• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Supporter-cupen 2007

Started by C@Bøe_79, May 18, 2007, 20:42:16 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

C@Bøe_79

Vif arrangerer årets supporter cup!
Den går av stabelen 9 September på Ekebergsletta.
Har du lyst å være med kan du vise interesse her og følge med på hva som skjer.
Det hadde vært fint om vi kunne være mer enn bare 2 lag som ifjor,da var vi 1 jentelag og 1 guttelag..

Klanen skriver:
Quote
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Kararay

er med om eg har fri...
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Tore Larsen

Mvh

Tore

tippetuppen

En ting e sikkert.. eg nekter å kjøre denne gangen....

Dra igang buss
E det så nøye då

Kararay

venter du på meg tippe?
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

tippetuppen

ikkje faen om eg skal vente på noen.. hent meg på Dale..
E det så nøye då

tippetuppen

Angående info ble eg skuffet...

Sikkert en god del som ikkje vet ka det går i..  
Kor går bussen til forresten..
Korfor reise hem om natten og ikkje overnattingstur..
E bussen tilgjengelig hele tiden eller må vi gå rundt å svime i oslo fra tidlig morgen til langt på natt??

Sikkert mye mer, men gidd ikkje skrive.

Burde vært info om dette for leeeeeenge siden fra Styret....
E det så nøye då

KennethS

Quote from: "tippetuppen"Angående info ble eg skuffet...

Sikkert en god del som ikkje vet ka det går i..  
Kor går bussen til forresten..
Korfor reise hem om natten og ikkje overnattingstur..
E bussen tilgjengelig hele tiden eller må vi gå rundt å svime i oslo fra tidlig morgen til langt på natt??

Sikkert mye mer, men gidd ikkje skrive.

Burde vært info om dette for leeeeeenge siden fra Styret....


Bussen går direkte til ekebergsletta, turneringen begynner kl 09... vi e der garantert ikke før... får håpe vi ikke skal spille kl 09. Syntes 24 e en veldig sein avgang.. 9 timer til oslo skal holde hardt.

Var ingen ledige plasser i Oslo ble det sagt.... vet om mange som blir over til søndagen og tar fly hjem.

Johnny skal garantert sove så bussen e nok stengt på dagtid.
tå på Brann

KennethS

Quote from: "tippetuppen"En ting e sikkert.. eg nekter å kjøre denne gangen....

Dra igang buss


Du nektet ikke forrige gang, du bare var ikke i stand til og kjøre :)
tå på Brann

tippetuppen

kl 24 sein avgang ja...

bussen stengt fra kl ca 15-16 til 03.00--- flotte greier..

eg har kjørt til 4 suppekøpper nå..kvinesdal, lillestrøm, lillestrøm og ålesund

nok e nok :P
E det så nøye då

tippetuppen

rettelse.. eg flydde ene året til lillestrøm. men da var eg sveiseblind fra morgen til langt på natt, så det teller som en kjøretur :P

husk gaffa teip i tilfelle stygg ankelskade
E det så nøye då

ekte lidelse har et navn

Johnny bussjåfør skal være med å spille, så bussen blir på ekebergsletta med oss, når han kjører oss til byen etter cupen slipper han oss av der han henter oss igjen kl 03, overnattings tur har vært lenge kjent at det ikke ble og folk evt måtte ordne dette selv.

De regner med at turneringen med premieutdeling og sånn varer til kl 18, så for de som har lyst er det bestilt bord på Peppes kl 19 der man kan spise så mye man vil for 94kr.
Utover kvelden er Tranen et sted folk fra supportercupen kommer til å samles.

mvh Lene
eriemester 07

paf

Quote from: "KennethS".
Bussen går direkte til ekebergsletta, turneringen begynner kl 09... vi e der garantert ikke før... får håpe vi ikke skal spille kl 09. Syntes 24 e en veldig sein avgang.. 9 timer til oslo skal holde hardt.

Var ingen ledige plasser i Oslo ble det sagt.... vet om mange som blir over til søndagen og tar fly hjem.

Johnny skal garantert sove så bussen e nok stengt på dagtid.

