• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billett til Viking Stadion

Started by monzilla, June 21, 2007, 18:16:08 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

monzilla

Jeg og en kamerat kjører bil nedover, altså ikke med Bataljonen. Er bortefeltet helt utsolgt? Går det an å kjøpe billetter i døren?

dudo

Henger meg på denne, vi er fem stykker.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

dudo

Man kan visst kjøpe billetter i Brannbutikken.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Klaus_Brann

Der var de utsolgt etter det jeg hørte, noe som forøvrig passer fint med det som står på forsiden. Så hvis man vil være "sikret" er det ikke verre enn å melde seg på båtturen..
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

weirus

det er utsolgt, og jeg fikk skriftig via mail fra stavanger at de som snakker bergensk og går med brann drakt eller i sivil vil bli nektet adgang til andre steder på viking stadion.
SK BRANN BERGEN - Hasta la victoria siempre

monzilla

Er bortefeltet utsolgt også?

Klaus_Brann

Quote from: "monzilla"Er bortefeltet utsolgt også?


Det er vel gjerne det Bataljonen selger billetter til..
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

monzilla

Ok jeg prøver en gang til, kan du se om du greier å svare på spørsmålet mitt denne gangen? Er bortefeltet utsolgt

dudo

Det står da to steder i denne relativt korte tråden at ja, de er utsolgt.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

monzilla

Nei, det som står i denne tråden er at brannbutikken er utsolgt. Er det 1600 billetter vi har krav på der nede? Og alle disse er utsolgt?

dudo

Er det ikke 5%? Vet ikke hvor mange BBB har holdt av til båtturen, men resten synes å være utsolgt.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

monzilla

Har fått det for meg at det er 10. Skal vi inngå et kompromiss på 7,5?  8) Jaja, alt annet enn stappfullt bortefelt på søndag er skandale.

Tifo-gruppen

Vi har krav på 5% og det vil si vi har fått ca 900 billetter. Vi har lagt av billetter til alle osm reiser med båtene (ca 300) og de resterende billettene er solgt gjennom BBB eller Brann butikken.

Mvh Morten
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

Stoffi

Quote from: "weirus"det er utsolgt, og jeg fikk skriftig via mail fra stavanger at de som snakker bergensk og går med brann drakt eller i sivil vil bli nektet adgang til andre steder på viking stadion.



Det er vel bare til å holde munnen lukket, og si "En", eller "Ein". Du greier vel å skuespille litt? Og jeg nekter å tro at de ikke slipper inn folk som snakker bergensk, hva med bergenske vikingsupportere? (Ja, de finnes)
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!


Candyman

Du kan jo bare si: Helvede hellår! Eg skal ha tri billettår, ein te meg, og to til buddiane mine, tryllekonstaren Per-Inge og Ole Lukkøye!

Men seriøst, de river bare av billetten i døren, ingen som har tid til å forhøre deg om du kommer i sivil. Og prøv å ikke gå i rødt...
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

blahblah

Kom inn hos Hordene i fjor, spurte( på godt bergensk.) i inngangen om dette var bortefeltet, han bare nikket og viste vei inn.

fredhelle

noen som vet kor eg kan finne ferge ruter, Haljem - Sandvikvåg?

krøvel vellevold

Quote from: "fredhelle"noen som vet kor eg kan finne ferge ruter, Haljem - Sandvikvåg?


Her:http://www.fjord1.no/filesystem/2007/05/halhjem_-_sandvikvag_3973.pdf
Legg ned hele klubben!

Go Up