• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

LYN-BRANN

Started by anders_flanderz, May 31, 2007, 04:39:10 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

anders_flanderz

No er tiden snart inne for turen til ullevåll igjen! Håper det møter opp, om ikke så mange som i fjor, så ivertfall ikke så mange mindre. Jeg er helt tent på å knuse lyn så langt ned at helvete ville være himmelen.

Kor mange trur dåke at det kommer? Jeg har ivertfall meldt meg på den GENIALLE gratis turen som BBB har kommet opp med. Evig taknemlig. Var tenkt å ligge inn forslag å ha samme pris som de hadde i fjor, var vel 2 små lapper om eg ikke husker heelt tullerusk feil... og så kjem det fram at den blir gratis! Beviser bare igjen at BBB er norges beste supporter klubb. Håper på masse tifo... masse stemning, og masse god fotball!

GLEDER MEG ALLEREDE!

Men først skal kanarifuglan jevnest på bursdagen min! !! !! !! !!
Brann har aldri tapt på bursdagen min når eg har vært på stadion, så då skal de FAEN ikke gjøre det denne gangen heller( Litt offtopic, vet det men..)
rite Drite Drite Drite på Oslo By

Northside

Liker egentlig ikke dette med gratistur. hvofor ikke kjøre tur for 200kr? Ville lett blitt flere busser av det!

200kr er nesten ingenting og folk ville tatt det som en "gratistur", samtidg så kunne Bataljonen tjent seg noen nye medlemmer, noe de ikke får no ettersom du allerede må være medlem for å reise...

smaalanda

Så du tror ikke folk melder seg inn i Bataljonen for å være med på gratisturen med bussen? Kjenner to som skal melde seg inn.
KMO!!!

vebo

QuoteDette tilbudet gjelder bare eksisterende medlemmer, og gyldig betalt medlemskap er derfor påkrevd.


Tviler på at det hjelper å melde seg inn nå.
Tiocfaidh ár lá

smaalanda

Quote from: "vebo"
QuoteDette tilbudet gjelder bare eksisterende medlemmer, og gyldig betalt medlemskap er derfor påkrevd.


Tviler på at det hjelper å melde seg inn nå.


Ok da skjønner eg poenget til NorthsideFCDH. Dette er jo en tur di kan tjene på med tanke på nye medlemmer.
KMO!!!

vebo

Jepp, og de får ikke muligheten til å være med uansett. Kunne evt tatt penger for nye medlemmer alikevel da.

Uansett skal vil ikke jeg si neitakk til gratis tur. Sparer de pengene jeg kan til ferie;)
Tiocfaidh ár lá

Eivind

Skulle da evt hatt graitsbuss for eksisterende medlemmer og buss for 200 kr for nye medlemmer! Hadde vel blitt sus i serken det?

Uansett ett kjempetilbud for oss som er medlemm!

Klaus_Brann

Noen som vet når bussen reiser fra Oslo og hjemover?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Northside

Quote from: "Eivind"Skulle da evt hatt graitsbuss for eksisterende medlemmer og buss for 200 kr for nye medlemmer! Hadde vel blitt sus i serken det?

Uansett ett kjempetilbud for oss som er medlemm!


Kunne vært en ide ja.

men det jeg vil frem til er at med 200kr for turen kunne Bataljonen mest sannsynlig fått 4 busser, for ca samme prisen. Nå blir det 2 busser og muligens 1 til. Sistnevnte sikkert for vanlig pris.

Dvs at Bataljonen sitt tilbud ikke kan benyttes av like mange som om de hadde 4 busser for 200kr tur/retur.  Tror ikke noen bryr seg om det er gratis eller 200kr, de fleste vil ta det som ekstremt billig uansett å melde seg på...

anders_flanderz

vist pågangen er stor nok så tru eg nok at de booker flere busser! var slik eg kom meg til oslo i fjor!
rite Drite Drite Drite på Oslo By

Chrisstah

var masse folk forrige gang, skal mye til om vi greier kopiere det.
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Brannfrelst

Sist var vi vel minst 3-4000. Noe som er helt sinnsykt i mine øyne. Var jo nesten fler Brann supportere enn F(c)L(yn)O(slo) supportere;)
2.10.07-Gullet kom hem!

brann.avd.molde

Kveldens ene høydepunkt var at lyn supporterne måtte stå igjen etter kampslutt. Tviler på reprise av det, men ettersom at det er lørdagskamp håper og tror jeg på godt oppmøte.
Eg må inn!

