• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

uefa: carmarthen borte

Started by kih, June 29, 2007, 13:03:44 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Strandlien

Quote from: "sydnes76"Puh!

NÃ¥ slipper vi han i returkampen:

"Neil Smothers får sitt andre gule kort for en stempling på Jaiteh."


hmm... ba sier taklingen var på dahl, mens bt sier jaiteh... :) har dahl vært sydover i ferien?

Klaus_Brann

Dette er jo wunderbart!
Greit at dette er et lag vi skal slå lett, men vi feier jo over de som Brann sjelden pleier å ha for vane...
Dette betyr jo også at vi kan hvile flere av de beste i hjemmekampen, noe som kan bli greit i det tette kampprogrammet fremover.

Fin oppladning før Stabæk på søndag.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Erlend

Quote from: "bulldog"
Quote from: "sydnes76"Puh!

NÃ¥ slipper vi han i returkampen:

"Neil Smothers får sitt andre gule kort for en stempling på Jaiteh."


ba har stempling av bjørn dahl?

brann.no har at han var sent ute i en duell.  Bare Ã¥ velge og vrake folkens

knutern

Og da var det ny rekord :-)

Erlend


Bruiser

Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

KenFeltZ

Hvordan i alle dager klarte dette laget her å slå Cardiff som holder høyt Championchip nivå?

Speedy

JAAAAA vi har en rekord i europa. Kanon.. Det er stort.
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

Pondan


Erlend

og DER kom visst spikeren i kisten i følge brann.no

Janki

Gratulere da folkens  :wink:

tj00m

Brann Bergens Stolthet!

dudo

Quote from: "Speedy"JAAAAA vi har en rekord i europa. Kanon.. Det er stort.


Er det ikke vår egen rekord vi nettopp slo?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Klaus_Brann

Dette er vel noe nært SINNSYKT!!
Gjett om guttene i Wales har en kjempetur a!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Super Hasund

Quote from: "Speedy"JAAAAA vi har en rekord i europa. Kanon.. Det er stort.
La Folket Synge

*Feltz*

Erlend

Quote from: "dudo"
Quote from: "Speedy"JAAAAA vi har en rekord i europa. Kanon.. Det er stort.


Er det ikke vår egen rekord vi nettopp slo?

jo mener det var en personlig rekord og ikke europarekord jeg ogsÃ¥.  Liverpool slo visst Godset 11-0 i 74 ihvertfall

Pondan

VG er kommet til 82 min i kampen.. heh

KenFeltZ

Rekorden kan bli en flott ekstra karamell å suge på for, vil jeg anta, noe mentalt slitne Brann hoder etter par siste ukers episoder.

All honnør til Mjelde for å stille det beste laget i denne kampen. Nå er det bare til å gripe de godene denne stor seieren gir og bygge seg videre opp til skjebnekampen på søndag.

Xminator

Flotte greier :) Gutten tar neppe av etter dette. Det er virkelig gøy at man for en gangs skyld fortsetter å spille ball etter 2-0...

Stakkars Stråmyhr, blir noen søvnløse dager og krakilske foruminnlegg frem mot søndag :D

sydnes76

Quote from: "Speedy"JAAAAA vi har en rekord i europa. Kanon.. Det er stort.


Innlegget ditt høres ut som om Brann har største seier i Europacupen for alle lag noensinne...Det mener du selvsagt ikke :)

Ellers helt kanon at de kjører over møkkalaget. Lsk og Vif hadde jo ikke noen overbevisende dag på jobb....

SKBMiller

8-0, var det sånn at vi hadde rekorden da?

jako

Quote from: "Speedy"JAAAAA vi har en rekord i europa. Kanon.. Det er stort.


Hvilken rekord er det snakk om?

Største seier for Brann, eller generelt?
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Erlend

Quote from: "jako"
Quote from: "Speedy"JAAAAA vi har en rekord i europa. Kanon.. Det er stort.


Hvilken rekord er det snakk om?

Største seier for Brann, eller generelt?

28966mustang

Nå må vel Mjelde gå?
Hvil i fred- 1963!

Tom C

Det er Branns største seier i Europa. Er nok andre lag som har vunnet mye mer...
Aldri mer Obos....

0lemann

Quote from: "Erlend"


Ifølge historikken på brann.no er det 9-1 mot steinkjer i 1978.

javsnes

Quote from: "Erlend"
Quote from: "jako"
Quote from: "Speedy"JAAAAA vi har en rekord i europa. Kanon.. Det er stort.


Hvilken rekord er det snakk om?

Største seier for Brann, eller generelt?


Største seier for Brann i E-Cup sammenheng! Forrige Var 7-0 borte mot QPR på 70-tallet;)

Janki

Er det ikke største seier i et UEFA Cup oppgjør?

javsnes

Quote from: "28966mustang"Nå må vel Mjelde gå?


