• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Andresen og Sæternes forsvinner

Started by Petter Puddefjord, June 29, 2007, 09:12:22 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

jako

Quote from: "mahalo_nui"
Quote from: "runarnormann"Det trengs en leder med autoritet og en som er villig til aa innroemme naar han har tatt feil.


Mener da å huske at MIM ved flere anledninger har innrømmet at feil har blitt gjort. Mannen er da alt annet enn arrogant. Men om du refererer til den siste tids agurktid bråk i klubben, så synes jeg Mjelde har vært åpen om situasjonen.

Men skal være enig med deg i at han burde vise mer autoritet. Men samtidig vet jo ikke vi hva som foregår bak lukkede dører i pauser og etter kampene. Men husker hva som skjedde da Brann lå under 0-3 mot Aalesund i kampen på Kråmyra. Da fløy det vel både spytt og vannflasker villt rundt i garderoben. For ikke å snakke om Bodø/Glimt kampen.


Det er ikke nødvendigvis det som skjer i gardaroben som jeg synes er problemet. Det er mer det som skjer på treningsfeltet. Jeg tror Mjelde overlater litt for mye ansvar til hver enkelt spiller. Han burde brukt pisken litt mer, spesielt ang egentrening. F.eks. burde Huseklepp fått grei beskjed om å trene styrke og avslutninger, og trenerteamet burde sett til at dette ble gjort. Hvisk ikke bør det bære rett ut av klubben. Det samme gjelder kosthold og livsstil. Skal Brann bli en stabil toppklubb bør spillerne innkjøreres i gode treningsvaner, og Cola etter trening bør bannlyses.

I dag er det altfor mye ansvar på hver enkelt spiller, og det går bra hvis man het Petter Vaagan Moen, men det virker ikke med den litt mer slappere typen. Skal Mjelde fortsette som trener må i all fall slike ting strammes inn.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Xminator

QuoteF.eks. burde Huseklepp fått grei beskjed om å trene styrke og avslutninger


Og de lærde i idrettsmiljøet grøsser seg ved uttalelser som dette. Ihvertfall den ene halvparten. Og husker du intervjuet med LeTissier for noen uker siden? Huseklepp skal først og fremst forbedre ekstremferdighetene sine. Og Huseklepp er ikke av dem som sluntrer egentrening. En av grunnene til at han er kommet så langt er at han har lagt ned betydelig mer trening enn sine jevnaldrede.

Stoffi

Quote from: "ostraume"
Quote from: "Stoffi"Har Scharner gått ut og sagt han angrer på kritikken av Mjelde?

Hva forandrer denne nye, banebrytende informasjonen din?


Ja, det har han.

Du har tydeligvis litt selektiv hukommelse. Les denne:
http://fotball.bt.no/incoming/article24463.ece

Scharner: "Jeg var gal"



Den artikkelen har jeg ikke sett før. :)

Men de er fortsatt uenig fotballfaglig, og Andresen og Sæternes er også uenig. Disse 3 er blant de beste spillerne Brann har hatt, og har litt erfaring. Derfor kan de påpeke lett at Mjelde tar feil.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Christian

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "ostraume"
Quote from: "Stoffi"Har Scharner gått ut og sagt han angrer på kritikken av Mjelde?

Hva forandrer denne nye, banebrytende informasjonen din?


Ja, det har han.

Du har tydeligvis litt selektiv hukommelse. Les denne:
http://fotball.bt.no/incoming/article24463.ece

Scharner: "Jeg var gal"



Den artikkelen har jeg ikke sett før. :)

Men de er fortsatt uenig fotballfaglig, og Andresen og Sæternes er også uenig. Disse 3 er blant de beste spillerne Brann har hatt, og har litt erfaring. Derfor kan de påpeke lett at Mjelde tar feil.


Men så langt er det vel ingen som har klart å finne ut hva det faglige uenigheten går ut på, er det? Alle snakker om uenighet og mistillit, men ingen kan si hva det faktisk dreier seg om. Hva mener Sæternes og Andresen bør gjøres annerledes? Hvorfor har noen mistillit?

Om uenigheten skulle gå på at Andresen og Sæternes f.eks. vil at Brann skal spille defensivt, forsiktig og satse på poleballer, dødball og kriging i feltet vet i alle eg hvem eg vil ha med videre. Poenget er vel at all den tid en snakker om fotballfaglig uenighet og mistillit er det vanskelig å velge side (om en skal det) uten å vite hva diskusjonen går på. Da blir det jo bare basert på hvem en like best av en eller annen grunn...