anders_flanderz

jah.. var min første bortekamp den kampen, og blir årets første bortekamp... gleder meg som en onge! men kommer det 2,000 brann supportere så er eg stor fornøyd!
rite Drite Drite Drite på Oslo By

brann.avd.molde

FC Lyn Oslo - Brann Tippeligaen 2006 2 - 0  
FC Lyn Oslo - Brann Tippeligaen 2005 1 - 0  
FC Lyn Oslo - Brann Tippeligaen 2004 1 - 2  
FC Lyn Oslo - Brann Tippeligaen 2003 0 - 0  
FC Lyn Oslo - Brann Tippeligaen 2002 2 - 3  
FC Lyn Oslo - Brann Tippeligaen 2001 3 - 2  
FC Lyn Oslo - Brann Tippeligaen 1997 1 - 5  


Er hvertfall statistikken på de siste møtene mellom lyn og brann på ullevåll i serien. Tror jeg har fått med meg alle kampene. fyll den gjerne ut om jeg mangler noe!
Eg må inn!

Brannmann rob

Quote from: "Klaus_Brann"Noen som vet når bussen reiser fra Oslo og hjemover?


Returner vel hjem til Bergen etter kampslutt som vanlig..

SKBMiller

i fjor ble nedre VG helt fyllt + 200-300 hundre andre litt spredd rundt og noen på øvre. det skjer ikke igjen. men jeg håper på opp mot 2000=)

dex1974

Hvorfor skulle ikke det skje?
Bor utrolig mange Brannsupportere i og rundt tiggerstaden og flere reiser over fjellet.
Er vel kampene mot Liin og pakket sammen med Viking som samler flest Brannsupportere på bortekamp.
I og med at det og er lørdagskamp og da fridag dagen derpå forventer jeg rød invasjon den helgen!!!

La oss male tiggerstaden rød lørdag 15.juni!
Alle mann til Ullevaal!!!
Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

Bossmann

Quote from: "dex1974"Hvorfor skulle ikke det skje?
Bor utrolig mange Brannsupportere i og rundt tiggerstaden og flere reiser over fjellet.
Er vel kampene mot Liin og pakket sammen med Viking som samler flest Brannsupportere på bortekamp.
I og med at det og er lørdagskamp og da fridag dagen derpå forventer jeg rød invasjon den helgen!!!

La oss male tiggerstaden rød lørdag 15.juni!
Alle mann til Ullevaal!!!


Enig, men det er Lørdag 16 juni. Bare til informasjon.

krøvel vellevold

Gratis tur er vel og bra. Men...

inngår kaffe?
Legg ned hele klubben!

anders_flanderz

Quote from: "krøvel vellevold"Gratis tur er vel og bra. Men...

inngår kaffe?



hehe!
rite Drite Drite Drite på Oslo By

smaalanda

Da va bussene fulle den dagen eg og noen kompiser skulle bestille (vet det tok jævli lang tid). Ta opp en buss til, og heller ha 200 kr på denne eller noe sånt!
KMO!!!

Northside

Akkurat som jeg tenkte ja... Hadde de nå kjørt på med 100kr eller 200kr billetten ville sikkert disse bussene vært like fort fullt opp, men samtidig kunne vi hatt en tredje buss klar for samme prisen uten at det ville kostet Bataljonen særlig mye mer (eller BA). Det vil det derimot gjøre nå dersom de kjører 100kr eller 200kr på neste buss de setter opp...

smaalanda

En buss til med 200 kr hadde de solgt helt full uten problemer. Uansett om det er for gamle eller også nye bataljonmedlemmer.
KMO!!!

dex1974

Quote from: "Bossmann"
Quote from: "dex1974"Hvorfor skulle ikke det skje?
Bor utrolig mange Brannsupportere i og rundt tiggerstaden og flere reiser over fjellet.
Er vel kampene mot Liin og pakket sammen med Viking som samler flest Brannsupportere på bortekamp.
I og med at det og er lørdagskamp og da fridag dagen derpå forventer jeg rød invasjon den helgen!!!

La oss male tiggerstaden rød lørdag 15.juni!
Alle mann til Ullevaal!!!


Enig, men det er Lørdag 16 juni. Bare til informasjon.



He he...roter med dato men ikke dagen:)

Fredag 15.juni skal jeg spille konsert med janitsjarkorpset mtt på Egertorget,lørdag 16.juni skal jeg først jobbe...blææh.
Men slutter kl to og da er det ned for å varme opp til kveldens batalje!!!
Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

anders_flanderz

mye koster billetten på u.vål? 150?
rite Drite Drite Drite på Oslo By

KjellMo

Quote from: "NorthsideFCDH"Akkurat som jeg tenkte ja... Hadde de nå kjørt på med 100kr eller 200kr billetten ville sikkert disse bussene vært like fort fullt opp, men samtidig kunne vi hatt en tredje buss klar for samme prisen uten at det ville kostet Bataljonen særlig mye mer (eller BA). Det vil det derimot gjøre nå dersom de kjører 100kr eller 200kr på neste buss de setter opp...


