• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Kopervik - Brann (3. runde i cupen)

Started by YadaYada, June 15, 2007, 23:05:06 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

YadaYada

Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

Pondan

Jeg syns at 13.30 er en alt for sen avreisetid.. 13.30 fra byn, så rekker de 14.30 fergen fra Halhjem.. 15.15 er den inne.. så må de igjen ta en ferge fra Skjersholmane, avgang kanskje rundt 16.. fremme 16.30.. så tar det kanskje 1.5 time hvertfall å kjøre ned til Karmøy.. Tror 13.30 er i seneste laget..

olebrann3

Tenkte på det samme selv...

Garanterer Bataljonen for at vi rekker denne kampen?

YadaYada

Burde kjørt klokken 12 spør du meg.

Hva med billettene? Kan Bataljonen garantere at alle som reiser med bussen får billett til kampen? Hørte at det forhåndsalget startet i helgen og at folk fra Haugesund og Stord har reist ens ærend for å sikre seg billetter. Hadde vært greit om vi fikk plass :)
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

BillyBolle

Quote from: "Pondan"Jeg syns at 13.30 er en alt for sen avreisetid.. 13.30 fra byn, så rekker de 14.30 fergen fra Halhjem.. 15.15 er den inne.. så må de igjen ta en ferge fra Skjersholmane, avgang kanskje rundt 16.. fremme 16.30.. så tar det kanskje 1.5 time hvertfall å kjøre ned til Karmøy.. Tror 13.30 er i seneste laget..


Etter et kjapt søk på karttjenesten til gule sider kom jeg frem til at det tar ca 50 min å kjøre fra Valevåg til Kopervik. En skal vel nå kampen selv om jeg er helt enig med at det er i knappeste laget.. En mulighet til hvorfor de har gjort det sånn er vel kanskje at flest mulig skal ha mulighet til å være med uten å miste for mye av arbeidsdagen..? Vet ikke jeg, det får Bataljonen svare for :) Noen som har tenkt å ta turen eller?

lusken

For og se det dritt laget der, NEI!


YadaYada

Quote from: "Fabregas"Jeg synes vi skal trekke in B. Dahl fordi jeg heller vil ha Guntveit enn Corrales på banen. Blir uansett kjekt dette her, vi kan nok se hva Mjelde velger å gjøre til helgen med hvem som spiller her. Må jo nesten slite litt på noen som skal starte i helgen.
Håper i alle fall vi dreper kampen tidlig, de to føregående kampene har det faktisk vært nerve i kampen lenge. Det er litt farlig å lede 1-0 med en halvtime igjen slik vi vel har gjort.


Eller at vi får en tidlig scoring i trynet med et uorganisert forsvar. Tror det blir en artig kamp. Der vi ihvertfall får se ett lag som gir 110%.
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

YadaYada

Ser ut som om Bataljonen nå har avlyst bussturen ifølge forsiden.
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

TheRock

Da tikket det inn en melding ifra BAs brannvarsel om at Hanstveit spiller midtstopper mot Kopervik.

YadaYada

Quote from: "TheRock"Da tikket det inn en melding ifra BAs brannvarsel om at Hanstveit spiller midtstopper mot Kopervik.
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Xminator

Bjørnsson er skadet og de hviler Sigurdson sammen med Andresen. BA skriver at Hanstveit - Bjarnason utgjør stopperparet, og at en god kamp for Hanstveit mest sannsynlig betyr tillit mot Tromsø.

lusken

Quote from: "TheRock"Da tikket det inn en melding ifra BAs brannvarsel om at Hanstveit spiller midtstopper mot Kopervik.


Gu bedre meg, hvordan skal dette gå?

C@Bøe_79

Quote from: "lusken"
Quote from: "TheRock"Da tikket det inn en melding ifra BAs brannvarsel om at Hanstveit spiller midtstopper mot Kopervik.


Gu bedre meg, hvordan skal dette gå?
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

FeltZ4ever

Quote from: "C@Bøe_79"

Bra mot Kopervik..
Den e' Bruun...


dudo

Hvorfor i alle vide verden starter Cato på venstre i stedet for Ramiro??
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Candyman

Får iallefall midtbanen jeg har lyst til å se i aksjon. Artig å se hvordan Gashi og Haugen takler det sammen.

Hvis ikke dette laget går videre, så er vi ikke bedre... Må gå greit.
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Belfort

Gud hjelpe meg for en omgang. Det er ikke mulig og prestere så dårlig mot et 3.divisjon lag. Det må være store problemer i troppen som gjør at spillerne er så handlingslammet.

KenFeltZ

Helt utrolig. Brann slutter ikke å overraske i negativt fortegn gang på gang. Vi har vel strengt tatt ikke produsert en eneste 100% sjanse på 45 min. og dette mot ett lag som ligger i 3.div.

