• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Andresen og Sæternes forsvinner

Started by Petter Puddefjord, June 29, 2007, 09:12:22 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

thesevs

Kanskje Hoffenheim er neste stoppested for Andresen etter gull med Brann. Hoffenheim har jo store ambisjoner og mye penger.
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

C@Bøe_79

Quiz: Hvorfor har Hoffenheim mye penger å bruke på fotball....?
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Nixon

Enten leker Andresen med VG, eller så er han blitt usikker på om han blir i Brann resten av året. Uansett vil han ikke si til avisen at han blir i Brann ut sesongen.
Rød makt på Hansa

Snublefot

Quote from: "fettnok"kan si så mye som at det er en norsk klubb i tippeligaen.



Han trives i Sandefjord, så regner med at det blir Andresen og Knarvik på midtbanen til Sandefjord neste sesong:D

Superjack

Andresen går til Randaberg. :D
Brannsupporter.

thesevs

"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Strandlien

Quote from: "C@Bøe_79"Quiz: Hvorfor har Hoffenheim mye penger å bruke på fotball....?


Eies av en steinrik kar som fant opp og eier SAP-programvaren. Koser seg med en liten fotballklubb. Bygger ny stadion og...

dudo

http://fotball.bt.no/internasjonal/article89312.ece

Grineguttens skadehistorie fortsetter. Jeg må innrømme at jeg ikke er helt fri for skadefryd.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Kjell249

Quote from: "thesevs"


Fra en mer eller mindre pålitelig kilde var det veldig nærmt at Andresen var på vei ut av døren i sommer. Hadde Bakke blitt skadefri et par uker før, så hadde Andresen fortsatt sin karriere i VIF. Så Petter P. hadde helt rett i at både Sæternes og Andresen var på vei ut. Det som er viktigst for Andresen i valg av klubb er treneren som er der, og hans muligheter til å bli hjelpetrener. Et hot tips er at Andresen går til VIF etter sesong, og blir spillende hjelpetrener, med Hareide som hovedtrener. Selvfølgelig gitt at Norge ikke kvalifiserer seg til EM.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Hickok

QuoteFra en mer eller mindre pålitelig kilde var det veldig nærmt at Andresen var på vei ut av døren i sommer. Hadde Bakke blitt skadefri et par uker før, så hadde Andresen fortsatt sin karriere i VIF. Så Petter P. hadde helt rett i at både Sæternes og Andresen var på vei ut. Det som er viktigst for Andresen i valg av klubb er treneren som er der, og hans muligheter til å bli hjelpetrener. Et hot tips er at Andresen går til VIF etter sesong, og blir spillende hjelpetrener, med Hareide som hovedtrener. Selvfølgelig gitt at Norge ikke kvalifiserer seg til EM.

Regner med at denne pålitelige kilden i så fall er VG-nett eller tilsvarende "pålitelige" kilder....

Kjell249

Quote from: "Hickok"
QuoteFra en mer eller mindre pålitelig kilde var det veldig nærmt at Andresen var på vei ut av døren i sommer. Hadde Bakke blitt skadefri et par uker før, så hadde Andresen fortsatt sin karriere i VIF. Så Petter P. hadde helt rett i at både Sæternes og Andresen var på vei ut. Det som er viktigst for Andresen i valg av klubb er treneren som er der, og hans muligheter til å bli hjelpetrener. Et hot tips er at Andresen går til VIF etter sesong, og blir spillende hjelpetrener, med Hareide som hovedtrener. Selvfølgelig gitt at Norge ikke kvalifiserer seg til EM.

Regner med at denne pålitelige kilden i så fall er VG-nett eller tilsvarende "pålitelige" kilder....


Nettbaserte kilder er svada, dette er en reel kilde. At Andresen var på vei ut var vel ikke så overraskende, etter sommerens skriverier. Men at det var VIF som nesten fikk napp var vel litt mer overraskende. Hareide og Andresen i samme klubb er vel også som forventet. Hareides tillit til Andresen er ubegrenset på landslaget:)
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

tormi

"Den tidligere danske landslagsspilleren håper å få brukt Sæternes på reservelaget i nær fremtid. "

Jepp - vi kunne forøvrig også hatt nytte av ham... På reservelaget asså.

Jeg tviler ikke på dine Andresen rykter heller. Ikke et sekund.
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Stoffi

Quote from: "Kjell249"
Quote from: "thesevs"


Fra en mer eller mindre pålitelig kilde var det veldig nærmt at Andresen var på vei ut av døren i sommer. Hadde Bakke blitt skadefri et par uker før, så hadde Andresen fortsatt sin karriere i VIF. Så Petter P. hadde helt rett i at både Sæternes og Andresen var på vei ut. Det som er viktigst for Andresen i valg av klubb er treneren som er der, og hans muligheter til å bli hjelpetrener. Et hot tips er at Andresen går til VIF etter sesong, og blir spillende hjelpetrener, med Hareide som hovedtrener. Selvfølgelig gitt at Norge ikke kvalifiserer seg til EM.



La oss inderlig håpe at Brann har vett nok til å ansette Hareide først, noe som ikke kommer til å skje.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Macavoy

QuoteLa oss inderlig håpe at Brann har vett nok til å ansette Hareide først


verste eg har hørt her inne på en stund :O
"fører i nesten 25 meter og hvilken avslutning, hvilken avslutning!"

Xminator

Setter en knapp på LSK. Så får vi se om han svelger kameler for å spille CL neste sesong. Tviler på det, tapt sak for Brann.

monzilla

Tror vi kan si ganske sikkert at det blir en av østlandsklubbene med ambisjoner. VIF er vel den klubben der bort med størst potensial, så why not

olebrann3

Koffor skulle Andresen velge vekk Brann for vif eller lsk? Vi har større potensial og satser høyere... Vist vi i tillegg vinner serien er det vi som skal ut i cl og dermed ser eg at enten må det være Stabæk han går til for å trappe ned vist ikke så blir det utenlands tror eg!

wester

kommer ikke til å savne andresen. at han er på kiosken og leier film mens laget han er kaptein for spiller e-cup er jo fullstendig uhørt! han er KAPTEIN!!! uansett hva han var sur for (sin egen prestasjon, lagets prestasjon eller at han ble byttet ut), finnes det ingen unnskylding for dette. jeg fatter ikke at det kan skje uten at det for noen konsekvenser.

ifølge VG var hans egen unnskylding var at han ville unngå bilkø utfra stadion - utrolig...

Andresen: Sett laget over deg selv eller stikk.

krøvel vellevold

Quote from: "wester"
ifølge VG var hans egen unnskylding var at han ville unngå bilkø utfra stadion - utrolig...
.


Det var sikkert en spøk!
Legg ned hele klubben!

Go Up