• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

uefa: carmarthen borte

Started by kih, June 29, 2007, 13:03:44 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

naitsirk

fordelen med å starte med dei antatt beste, er at brann no kan bytte for hindre skader.

Toff

Der viste han at han hadde en stor Kuk også
off

jako

Quote from: "sydnes76"Han kan i allefall dette med innlegg osv....ikke ofte han er på 8 meter heller, tror han skulle satt den :)


Hvem kan ikke det. Jada Solli hadde sikkert satt den, akkurat som han gjorde på de to gigamulighetene mot Tromsø:)

Han har jo tross alt scoret like mange mål i sin karriere som det Huseklepp har i RL;) Ikke verst for en midtbanepiller.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

gunkar

Quote from: "Toff"Der viste han at han hadde en stor Kuk også

Og takk for det.
rann, Brann og bare Brann

Falken

Trenger folk virkelig å skrive hva stillingen er?? Folk har vett nok til å lese selv på en eller flere av nettavisene som "overfører" kampen.

jako

Quote from: "eivhelle"Helstad bommer igjen alene med keeper. Har vært litt mange av det slaget i det siste.


Det betyr bare at han er et skudd nærmere en ny goal;)
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Nixon

Quote from: "The Boss"
Quote from: "Nixon"0-1 Winters!:)


DU her??? å ikke i Wales..? Satt jo biffen i halsen her....


Jeg er mye lengre vekke fra Bergen enn Wales.
Så jeg måtte sende Krøvel alene over...;)
Rød makt på Hansa

Falkman

Quote from: "jako"
Quote from: "sydnes76"Han kan i allefall dette med innlegg osv....ikke ofte han er på 8 meter heller, tror han skulle satt den :)


Hvem kan ikke det. Jada Solli hadde sikkert satt, akkurat som han gjorde på de to gigamulighetene mot Tromsø:)

Han har jo tross alt scoret like mange mål i sin karriere som det Huseklepp har i RL;) Ikke verst for en midtbanepiller.


.. tja, ingen kan vel  beskylde Huseklepp for å slått for mange gode innlegg i sitt liv.

gunkar

Nei, vi vil for all del ikke vite hva stillingen er. Bedre å skifte fra sted til sted her på nettet.TULLING. Og jeg vet ikke hva mer du er.
rann, Brann og bare Brann

The Boss

Quote from: "Nixon"
Quote from: "The Boss"
Quote from: "Nixon"0-1 Winters!:)


DU her??? å ikke i Wales..? Satt jo biffen i halsen her....


Jeg er mye lengre vekke fra Bergen enn Wales.
Så jeg måtte sende Krøvel alene over...;)


Hehe...Mildt sagt sjokkerende!!

sydnes76

Quote from: "jako"
Quote from: "sydnes76"Han kan i allefall dette med innlegg osv....ikke ofte han er på 8 meter heller, tror han skulle satt den :)


Hvem kan ikke det. Jada Solli hadde sikkert satt den, akkurat som han gjorde på de to gigamulighetene mot Tromsø:)

Han har jo tross alt scoret like mange mål i sin karriere som det Huseklepp har i RL;) Ikke verst for en midtbanepiller.


"Huseklepp får ballen en meter fra stolpen - og bommer også han. Utrolig."

hahaha

jako

Mye Fowler ser jeg. Har han endelig funnet seg en ny arbidsgiver?

Jaja alt blir jo en opptur etter Liverpool.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Toff

Ser ut som dette skal bli en fin økt hvor man får trent masse angrepsfotball. Nå får de den gode følelsen til søndag.
off

Janki


gunkar

Martin Andresen mister ballen på Branns banehalvdel. Hjemmelaget kommer i full fart, før Cotterrall skyter fra 15 meter. Thorbjørnsen gjør en god redning.


3-0 Helstad
rann, Brann og bare Brann

Falken

Quote from: "gunkar"Nei, vi vil for all del ikke vite hva stillingen er. Bedre å skifte fra sted til sted her på nettet.TULLING. Og jeg vet ikke hva mer du er.


TRE NULL!!! 3-0!!!!!!!!!!!
BRANN LEDER 3-0!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

gunkar

Det ligger an til 11 - 0
rann, Brann og bare Brann

naitsirk


jako

Quote from: "sydnes76"
Quote from: "jako"
Quote from: "sydnes76"Han kan i allefall dette med innlegg osv....ikke ofte han er på 8 meter heller, tror han skulle satt den :)


Hvem kan ikke det. Jada Solli hadde sikkert satt den, akkurat som han gjorde på de to gigamulighetene mot Tromsø:)

Han har jo tross alt scoret like mange mål i sin karriere som det Huseklepp har i RL;) Ikke verst for en midtbanepiller.


"Huseklepp får ballen en meter fra stolpen - og bommer også han. Utrolig."

hahaha


Hehe

Han kommer jo til muligheter:)

Hvis vi fortsetter slik så kanskje en av de scorer til slutt;)
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Janki


Toff

Renner inn her gitt 4 nåå
off

sydnes76

Nå møter vi jo et skikkelig amatørlag, men det kan se ut som spillerne vil vise at de siste ukenes turbulens ikke har påvirket for mye....Nå renner det jo inn!

gunkar

Takk, det visste jeg ikke; før litt før du postetdet.
rann, Brann og bare Brann

Pondan

Hadde det bare vert noe sånt som skjedde på søndag :p

The Boss

Deilig å endelig høvle over et lag! Satser på tosifret for første gang siden....ja..noen som vet?