Stoffi

Quote from: "Christian"
Quote from: "Stoffi"
Quote from: "ostraume"
Quote from: "Stoffi"Har Scharner gått ut og sagt han angrer på kritikken av Mjelde?

Hva forandrer denne nye, banebrytende informasjonen din?


Ja, det har han.

Du har tydeligvis litt selektiv hukommelse. Les denne:
http://fotball.bt.no/incoming/article24463.ece

Scharner: "Jeg var gal"



Den artikkelen har jeg ikke sett før. :)

Men de er fortsatt uenig fotballfaglig, og Andresen og Sæternes er også uenig. Disse 3 er blant de beste spillerne Brann har hatt, og har litt erfaring. Derfor kan de påpeke lett at Mjelde tar feil.


Men så langt er det vel ingen som har klart å finne ut hva det faglige uenigheten går ut på, er det? Alle snakker om uenighet og mistillit, men ingen kan si hva det faktisk dreier seg om. Hva mener Sæternes og Andresen bør gjøres annerledes? Hvorfor har noen mistillit?

Om uenigheten skulle gå på at Andresen og Sæternes f.eks. vil at Brann skal spille defensivt, forsiktig og satse på poleballer, dødball og kriging i feltet vet i alle eg hvem eg vil ha med videre. Poenget er vel at all den tid en snakker om fotballfaglig uenighet og mistillit er det vanskelig å velge side (om en skal det) uten å vite hva diskusjonen går på. Da blir det jo bare basert på hvem en like best av en eller annen grunn...



Det er vel ikke slik man går ut i pressen med. Men Scharner gjorde jo det, og hvis du leser litt lenger opp i tråden, kan du se hva noe av uenigheten dreier seg om.
At det handler om det taktiske er åpenbart, men spesifikke taktikker får vi nok ikke vite før selvbiografien til Mjelde kommer i år 2040
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

naitsirk

kanskje litt drøyt å påstå at sæternes var blant branns beste spelarar den tida han var her:)

Stoffi

Quote from: "naitsirk"kanskje litt drøyt å påstå at sæternes var blant branns beste spelarar den tida han var her:)



Ja, jeg var ingen storfan av mannen. :) Men han hadde kvaliteter, og var en av de mest erfarne spillerne vi hadde, etter et langt fotballiv i inn- og utland.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Tore Larsen

Nielsen blir lagkamerat med Bengt. Nå hadde det vært morsomt om Nielsen hadde tatt plassen til Bengt og forvist han til benken. Da blir det vel syting fra mannen og krever å bli solgt:)
Mvh

Tore

enavgutta

Nielsen er virkelig en bølle. Tror ikke Bengt har sjans i Danmark, må være utrolig lite motiverende å spille for en klubb som ikke kan vinne noenting og har et stadionanlegg som Krohnsminde. Leit tjokkabollafeitene skremt han bort, for han hadde fått ut sitt siste potensial her.. Går Gashi nå bør Mjelde bare pakke kofferten og innkalle til pressekonferanse, hvis ikke gjør jeg det !!!

Xminator

Quotehvis ikke gjør jeg det


Da satser vi på at de selger Gashi, og venter spent på pressekonferansen din.

Ricky

Quote from: "Tore Larsen"Nielsen blir lagkamerat med Bengt. Nå hadde det vært morsomt om Nielsen hadde tatt plassen til Bengt og forvist han til benken. Da blir det vel syting fra mannen og krever å bli solgt:)



Morsomt at OB kjøper en ny (og bedre?) spiss bare noen dager etter at de hentet Sæternes. Plutselig var nok ikke gresset så mye grønnere på den andre siden allikevel.
Blir vel kanskje litt skade-faking på benken utover høsten nå for å kunne returnere til Norge i vinter.

jako

Nå startet konflikten med Mjelde i en tid Sæternes nærmest hadde klippekort på laget så jeg tror nok ikke det er så sort/hvitt. Du tror vel ikke det selv heller?
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

tormi

Det morsomme her er at vi liksom skal feste vår litt til Sæternes/Andresen.

