• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

LYN-BRANN

Started by anders_flanderz, May 31, 2007, 04:39:10 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

tj00m

hehe, ska vi le eller grine???
Brann Bergens Stolthet!

Roald

4 - 0. Herlig...

Blir det tosifret?
Det ligner ingen bergensgutt å være mutt!

Bolsen

blandete følelser...leit å bruke 100 spen på dette..kunne spilt poker i stedet

Nightfox


blubbin

Quote from: "Speedy"DRA TIL HELVETTE BERNTSEN!!!!!!


Enig.  Med en annen dommer ville det antakelig blitt en lett seier til Brann her.

Tore Larsen

jada flott det dommer......Lynsvinet sku fan hatt rødt kort selv for filming og det som verre er !!!
Mvh

Tore

YadaYada

Nydelig tilbakespill fra Andresen før 2. straffe.
Tydelig at noen har tatt sommerferien tidlig iår.

Her blir det flere mål!
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

Zzyzx

Quote from: "blubbin"
Quote from: "Speedy"DRA TIL HELVETTE BERNTSEN!!!!!!


Enig.  Med en annen dommer ville det antakelig blitt en lett seier til Brann her.


Hvis du ser på spillet er det nok ikke dommeren som har skylda her. Dommeren skulle kanskje ved en tidligere anledning gitt kort til Hanstveit? Men det skal sies at straffen var billig...

Luckysod

kjenner igjen denne flauheten - har ikke hatt den siden hamkam i fjor, men nå kom den

Vestkanten

Helvete!!
Dette må få konsekvenser, trekk de en månedslønning, så skjer ikke dette i fremtiden.
Straffe er det ikke, oppdal er ikke borti edu.
Hanstveit opptrer fortsatt som Bambi på isen, usikker, pasningsdårlig, pinglete. De 10 andre er ikke stort bedre.
Kan ikke de tape 1-0 eller 2-1 som andre lag? Når Brann er dårlig, så er de norgesmester i dårlighet, mange andre lag har dårlige kamper, men Brann setter ny standard i bunn nivå. Rettelse: det finnes ikke bunn.
Heia Brann!

sambaen

Samme dritten som i fjor. 0-4 mot ham-kam og omtrent bare tap etter det. 0-7 mot lyn og tap på tap etter dette. FLAUT

Vestkanten

Quote from: "rbk erik"Ja, det er helt klart dommerens feil at dere har sluppet inn 4 mål.

Det er vel han sin feil at det tok 15 min før dere vant en duell, og generelt spiller som Brann ikke vet hva et kollektiv er.

Lyn har vært veldig gode, hadde ikke reagert nevneverdig om de hadde vært 7/8 - 0.


Forsøker du å være ironisk eller morsom?

Hva gjør du her forresten?
Heia Brann!

Nightfox

Quote from: "rbk erik"Ja, det er helt klart dommerens feil at dere har sluppet inn 4 mål.

Det er vel han sin feil at det tok 15 min før dere vant en duell, og generelt spiller som Brann ikke vet hva et kollektiv er.

Lyn har vært veldig gode, hadde ikke reagert nevneverdig om de hadde vært 7/8 - 0.


Hvis du leser, så er det et innlegg hvor det står noe dritt om dommeren, ellers er det fult av ironiske/sarkastiske innlegg hvor vi alle er enig om hvem som har skylden.

rbk erik

Jeg prøver ikke å være morsom, men som du sier ironisk. Regner med du skjønner det går ann å reagere når enkelte seriøst mener at denne første omgangen er ødelagt av dommeren?
En ting er det evige maset om at RBK får 5 minutter tillegg hver gang vi ligger under, men at dommeren er feilen idag er bare morsomt.

Som du ser, har jeg vært her i et halvt år ca. Kjekt å lese litt om hva konkurerende fans mener om ting. Så jeg er ikke her for drit.  :)

bahus

Quote from: "bahus"Herlig med lyn tur , Bare synd at Brann taper uansett. MERK MINE ORD!!!
Orakelet har talt!