Første kampene for begge guttelagene er klokken 9.
Her er oppsettet så vidt jeg kan se:
VIF Allstar-Bataljonen 2: 9.00
Lyn Floorball-Club Bataljonen 1: 9.00
Plankehaugen-Bataljonen Damer: 9.20
Fosseberget-Bataljonen 2: 10.20
Bataljonen Damer-Kåsenes høner: 10.00
Bataljonen 1-HOF Unionen: 11.00
Bataljonen 2-Gay Army: 11.00
Stabæk Support-Bataljonen Damer: 11.20
Bataljonen 1-Ultras Sosiale utskudd: 11:40
Bataljonen-Damer-Ultras Slut: 12:00

olebrann3

Må de beste vinne(og det er oss)! vist dere skal tape mot noen fra vif så sett inn en takling iallefall

KennethS

Quote from: "paf"
Quote from: "KennethS".
Bussen går direkte til ekebergsletta, turneringen begynner kl 09... vi e der garantert ikke før... får håpe vi ikke skal spille kl 09. Syntes 24 e en veldig sein avgang.. 9 timer til oslo skal holde hardt.

Var ingen ledige plasser i Oslo ble det sagt.... vet om mange som blir over til søndagen og tar fly hjem.

Johnny skal garantert sove så bussen e nok stengt på dagtid.

Første kampene for begge guttelagene er klokken 9.
Her er oppsettet så vidt jeg kan se:
VIF Allstar-Bataljonen 2: 9.00
Lyn Floorball-Club Bataljonen 1: 9.00
Plankehaugen-Bataljonen Damer: 9.20
Fosseberget-Bataljonen 2: 10.20
Bataljonen Damer-Kåsenes høner: 10.00
Bataljonen 1-HOF Unionen: 11.00
Bataljonen 2-Gay Army: 11.00
Stabæk Support-Bataljonen Damer: 11.20
Bataljonen 1-Ultras Sosiale utskudd: 11:40
Bataljonen-Damer-Ultras Slut: 12:00


Med disse opplysningene burde vel strengt tatt bussen gå minst 2 timer før.
tå på Brann

gitarbroiler

Fett med supportercup. Har vært med på når det arrangeres mellom engelske lags supportere i Norge, men aldri med norske lag.

Pleier det å gå fint på cupen? Ingen som "hetser" hverandre, og lager kvalme? Er forøvrig en flott måte å samles og bli "kjent" med hverandre på, samt med andre lags supportere.

StangUt

Pleier å være lite kødd ja....

tippetuppen

Quote from: "KennethS"
Quote from: "paf"
Quote from: "KennethS".
Bussen går direkte til ekebergsletta, turneringen begynner kl 09... vi e der garantert ikke før... får håpe vi ikke skal spille kl 09. Syntes 24 e en veldig sein avgang.. 9 timer til oslo skal holde hardt.

Var ingen ledige plasser i Oslo ble det sagt.... vet om mange som blir over til søndagen og tar fly hjem.

Johnny skal garantert sove så bussen e nok stengt på dagtid.

Første kampene for begge guttelagene er klokken 9.
Her er oppsettet så vidt jeg kan se:
VIF Allstar-Bataljonen 2: 9.00
Lyn Floorball-Club Bataljonen 1: 9.00
Plankehaugen-Bataljonen Damer: 9.20
Fosseberget-Bataljonen 2: 10.20
Bataljonen Damer-Kåsenes høner: 10.00
Bataljonen 1-HOF Unionen: 11.00
Bataljonen 2-Gay Army: 11.00
Stabæk Support-Bataljonen Damer: 11.20
Bataljonen 1-Ultras Sosiale utskudd: 11:40
Bataljonen-Damer-Ultras Slut: 12:00


Med disse opplysningene burde vel strengt tatt bussen gå minst 2 timer før.

eller 3 timer før...
E det så nøye då

ekte lidelse har et navn

Ja, nytt tidspunkt for avreise fra fotball puben på fredag er kl 22.30, så folk må være på puben senest kl 22
eriemester 07

Snublefot

Trenger bataljonen flere spillere?  I såfall gi meg beskjed. Jeg bor i oslo og kan raskt komme meg til ekebergsletta.

