• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann-Tromsø

Started by Pondan, June 25, 2007, 03:18:10 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Quote from: "Endre"Jeg var FLAU av mine medsupportere da de ropte på Huseklepp etter et dårlig innlegg av PVM.


Helt utrolig håpløst!
Av og til skulle jeg ønske at SS hadde blitt flyttet et helt annet sted slik at man slapp å bli satt i samme bås som slike tåpelige supportere. Trodde de virkelig at det skulle hjelpe?
Rød makt på Hansa

Stutt-tjukken

Det er mange som oppfører seg som løkruller, for å si det sånn.

Northside

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Endre"Jeg var FLAU av mine medsupportere da de ropte på Huseklepp etter et dårlig innlegg av PVM.


Helt utrolig håpløst!
Av og til skulle jeg ønske at SS hadde blitt flyttet et helt annet sted slik at man slapp å bli satt i samme bås som slike tåpelige supportere. Trodde de virkelig at det skulle hjelpe?


Begynte ikke ropet på øvre delen av Hansa...?


Jay Tee

jo, det gjorde det. Dumt når sant skjer syns eg. Men det virker som om det gjorde han tent, det målet så det ut som han skåret i sinne. va aldri noen tvil om kor den ballen skulle gå. Og det e jo håpløst av Tromsø og klage på straffen, må jo finnes grenser om kor mye du har lov og beskytte deg.
eia brann

Ricky

Quote from: "Lurkin"
Ellers må Brage Sandemoen være Norges verste dommer. Har visst det helt siden skandalekampen hjemme mot nettopp Tromsø i 2003 (?) da vi tapte 0-1.

olebrann3

Når de rulte ut den røde løperen tenkte eg no har vi signert noe stort noe så kommer en helvettes Vespa ut på banen... Hadde håpet Pelle hadde kommet gående i steden for

Texas

Quote from: "Endre"Jeg var FLAU av mine medsupportere da de ropte på Huseklepp etter et dårlig innlegg av PVM.
2 minutter etterpå scorte han, og de samme folkene ropte på Vaagan Moen.
Latterlig og skammelig!

Stoffi

Quote from: "Texas"
Quote from: "Endre"Jeg var FLAU av mine medsupportere da de ropte på Huseklepp etter et dårlig innlegg av PVM.
2 minutter etterpå scorte han, og de samme folkene ropte på Vaagan Moen.
Latterlig og skammelig!


Likte Andresen sin eminente dribling på midten. :)
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

skb!

Tror det ropet bare tente PVM, slik at han ble enda mer innstilt på å vise seg som det beste alternativet. Det er jo litt av samme grunn at vi piper mot laget mens de går inn i pausen, for å få de til å skjønne at dette holder ikke. Men her er det selvsagt en hårfin balansegang, mellom hvem som tåler det, og når vi bør gjøre det. heldigvis så det ut til å virke positivt i dag, men det er ikke sikkert det gjør det neste gang...

C@Bøe_79

Quote from: "Lurkin"


Juryen er Stadion-publikummet, altså de få som stemmer med mobilen(regner med fleste parten er <16 og da er det Solli og Moen)
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Texas

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "Texas"
Quote from: "Endre"Jeg var FLAU av mine medsupportere da de ropte på Huseklepp etter et dårlig innlegg av PVM.
2 minutter etterpå scorte han, og de samme folkene ropte på Vaagan Moen.
Latterlig og skammelig!


Likte Andresen sin eminente dribling på midten. :)

Endre


Nightfox


Henki

Quote from: "Nightfox"


Apropos Rushfeldt, var det noen som så noe til ham i det hele tatt i dag? Jeg ble ihvertfall ikke så veldig skremt.
Ballen skal fremover!

Texas

Quote from: "Henki"
Quote from: "Nightfox"


Apropos Rushfeldt, var det noen som så noe til ham i det hele tatt i dag? Jeg ble ihvertfall ikke så veldig skremt.


Rusfeldt mangler vel det lille ekstra som han har hatt tidligere..For et par år siden hadde han scoret et par mål på de sjansene han hadde i dag.