Helt klart! Dette var det KUN spillerene som sto for :P :twisted:

Speedy

Quote from: "jako"
Quote from: "Speedy"JAAAAA vi har en rekord i europa. Kanon.. Det er stort.


Hvilken rekord er det snakk om?

Største seier for Brann, eller generelt?


Jeg tok det som bt sa i 67. minutt som om det var den største gjennom tidene, men mulig det var for Brann. Dårlig formulert av bt:

Brann holdt lenge skjema til å slå E-cuprekorden på 7-0, men nå ser det verre ut.
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

KenFeltZ

Quote from: "28966mustang"Nå må vel Mjelde gå?


Dette forandrer ikke standpunktene fra eller til for hverken motstandere av Mjelde eller de som ønsker Mjelde. 8-0 er veldig sterkt men dette er amatører som tjener en tusen lapp eller to i uken i klubben sin. Mjelde er neppe blitt en bedre eller dÃ¥rligere trener etter denne kampen.  :D

jako

Quote from: "sydnes76"Nei men se der....Solli scoret jo på sin første sjanse i kampen! Bra ikke alle "høyrekanter" trenger ti 100% sjanser for ikke å sette ballen i mål.



40 min:
Quote from: "bt.no"Ny god Brann-kontring. Helstad spiller igjennom til kompis Solli. Helt alene med keeper skyter han like over.


Får håpe du bare bor på sydneshaugen og ikke studerer der;) Om det er hukommelsen eller leseferdighetene dine det er noe i veien med får du sjekke opp selv:)
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

sydnes76

Quote from: "jako"
Quote from: "sydnes76"Nei men se der....Solli scoret jo på sin første sjanse i kampen! Bra ikke alle "høyrekanter" trenger ti 100% sjanser for ikke å sette ballen i mål.



40 min:
Quote from: "bt.no"Ny god Brann-kontring. Helstad spiller igjennom til kompis Solli. Helt alene med keeper skyter han like over.


Får håpe du bare bor på sydneshaugen og ikke studerer der;) Om det er hukommelsen eller leseferdighetene dine det er noe i veien med får du sjekke opp selv:)


Hehe, personangrep??

Nei det er ikke noe i veien med noen av delene, men jeg sitter t med samboeren min og prøver å snakke med henne samtidig. Dette er ikke akkurat litteratur jeg leser med argusøyne :)
Studert har jeg gjort i 7 år hvor mastergrad fulgte med på lasset. Sydnes er byttet ut med herlige Møhlenpris.
Du trengte da ikke ta det så personlig eller hva?? Huseklepp en god kompis?

Erlend

Quote from: "0lemann"
Quote from: "Erlend"


Ifølge historikken på brann.no er det 9-1 mot steinkjer i 1978.

Største serieseier.  14-0 kom i cupen mens Aalesund var der de hørte hjemme

Super Hasund

Alle med normal fotball logikk vet at det der isje det største for turneringen. Men for branns del e det. Og hørte at nokke sa at det va mot QPR vi hadde den forrige rekorden. 7-0 e riktig det men heller hinn veien. Det va mot Gzira United fra malta det ble 7-0 seier te brann. Må folk følge med i timen
La Folket Synge

*Feltz*

Nesten

Quote from: "KenFeltZ"
Quote from: "28966mustang"Nå må vel Mjelde gå?


Dette forandrer ikke standpunktene fra eller til for hverken motstandere av Mjelde eller de som ønsker Mjelde. 8-0 er veldig sterkt men dette er amatører som tjener en tusen lapp eller to i uken i klubben sin. Mjelde er neppe blitt en bedre eller dÃ¥rligere trener etter denne kampen.  :D

--
Enig. På søndag er det HVERDAGEN igjen, selv om det er søndag. Hardt og ubarmhjertig. Seriefotball der du straffes nødeløst av tabber, arroganse og sløvhet. Innsatsetn, tenningen, djævelskapen, det svarteste i spillerne må fram, glød, fandenivoldskhet,råskapen og villskapen, men også kveldens angrepsvilje må tas med , fra start. publikum kan spille en rolle. Toget går søndag kveld på stadion.
Velspillende Stabæk er serieleder, dette er veldig viktig kamp for Brann dette her. Vestlandet mot Bærum, sosser mot arbeidsfolk.
eg er HELT sikker pÃ¥ at Brann taper de 2 neste seriekampene.  OgsÃ¥ ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke Ã¥ gjøre.-

Mobben

Quote from: "28966mustang"Nå må vel Mjelde gå?


Hahaha! Latterkrampe!

Klaus_Brann

Herlige VG har ikke en eneste sak om Brannkampen ikveld, mens LSK troner på topp!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

gunkar

Ja, nå må Mjelde gå+\R>!!!!!!>
rann, Brann og bare Brann

Nesten

Quote from: "Klaus_Brann"Herlige VG har ikke en eneste sak om Brannkampen ikveld, mens LSK troner på topp!

