• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

uefa: carmarthen borte

Started by kih, June 29, 2007, 13:03:44 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

sveinarne85

Noen som vet om noen bra sider med live oppdateringer. Vill få med meg kampen på eit eller anna vis. Samme om det er text basert eller ikkje.
Helsing stolt Bømling som har vert brann fan siden 1985 :)

naitsirk

QuoteDet presiseres mye idag at Brann tar denne alvorlig.
Jeg er faktisk bekymret for at de tar den "for alvorlig" og "sliter seg ut" eller får skader før seriefinalen mot Stabæk.
Er villig til å akseptere ettmålstap i Wales dersom det kan bidra til de extra 10 prosentene innsats som kan være nødvendig på søndag.
Skader er værst, nest mest ille er å slite seg ut, dessuten vil etter mitt syn en klar Brannseier kunne lure omgivelsene og kanskje laget til å tro at allt er såre vel. Krysser fingrene for uavgjort eller ettmålsseier til waliserne men at Brann scorer borte, ( gjerne 3-2 ) og at det spares krefter til de grader.


om brann ikkje klarer å spele maks i 2 kamper på 4 dager, så kan me berre gløyma gullet. det er ikkje bedriftsfotball me snakker om.

Nesten

Quote from: "naitsirk"
QuoteDet presiseres mye idag at Brann tar denne alvorlig.
Jeg er faktisk bekymret for at de tar den "for alvorlig" og "sliter seg ut" eller får skader før seriefinalen mot Stabæk.
Er villig til å akseptere ettmålstap i Wales dersom det kan bidra til de extra 10 prosentene innsats som kan være nødvendig på søndag.
Skader er værst, nest mest ille er å slite seg ut, dessuten vil etter mitt syn en klar Brannseier kunne lure omgivelsene og kanskje laget til å tro at allt er såre vel. Krysser fingrene for uavgjort eller ettmålsseier til waliserne men at Brann scorer borte, ( gjerne 3-2 ) og at det spares krefter til de grader.


om brann ikkje klarer å spele maks i 2 kamper på 4 dager, så kan me berre gløyma gullet. det er ikkje bedriftsfotball me snakker om.

-
Hehe, men Brann er ikke som andre lag og Bergen er ikke som andre byer. De er sikkert ikke tilbake i Bergen før fredag ettermiddag så dette blir slitsomt uansett. Håper de dropper den latterlige lørdagstreningen og hviler, hviler mest mulig før slaget på søndag.
eg er HELT sikker på at Brann taper de 2 neste seriekampene.  Også ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke å gjøre.-

jako

Quote from: "Nesten"Det presiseres mye idag at Brann tar denne alvorlig.
Jeg er faktisk bekymret for at de tar den "for alvorlig" og "sliter seg ut" eller får skader før seriefinalen mot Stabæk.
Er villig til å akseptere ettmålstap i Wales dersom det kan bidra til de extra 10 prosentene innsats som kan være nødvendig på søndag.
Skader er værst, nest mest ille er å slite seg ut, dessuten vil etter mitt syn en klar Brannseier kunne lure omgivelsene og kanskje laget til å tro at allt er såre vel. Krysser fingrene for uavgjort eller ettmålsseier til waliserne men at Brann scorer borte, ( gjerne 3-2 ) og at det spares krefter til de grader.


Ja det hadde nok stoppet kjeften til Mjelde kritikerne. Tap for en gjeng amatører fra Wales:).

Denne kampen skal vinnes, og alt annet enn seier vil bli betegnet som svakt.  Stabæk taper vi for uansett.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

naitsirk

sitter og ser på tour de france.
må berre le av fotball og pratet om 2 kamper i veka.

her sykler 180-190 syklister ca 3 500 km på litt over 20 dager. har aldri høyrt eit pip om at touren er for lang:)

Xminator

Quote from: "jako"
Quote from: "Nesten"Det presiseres mye idag at Brann tar denne alvorlig.
Jeg er faktisk bekymret for at de tar den "for alvorlig" og "sliter seg ut" eller får skader før seriefinalen mot Stabæk.
Er villig til å akseptere ettmålstap i Wales dersom det kan bidra til de extra 10 prosentene innsats som kan være nødvendig på søndag.
Skader er værst, nest mest ille er å slite seg ut, dessuten vil etter mitt syn en klar Brannseier kunne lure omgivelsene og kanskje laget til å tro at allt er såre vel. Krysser fingrene for uavgjort eller ettmålsseier til waliserne men at Brann scorer borte, ( gjerne 3-2 ) og at det spares krefter til de grader.