KennethS

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Endre"Jeg var FLAU av mine medsupportere da de ropte på Huseklepp etter et dårlig innlegg av PVM.


Helt utrolig håpløst!
Av og til skulle jeg ønske at SS hadde blitt flyttet et helt annet sted slik at man slapp å bli satt i samme bås som slike tåpelige supportere. Trodde de virkelig at det skulle hjelpe?


Ka har dette med SS å gjøre ??
tå på Brann

Klaus_Brann

Quote from: "NorthsideFCDH"
Quote from: "Nixon"
Quote from: "Endre"Jeg var FLAU av mine medsupportere da de ropte på Huseklepp etter et dårlig innlegg av PVM.


Helt utrolig håpløst!
Av og til skulle jeg ønske at SS hadde blitt flyttet et helt annet sted slik at man slapp å bli satt i samme bås som slike tåpelige supportere. Trodde de virkelig at det skulle hjelpe?


Begynte ikke ropet på øvre delen av Hansa...?


Tviler ikke et sekund på at det startet der.., men vi gjorde vårt for å vise hvor tåpelig det var ved å støtte Vaagan Moen..
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: "Jay Tee"jo, det gjorde det. Dumt når sant skjer syns eg. Men det virker som om det gjorde han tent, det målet så det ut som han skåret i sinne. va aldri noen tvil om kor den ballen skulle gå. Og det e jo håpløst av Tromsø og klage på straffen, må jo finnes grenser om kor mye du har lov og beskytte deg.


Det er sant min gode mann!Han ble spurt om hvordan det var å høre "oss" rope på Husekleppp, og da svarte han at sånn er det i Bergen, men jeg håper jeg fikk vist meg god nok i kveld eller noe sånt:-)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Snublefot


Xminator


tormi

Quote from: "Xminator"


Synes du er vel snill med Tromsø. Du ofrer dem 2 mål? De hadde 2 skudd på mål totalt sett - dette inkluderer det flaksa målet de fikk!
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

kabelmann

Quote from: "skb!"Tror det ropet bare tente PVM, slik at han ble enda mer innstilt på å vise seg som det beste alternativet. Det er jo litt av samme grunn at vi piper mot laget mens de går inn i pausen, for å få de til å skjønne at dette holder ikke. Men her er det selvsagt en hårfin balansegang, mellom hvem som tåler det, og når vi bør gjøre det. heldigvis så det ut til å virke positivt i dag, men det er ikke sikkert det gjør det neste gang...


Hæ? Er det idiotene som skal ha æren for at PVM spilte som han gjorde? Han hadde et dårlig innlegg og da begynte taperne med kaukingen sin. Heldigvis ble de overdøvet ganske kjapt. Det er så forbannet pinlig å høre på sånne folk.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

steinbygger

Quote from: "kabelmann"
Quote from: "skb!"Tror det ropet bare tente PVM, slik at han ble enda mer innstilt på å vise seg som det beste alternativet. Det er jo litt av samme grunn at vi piper mot laget mens de går inn i pausen, for å få de til å skjønne at dette holder ikke. Men her er det selvsagt en hårfin balansegang, mellom hvem som tåler det, og når vi bør gjøre det. heldigvis så det ut til å virke positivt i dag, men det er ikke sikkert det gjør det neste gang...


Hæ? Er det idiotene som skal ha æren for at PVM spilte som han gjorde? Han hadde et dårlig innlegg og da begynte taperne med kaukingen sin. Heldigvis ble de overdøvet ganske kjapt. Det er så forbannet pinlig å høre på sånne folk.


