• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Odd-Brann

Started by Pondan, May 17, 2007, 14:44:40 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Corran

Skal være 3 kamper kl 18 i morgen og disse blir vel fordelt utover på TV2 sportskanalene
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Stoffi

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Corran"
Quote from: "Stoffi"Ser ut som vi blir 3-4 stykker som kjører over i privatbil, enkelt og greit. Bruker kortere tid en vei enn bussen bruker begge veier, genialt. :) Da blir det kun en dagstur. Minuset er jo selvsagt at en sjåfør ikke kan drikke noe særlig før kampen.

Ja håper for guds skyld at dere med bil klarer å kjøre en vei raskere en bussen bruker begge veier. Hvis ikke så burde dere være startet nå:-)


Kremt. Kampen går i morgen...:)

Ellers er jeg litt mer bekymret for tilbaketuren med en sjåfør som ikke har kunnet drikke noe særlig før kampen. Hvor mye er ikke noe særlig?;)



Det skal nok gå greit, vi har ikke tenkt å kjøre på fylla over fjellet, setter litt større pris på livet mitt enn det. ;) Har vært i 3 bilulykker selv, men var aldri sjåfør. En kar som frontkolliderte med oss hadde ikke lappen, og han var beruset.


Bruker ikke bussen 12 timer bortover?
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

DJ_ADG

Omlag det.

DOkker skal vel kjøre Haukeli, via Hardanger så dokker må ta ferge, skulle bussen gjort det hadde ikkje bussjoføren fått lang nok hvile før turen hjem igjen.

Hjem igjen bør man kjøre Bruravik-Brimnes, då går siste fergen kl02 og neste 04:30. Husker i fjor i cupen på vei hjem fra Start og kampen var ferdid kl21, så vi rakk ikkje fargen å måtte vente i noen timer på neste fergen. Men fra Skien bør det gå greit å rekke 02 fergen.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

naitsirk

i følge gulesider, er den raskaste vegen gjermundshavn-løfallstrand og så til odda.men når siste ferje går veit eg ikkje.

Stoffi

Quote from: "naitsirk"i følge gulesider, er den raskaste vegen gjermundshavn-løfallstrand og så til odda.men når siste ferje går veit eg ikkje.



Siste ferge fra Løfallsstrand til Gjermundshavn går rundt halv tolv. Det var nemlig et problem tidligere, fordi jeg har vært på et par jobber i Rosendal og Matre, og da tok vi denne fergen.
Dermed er vel den veien utelukket.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Alzheimer/Silverspurs

fly til Oslo med norwegian bestilt, og tog med nsb bestilt :)
Nu mangler just bare denne kampbiljett.

KEO

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "naitsirk"i følge gulesider, er den raskaste vegen gjermundshavn-løfallstrand og så til odda.men når siste ferje går veit eg ikkje.



Siste ferge fra Løfallsstrand til Gjermundshavn går rundt halv tolv. Det var nemlig et problem tidligere, fordi jeg har vært på et par jobber i Rosendal og Matre, og da tok vi denne fergen.
Dermed er vel den veien utelukket.


Matre?? Da er det faen ikke rart dere bruker 15 timer til Skien.
Nu kør vi!

Stoffi

Quote from: "KEO"
Quote from: "Stoffi"
Quote from: "naitsirk"i følge gulesider, er den raskaste vegen gjermundshavn-løfallstrand og så til odda.men når siste ferje går veit eg ikkje.



Siste ferge fra Løfallsstrand til Gjermundshavn går rundt halv tolv. Det var nemlig et problem tidligere, fordi jeg har vært på et par jobber i Rosendal og Matre, og da tok vi denne fergen.
Dermed er vel den veien utelukket.


Matre?? Da er det faen ikke rart dere bruker 15 timer til Skien.



Hvem sa noe om å kjøre til Matre? :) Drar forresten om 5 minutter, 4 stykker i personbil.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Klaus_Brann

Ja, da var det kampdag igjen, litt for lang pause men...

Laget håper jeg blir

                   Opdal

Dahl Bjarnasson Sigurdsson Hanstveit

Solli Gashi  Andresen Vaagan Moen

         Winters   Helstad


Vil ha Gashi på plass igjen, selv om Jaiteh ikke rotet seg bort sist. Gashi er aggresiv og et irritasjonsmoment for motspillerne hele tia, og jeg tror ha kan gjøre det bra i dag.
Jaiteh og Huseklepp får prøve seg mot slutten.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

bulldog

tror nok jaiteh og sæternes starter. corrales tar backen.
bulldog

Fabregas

Om jeg hadde vært MIM hadde disse 11 løpt utpå Skagerak Arena:

                     Opdal
Dahl-Bjørnsson-Sigurdsson-Corrales
  Solli-Gashi-Andresen-Huseklepp
           Winters-Helstad

Håper virkelig på seier iom at det fort kan bety at vi leder serien siden LSK har knalltøff kamp mot Stabæk. Likevel er jeg drittredd vi driter oss ut, hadde vært sinnsykt typisk. Odd er ikke å kimse av på sitt beste men vi skal likevel pløye over de.

Stalin

Lurer sterkt på ta turen oppover.

