• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

uefa: carmarthen borte

Started by kih, June 29, 2007, 13:03:44 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

gunkar

rann, Brann og bare Brann

gunkar

Unnskyld at jeg sier det, men; Jeg hater ALLE negative postinger om Brann som ikke er konstruktivt begrunnet (blir vanskelig å vite hva som er det). Kan vi ikke stille på Stadion og støtte gutta uansett?
rann, Brann og bare Brann

gunkar

rann, Brann og bare Brann

Janki

Kaptein "Sabeltann" er byttet ut med Tijan.

Tore Larsen

Quote from: "gunkar"


Mot Ã?ygard feks.
Mvh

Tore

naitsirk

dei vant 5-0, men ikkje før pause.

tj inn for ma.gashi er virkelig i kulden.mjelde satser heller på ein døgnvill tj enn ein utkvilt gashi.


Nesten

Quote from: "Brann_ruler86"Håper laget spiller på seg masse selvtillit og spilleglede nå. Det trengs foran møtet med Stabæk på søndag.

--
Liker ikke det som skjer nå. Please, ikke flere mål.
Håper det ender 3-5 eller 4-6 i værste fall.
Nå er jeg veldig pessimistisk med tanke på den veldig vanskelige seriefinalen mot Stabæk på søndag for dette kan gå til hodet på spillerne.
Vær så snill, HVIL slapp av i 2 omgang, ikke løp, ikke bli skadet.
Huff nei, nå frykter jeg bergens nedtur mot Stabæk.
Pokker, søren og.
Bergen og vi tåler ikke dette, frykter jeg.
eg er HELT sikker pÃ¥ at Brann taper de 2 neste seriekampene.  OgsÃ¥ ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke Ã¥ gjøre.-

Janki

Kan virke som Gashi har det greit nok på sidelinjen der han spurte mot Guntveit!!!

eriksen_30

Quote from: "gunkar"Unnskyld at jeg sier det, men; Jeg hater ALLE negative postinger om Brann som ikke er konstruktivt begrunnet (blir vanskelig å vite hva som er det). Kan vi ikke stille på Stadion og støtte gutta uansett?
Prøv å se ironien i innleggene, lenge siden Brann har dominert slik som dette... men det skulle jo bare mangle

KenFeltZ

En veldig bra gjennomført omgang av Brann og 5 mål er bra til tross for at dette er ett heller veldig svakt lag. Disse 5 målene kom også i 1.omg da waliserene har mest krefter.

Det jeg ikke har likt med Brann sålangt denne sesongen er veldig statisk angrepsspill noe som ser ut til å ikke være tilfellet idag. Da stiller det seg ett veldig interessant spørsmål....Kan løsningen vår være å flytte Solli inn sentralt regelmessig/fast for å få det drivet i spillet og mer variabelt angrepsspill?

Erlend

noen som har fått med seg denne overgangen her?

QuoteArve Walde er ikke med rødtrøyene i dag. Det var ventet at han skulle gjøre sin Brann-debut i dag, men på grunn av en feil regeltolkning fra fotballforbundet må Walde vente. Les saken på ba.no

tsf

Quote from: "Erlend"noen som har fått med seg denne overgangen her?

QuoteArve Walde er ikke med rødtrøyene i dag. Det var ventet at han skulle gjøre sin Brann-debut i dag, men på grunn av en feil regeltolkning fra fotballforbundet må Walde vente. Les saken på ba.no


Må være Knut Walde de mener:p
Hater NøFF -Bergen ut av Norge -Bergen = Egen stat og Republikk vært godt

bulldog

Quote from: "Erlend"noen som har fått med seg denne overgangen her?

QuoteArve Walde er ikke med rødtrøyene i dag. Det var ventet at han skulle gjøre sin Brann-debut i dag, men på grunn av en feil regeltolkning fra fotballforbundet må Walde vente. Les saken på ba.no


ba er virkelig i overkant oppdatert
bulldog

Nixon

Quote from: "Erlend"noen som har fått med seg denne overgangen her?