Det må ha vært mange idioter, for vi hørte det veldig tydelig på BT.

kabelmann

Ja, det var en god del av de.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

knutern

Quote from: "Henki"
Quote from: "Nightfox"


Apropos Rushfeldt, var det noen som så noe til ham i det hele tatt i dag? Jeg ble ihvertfall ikke så veldig skremt.

grei

Og dette Brann-publkummet skal liksom være mest engasjert i Norge? Makan til dårlig stemning har det vel ikke vært siden LSK-kampen i fjor. Litt vekselrop, gullheming og Helstadsang, ellers dødt, dødt, dødt. Men godt oppmøte på en feriedag, det skal vi ha. Hvem skulle trodd for noen år siden at annonseringen av 16600 tilskuere skulle fremkalle buing på tribunene...

krøvel vellevold

Quote from: "grei"Og dette Brann-publkummet skal liksom være mest engasjert i Norge? Makan til dårlig stemning har det vel ikke vært siden LSK-kampen i fjor. Litt vekselrop, gullheming og Helstadsang, ellers dødt, dødt, dødt. Men godt oppmøte på en feriedag, det skal vi ha. Hvem skulle trodd for noen år siden at annonseringen av 16600 tilskuere skulle fremkalle buing på tribunene...
Legg ned hele klubben!

Erlend

Quote from: "grei"Og dette Brann-publkummet skal liksom være mest engasjert i Norge? Makan til dårlig stemning har det vel ikke vært siden LSK-kampen i fjor. Litt vekselrop, gullheming og Helstadsang, ellers dødt, dødt, dødt. Men godt oppmøte på en feriedag, det skal vi ha. Hvem skulle trodd for noen år siden at annonseringen av 16600 tilskuere skulle fremkalle buing på tribunene...

Det manglet nÃ¥ ikke akkurat engasjement.  Vi mÃ¥tte jo kjefte han pÃ¥ han forbanna Brage hele tiden.  Men lite synging, det ble det

paf

Quote from: "Snublefot"
Man kan beskytte ansiktet med arm/hand men da må beskyttelsen være der før ballen blir spilt.. altså, hadde årst stått med en arm foran ansiktet, og en arm foran ballene, i det ballen ble spilt, så hadde det ikke blitt straffe, men siden han beveger armene i ballens retning, mot sitt eget ansikt, så blir det da dømt hands.

Snublefot

Quote from: "paf"
Quote from: "Snublefot"
Man kan beskytte ansiktet med arm/hand men da må beskyttelsen være der før ballen blir spilt.. altså, hadde årst stått med en arm foran ansiktet, og en arm foran ballene, i det ballen ble spilt, så hadde det ikke blitt straffe, men siden han beveger armene i ballens retning, mot sitt eget ansikt, så blir det da dømt hands.


ok, flott=) for tidligere var det ofte slik at dommerne ikke dømte hands hvis det var klar beskyttelse av ansiktet.. men da er de sikkert bare blitt flinkere på å se på om armene følger ballbanen, eller omvendt.

Jeg husker ihvertfall i tiden fremover å stå med 1 hånd på utstyret, og en arm over nesa når jeg står i mur.. da er jo handa der allerede=)

Erlend

kampen går forresten i reprise på TV 2 sport klokken 13 i dag

Chris*

Quote from: "grei"Og dette Brann-publkummet skal liksom være mest engasjert i Norge? Makan til dårlig stemning har det vel ikke vært siden LSK-kampen i fjor. Litt vekselrop, gullheming og Helstadsang, ellers dødt, dødt, dødt. Men godt oppmøte på en feriedag, det skal vi ha. Hvem skulle trodd for noen år siden at annonseringen av 16600 tilskuere skulle fremkalle buing på tribunene...


Helt enig. Dårlig stemning i går, men i følge min samboer hørte de oss til tider veldig godt på tvn, tror ikke inntrykket ble så dårlig over det ganske land likevel.

Noe bør likevel gjøres, det er ingen som gidder å gjøre en innsats. Med mindre laget spiller fantastisk, blir stemningen slapp og dårlig. Scorer vi, er det god stemning i 5minutter, før det dør helt ut igjen. Noen må ta i et tak!
en som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!

steinbygger

Quote from: "Chris*"
Quote from: "grei"Og dette Brann-publkummet skal liksom være mest engasjert i Norge? Makan til dårlig stemning har det vel ikke vært siden LSK-kampen i fjor. Litt vekselrop, gullheming og Helstadsang, ellers dødt, dødt, dødt. Men godt oppmøte på en feriedag, det skal vi ha. Hvem skulle trodd for noen år siden at annonseringen av 16600 tilskuere skulle fremkalle buing på tribunene...