Ja det hadde nok stoppet kjeften til Mjelde kritikerne. Tap for en gjeng amatører fra Wales:).

Denne kampen skal vinnes, og alt annet enn seier vil bli betegnet som svakt.  Stabæk taper vi for uansett.


Det er jo avhengig av måten vi taper på. Om Brann brenner 8 gedigne målsjanser, og slipper inn mål på den ene kontringen Waliserene får, så er det ikke spesielt objektivt å kritisere laguttak eller spillestil. Da er det personlige feil som er avgjørende. Det er også slik at de 11 beste ALDRI vil starte. Enkelt og greit fordi det alltid vil være 2 på benken som garantert hadde gjort det bedre enn de to dårligste på banen. Slik er det å ha en jevn og bred stall.

Og enig i at dette maset om 2 kamper i uken er oppskrytt. Problemet oppstår når man møter lag som IKKE har spilt 2 kamper i uken. På den måten er det greit å møte Stabæk så tidlig i perioden. At Stabæk totalt sett vil ha mer tid til restitusjon og kvalitetstrening i denne perioden er jo hevet over enhver tvil. Brann har tross alt to kamper mer.

Man kunne lett spilt 2-3 kamper i uken. Det hadde krevd større staller, og stjernene på de mindre lagene hadde nok spilt mer enn forsvarlig og lettere fått skader.

sveinarne85

Er det noen som har funnet ein eller annen måte å følge denne kampen på ?
Helsing stolt Bømling som har vert brann fan siden 1985 :)

Desperado

Quote from: "sveinarne85"Er det noen som har funnet ein eller annen måte å følge denne kampen på ?


Bergens Tidende har den på sendeskjemaet sitt ihvertfall....

http://fotball.bt.no/stat/index.jsp?stats=true&type=liveMatches

DJ_ADG

Quote from: "Desperado"
Quote from: "sveinarne85"Er det noen som har funnet ein eller annen måte å følge denne kampen på ?


Bergens Tidende har den på sendeskjemaet sitt ihvertfall....

http://fotball.bt.no/stat/index.jsp?stats=true&type=liveMatches


under Treningskamper
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

sveinarne85

Quote from: "DJ_ADG"
Quote from: "Desperado"
Quote from: "sveinarne85"Er det noen som har funnet ein eller annen måte å følge denne kampen på ?


Bergens Tidende har den på sendeskjemaet sitt ihvertfall....

http://fotball.bt.no/stat/index.jsp?stats=true&type=liveMatches


under Treningskamper



Eneste kampen eg finner er Nürnberg - Rosenborg
Helsing stolt Bømling som har vert brann fan siden 1985 :)

sveinarne85

Quote from: "sveinarne85"
Quote from: "DJ_ADG"
Quote from: "Desperado"
Quote from: "sveinarne85"Er det noen som har funnet ein eller annen måte å følge denne kampen på ?


Bergens Tidende har den på sendeskjemaet sitt ihvertfall....

http://fotball.bt.no/stat/index.jsp?stats=true&type=liveMatches


under Treningskamper



Eneste kampen eg finner er Nürnberg - Rosenborg


Edit: Fant ut av det nå. Takker
Helsing stolt Bømling som har vert brann fan siden 1985 :)

Klaus_Brann

Quote from: "DJ_ADG"
under Treningskamper


Hehe, bet meg merke ved det jeg.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

kabelmann

Quote from: "naitsirk"sitter og ser på tour de france.
må berre le av fotball og pratet om 2 kamper i veka.

her sykler 180-190 syklister ca 3 500 km på litt over 20 dager. har aldri høyrt eit pip om at touren er for lang:)

Ta fra de sprøytene så skal du se at pipen får en annen lyd.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Ewen

Quote from: "jako"
Quote from: "Nesten"Det presiseres mye idag at Brann tar denne alvorlig.
Jeg er faktisk bekymret for at de tar den "for alvorlig" og "sliter seg ut" eller får skader før seriefinalen mot Stabæk.
Er villig til å akseptere ettmålstap i Wales dersom det kan bidra til de extra 10 prosentene innsats som kan være nødvendig på søndag.
Skader er værst, nest mest ille er å slite seg ut, dessuten vil etter mitt syn en klar Brannseier kunne lure omgivelsene og kanskje laget til å tro at allt er såre vel. Krysser fingrene for uavgjort eller ettmålsseier til waliserne men at Brann scorer borte, ( gjerne 3-2 ) og at det spares krefter til de grader.


Ja det hadde nok stoppet kjeften til Mjelde kritikerne. Tap for en gjeng amatører fra Wales:).

Denne kampen skal vinnes, og alt annet enn seier vil bli betegnet som svakt.  Stabæk taper vi for uansett.