For det første vet vi ikke hva den fotballfaglige uenigheten består i - men jeg kan ikke se en eneste objektiv grunn til hvorfor vi skal velge siden med MA/BS pr. dags dato.

Hva har disse spillerne å vise til. MA riktignok kaptein på landslaget. Et landslag som knapt er et punktum på verdenskartet. Ingen av dem har vunnet noe. Ingen av dem er meritterte på noe vis.

Ikke det at Mjelde har så sinnsykt mye å vise til men han har ihvertfall en internasjonal karriere som MINST er like mye å skryte av som dem selv sine.
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Stoffi

Quote from: "tormi"Det morsomme her er at vi liksom skal feste vår litt til Sæternes/Andresen.

For det første vet vi ikke hva den fotballfaglige uenigheten består i - men jeg kan ikke se en eneste objektiv grunn til hvorfor vi skal velge siden med MA/BS pr. dags dato.

Hva har disse spillerne å vise til. MA riktignok kaptein på landslaget. Et landslag som knapt er et punktum på verdenskartet. Ingen av dem har vunnet noe. Ingen av dem er meritterte på noe vis.

Ikke det at Mjelde har så sinnsykt mye å vise til men han har ihvertfall en internasjonal karriere som MINST er like mye å skryte av som dem selv sine.



Vel, det er tydelig at Mjelde ikke er noen taktiker av rang, det kan alle se. Derfra kan man gjette seg til hva uenigheten består av og hvem som tydeligvis tar feil.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Xminator

QuoteVel, det er tydelig at Mjelde ikke er noen taktiker av rang, det kan alle se.


Ja, hvordan kan du se det? Fordi "alle" sier det? Fordi Pamer og Langeland har det som sin regel #1?

Hvordan vil du gjøre dette målbart og ikke bare ett politisk slagord?

Nesten

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "tormi"Det morsomme her er at vi liksom skal feste vår litt til Sæternes/Andresen.

For det første vet vi ikke hva den fotballfaglige uenigheten består i - men jeg kan ikke se en eneste objektiv grunn til hvorfor vi skal velge siden med MA/BS pr. dags dato.

Hva har disse spillerne å vise til. MA riktignok kaptein på landslaget. Et landslag som knapt er et punktum på verdenskartet. Ingen av dem har vunnet noe. Ingen av dem er meritterte på noe vis.

Ikke det at Mjelde har så sinnsykt mye å vise til men han har ihvertfall en internasjonal karriere som MINST er like mye å skryte av som dem selv sine.



Vel, det er tydelig at Mjelde ikke er noen taktiker av rang, det kan alle se. Derfra kan man gjette seg til hva uenigheten består av og hvem som tydeligvis tar feil.
eg er HELT sikker på at Brann taper de 2 neste seriekampene.  Også ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke å gjøre.-

naitsirk

då bør du kanskje ta med at mot sandefjord så bytta mjelde inn jaiteh.
brann tok over midtbanen og vant til slutt.

tormi

Quote from: "Nesten"


Ja for om jeg husker rett i Kr. sand så tok Mjelde ut hele laget og satt seg selv inn. Han var jo alene på banen den gang da de slapp inn de to målene. Jesus han er jo faen ikke alene hver gang det går skeis vel?

Forøvrig er jeg enig i at det var en taktisk blunder mot LSK men det sammen har vel alle sagt og selv har han innrømmet det.

Høres ut som ingen andre i verden gjør feil enn Mjelde.

Jeg og mener det er på tide Mjelde tusler avgårde - men herregud skal vi i åresvis gnage på de samme tingene? Det er jo helt patetisk.
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

knutern

Quote from: "Nesten"
Sant nok, men dette var vel "greia" til Start i den sesongen. De hentet mange poeng mot antatt bedre lag ved å putte noen mål helt på tampen. Sånn sett er vel ikke Mjelde mye verre enn de andre trenerne i TL på den tiden.

eivhelle

Quote from: "Nesten"
Quote from: "Stoffi"
Quote from: "tormi"Det morsomme her er at vi liksom skal feste vår litt til Sæternes/Andresen.

For det første vet vi ikke hva den fotballfaglige uenigheten består i - men jeg kan ikke se en eneste objektiv grunn til hvorfor vi skal velge siden med MA/BS pr. dags dato.