Det ef bare til å sette opp en buss til og den trenger ikke koste mer en 200. Bataljonen har penger nok til det.


Billett på Ullevaal koster 150
GGG Travel

smaalanda

Quote from: "KjellMo"
Quote from: "NorthsideFCDH"Akkurat som jeg tenkte ja... Hadde de nå kjørt på med 100kr eller 200kr billetten ville sikkert disse bussene vært like fort fullt opp, men samtidig kunne vi hatt en tredje buss klar for samme prisen uten at det ville kostet Bataljonen særlig mye mer (eller BA). Det vil det derimot gjøre nå dersom de kjører 100kr eller 200kr på neste buss de setter opp...


Det ef bare til å sette opp en buss til og den trenger ikke koste mer en 200. Bataljonen har penger nok til det.


Billett på Ullevaal koster 150



Kjenner en gjeng (inkuldert meg) som bestiller med en gang vist det kommer en ny buss! Eg ber hver dag for ny buss til Lyn kampen!
KMO!!!

Klaus_Brann

Quote from: "smaalanda"
Quote from: "KjellMo"
Quote from: "NorthsideFCDH"Akkurat som jeg tenkte ja... Hadde de nå kjørt på med 100kr eller 200kr billetten ville sikkert disse bussene vært like fort fullt opp, men samtidig kunne vi hatt en tredje buss klar for samme prisen uten at det ville kostet Bataljonen særlig mye mer (eller BA). Det vil det derimot gjøre nå dersom de kjører 100kr eller 200kr på neste buss de setter opp...


Det ef bare til å sette opp en buss til og den trenger ikke koste mer en 200. Bataljonen har penger nok til det.


Billett på Ullevaal koster 150



Kjenner en gjeng (inkuldert meg) som bestiller med en gang vist det kommer en ny buss! Eg ber hver dag for ny buss til Lyn kampen!


Det blir snart to ledige, jeg og en kompis må avbestille...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

anders_flanderz

håper det blir flere busser..eg har no riktig nok plass..men for alles beste så hadde det vert digg med flere!! eg kom med i fjor pga de tilrettelaget en buss til... evig taknemlig for det:):D
rite Drite Drite Drite på Oslo By

Northside

Jeg er rimelig overrasket over at Bataljonen ikke kjører et bedre opplegg til denne kampen...

Gratis eller billige busser er flott og gjør at flere reiser, men hva med å gi gass å gjøre litt ekstra? Avtale med hotell i Oslo? Veeeeldig mange som overnatter i Oslo den helgen!

Har dere kontaktet NSB med tanke på tog? De var jo selv ute med reklame i BT hvor de nærmest inviterte bortefans til en togtur. Vet at de ikke ønsket organiserte turer på togene før, men kanskje noen burde kontakte de å høre om de mener det samme endå?

Samtidig lurer jeg på hvorfor det ikke er en trejde buss klar når de 2 andre gratisbussene er utsolgt....

Ikke ment som kritikk, men hint om hvordan ting kanskje kan gjøres bedre :)

Pondan

Hvis ikke BBB setter opp en buss til, så viser de hvor latterlig dårlig de er.. flott at 2 busser er fulle osv, men det er jo sikkert jævla mangen som vil på tur for det!! Se til å få fingen ut sier jeg..

Nixon

Det BBB burde gjøre er å slutte med å sette opp gratisbusser.
For ingenting er visst godt nok...
Rød makt på Hansa

Pondan

Godt nok? hva pokker har det med saken å gjøre? De første som kom med de 2 gratisbussene var førstemann til mølla.. Har hørt om flere som ikke viste om gratisbussene før de var full.. Det vil da si at det var folk her på nettet som fikk sjangsen på en gratistur.. Det er flere medlemmer i bbb enn de 100 som fikk gratistur!

lekestuee

får håpe på 3 poeng og at Kjuaguttene banker dritten ut av pakket.

olebrann3

det ble jo sendt ut melding til alle som pleide å dra på tur før det kom på nettet...

så de vanlige som drar viste det

Natan


ElskerBrann

Prøv Three Lions er bra sted sender alle kamper som går! Pleier å nøte opp en del Brann supportere også.
www.threelions.no
-:En, to, tre på det fjerde skal det skje, Bergen By skal brenne på ny:-

Pondan

Er det noe svar og få fra BBB ang en 3 buss? eller driter de i alt og alle som ikke fikk plass på de 2 gratisbussene?

hansagutt1

Hvorfor er det ikke satt opp en tredje (og fjerde?) buss enda? Er vel lenge siden de to bussene ble fulle.