KEA

Quote from: "naitsirk"sitter og ser på tour de france.
må berre le av fotball og pratet om 2 kamper i veka.

her sykler 180-190 syklister ca 3 500 km på litt over 20 dager. har aldri høyrt eit pip om at touren er for lang:)

Jeg er både enig og uenig med deg på samme tid - ikke verst.

1. Mannfolk med baller må da tåle 2 kamper i uken - det var vel tyngre å bygge Bergensbanen med hakke og spett for ca. hundre år siden enn å løpe halvannen time på en gressplen. Om man ikke blør for drakten, så får man i hvert fall gi det man har - i hvert fall når det er likt for alle lagene. Slik skiller man gutter (VIF) fra menn (Brann).

2. Og å sammenlikne med sykkel og (dessverre) andre dopingbefengte idretter blir feil, etter min mening. Løsningen på dette er ganske enkelt å møte opp og støtte lagidretter der det kreves samhandling og presisjon (fotball), mens man lar dopingidrettene (mange) som noen lar seg begeistre over i diverse OL dø en stille død. Det var derfor veldig positivt at de tyske TV-selskapene pakket sammen og dro hem etter de siste dopingoppslagene i Tour de France.

Hvem gidder å sitte og se på folk som sykler, anyway? Det blir jo ingen scoringer.....

KEA

Huseklepp og Andresen fra start: http://www.bt.no/sport/article386323.ece. Greit nok, så får kanskje andre motiverte spillere sjansen mot pannebåndene fra Blærum til helgen om den walisiske knokkelfotballen viser seg fra sin verste side. Og nei, jeg håper selvsagt IKKE på skader i vår egen tropp, men om det verste skulle skje kan jo dette ses på som en ren risikovurdering.

jako

En liten skade på Huseklepp før vi sender han over fjellet hadde ikke vært å forakte;)


PS: Dette var selvsagt en spøk.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Xminator

Gledelig at man starter med Walde. Helt klart en av dem som kan spille seg inn på laget med godt spill. Neppe tilfeldig at han får muligheten til akkurat det...

Nesten

Komplett LATTERLIG å begynne å "satse" på Huseklepp nå, ihvertfall hvis han skal spille seriefinalen også.
Syteklepp, Bjarnason og andre som har planer om exit bør fortest mulig SELGES og fjernes slik at de få motiverte kan få være med og KJEMPE på laget. MA er eneste på oppsigelse jeg vi ha med f o m 22.7.
eg er HELT sikker på at Brann taper de 2 neste seriekampene.  Også ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke å gjøre.-

mads1..

Enig der....
Helt utrolig at no plutselig skal Mjelde starte kampen m Sutreklepp .
En mann kommer eg til å pipe på under Stabæk kampen,og d er Sutreklepp.
Håper han blir benket resten av året...
Ser lyst på året..

Speedy

Quote from: "mads1.."Enig der....
Helt utrolig at no plutselig skal Mjelde starte kampen m Sutreklepp .
En mann kommer eg til å pipe på under Stabæk kampen,og d er Sutreklepp.
Håper han blir benket resten av året...


Piper du mot vil jeg nesten kalle deg dum. Setter du virkelig dine behov foran Brann? Det er det du gjør når du psyker ut en Brann spiller (om ikke flere). hold kjeft under navnoppropingen istedet og ignorer ham. Er ikke umulig at han signerer ny kontrakt for Brann hvis føler seg satset på av strilen.
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

kabelmann

Quote from: "Speedy"Er ikke umulig at han signerer ny kontrakt for Brann hvis føler seg satset på av strilen.

Ifølge diverse medier har han jo allerede signert for Stabæk, så at han skal signere for Brann også er vel relativt usannsynlig. Når det er sagt er jeg enig i at piping ikke hjelper noe som helst.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Stalin

Quote from: "KEA"

Hvem gidder å sitte og se på folk som sykler, anyway? Det blir jo ingen scoringer.....

Haha, herlig.

Må innrømme at jeg sitter å ser på TDF sjøl, men kan som sagt ikke sammenligne utholdenhetsidretter med fotball. Du kan gjøre det OK i fotball uten ekstrem kondis, det kan du ikke i sykkel.

Xminator

Quote from: "kabelmann"
Quote from: "Speedy"Er ikke umulig at han signerer ny kontrakt for Brann hvis føler seg satset på av strilen.

Ifølge diverse medier har han jo allerede signert for Stabæk, så at han skal signere for Brann også er vel relativt usannsynlig. Når det er sagt er jeg enig i at piping ikke hjelper noe som helst.