--
Håper riksavisene forbigår brannkampen i stillhet og kun ofrer spalteplass på hvor veldig gode Stabæk er, at Wæhler stod over osv.
Brann og vi bergensere har neppe godt av å lese om denne kampen i morgen. Håper den glemmes raskt, fokus må over på sterke Stabæk nå, serielederen kommer på søndag. Dør av nervesammenbrudd ved tanken, skal drikke flere øl før kampen for å døyve det ufattelige nervepresset og røyke 20 rullings på vei til stadion.
eg er HELT sikker pÃ¥ at Brann taper de 2 neste seriekampene.  OgsÃ¥ ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke Ã¥ gjøre.-

Ewen

Quote from: "28966mustang"Nå må vel Mjelde gå?


Ja, SK Brann kan ikke være bekjent av å vinne med sånne siffer..

Kjell249

Quote from: "sydnes76"
Quote from: "jako"
Quote from: "sydnes76"Nei men se der....Solli scoret jo på sin første sjanse i kampen! Bra ikke alle "høyrekanter" trenger ti 100% sjanser for ikke å sette ballen i mål.



40 min:
Quote from: "bt.no"Ny god Brann-kontring. Helstad spiller igjennom til kompis Solli. Helt alene med keeper skyter han like over.


Får håpe du bare bor på sydneshaugen og ikke studerer der;) Om det er hukommelsen eller leseferdighetene dine det er noe i veien med får du sjekke opp selv:)


Hehe, personangrep??

Nei det er ikke noe i veien med noen av delene, men jeg sitter t med samboeren min og prøver å snakke med henne samtidig. Dette er ikke akkurat litteratur jeg leser med argusøyne :)
Studert har jeg gjort i 7 år hvor mastergrad fulgte med på lasset. Sydnes er byttet ut med herlige Møhlenpris.
Du trengte da ikke ta det så personlig eller hva?? Huseklepp en god kompis?


Det skal jeg love deg at det er, eller bare en hemmelig beundrer;) Har hatt Huseklepp diskusjoner med Michael J før...
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

jako

Quote from: "sydnes76"Hehe, personangrep??

Nei det er ikke noe i veien med noen av delene, men jeg sitter t med samboeren min og prøver å snakke med henne samtidig. Dette er ikke akkurat litteratur jeg leser med argusøyne :)
Studert har jeg gjort i 7 år hvor mastergrad fulgte med på lasset. Sydnes er byttet ut med herlige Møhlenpris.
Du trengte da ikke ta det så personlig eller hva?? Huseklepp en god kompis?


Var kanskje litt vel frekk, de er vel ikke spesielt giftige noen av de. Alle Brannspillere er gode kompiser vettu;) Kanskje med unntak av Solli, har bodd for lenge i bartebyen til å like ham. Senker han gamleklubben skal jeg vurdere å endre standpunkt:)

Så får du kose deg i ghettoen;)
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Brannfrelst

Nå kan vi iallefall hvile de viktigste og mest belastede spillerne til returkampen. Gull verdt i en travel periode av sesongen. Ellers frykter jeg dette fører til at folk ikke tar denne kampen som noe annet enn treningskamp og dropper å se den på stadion. Det er vel ikke til å legge sjul på at Brann guttene ikke yter 100% 2 gange 45 minutter denne kampen...
2.10.07-Gullet kom hem!

vebo

hm.. virker ikke som noen filmet kampen. Hadde vært arti å sett klipp. Forresten stilige drakter. Vil ha en sånn en.
Tiocfaidh ár lá

C@Bøe_79

Quote from: "Brannfrelst"Nå kan vi iallefall hvile de viktigste og mest belastede spillerne til returkampen. Gull verdt i en travel periode av sesongen. Ellers frykter jeg dette fører til at folk ikke tar denne kampen som noe annet enn treningskamp og dropper å se den på stadion. Det er vel ikke til å legge sjul på at Brann guttene ikke yter 100% 2 gange 45 minutter denne kampen...


Viktig å merke seg at det kun vil forekomme om vi har nok spillere igjen til å hvile noen som helst;-p

Angående tilskuere, så tror jeg mange også vil komme for å se Brann "maltraktere" amatørene fra Wales og det er noe som mest sannsynlig ALDRI vil skje..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631


C@Bøe_79

Quote"Brann took the game to a level we have not been at. It was a massive learning curve - and we learnt the hard way."


Herlig avsnitt, uansett amatør eller ikke:-)
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Brannfrelst

Quote from: "Strandlien"Fine omtaler av Brann hos BBC fra kampen...

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/league_of_wales/6903532.stm

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/league_of_wales/6908384.stm


SK Brann: Thorbjornsen, Dahl, Bjarnason, Sigurdsson, Hanstveit, Huseklepp, Andresen, Gunnar Solli, Moen, Winters, Helstad.
Subs: Opdal, Guntveit, Corrales, Jaiteh, Bjørnsson, Gashi.

Hehe. Gunnar Solli.
2.10.07-Gullet kom hem!

DJ_ADG

ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Go Up