men fotballen er blitt mer og mer opptatt av penger, og da selvfølgelig også Brann. Vi må ha tilbake kjøpesummen, og dte vil jo være naturlig å kreve litt mer. Vi må ha nye spillere vi også!


Jeg ønsker ikke at bakke skal dra i det hele tatt. Som du sier , denne mannen har mange gode kvaliteter, erfaring fra leeds(eller premier league om du vil) og en stil som kan være bra for brann. Jeg ser to problemer med han, enten tar han turen til England ved et eventuelt salg, ellers så vil hans skadeproblemer fortsette å forfølge han.
nu deg, dette vil ikke du seeee! POOOF

Xminator

Helst skulle jeg sett han skrev ny kontrakt i vinter og ble i Brann til fylte 34 for deretter å trappe ned med løkkefotball for Sogndal.

Bakke må innse at helsen hans ikke holder i engelsk fotball og heller satse på å spille de siste årene av karrieren på en måte som sikrer ett vist ettermæle.

Corran

Det som er sikkert er at ingen engelske klubber kommer til å by på ham før han har spilt ferdig høstsesongen og bevist at ikke han blir skadet igjen
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Baunebob

Hvis Bakke også forsvinner etter sesongen har vi et virkelig problem. Hvis itillegg M.A forsvinner. Da trenger vi igjen ett anker og en general. Verken Gashi eller Jaiteh kan ta den jobben. Begge de er spillere som må spille sammen med en slik type. Foreløbig.

power

Bakke starter sin andre kamp for sesongen. Gleder meg til duellen Bakke- Riseth. Lukter tidlig gult på Bakke.

pissepåengen

synes det lukter mer en sur og grinete riset som blir byttet ut til pause :D
Bergen ut av norge!

Go Up