Helt enig. Dårlig stemning i går, men i følge min samboer hørte de oss til tider veldig godt på tvn, tror ikke inntrykket ble så dårlig over det ganske land likevel.

Noe bør likevel gjøres, det er ingen som gidder å gjøre en innsats. Med mindre laget spiller fantastisk, blir stemningen slapp og dårlig. Scorer vi, er det god stemning i 5minutter, før det dør helt ut igjen. Noen må ta i et tak!


Tror at det er dårlig stemning i stor grad henger sammen med at folk kommer 5 minutter før kampen begynner. Tidligere så kom folk 1 time før kampen startet og atmosfæren ble deretter.

Bolsen

Quote from: "Endre"



No hadde no Corrales noen krem crossere da..Ingen som fikk med seg de? Og pasningen te Winters, som da greide å levere en håpløs ball til Helstad etterpå.

Alastor


Ricky

Quote from: "Snublefot"



Det blir antageligvis ikke blåst hands om man plasserer hendene foran ansiktet før frisparket blir tatt, og holder dem der til ballen treffer. Men sikker kan man aldri være når ballen treffer en hånd eller arm inne i straffefeltet, ettersom det blir en skjønnsvurdering hver gang.

Men er det ikke også litt 'kjerring' å beskytte ansiktet når noen prøver å skru ballen over muren? :) Det vanlige er vel å hoppe opp for å prøve å blokkere, eventuelt snu seg rundt i hoppet dersom man er redd for å få den i fleisen. Var vel også det de andre TIL-spillerne i muren gjorde.

Klaus_Brann

Gårsdagens artigste var jo jodlinga fra Hansa på slutten av kampen:-)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

kabelmann

Quote from: "Klaus_Brann"Gårsdagens artigste var jo jodlinga fra Hansa på slutten av kampen:-)

Og Isberget som fortsatte jodlingen etter at Hansa hadde sluttet (vel, det var vel strengt tatt etter første runde med jodling).
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Alastor

HEhehehe jeg lo godt da jeg hørte den ja.

Men, var da joiking, ikke jodling :P. Forskjell.

Erlend

hva heter han som kom innpå banen når Brann sine spillere ble skadet?? Lo godt hver gang han kom

dudo

Vet ikke hva han heter, men noen burde gi stakkaren en sykkel eller noe, den trippingen hans var fnisefremkallende!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

kabelmann

Quote from: "Alastor"Men, var da joiking, ikke jodling :P. Forskjell.

Oops, selvsagt gjør det det.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Klaus_Brann

Quote from: "Alastor"HEhehehe jeg lo godt da jeg hørte den ja.

Men, var da joiking, ikke jodling :P. Forskjell.


Okei, glemte å slå opp i sameordboka før jeg skrev det.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

steinbygger

Quote from: "dudo"Vet ikke hva han heter, men noen burde gi stakkaren en sykkel eller noe, den trippingen hans var fnisefremkallende!


Eller kjøp hun fra Rbk

C@Bøe_79

Quote from: "Ricky"
Quote from: "Snublefot"



Det blir antageligvis ikke blåst hands om man plasserer hendene foran ansiktet før frisparket blir tatt, og holder dem der til ballen treffer. Men sikker kan man aldri være når ballen treffer en hånd eller arm inne i straffefeltet, ettersom det blir en skjønnsvurdering hver gang.

Men er det ikke også litt 'kjerring' å beskytte ansiktet når noen prøver å skru ballen over muren? :) Det vanlige er vel å hoppe opp for å prøve å blokkere, eventuelt snu seg rundt i hoppet dersom man er redd for å få den i fleisen. Var vel også det de andre TIL-spillerne i muren gjorde.
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Go Up