Jaja. Ikke si at dere ikke ble advart :lol:
ergen vest bistro boys

rbk erik

Nightfox, jeg ser det. Jeg leste han/hennes innlegg, og skulle til å skrive når jeg ble oppholdt med noe.

Ikognoti


Vestkanten

Håper denne kampen blir en kjempevekker for spillerne.
Heia Brann!

larsib

det er ingen som skylder på dommeren Rbk-erik. Brann har helt fint greid å slippe inn 4 mål fordi de ikke presterer. INGEN er uenig i det.
Når det er sagt så synes jeg den utvisningen ser veldig merkelig ut, edu faller med feil fot, om dere skjønner hva jeg mener. Brann hadde nok allerede tapt kampen uansett, men det er dumt at Opdal får det som ser ut som en feilaktig utvisning.

Til slutt, hva gjør du på  vårt forum Erik?
du har ingenting her å gjøre, vi spiller ikke mot RBK idag, og jeg skulle tro at du har mer enn nok med å lure på hva "kollektivet Rosenborg" gjorde da de nesten røk ut av Cupen mot et 3.divisjonslag....

XarZen

Begynner å tro at dommerne er imort brann.

Føler at de vil skade oss.
og edu, er det mulig å filme mer?


Altså, nei ifølge dommer norge, så er det lov å løpe flere meter etter du IKKE blir felt for så og få straffe. Det er helt lovlig.


Faen ta filming, helt unødvendig. Dette bør få konsekvenser for lyn og dommerne!


- XarZen

Bolsen

no bør ikke torbjørnson bli skada!

Baunebob

lalalala

Slik brann opptrer nå ligner de nesten på KIL/Hemne

eller hva ?

jako

Ufattelig svakt av Brann. Foruroligende at vi aldri blir stabile. Denne kampen var jo nesten tapt på forhånd.

Vi får trøste oss med at vi fortsatt leder serien.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

fortune

Og da var det 5...
First is first, second is nothing

Nightfox

Quote from: "rbk erik"Nightfox, jeg ser det. Jeg leste han/hennes innlegg, og skulle til å skrive når jeg ble oppholdt med noe.


Så påpek det da. Når du skriver som du skriver virker det som at hele forumet mener det. Alle ser jo at Brann spiller dårlig. Men du som er objektiv av oss: Hvor rødt kort var det? Hvor mye straffe var det? Nettopp! Edu kaster seg.

aso008

Powell der har du fair spiller der..

Jonasbrann1

Dette er den verste brann kampen jeg har sett på utrolig lenge.
Blod e tjukkare enn vann

Ricky

Her kommer trollene som fluer til møkken, ja.

Skal bli spennende å se hva etterdønningene av denne kampen blir. Regner med at det ikke går an å bare "se frem mot neste kamp" etter å ha tapt 8-0 (?) mot nedrykkskandidaten Lyn.

larsib

ser der ja, dette kan jo bli riktig moro... Synes det er frekt mot Kil-Hemne å sammenlikne det brann viser her med den killer-holdingen Kil-Hemne viste på onsdag. Bare synd at den killer-holdningen ikke gikk ut over flere enn scjelbreid.. :-)

når det er sagt, har dere virkelig ikke noe å bedre gjør på en lørdags kveld der oppi i trøndelag enn å gå inn på et brannforum og spre edder og galle?

Nightfox

Quote from: "Byen"Nå ligne brann et gull lag 5-0

Haha flaut  :D



Minner forøvrig om at Brann nå spiller med 10 mann, og en urutinert keeper.

Nightfox

Jaha? Snakker du av erfaring nå? Det eviglange greiene om at vi er seriemester i april? Se på eldre tråder du, så ser du at folk ikke er kjepphøye i det hele tatt. Det er en myte.

Byen

Quote from: "Nightfox"
Quote from: "Byen"Nå ligne brann et gull lag 5-0

Haha flaut  :D



Minner forøvrig om at Brann nå spiller med 10 mann, og en urutinert keeper.


E vell ikke så mye bedre med 4-0??