Hva har disse spillerne å vise til. MA riktignok kaptein på landslaget. Et landslag som knapt er et punktum på verdenskartet. Ingen av dem har vunnet noe. Ingen av dem er meritterte på noe vis.

Ikke det at Mjelde har så sinnsykt mye å vise til men han har ihvertfall en internasjonal karriere som MINST er like mye å skryte av som dem selv sine.



Vel, det er tydelig at Mjelde ikke er noen taktiker av rang, det kan alle se. Derfra kan man gjette seg til hva uenigheten består av og hvem som tydeligvis tar feil.


Ja det var uten tvil en stor tabbe av Mjelde å bytte ut Sigurdsson da han ble skadet i kampen mot Lillestrøm i fjor. Da ville neppe Røsler ha satt inn Misfsud slik at han kunne avgjøre kampen.

Og det er jo også helt klart at Brann satset alt for offansivt da Start utlignet til 2-2 på en corner.

I det hele tatt var dette to glimrende eksempler på Mjeldes taktiske inkompetanse.

Stoffi

Quote from: "Xminator"
QuoteVel, det er tydelig at Mjelde ikke er noen taktiker av rang, det kan alle se.


Ja, hvordan kan du se det? Fordi "alle" sier det? Fordi Pamer og Langeland har det som sin regel #1?

Hvordan vil du gjøre dette målbart og ikke bare ett politisk slagord?


Jeg leser nok dessverre aldri Pamer eller Langeland sine "ledere" i sporten, må nok skuffe deg og din fantastiske teori.


Mener du at Mjelde er gjennomsnittlig god på taktikk eller bedre?
Ja, da vil jeg gjerne at du står frem i denne tråden, du blir i så fall den første jeg ser som har ment noe slikt. Men for all del, du vet nok bedre enn meg og alle andre som har gått på stadion i åresvis og sett hvordan "taktikeren" Mjelde har fått utfolde seg.
Hvordan noen kan bytte innpå middelmådige backer og stoppere når vi jager scoring, det er fortsatt et mysterium for meg.
Men han har ihvertfall blitt bedre med årene, men ligger nok dessverre langt bak enda, i følge både tilskuere og spillere.

Men Xminator vet vel best. Eller skulle du bare prøve å "ta" meg slik som du alltid holder på? Det minner litt som om du forsøker deg på en liten hetsekampanje her, alltid etter meg, men går i baret hver gang.
På tide å vokse opp?
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Xminator

Flyttet opprinnelig svar til "Mjelde må gå" tråden.

Tore Larsen

Mvh

Tore

Ricky

Quote from: "Nesten"Dette er kun 2 i en lang rekke kontroversielle taktiske valg.

Xminator


Candyman

Quote from: "Ricky"
Quote from: "Nesten"Dette er kun 2 i en lang rekke kontroversielle taktiske valg.

Hehe, dagens...bra innlegg!!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

blubbin

Er det ikke egentlig genialt at uromomentet Sæternes forsvinner slik at den mye bedre Winters får spille fast?  Sæternes-salget er et vanvittig genialt sjakktrekk!  Sjokkerende å se hvordan folk ser ut til å forlange enkelte folks hode på et fat kun fordi de har gjort noe genialt.  Men det er sikkert nok av de som lengter tilbake til jojo-tilværelsen et par tiår tilbake.

tormi

Quote from: "blubbin"Er det ikke egentlig genialt at uromomentet Sæternes forsvinner slik at den mye bedre Winters får spille fast?  Sæternes-salget er et vanvittig genialt sjakktrekk!  Sjokkerende å se hvordan folk ser ut til å forlange enkelte folks hode på et fat kun fordi de har gjort noe genialt.  Men det er sikkert nok av de som lengter tilbake til jojo-tilværelsen et par tiår tilbake.


Mulig jeg ikke er helt oppdatert men leste førs idag Henrik Færevågs kommentar om Sæternes exiten. Har før det bare hørt rykter om hans svikefulle atferd hvor han lekte skadet for å ikke komme inn som innbytter mot Tromsø.