Dette kan da umulig være negativt med tanke på søndag ;)

Brann_ruler86

Håper laget spiller på seg masse selvtillit og spilleglede nå. Det trengs foran møtet med Stabæk på søndag.
Gå ta banen!

Nixon

Quote from: "sydnes76""Huseklepp får ballen en meter fra stolpen - og bommer også han. Utrolig."


Han saboterer for å få gå til Stabæk.
Sann mine ord!!!
Rød makt på Hansa

gunkar

Orker ikke flere mål. Spar resten til søndag
rann, Brann og bare Brann

sydnes76

Quote from: "Nixon"
Quote from: "sydnes76""Huseklepp får ballen en meter fra stolpen - og bommer også han. Utrolig."


Han saboterer for å få gå til Stabæk.
Sann mine ord!!!


Hehe, tanken streifet meg...

Nixon

Quote from: "sydnes76"Nå møter vi jo et skikkelig amatørlag, men det kan se ut som spillerne vil vise at de siste ukenes turbulens ikke har påvirket for mye....Nå renner det jo inn!


Vi har ofte hatt problemer med elektrikere og rørleggere. Dette er overraskende bra.
Rød makt på Hansa

The Boss

Quote from: "Brann.no"For undertegnedes del ville det nå gjort godt med noen rolige minutter for å komme til hektene igjen.


Hehe.. Han som oppdaterer på brann.no har det hardt skjønner eg..!!

0lemann

Quote from: "The Boss"[quote="] For undertegnedes del ville det nå gjort godt med noen rolige minutter for å komme til hektene igjen.


Hehe.. Han som oppdaterer på brann.no har det hardt skjønner eg..!![/quote]

Det var dagens :D

Baunebob

Lukter vi optimisme og samme ellever til helgen?

gunkar

Positivt at Helstad og Winters finner nettmaskene sammen i samme kamp. Bør øke selvtilliten max før søndag. Hvordan er forsvarspillet og midtbanen i sammenligning? Alt må klaffe på søndag og resten av sesongen.
rann, Brann og bare Brann

jako

Quote from: "bt.no"Solli i godt driv fører opp. Han slår en dristig pasning til en Huseklepp som måtte vært enda dristigere om han skulle vunnet duellen mot muskelbunten Kris Thomas.


Mye herlige sitater ute og går.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

naitsirk

synd denne kamper ikkje går på tv:)

0lemann

Quote from: "naitsirk"synd denne kamper ikkje går på tv:)


Kommer forhåpentligvis noen snutter på tv sporten ikveld.

Nixon



BT vet ikke helt om de skal fokusere på det positive i kampen eller deres kjepphest for tiden, spillerflukten...
Rød makt på Hansa

gunkar

Lagene er kommet på banen. 30 tilreisende bergensere synger Nystemten. Vakkert!. E r dette nebnt tidligere? KUULY
rann, Brann og bare Brann

eriksen_30

eg e litt skremt, synes vi brenner veldig mange store sjangser.... her trengs det å trenes på avslutninger før søndagens kamp!

dex1974

Quote from: "Nixon"
Quote from: "sydnes76"Nå møter vi jo et skikkelig amatørlag, men det kan se ut som spillerne vil vise at de siste ukenes turbulens ikke har påvirket for mye....Nå renner det jo inn!


Vi har ofte hatt problemer med elektrikere og rørleggere. Dette er overraskende bra.



Var et eventyr og en stor ære å være blant de få som både fikk overvære Branns exit i Kaunas høsten 2002 for deretter å bevitne 0-4 på Jæren og påfølgende bussaksjon...HERLIG;-)
Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

Janki


gunkar

rann, Brann og bare Brann

Janki

Ja nå skal vell Robbie robbe med seg matchballen, og sende den hjem til hu mor :D

gunkar

Helstad spanderer: "0-5 ROBBIE WINTERS! Han er den siste Brann-spilleren på ballen etter en kontring som involverer hele laget. Helstad ga vekk målet da begge hadde tomt mål."
rann, Brann og bare Brann

0lemann

Fy søren. Dette er jo virkelig moro!!! Når scora brann sist gang 5 mål  før pause???

Samma det om motstanderlaget ikke er så godt, herlig av gutta! 8)

gunkar

Nå blr det vel juniorlaget fra JET-cup som skal spille i returen?
rann, Brann og bare Brann

naitsirk

i følge bt har brann ca 15 sjanser i 1 omgang.
dei aller fleste enormt store. er virkelig forskjellen på walisisk klubb fotball og norsk så stor?

eivhelle

Da er vel spørsmålet hvilke tre spillere som skal få hvile seg i 2. omgang.

Tipper Helstad og Vaagan Moen går ut siden de har hatt litt skadetrøbbel.

Nixon

Quote from: "dex1974"
Quote from: "Nixon"
Quote from: "sydnes76"Nå møter vi jo et skikkelig amatørlag, men det kan se ut som spillerne vil vise at de siste ukenes turbulens ikke har påvirket for mye....Nå renner det jo inn!


Vi har ofte hatt problemer med elektrikere og rørleggere. Dette er overraskende bra.



Var et eventyr og en stor ære å være blant de få som både fikk overvære Branns exit i Kaunas høsten 2002 for deretter å bevitne 0-4 på Jæren og påfølgende bussaksjon...HERLIG;-)


Du om det, det var ikke akkurat en ære å være i Växjö i fjor!:)
Rød makt på Hansa

Go Up