Vestkanten

Quote from: "Nightfox"
Quote from: "Byen"Nå ligne brann et gull lag 5-0

Haha flaut  :D



Minner forøvrig om at Brann nå spiller med 10 mann, og en urutinert keeper.


Flaut for det.
Heia Brann!

Nightfox

Quote from: "Byen"
Quote from: "Nightfox"
Quote from: "Byen"Nå ligne brann et gull lag 5-0

Haha flaut  :D



Minner forøvrig om at Brann nå spiller med 10 mann, og en urutinert keeper.


E vell ikke så mye bedre med 4-0??


3-0 mener du vel? Husk at opdal ble utvist i FORKANT av 4-0. Og det er vel bare Brann og Tromsø som ikke scorer på straffene sine? 2 straffer, et rødt kort og 5-0 synes ikke jeg er så dårlig å prestere på en helt jævlig dårlig dag. Heh.. men det er nå meg. Lenge til neste gang heldigvis. Bra å bare få det unnagjort.

Og jeg sier ikke at Brann spilte så bra før 3-0. Men alt har vel sine grunner.

steinbygger

Det er vel egentlig bare å glemme denne kampen og heller begynne å diskutere om vi skal bytte alle 11 til neste kamp. MIM har ved tidligere tap gitt alle sjanse til å rette opp inntrykket, men med årets stall er det i mine øyne på hode ut når det at man har en Branndrakt på seg ikke er nok til å ha tenning fra første sekund

III

Kan noen få ut de RBK-nissene som bare spyr ut intetsigende pjatt?  

Alle lag går igjennom en sesong med en down-periode.  Får håpe det er denne kampen og dette blir en vekker for spillerne.  Glad det er Aalesund som gjester staddan til uka...

Haugen2

RBK*10-0*SKB: Slapp av, vi har ingen grunn til å hovere.

jako

Må dere la disse trøndertaperne få dele sin fantastiske humor med oss. Tro meg de har virkelig ikke annet å ta seg til på en lørdagskveld, nå når alle byens studenter er dradd til sine respektive hjemkommuner.

Alle som har vært en sommer i batrebyen skjønner hva jeg mener.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Tore Larsen

Til alle dere "ikke Brann supportere" som er innpå her no: Dere er hjertelig velkommen til å diskutere her, men på et voksent nivå, om ikke så kan jeg gledelig hive dere ut herfra.
Mvh

Tore

jako

Solli spiller i det minste bra.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

steinbygger

Er jo ikke overraskende at lyn har fått noen heldige straffer i dag, dommeren har jo lyn sin keeperdrakt på seg.

jako

Hehe der har vi forklaringen. Visste det var ett eller annet.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Byen

Kan dåkker ikke bare si det som det er. Dåkker tape på ein dårlig dagen istenfor og skylde på dommeren er så tåpeligt å høre på

Brann_ruler86

De som sier at Brann-supporterene ikke synger i motgang kan ihvertfall gå og legge seg. Hvis det er noe som gjør meg stolt over å være Brann-supporter i kveld så er det de rødkledde på tribunen.
Gå ta banen!

Tore Larsen

Hehe "vi har egen stadion, vi e Brann" runger :) heheh
Mvh

Tore

aso008

Vi har egen stadion... Fantastisk

Vestkanten

Quote from: "jako"Solli spiller i det minste bra.


Ja, han står frem som et godt eksempel.
Lurer på om de klarer å reise seg i de neste kampene som kommer. Kollapsen kom jo fjor etter 0-4 mot hamkam, omtrent på samme tiden.
Heia Brann!

Nightfox

Quote from: "Byen"Kan dåkker ikke bare si det som det er. Dåkker tape på ein dårlig dagen istenfor og skylde på dommeren er så tåpeligt å høre på


Hahaha les nå da. Vi gjør jo det. Når vi skylder på dommeren er det bare ironisk og sarkastisk. Ikke min feil at du er dum som et brød :)

Bolsen

Heldigvis er det bortekamp og ikke en av gull utfordrene for øyeblikket[/u]

Nightfox


Go Up