Det er for meg HELT ubegripelig dersom Sæternes virkelig gjorde som han gjorde. Da må jeg si at denne "faglige uenigheten" mellom ham og Mjelde virkelig er forståelig. Makan til ego. Da skal vi være overlykkelig at vi faktisk fikk penger for ham da han dro.
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

blubbin

Jeg bryr meg egentlig heller lite om hva Sæternes muligens skal ha gjort, men fokuserer heller på at jeg synes det er positivt at han forsvinner da han var den dårligste av de tre etablerte spissene.  
Førsteelleveren er blitt forsterket med dette salget, selv om stallen nå naturligvis er mindre rustet til å tåle eventuelle skadeproblemer/suspansjoner, men man har nå alltids muligheten til å spille 4-5-1 om nødvendig.

tormi

Quote from: "blubbin"Jeg bryr meg egentlig heller lite om hva Sæternes muligens skal ha gjort, men fokuserer heller på at jeg synes det er positivt at han forsvinner da han var den dårligste av de tre etablerte spissene.


Vel talt og er 100% enig med deg. Men det at Sæternes er en spiller som har fått så sinnsykt med tillit av Mjelde. Mjelde har faen meg forsvart den mannen mer enn noen andre spillere og så biter han hånden til den som føder ham så kraftig det er brutalt.

Jeg må si at Mjelde opptrer meget profesjonelt når han klarer å la vær å gå ut å slenge dritt i media. Dette er både klubben og Mjelde selv tjent med i det lange løp. Men det er også klart at de da til tider kan fremstå som litt "dum snille" i media.
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

indreløper

jepp vi leder serien og da er mjelde en dålig taktiker. og resten av TL trenerne er dyktige.

KenFeltZ

Quote from: "indreløper"jepp vi leder serien og da er mjelde en dålig taktiker. og resten av TL trenerne er dyktige.


Hadde du klart å trene Manu sitt a-lag til seriegull/opprykk hvis dere (Manu) hadde spilt i Adeccoligaen i Norge?

Marek

Quote from: "KenFeltZ"Hadde du klart å trene Manu sitt a-lag til seriegull/opprykk hvis dere (Manu) hadde spilt i Adeccoligaen i Norge?


Endelig litt kvalitet på spørmålene her!
ons Ivar skal hem...

kapteinen

Quote from: "KenFeltZ"
Quote from: "indreløper"jepp vi leder serien og da er mjelde en dålig taktiker. og resten av TL trenerne er dyktige.


Hadde du klart å trene Manu sitt a-lag til seriegull/opprykk hvis dere (Manu) hadde spilt i Adeccoligaen i Norge?


Det hadde no ihvertfall Mjelde aldri greid.

Og bare for å ha det sagt, hvis jeg hadde trent Manu skulle jeg persnlig sørget for at de rykket ned i 7!!!
Z

Stoffi

Quote from: "indreløper"jepp vi leder serien og da er mjelde en dålig taktiker. og resten av TL trenerne er dyktige.


Vi har den beste stallen, så det er ikke noe problem å ligge i toppen.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Romarius

Rosenborg har den beste stallen, deretter Brann og muligens Viking. Stabekk har også en like god førsteellever (men klart dårligere stall). LSK var vel også spådd foran Brann av temmelig mange.
Ikke så gale å lede serien da.

Marek

Quote from: "Stoffi"Vi har den beste stallen, så det er ikke noe problem å ligge i toppen.


Dette er jo latterlig, vi kunne fint ha ligget der Engen ligger om vi hadde hatt en trener totalt uten snøring.

Mjelde har fått Brann et godt stykke på veien mot seriegull, jeg tviler på han har evner til å lede de det siste og vanskeligste stykket.
ons Ivar skal hem...

kapteinen

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "indreløper"jepp vi leder serien og da er mjelde en dålig taktiker. og resten av TL trenerne er dyktige.


Vi har den beste stallen, så det er ikke noe problem å ligge i toppen.


Vi trenger jo ikke trener i det hele tatt.Spillerene vinner jo uansett.
Mjelde ligger jo bare og hever lønn, alt er jo spillerene sin fortjeneste.
Drit i trenere, inn med flere spillere.
Z

indreløper

Quote from: "kapteinen"
Quote from: "Stoffi"
Quote from: "indreløper"jepp vi leder serien og da er mjelde en dålig taktiker. og resten av TL trenerne er dyktige.


Vi har den beste stallen, så det er ikke noe problem å ligge i toppen.