Muntlig avtale. Hakket svakere enn Martins hadde med BG. Om Huseklepp bestemmer seg for å gå ett annet sted enn Stabæk kan de ikke gjøre annet enn å føle seg brukt...

Speedy

Quote from: "kabelmann"
Quote from: "Speedy"Er ikke umulig at han signerer ny kontrakt for Brann hvis føler seg satset på av strilen.

Ifølge diverse medier har han jo allerede signert for Stabæk, så at han skal signere for Brann også er vel relativt usannsynlig. Når det er sagt er jeg enig i at piping ikke hjelper noe som helst.


Jeg også tror han er så godt som tapt, men jeg liker å være optimist. Selv ut av det lille han sa i BT idag:

Quote from: "BT"
Han har altså en muntlig avtale med Stabæk, men sier selv at det gjenstår noen detaljer.

- Hva nå hvis du får spille resten av kampene for Brann denne sesongen, kan det tenkes at du da likevel vil forlenge med Brann?

- Hehe. Da får vi heller snakkes da, sier Huseklepp med et flir.
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

Brannfrelst

Kunne heller tenkt meg Gashi for Andresen,men dette har vel kanskje noe med at han er på vei ut å gjøre? Og hvorfor i h...... starter Huseklepp? Syns også Opdal burde stått i stedet for Thorbjørnsen,men han trenger noen kamper han også. Tipper kampen ender 1-1.
2.10.07-Gullet kom hem!

tj00m

går kampen på tv noe sted? eller noen som helst plass det går ann å følge den?
Brann Bergens Stolthet!

Janki

http://www.fxt.no/article1233472.ece

Da får ikke Walde kamp trening sammen med Brann i dag allikevell.
:?


kabelmann

Quote from: "Xminator"Muntlig avtale. Hakket svakere enn Martins hadde med BG. Om Huseklepp bestemmer seg for å gå ett annet sted enn Stabæk kan de ikke gjøre annet enn å føle seg brukt...

Ser at de fleste skriver at det er en muntlig avtale og det er helt sikkert riktig. FXT skriver dog at det er en skriftlig avtale og det var derfor jeg skrev det jeg skrev.

http://www.fxt.no/tippeligaen/brann/article1232028.ece
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

0lemann

Quote from: "tj00m"går kampen på tv noe sted? eller noen som helst plass det går ann å følge den?


Brann.no skal følge kampen live.
http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5581

Good!

Alzheimer/Silverspurs

Enga har morsom tv-sending via klubbsida (fyren er jo ikkje edru i det heile tatt), det burde brann og hatt! Føler mange klubbar er langt foran Brann når det kjem til media-tenkning

zyntax

Går kampen på en eller annen radiostasjon? Noen som vet?

knutern


0lemann

Quote from: "Alzheimer/Silverspurs"Enga har morsom tv-sending via klubbsida (fyren er jo ikkje edru i det heile tatt), det burde brann og hatt! Føler mange klubbar er langt foran Brann når det kjem til media-tenkning


Nettsiden til brann har jo komt seg idet siste.
Brann tv har vel også noe tv-sendinger på gang tror eg. Kanskje noe lignende til enga er på gang på brann-tv fronten også?

dudo

Det er ihvertfall keltisk for alle penga på denne radio cymru. Noen andre muligheter?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Janki

Hærligt :D  Et 30 talls Brannsupportere har markert seg med å synge nystemten før avspark... Godt jobbet :!:

sydnes76

Hvorfor spiller ikke Huseklepp oftere fra start?

"Enorm sjanse til Brann! Winters spiller til Hanstveit som finner Moen. Han slår et herlig innlegg til Huseklepp. Helt alene skyter han langt over fra åtte meter."

Jo derfor....

Nixon

Rød makt på Hansa

SKBMiller


SKBMiller


sydnes76

Yes! Der satt den...kjøre på nå

jako

Godt vi har Solli da, han scorer jo så ofte;)
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Janki

Den e god. Da er vi i gang.

Baunebob

Utifra det som står virker det som Brann har hatt en god start. Huseklepp skuffer nok engang foran mål.

sydnes76

Han kan i allefall dette med innlegg osv....ikke ofte han er på 8 meter heller, tror han skulle satt den :)

eivhelle

Helstad bommer igjen alene med keeper. Har vært litt mange av det slaget i det siste.

gunkar

Hvis du skal score må du ha kuk. En STOR kuk.
rann, Brann og bare Brann

The Boss

Quote from: "Nixon"0-1 Winters!:)


DU her??? å ikke i Wales..? Satt jo biffen i halsen her....

Toff

off

Go Up