Skal på dugnad og fotball trening på skeid lørdag morgen, men kan komme utover dagen.

tippetuppen

trenger alltid spillere.. kommme du
E det så nøye då

Snublefot

Quote from: "tippetuppen"trenger alltid spillere.. kommme du

Flott. hvis noen kan sende meg en PM med ett telefon nummer jeg kan kontakte, så tar jeg med stor sannsynlighet turen til ekeberg både lørdag og søndag.

tippetuppen

er kun lørdag det spilles... og begynner kl 9...
E det så nøye då

Kararay

kordan gikk det? noen skadet tippe?
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

tippetuppen

selvfølgelig gikk det på tryne. 2 tap og en stor seier. Christian har nå overtatt tronen som toppscorer over alle tider i bbb.
Skader?? tja. 1 person med strekk høyre baklår og vridning i venstre kne, han tok flyet hjem (pingle :P) En annen syyyykt vondt i skulder etter å ha feiret toppscorer tittelen rett etter målet... En person så dritings at han egentlig kan kalles skadet.
E det så nøye då

Snublefot

...jeg kom for sent:<   I det øyeblikket jeg tråkket opp på ekebergsletta, så var det 3 minutter igjen av siste kampen for BBB sin del.. og da var de ute av cupen.

Endte med å trekke på meg skeid-drakta  (spiller jo trossalt for skeid til vanlig..), og spilte for skeidoksene.. vi kom til kvartfinalen før jeg måtte dra ihvertfall. aner ikke hvordan det gikk videre derfra.

Synd jeg ikke rakk å spille for BBB.. hadde gledet meg=)  


Håper banketten ble bra=)

Luke Skywalker

Quote from: "tippetuppen"selvfølgelig gikk det på tryne. 2 tap og en stor seier. Christian har nå overtatt tronen som toppscorer over alle tider i bbb.
Skader?? tja. 1 person med strekk høyre baklår og vridning i venstre kne, han tok flyet hjem (pingle :P) En annen syyyykt vondt i skulder etter å ha feiret toppscorer tittelen rett etter målet... En person så dritings at han egentlig kan kalles skadet.


Morsomt, akkurat som Løv Ham spilleren gjorde i går da de vant 3-1
http://www.fxt.no/forstediv/article1326695.ece

Vi får trekke den slutning ut av dette at, når du har scoret mål, ikke løft din arm i lykkerus, og forsøk heller ikke å kle av deg i lykkerusen.
Da er du statistisk i store problemer, og kan få en skulderskade.
et skjedde!! Gull 07
Brann ville det, og fikk det til.

tippetuppen

herlig.... flaks for han at det ikke stod en ølkasse der å spenne vekk i sammet slengen
E det så nøye då

bubba

Det ryktes at guttelaget hadde hentet inn forsterkninger til den ene kampen de vant og at det måtte to jenter til for at de klarte å plukke med seg en seier. Ryktes også at den ene jente som var med i den kampen ble nummer to på toppscorer listen for guttelaget. Dette kan vel ikke stemme? ;)

Stoffi

Quote from: "bubba"Det ryktes at guttelaget hadde hentet inn forsterkninger til den ene kampen de vant og at det måtte to jenter til for at de klarte å plukke med seg en seier. Ryktes også at den ene jente som var med i den kampen ble nummer to på toppscorer listen for guttelaget. Dette kan vel ikke stemme? ;)



Ryktene sier også at alkohol hadde mye å si for at det kun ble en seier. ;)
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

C@Bøe_79

Quote from: "Luke Skywalker"
Quote from: "tippetuppen"selvfølgelig gikk det på tryne. 2 tap og en stor seier. Christian har nå overtatt tronen som toppscorer over alle tider i bbb.
Skader?? tja. 1 person med strekk høyre baklår og vridning i venstre kne, han tok flyet hjem (pingle :P) En annen syyyykt vondt i skulder etter å ha feiret toppscorer tittelen rett etter målet... En person så dritings at han egentlig kan kalles skadet.


Morsomt, akkurat som Løv Ham spilleren gjorde i går da de vant 3-1
http://www.fxt.no/forstediv/article1326695.ece

Vi får trekke den slutning ut av dette at, når du har scoret mål, ikke løft din arm i lykkerus, og forsøk heller ikke å kle av deg i lykkerusen.
Da er du statistisk i store problemer, og kan få en skulderskade.



Hører med til historien at vi og spilte mot Hønefoss, og at jeg dro av meg drakten også..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Go Up