• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

UEFA CUP 2007/08

Started by Espen73, June 26, 2007, 16:05:33 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Red Rabitt

Quote from: "SKBMiller"håper på et storlag jeg. er så surt å ryke for et middels lag

Så du er så sikker på tap altså, var du det i går og?
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

dudo

Quote from: "Red Rabitt"
Quote from: "SKBMiller"håper på et storlag jeg. er så surt å ryke for et middels lag

Så du er så sikker på tap altså, var du det i går og?


Med respekt å melde er det en viss forskjell på Suduva og Bayern München...
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Alzheimer/Silverspurs

Usikker på kva eg håpar på. Sofia er nok relativt svake borte, men enormt sterke heime. Slapp vel inn 4 mål heime i heile fjor. Usikker på kor bra Heerenveen er. Dnipro starta årets sesong med 6-1-0. hmm.

SKBMiller

jeg trodde på seier i går jeg =) er ikke av slaget som er pessimist uten grunn. me her så hdde det vært gøy med for eksempel tottenham eller bayern borte. kunne blitt 2 flotte borteturer =) og hjemmekamp selvsagt.

så om jeg kunne takke ja/nei til tottenham på forhånd hadde jeg sagt ja. men jeg ønsker jo enklest mulig motstand om jeg kunne velge. men det sureste er å gå ut for et godt lag som ikke er så kjent. for eksempel basel

Luke Skywalker

et skjedde!! Gull 07
Brann ville det, og fikk det til.

Red Rabitt

Quote from: "dudo"
Quote from: "Red Rabitt"
Quote from: "SKBMiller"håper på et storlag jeg. er så surt å ryke for et middels lag

Så du er så sikker på tap altså, var du det i går og?


Med respekt å melde er det en viss forskjell på Suduva og Bayern München...

Med respekt å melde tilbake, så har vi ikke trukket b.munchen enda:)
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Red Rabitt

Quote from: "SKBMiller"jeg trodde på seier i går jeg =) er ikke av slaget som er pessimist uten grunn. me her så hdde det vært gøy med for eksempel tottenham eller bayern borte. kunne blitt 2 flotte borteturer =) og hjemmekamp selvsagt.

så om jeg kunne takke ja/nei til tottenham på forhånd hadde jeg sagt ja. men jeg ønsker jo enklest mulig motstand om jeg kunne velge. men det sureste er å gå ut for et godt lag som ikke er så kjent. for eksempel basel


Men tenk bare hvilke grupper vi kan havne i her viss vi går videre! Kan bli knall gøy, tenk å få tottenham og Bayern munchen i gruppe sammen med oss!:)
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Luke Skywalker

et skjedde!! Gull 07
Brann ville det, og fikk det til.

Red Rabitt

Quote from: "Luke Skywalker"8 min


Er inne på uefa.com hvor sendingen blir tv og radio overført, ser ut til at branns potensielle motstander gruppe blir trekt som nummer seks i rekken,vålerenga nummer 7.
Norge sin målsetting er å få to lag i uefa gruppespillet og et lag i cl gruppe spillet, skal vi klare det må vi ha grise flaks den neste halv timen.
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

SKBMiller

Quote from: "Red Rabitt"
Quote from: "SKBMiller"jeg trodde på seier i går jeg =) er ikke av slaget som er pessimist uten grunn. me her så hdde det vært gøy med for eksempel tottenham eller bayern borte. kunne blitt 2 flotte borteturer =) og hjemmekamp selvsagt.

så om jeg kunne takke ja/nei til tottenham på forhånd hadde jeg sagt ja. men jeg ønsker jo enklest mulig motstand om jeg kunne velge. men det sureste er å gå ut for et godt lag som ikke er så kjent. for eksempel basel


Men tenk bare hvilke grupper vi kan havne i her viss vi går videre! Kan bli knall gøy, tenk å få tottenham og Bayern munchen i gruppe sammen med oss!:)


det hadde selvsagt vært genialt! venter spent på trekninga

Rochdale

Vi kan følge trekningen live nå på Uefa.com.
quot;Kan ikke forvente å slå Molde hjemme".
Kjell Tennfjord.

Red Rabitt

ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Falken


erikdale

Link til live trekningen noen!!!! Desperat her
f you're in the penalty area and don't know what to do with the ball, put it in the net and we'll discuss the options later

kabelmann

Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Kararay

Brann møter Club Brugge
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

C@Bøe_79

Ser ut som alle trekkes først starter hjemme...

Og Brann møter Club Brugge hjemme først..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Luke Skywalker

Brann skal spille mot følgende lag i neste runde:

Brann mot Brugge
et skjedde!! Gull 07
Brann ville det, og fikk det til.

kabelmann

Brann - Club Brugge.
Hjemmekamp først... hmmm
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

bernu

HANSA - Z

rofl

ol

anders_flanderz

rite Drite Drite Drite på Oslo By

Snublefot

dette kan bli vanskelig:<

men vi kan klare det..

SKBMiller

litt surt. ikke et kjempelag men et godt lag vi skal slite mot

revert

Spiller det laget som blir trukket først hjemmekamp først også?

Xminator

Meget vanskelig kamp. De komme aldri til å undervurdere oss.

KennethS

Quote from: "revert"Spiller det laget som blir trukket først hjemmekamp først også?


ja Brann begynner hjemme
tå på Brann

Kararay

trege dere er da. hehe... Vi har jo gått videre på deres bekostning før. og dette kunne vært verre...
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Luke Skywalker

Ikke det verste laget det. Tror Brann skal klare dette.
et skjedde!! Gull 07
Brann ville det, og fikk det til.

Northside

Når er datoene for kampene?