Alt i alt en ny kjempe bra gjennomført omgang. Vi holder storlaget Kopervik til 0-0 til pause og slipper de bare til en 100% sjanse.

Ufra de første 45 så kan man ikke se at Kopervik ligger 3 divisjoner under oss. Stiller igjen store spørsmålstegn ved vinnerviljen og moralen til dette Brann laget. Skal vi ha ambisjoner om Tippeliga gull og Champions League spill med tiden så bør man vel forvente å kjøre over Kopervik og i det minste produsere store sjanser mot dem iløpet av 45 min?

Gud


dudo

2-0, Robbie på straffe. Noen andre enn meg som har helt horribel overføring?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Ricky

3-0, Winters igjen
Tipper vi greier å putte enda en før dommeren blåser av

Gud

Vi greide å putte to til;)
5-0 til Brann, ikke verst på en ganske dårlig dag.

Klaus_Brann

Quote from: "KenFeltZ"Helt utrolig. Brann slutter ikke å overraske i negativt fortegn gang på gang. Vi har vel strengt tatt ikke produsert en eneste 100% sjanse på 45 min. og dette mot ett lag som ligger i 3.div.

Alt i alt en ny kjempe bra gjennomført omgang. Vi holder storlaget Kopervik til 0-0 til pause og slipper de bare til en 100% sjanse.

Ufra de første 45 så kan man ikke se at Kopervik ligger 3 divisjoner under oss. Stiller igjen store spørsmålstegn ved vinnerviljen og moralen til dette Brann laget. Skal vi ha ambisjoner om Tippeliga gull og Champions League spill med tiden så bør man vel forvente å kjøre over Kopervik og i det minste produsere store sjanser mot dem iløpet av 45 min?



Jeg forstår meg ikke på folk. Klart dette var en drittkamp, men tenk litt da.
Brann og ALLE andre TL lag tar det roligere mot slike lag, og det er ganske logisk. Hvilken spiller er verst å møte; Pelle Nilsson eller Tor Hopmann fra indre huttiheita??Klart de tar lettere på å møte slike spillere, samtidig som dette er århundrets kamp for disse lagene og de gir ALT de har.

Det er vel ikke akkurat tilfeldig at FFK, Tromsø og Odd lå under en stund, mens Start og Brann lå med 0-0 til pause. Enga slet i går igjen.

Er vi så mye bedre enn alle de andre TL-lagene at vi skal unngå slike vanskeligheter??
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

KenFeltZ

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "KenFeltZ"Helt utrolig. Brann slutter ikke å overraske i negativt fortegn gang på gang. Vi har vel strengt tatt ikke produsert en eneste 100% sjanse på 45 min. og dette mot ett lag som ligger i 3.div.

Alt i alt en ny kjempe bra gjennomført omgang. Vi holder storlaget Kopervik til 0-0 til pause og slipper de bare til en 100% sjanse.

Ufra de første 45 så kan man ikke se at Kopervik ligger 3 divisjoner under oss. Stiller igjen store spørsmålstegn ved vinnerviljen og moralen til dette Brann laget. Skal vi ha ambisjoner om Tippeliga gull og Champions League spill med tiden så bør man vel forvente å kjøre over Kopervik og i det minste produsere store sjanser mot dem iløpet av 45 min?



Jeg forstår meg ikke på folk. Klart dette var en drittkamp, men tenk litt da.
Brann og ALLE andre TL lag tar det roligere mot slike lag, og det er ganske logisk. Hvilken spiller er verst å møte; Pelle Nilsson eller Tor Hopmann fra indre huttiheita??Klart de tar lettere på å møte slike spillere, samtidig som dette er århundrets kamp for disse lagene og de gir ALT de har.

Det er vel ikke akkurat tilfeldig at FFK, Tromsø og Odd lå under en stund, mens Start og Brann lå med 0-0 til pause. Enga slet i går igjen.

Er vi så mye bedre enn alle de andre TL-lagene at vi skal unngå slike vanskeligheter??

Falkman

Quote from: "KenFeltZ"
Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "KenFeltZ"Helt utrolig. Brann slutter ikke å overraske i negativt fortegn gang på gang. Vi har vel strengt tatt ikke produsert en eneste 100% sjanse på 45 min. og dette mot ett lag som ligger i 3.div.

Alt i alt en ny kjempe bra gjennomført omgang. Vi holder storlaget Kopervik til 0-0 til pause og slipper de bare til en 100% sjanse.

Ufra de første 45 så kan man ikke se at Kopervik ligger 3 divisjoner under oss. Stiller igjen store spørsmålstegn ved vinnerviljen og moralen til dette Brann laget. Skal vi ha ambisjoner om Tippeliga gull og Champions League spill med tiden så bør man vel forvente å kjøre over Kopervik og i det minste produsere store sjanser mot dem iløpet av 45 min?