QuoteArve Walde er ikke med rødtrøyene i dag. Det var ventet at han skulle gjøre sin Brann-debut i dag, men på grunn av en feil regeltolkning fra fotballforbundet må Walde vente. Les saken på ba.no


Familiegjenforening.
Et vanlig triks mange steder...;)
Rød makt på Hansa

naitsirk

nesten skreiv:
QuoteLiker ikke det som skjer nå. Please, ikke flere mål.
Håper det ender 3-5 eller 4-6 i værste fall.
Nå er jeg veldig pessimistisk med tanke på den veldig vanskelige seriefinalen mot Stabæk på søndag for dette kan gå til hodet på spillerne.
Vær så snill, HVIL slapp av i 2 omgang, ikke løp, ikke bli skadet.
Huff nei, nå frykter jeg bergens nedtur mot Stabæk.
Pokker, søren og.
Bergen og vi tåler ikke dette, frykter jeg.


først håpa du på tap mot aafk. så var det gale. no er det liksom negativt at brann scorer 5 mål for pause og får ein utrulig gode følelse før stabæk kampen.

Pondan

HAHAHAHAHAHA..

Fantastisk innlegg fra Winters, men Huseklepp er ingen god hodespiller. Forsøket hans hører hjemme i Muppet Show.

sydnes76

Ser andre plukket opp samme kommentar ja hehe

Nesten

Quote from: "naitsirk"nesten skreiv:
QuoteLiker ikke det som skjer nå. Please, ikke flere mål.
Håper det ender 3-5 eller 4-6 i værste fall.
Nå er jeg veldig pessimistisk med tanke på den veldig vanskelige seriefinalen mot Stabæk på søndag for dette kan gå til hodet på spillerne.
Vær så snill, HVIL slapp av i 2 omgang, ikke løp, ikke bli skadet.
Huff nei, nå frykter jeg bergens nedtur mot Stabæk.
Pokker, søren og.
Bergen og vi tåler ikke dette, frykter jeg.


først håpa du på tap mot aafk. så var det gale. no er det liksom negativt at brann scorer 5 mål for pause og får ein utrulig gode følelse før stabæk kampen.

--
Min livserfaring sier meg at vi har noe å frykte når Brann kommer fra en storseier, sånn er det bare. Et historisk faktum langt tilbake i tid.
Disse rørleggerne er ingen mÃ¥lestokk uansett, men skulle ikke forundre meg at BT og BA hauser opp denne seieren. Hvilket nivÃ¥ er et middels walisisk lag pÃ¥ da ?  Notodden eller Mandalskameratene kanskje.
Uansett, håer guttene hviler seg nå.
eg er HELT sikker pÃ¥ at Brann taper de 2 neste seriekampene.  OgsÃ¥ ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke Ã¥ gjøre.-

Baunebob

Nå går det så sakte for seg at man kan lese en fyldig rapport om oppvarmingen til Brann spillerene.

Quote49.min: På sidelinjen varmer innbytterne opp. Gashi og Guntveit hadde nettopp en spurtduell som Gashi gikk seirende ut av. Når han nådde cornerflagget jublet han hemningsløst. I rematchen 30sekunder senere utklasset Cato Guntveit sin opponent som så tydelig preget ut etter seier i den første duellen. På banen skjer det lite for øyeblikket,

naitsirk

forskjellig tolkning på bt og brann.no:)

bt:"Frispark fra Petter Vaagan Moen fra 25 meter - like over. Keeper var langt unna."

brann:"Brannfrispark 23m fra mål: Vaagan Moen står klar, men ballen stryker over tverrliggeren. Keeper så uansett ut til å ha kontroll på skuddet."

Brann_ruler86

GÃ¥ ta banen!

Erlend


Alastor

Og der var det 0-6 ja. GÃ¥r vi for tosifra? :)

sydnes76

Hadde vært gøy med tosifret ja! Men er kanskje litt for liten tid...Kan bli et pent sammenlagt resultat over to kamper uansett...

Janki

Fra Bt`s live oppdattering i det 60min:

"Fantastisk innlegg fra Winters, men Huseklepp er ingen god hodespiller. Forsøket hans hører hjemme i Muppet Show"

Kermit!!!!