Dette bør jo være en ok bortetur?

erikdale

Dette var glimrende. Et godt lag som vi har gode muligheter til å slå hvis Mjelde klarer å overbevise guttene om å gi jernet på stadion.

Noen som sa bortetur med pisse/pulepause i Amsterdam?
f you're in the penalty area and don't know what to do with the ball, put it in the net and we'll discuss the options later

Luke Skywalker

Vålerengen møter Austria Wien
et skjedde!! Gull 07
Brann ville det, og fikk det til.

Barode

Kan ha en fair sjanse til å gå videre her. Men da kan ikke forsvaret spille som fulle nonner igjen.

revert

Kampene spilles 20 september og 4 oktober.

Red Rabitt

Vif får austria wien, skal være en god mulighet for begge de norske her.
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

anders_flanderz

Dette kan bli bra..gleder meg til 20 september på stadion med flomlys:D
rite Drite Drite Drite på Oslo By

erikdale

Kjempeforslag te Bøe. Fikk ikkje vi noen gode kroner fra det vandrende frisparket vi sendte til Odense? 150000,-?

Tror eg har en ide om kor eg vil ha de plassert. BUSSTUR til Belgia :D:D Eller bedre, kjøp interrail-pass til hele Frydenbø, så tar vi toget ;)
f you're in the penalty area and don't know what to do with the ball, put it in the net and we'll discuss the options later

Kararay

Tror Brann har større sjanse enn Engen til å gå videre.
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

C@Bøe_79

Quote from: "erikdale"Kjempeforslag te Bøe. Fikk ikkje vi noen gode kroner fra det vandrende frisparket vi sendte til Odense? 150000,-?

Tror eg har en ide om kor eg vil ha de plassert. BUSSTUR til Belgia :D:D Eller bedre, kjøp interrail-pass til hele Frydenbø, så tar vi toget ;)


Bøe?
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

revert

Quote from: "Kararay"trege dere er da. hehe... Vi har jo gått videre på deres bekostning før. og dette kunne vært verre...


Ikke for å være nebbete men var det ikke Cercle Brügge Brann slo ut i 96?

C@Bøe_79

Quote from: "revert"
Quote from: "Kararay"trege dere er da. hehe... Vi har jo gått videre på deres bekostning før. og dette kunne vært verre...


Ikke for å være nebbete men var det ikke Cercle Brügge Brann slo ut i 96?


Stemmer og stor forskjell på de to lagene no..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Luke Skywalker

Brugge har i de foregående årene avsluttet tabellen på disse posisjonen: 1,2,1,3,6.
De ligger nå på fjerdeplass med 10 poeng etter 4 kamper.
http://www.clubbrugge.be/home/en/

Deres beste spiller ble solgt for noen måneder siden
Koen Daerden med flere landskamper for Belgia
Sven Vermant med mange landskamper for Belgia i ryggen.

Stadion kapasitet er 29 423, navn på stadion er Jan Breydelstadion, og den ligger i byen Brugge.
De spiller direkte angrepsfotball, vanligvis i 4-4-2 formasjon.
De har svart og blå stripede drakter, og deres rekord tilskuersnitt var på 70 tallet mot Liverpool, da var det nesten 30 000 der.
Brugge kom på 2 plass i UEFA i 1976
Supporterne deres kaller seg selv Blue-Army
http://www.blue-army.com/home/

Hovedtrener er Jacky Mathijssen
et skjedde!! Gull 07
Brann ville det, og fikk det til.

erikdale

Mente å huske Christian, at du hadde et innlegg kor du spurte om hva vi sku bruke pengene te?
f you're in the penalty area and don't know what to do with the ball, put it in the net and we'll discuss the options later

C@Bøe_79

Cercle Brugge var topp 3 da vi slo de ut i -96, 3-2 borte og 4-0 hjemme..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Red Rabitt

Kampene spilles 20.09 og 04.10, tror dette var en god trekning for Brann, m.t.p de andre lagene vi kunne møtt.
Satser på gruppespill,selvom Club Brugge er kjent for å være norge dødaren fra tidligere då.
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Red Rabitt

Er det slik at de fem lagene som går videre fra de to seedete og useedete gruppene møter hverandre i gruppespilet?
Da er vi i såtilfelle garantert B.munchen viss begge lag går videre.
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

C@Bøe_79

Quote from: "Red Rabitt"Er det slik at de fem lagene som går videre fra de to seedete og useedete gruppene møter hverandre i gruppespilet?
Da er vi i såtilfelle garantert B.munchen viss begge lag går videre.


Virker som gruppene alt er trukket ja, og dette er en kvalikk til Gruppe 6 i utgangspunktet..
Merkelig oppsett, men tidsbesparende:-)
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

The Boss

Quote from: "anders_flanderz"club brugge---


Herregud, er det om å gjøre å skrive først eller..? 5 stk nøyaktig samtidig.

Ellers en ok trekning, 40/60 mener eg

Ricky

Club Brügge er ingen umulighet, de var bedre før. Endte på sjette plass i den belgiske serien.
Lagene de har slått i e-cupkamper de siste tre årene er "kun" Suduva, Ruzomberok, VIF (straffekonk), Rapid Wien, Lokomotiv Plovdiv, Chateauroux og FC Utrecht.


Men de er en typisk gjenganger i europacupen som kan slå ut et storlag på en god dag, og som aldri taper med kalassifre uansett hvem de møter.
En grei motstander på mange måter, i forhold til hva vi kunne ha fått.

Ricky

Quote from: "Luke Skywalker"
Deres beste spillere er Bosto Balaban fra Kroatia.
Koen Daerden med flere landskamper for Belgia
Sven Vermant med mange landskamper for Belgia i ryggen.


Toppscoreren de siste par årene, Bosto Balaban, ble solgt til Dynamo Zagreb tidligere denne måneden

Go Up