• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billetter til Viking - Brann?

Started by tolind, June 22, 2007, 12:23:25 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

tolind

Hei Folkens.

Meg og en tjommi skal til oljehølet og se søndagens kamp. Noen som vet om det er mulig å få tak i billetter til kampen?? Kjipt med en bomtur!

Takker for kjapp tilbakemelding.
Mens spillerne anført av Ove Thue fremførte en gledesstrålende versjon av lagets sang «Heia Brann!», kom også Friele ut på scenen og hoppet, danset og headbanget sammen med laget - iført ordførerkjede og brannskjerf i en salig kombinasjon.

Brannfrelst

Da tror jeg du skal slite. Mener at alle billetter til denne kampen er utsolgt. Iallefall hos Brann fansen.
2.10.07-Gullet kom hem!

tomlars1

Quote from: "tolind"Hei Folkens.

Meg og en tjommi skal til oljehølet og se søndagens kamp. Noen som vet om det er mulig å få tak i billetter til kampen?? Kjipt med en bomtur!

Takker for kjapp tilbakemelding.


Hvis alt er utsolgt hos Brann fansen så sliter du nok ja, for det har vært utsolgt ganske lenge allerede her i Stavanger.


TerjeLima

Jeg har nok en par tren billetter for me. Kommer til Ã¥ være pÃ¥ Champs fra 3-4 og frem til kampstart.  Send sms pÃ¥ 40227516. Selges til pÃ¥lydene altsÃ¥ 140kr. Men med forbehold at jeg har billettene
vart og stolt av det

Jay Tee

eg fikk ikke bileter i Brann svingen, meg og 4 kompiser ska nedover og vi sitter fint spret over hele stadion.
eia brann

Nightfox

sikkert ingen av dere som "bør" lese det som lese det før dere faktisk har kommet hjem etter kampen, men jeg hadde plasser andre steder enn bortefeltet i fjor, men jeg gikk rett inn på brannfeltet. Null problem, de kontrollerte ikke billetten en gang. De så jeg hadde billett, rev den av og kroppsvisiterte meg. Så gikk jeg inn.

TerjeLima

jeg solgte billettene på en 1/2 time. Så nå er det ikke vits å kontakte meg angående det lenger
vart og stolt av det

Jay Tee

Quote from: "Nightfox"sikkert ingen av dere som "bør" lese det som lese det før dere faktisk har kommet hjem etter kampen, men jeg hadde plasser andre steder enn bortefeltet i fjor, men jeg gikk rett inn på brannfeltet. Null problem, de kontrollerte ikke billetten en gang. De så jeg hadde billett, rev den av og kroppsvisiterte meg. Så gikk jeg inn.

Men er det lov? :-)
eia brann

Nightfox

ser ikke problemet med det med mindre det er overfylt

Go Up