Erlend

store nok kappalogoer på de draktene de bruker

Pondan

74  Ardian Gashi inn for Erik Huskelepp!! Tok hele 74 min, bra jobbet Mons..

Nesten

Der økte sjansene til Stabækseier på søndag. Hver scoring øker sjansene for nedtur. Tror og frykter jeg. Seieren kan gå til hodet på BT og BA og så kan det snike seg inn en følelse av vi-er-god-vi-holdning hos rødtrøyene. Men på søndag står det 0-0 fra start og sover de da deiser de ned i en nitrist hverdag, ihverfall hvis Nannskog gjør 0-1 etter tre minutter på stadion. Please, no more goals tonigth.
eg er HELT sikker pÃ¥ at Brann taper de 2 neste seriekampene.  OgsÃ¥ ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke Ã¥ gjøre.-

gunkar

Ardian Gashi inn for Erik Huskelepp. Betyr at Gashi IKKE kan spille UEFA for Fredrikstad.= BLIR IKKE SOLGT?
rann, Brann og bare Brann

sydnes76

Quote from: "Pondan"74  Ardian Gashi inn for Erik Huskelepp!! Tok hele 74 min, bra jobbet Mons..


Hva prøver du å si?

bulldog

Quote from: "Pondan"74  Ardian Gashi inn for Erik Huskelepp!! Tok hele 74 min, bra jobbet Mons..

dette er jo to som ikke skal være med fremover uansett.
bulldog

Strandlien

Quote from: "gunkar"Ardian Gashi inn for Erik Huskelepp. Betyr at Gashi IKKE kan spille UEFA for Fredrikstad.= BLIR IKKE SOLGT?


Dette betyr at prisen blir lavere... :)

Pondan

Prøver å si at Huseklepp skulle vert på tribunen mens Gashi spillte..

Erlend

80  Ti minutter igjen. Rekorden er innen rekkevidde.

Hvilken rekord?? Største UEFA-cupseier?

gunkar

rann, Brann og bare Brann

Strandlien

Største seier skal være på 7-0...

sydnes76


Speedy

Quote from: "Erlend"80  Ti minutter igjen. Rekorden er innen rekkevidde.

Hvilken rekord?? Største UEFA-cupseier?


Rekorden er 7-0 vi trenger to til, så har vi en rekord i Europa! Litt rart å tenke på...

Der ble det 7, ett til nå.... KOM IGJEN!!!
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

Erlend

ja der sto det 7-0 solli

Kai-Olai

Hvem som dekker kampen for Brann.no?? Mannen er genial!! xD

eriksen_30


Baunebob

Jepp. Den gamle lyder vel på 7-0.

sydnes76

Nei men se der....Solli scoret jo på sin første sjanse i kampen! Bra ikke alle "høyrekanter" trenger ti 100% sjanser for ikke å sette ballen i mål.

naitsirk

QuoteDer økte sjansene til Stabækseier på søndag. Hver scoring øker sjansene for nedtur. Tror og frykter jeg. Seieren kan gå til hodet på BT og BA og så kan det snike seg inn en følelse av vi-er-god-vi-holdning hos rødtrøyene. Men på søndag står det 0-0 fra start og sover de da deiser de ned i en nitrist hverdag, ihverfall hvis Nannskog gjør 0-1 etter tre minutter på stadion. Please, no more goals tonigth.


eg må le.

Erlend

Quote from: "Kai-Olai"Hvem som dekker kampen for Brann.no?? Mannen er genial!! xD

ja tydelig at han liker maskoter ihvertfall

sydnes76

Puh!

NÃ¥ slipper vi han i returkampen:

"Neil Smothers får sitt andre gule kort for en stempling på Jaiteh."

0lemann

Quote from: "Erlend"
Quote from: "Kai-Olai"Hvem som dekker kampen for Brann.no?? Mannen er genial!! xD

ja tydelig at han liker maskoter ihvertfall


Tror de har ansatt en journalist i tillegg til gorm.

KenFeltZ

Dette er veldig positivt iforhold til kampen på søndag. Bør være ett svært forløsende resultat/spill for ett Brann lag som har spilt veldig forknytt nesten hele sesongen. Spissene spiller på seg selvtillitt og hele angrepsrekken får spilt inn bedre angreps relasjoner.

bulldog

Quote from: "sydnes76"Puh!

NÃ¥ slipper vi han i returkampen:

"Neil Smothers får sitt andre gule kort for en stempling på Jaiteh."


ba har stempling av bjørn dahl?
bulldog

Go Up