Rochdale

Må bare hive meg på. Hvorfor settes det ikke opp flere busser?
quot;Kan ikke forvente å slå Molde hjemme".
Kjell Tennfjord.

Pondan

Ingen i BBB som vil uttale seg om dette??

hansagutt1

Såvidt jeg vet er det 10 dager siden bussene var fulle og ingen info om det blir satt opp ny buss enda. Man burde vel og skjønt at 2 gratis busser fort blir fulle og begynt å jobbe med å ha en ekstra buss klar.

Vet at dere til tider kan ha mye å gjøre, men hvor vanskelig kan det være??

Skjønner utmerket godt at så mange folk reiser på egen hånd.

Tifo-gruppen

Heisann!
Beklager et altfor tregt svar, men nå kommer det ihvertfall.

Lynturen er satt som gratis med tanke på å belønne de som har reist mye med oss og som er medlemmer fra før av. Erfaringsmessig er dette ikke en kamp der vi får mye nye medlemmer som reiser og veldig mange av de som vil på tur er nok kommet med på de to gratis bussene.

Skulle vi satt opp en buss til måtte den vært til full pris og de siste gangene interressen har vært stor og vi har satt opp en buss til i kort tid før kampen, har vi endt opp med en relativt tom buss som blir sendt avgårde.

Håper dette var svar godt nok så får vi evaluere turen over helgen å se hva vi kunne gjort anderledes.


Mvh Morten
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

lekestuee

jaja, fins jo tog og fly:D

hansagutt1

Quote from: "Tifo-gruppen"Heisann!
Beklager et altfor tregt svar, men nå kommer det ihvertfall.

Lynturen er satt som gratis med tanke på å belønne de som har reist mye med oss og som er medlemmer fra før av. Erfaringsmessig er dette ikke en kamp der vi får mye nye medlemmer som reiser og veldig mange av de som vil på tur er nok kommet med på de to gratis bussene.

Skulle vi satt opp en buss til måtte den vært til full pris og de siste gangene interressen har vært stor og vi har satt opp en buss til i kort tid før kampen, har vi endt opp med en relativt tom buss som blir sendt avgårde.

Håper dette var svar godt nok så får vi evaluere turen over helgen å se hva vi kunne gjort anderledes.


Mvh Morten


Kort tid før kampen? Er 2 uker før kampen kort tid?? Det er lørdagskamp, kampen spilles i Oslo, sommerferie for mange, Brann leder serien og dere tror at ikke en tredje og muligens fjerde buss hadde fyllt seg opp dersom den hadde blitt satt opp 2 uker før kampen og det ble informert om det?

Hvorfor informeres det aldri om at det blir arrangert turer i regi av supportergruppen på brannkamper slik som det av og til ble gjort før bataljonen sin tid? Er villig til å spise sokkene mine på at man hadde fyllt opp en buss alene dersom man informerte om turalternativ og det var påmelding med betaling rett etter kampslutt mot lsk. (forutsetter mulighet for betaling med visa-kort)

Pondan

Hva er problemet med å prøve og sette opp en buss til da? greit at det blir vanlig pris, folk betaler jo om de vil bortover.

Er denne turen belønnelse til  de som har reist mye med oss og som er medlemmer fra før av??? det er snakk om 100 stk utav nærmere 2000 eller noe? Snakker om å sette pris på medlemmer ja...

Tifo-gruppen

Hvor mange av Bataljonens medlemsmasse tror du er aktiv når det gjelder å reise på busstur da? Vi hadde omtrent samme situasjon når det gjaldt Sandefjord kampen, og der endte vi opp med 12 personer på buss nummer to.

Mvh Morten
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

kapteinen

Det dumme med lørdagskampene er at transport Norge tar fri utover kvelden og gjør det vanskelig å komme seg hjem igjen!
Z

Kjell249

Quote from: "kapteinen"Det dumme med lørdagskampene er at transport Norge tar fri utover kvelden og gjør det vanskelig å komme seg hjem igjen!


Er bare å kose seg med noen øl d, og ta fly, tog, buss hjem på søndagen:) Går vel nattog på lørdager også?
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Go Up