Jeg forstår meg ikke på folk. Klart dette var en drittkamp, men tenk litt da.
Brann og ALLE andre TL lag tar det roligere mot slike lag, og det er ganske logisk. Hvilken spiller er verst å møte; Pelle Nilsson eller Tor Hopmann fra indre huttiheita??Klart de tar lettere på å møte slike spillere, samtidig som dette er århundrets kamp for disse lagene og de gir ALT de har.

Det er vel ikke akkurat tilfeldig at FFK, Tromsø og Odd lå under en stund, mens Start og Brann lå med 0-0 til pause. Enga slet i går igjen.

Er vi så mye bedre enn alle de andre TL-lagene at vi skal unngå slike vanskeligheter??


med hånden på hjertet.. vi fikk godt betalt for det vi presterte i ifjor vår, og.. men vi unngikk ydmykelsene vi har opplevd i år, det e den største forskjellen, sånn eg ser det. ingen grunn til å la seg begeistre av kampen i dag..men eg tør minne om at rbk måtte ha ekstraomganger i forrige runde, mot et lag fra 3.div.

eivhelle

Er i grunnen veldig fornøyd med cuprunden. Forventet ikke det helt
store spillet med litt ukurant lagoppstilling og humpete gressteppe.

Det er positivt å nok en gang unngå baklengsmål mot svakere motstand.
I tillegg er det en stor bonus at Tromsø måtte spille ekstraomganger og
ta ut litt ekstra krefter 4 dager før de skal møte Brann.

Det er bra å se at Bakke kommer inn i 2. omgang og tar tak i kampen. Helt
klart den mest positive spilleren for Brann i dag. Haugen skuffet og spillte
seg neppe inn på laget i dag.

Fabregas

Nei, la TIL ta med seg 0 poeng og Helge Haugen opp til Tromsø. Femtevalg på to midtbaneplasser, men det er egentlig ikke det heller fordi hvis tre av de fire før han er skadet trekkes Solli/vMoen inn og Huseklepp får spille.

Bra at vi går videre, også flott at Winters får satt inn noen mål. Satser på at han oh Huseklepp starter på søndag. Har vel ikke så mye å si at TIL måtte spille en halvtime ekstra, er jo den fjerde dagen etter denne kampen de møter oss. Føler meg litt usikker på backjeden på søndag, hadde bar B. Dahl vært fleksibel kunne vi stilt med: Guntveit-Dahl-Sigurdsson-Hanstveit istedet for Guntveit(Fikk jo til mer på feil side enn det Dahl klarte på den eneste posisjonene han kan spille)-Dahl-Sigurdsson-Hanstveit. Jeg håper virkelig Corales skjerper seg, skulle tro han var høyrefot etter så mye han trekker inn og slår feilpasninger.

Nixon

Quote from: "Fabregas"Bra at vi går videre, også flott at Winters får satt inn noen mål. Satser på at han oh Huseklepp starter på søndag.


Spillemessig spilte ikke Winters seg inn på noe lag mot Tromsø. For han var rett og slett ganske dårlig i stort sett hele kampen. Men tre mål er jo selvsagt et godt argument, selv om den ene var straffe og de to andre var ferdigskårede fra en halv meters hold.

På en annen side var hele laget ganske dårlig, det gode sluttresultatet var litt tilfeldig. Men vi er videre uten skader, og bør være fornøyd med det.

Ellers skuffende få Brannsupportere som hadde tatt veien ned!
Rød makt på Hansa

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

KenFeltZ


Kararay

når er trekningen for neste runde?
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Nixon

Quote from: "Kararay"når er trekningen for neste runde?


Tror det er i morgen i forbindelse med VIF-Viking.
Rød makt på Hansa

Kararay

æsj, då blir man jo tvunget til å høre klanen da, hvis man vil få med seg trekningen... hehe..
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Nixon

Quote from: "Kararay"æsj, då blir man jo tvunget til å høre klanen da, hvis man vil få med seg trekningen... hehe..


http://www.tips.as/default.asp?menu=6&id=1191

Trekningen er før kampen. Så du slipper Klanen...
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

4.runde:

Det er godt mulig vi får bortekamp i neste cuprunde også. 6 av 15 lag vi kan møte, har nemlig også spilt 3 bortekamper; Viking (som f.eks. har vært i Drøbak), Stabæk (har f.eks. vært i Sogndal), Start (har f.eks. vært både i Oslo og Haugesund), Godset (har f.eks. vært i Stryn), Lyn (har f.eks. vært på Bryne) og RBK (har f.eks. vært i Oslo). Det betyr at samtlige av disse ser ut til å ha reist lenger enn oss til nå. Dermed går det mot bortekamp hvis vi trekker enn av disse.
Legg ned hele klubben!

Go Up