Vi trenger jo ikke trener i det hele tatt.Spillerene vinner jo uansett.
Mjelde ligger jo bare og hever lønn, alt er jo spillerene sin fortjeneste.
Drit i trenere, inn med flere spillere.


etter sommerens avganger ser det ut som stor stall er et problem!!!!!

indreløper

Quote from: "KenFeltZ"
Quote from: "indreløper"jepp vi leder serien og da er mjelde en dålig taktiker. og resten av TL trenerne er dyktige.


Hadde du klart å trene Manu sitt a-lag til seriegull/opprykk hvis dere (Manu) hadde spilt i Adeccoligaen i Norge?


Hva har dette med saken å gjøre....

KenFeltZ

Quote from: "indreløper"
Quote from: "KenFeltZ"
Quote from: "indreløper"jepp vi leder serien og da er mjelde en dålig taktiker. og resten av TL trenerne er dyktige.


Hadde du klart å trene Manu sitt a-lag til seriegull/opprykk hvis dere (Manu) hadde spilt i Adeccoligaen i Norge?


Hva har dette med saken å gjøre....
 

ja, si det mon tro....

Stoffi

Quote from: "kapteinen"
Quote from: "Stoffi"
Quote from: "indreløper"jepp vi leder serien og da er mjelde en dålig taktiker. og resten av TL trenerne er dyktige.


Vi har den beste stallen, så det er ikke noe problem å ligge i toppen.


Vi trenger jo ikke trener i det hele tatt.Spillerene vinner jo uansett.
Mjelde ligger jo bare og hever lønn, alt er jo spillerene sin fortjeneste.
Drit i trenere, inn med flere spillere.


Ja, gjerne det. Andresen viser seg jo som en bedre leder og trener enn Mjelde....

Captain... Er det det vi sier? Hvor har du lest dette? Kan du referere til et innlegg? Mener du at Mjelde er en taktiker av rang? Mener du at treningene under Mjelde er glitrende? Mener du at Mjelde ikke skremmer vekk viktige profiler?
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

nummer9

Vel, flere av disse viktige profilene har uttalt at de kom til Brann pag av Mjelde. Veldig få har uttalt at de har forlatt pga av Mjelde. Rykter er bare rykter...

Tore Larsen

La no ikke dette også bli en diskusjondtråd om Mjelde...
Mvh

Tore

Stoffi

Quote from: "nummer9"Vel, flere av disse viktige profilene har uttalt at de kom til Brann pag av Mjelde. Veldig få har uttalt at de har forlatt pga av Mjelde. Rykter er bare rykter...



Så du sier vi ikke hadde fått Sæternes og Andresen hvis vi ikke hadde hatt Mjelde som trener? Sorry, den kjøper jeg ikke.
Men hvis du tror på det, må du jo samtidig tro at Sæternes og Andresen forsvinner pga Mjelde, det har de begge to uttalt, indirekte.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Xminator

Quote from: "Tore Larsen"La no ikke dette også bli en diskusjondtråd om Mjelde...


Alt her er jo en diskusjon om Mjelde. Vi leder jo bare serien med 1 poeng.

Stoffi

Quote from: "Tore Larsen"La no ikke dette også bli en diskusjondtråd om Mjelde...


Det er vanskelig å ikke trekke inn Mjelde når han er en direkte årsak til at Sæternes og Andresen forsvinner.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

nummer9

Hvor krise er det egentlig at Sæternes forsvant? Leeenge siden han har vært i form i mere enn en kamp i halvåret. 2,5 mill for en spiller på hell av karrieren, og om nå Karadas mot formodning skulle komme i dette vinduet, vil jeg si at vi har kommet godt ut av det hele.

Og en HEF i mulig form mot en av og på Andresen med småskader?

Marek

Quote from: "nummer9"Hvor krise er det egentlig at Sæternes forsvant? Leeenge siden han har vært i form i mere enn en kamp i halvåret. 2,5 mill for en spiller på hell av karrieren, og om nå Karadas mot formodning skulle komme i dette vinduet, vil jeg si at vi har kommet godt ut av det hele.

Og en HEF i mulig form mot en av og på Andresen med småskader?


Ingen krise overhodet! Glad han forsvant og vi fikk godt betalt for han.
ons Ivar skal hem...

Brann4

Helt enig! Winters er en bedre spiller enn sæternes, oh hvis Azar kommer til bergen er jo sæternes bare blitt erstattet av en bedre spiller..

Bergen t eg dør

Go Up