Hansakongen

Quote from: "Fabregas"Om jeg hadde vært MIM hadde disse 11 løpt utpå Skagerak Arena:

                     Opdal
Dahl-Bjørnsson-Sigurdsson-Corrales
  Solli-Gashi-Andresen-Huseklepp
           Winters-Helstad

Håper virkelig på seier iom at det fort kan bety at vi leder serien siden LSK har knalltøff kamp mot Stabæk. Likevel er jeg drittredd vi driter oss ut, hadde vært sinnsykt typisk. Odd er ikke å kimse av på sitt beste men vi skal likevel pløye over de.


grei den lagoppstillingen der.. men i følge lokal avisen nede i skien skal brann kun starte med 10 spillere og ingen keeper i følge deres rapporter før kampstart... tydligvis noen som ikke kan fotball der nede...

http://livefotball.varden.no/?competition=477

Corran

Ja og begge lag har bare en reserve Brann har oppdal så eg håper ikkje det tar lange tiden før de setter ham inn. Men siden de starter med 10 mann er de nødt å bytte ut noen for å sette inn Oppdal eller kan de bare sette ham inn?

Siden begge lag bare for ha en innbytter er dette slik at det skal bli mindre tillegstid?
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Brann_ruler86

QuoteSiden begge lag bare for ha en innbytter er dette slik at det skal bli mindre tillegstid?


Det burde jo absolutt tale til Odd's fordel hvis de kjører standard skadetaktikk....
GÃ¥ ta banen!

Bolsen

ska se kampen på nette, men ska bare betale for denne kampen, og lurer på kordan eg gjør det? finner bare månedspriser og det der!

glem det eg falt over det  edit

Erlend

har på følelsene at vi enda en gang driter oss ut mot Norges for tiden dårligste lag

Brannmus

"Ny" dommer i dag.. Spent på hvodan han dømmer.. Forhåpentligvis heftig, bortedømming..

Super Hasund

Ganske rolig åpning. Brann har god kontroll men lite fremdrift fremover

Jaiteh spiller utrolig bra.
Jaiteh fortsatt konge. Mye bedre enn martin a
La Folket Synge

*Feltz*

Super Hasund

Brann styrer spillet men odd har hatt 2 livsfarlige skudd. Vi har bare at jævlig med offside

Odd har tatt litt mer over no. Brann e veldig passive
La Folket Synge

*Feltz*

KEA

Dette er for dårlig, vi spiller tross alt mot bunnlaget som har tapt ALLE seriekampene hittil i sesongen, unntatt 1. Vi bør kjøre kampen mye mer enn vi har gjort til nå. For mye slurv, det gir Odd muligheter de ikke burde hatt.

Jaiteh er veldig bra.

naitsirk

corrales har vore skikkelig dårlig

Brann_ruler86

Huseklepp inn for Dahl, Solli ned på høyreback...
GÃ¥ ta banen!

KEA

Bra bytte, Huseklepp inn for Dahl og Solli ned på høyreback. Det lukter mer offensivt spill.

thesevs

synes vi presser odd for lite...
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

thesevs

"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Brann_ruler86

Har kameramannen vært på fylla eller?? Mange ganger han ikke klarer å følge ballen...
GÃ¥ ta banen!

KEA

Faen så tafatt i boksen - hvor mange ganger skal PVM legge fine innlegg uten at der er noen til å sette dem?

Bolsen

Quote from: "KEA"Bra bytte, Huseklepp inn for Dahl og Solli ned på høyreback. Det lukter mer offensivt spill.


Bra? Dahl var skadet.

alx_brann

Går kampen på tv?

Bolsen

ikke vanlig tv

thesevs

om kameramannen e dårlig, så e kommentatoren og dårlig,,
innledningsvis nevnte han at odd hadde gått i offside på offside.. så kommer statistikken opp - 2-2..
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

KEA

Quote from: "Bolsen"
Quote from: "KEA"Bra bytte, Huseklepp inn for Dahl og Solli ned på høyreback. Det lukter mer offensivt spill.


Bra? Dahl var skadet.


Jada, jeg så det. Det var likevel bra. Ikke at Dahl har gjort seg bort, men jeg mener at Solli med sin løpskraft og Huseklepp med sin gjennombruddshissighet er veldig spennende. Jeg ser gjerne dette som en startoppstilling, i hvert fall mot lag der de offensive kvalitetene er mer avgjørende enn de defensive.

So be it.

Bolsen

Håper vi får Winters inn om ikke så all for lenge.. Må ha mer bevegelse foran

Belfort

Flaut, flaut, flaut.

naitsirk

hjelper ikkje med offensiv slagkraft, når alt er så forbanna omstendelig. virker som om brann har lært av odd.

aso008

Er nysgjerrig på om de har slik meter teller på spillerne i tippeligaen slik de har i Champions League. Alle unntatt Jaiteh > 1 km i første omgang ?

tr0Ndemann

Søttepasning på støttepasning, er det mulig!? Vi kan bare være galde for at Odd ikke klarer å skape de store målsjangsene. No må jaggu meg Mons ta å gi de lysten på å gå framover..
What a waste of council tax, we paid for your hats!

jako

Quote from: "naitsirk"hjelper ikkje med offensiv slagkraft, når alt er så forbanna omstendelig. virker som om brann har lært av odd.


Det har jo vært slik i nesten hele vår. Vi er rett og slett ikke gode nok. Vi håver ut millioner og får et litt over middels godt fotballag i retur.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

thesevs

Quote from: "jako"
Quote from: "naitsirk"hjelper ikkje med offensiv slagkraft, når alt er så forbanna omstendelig. virker som om brann har lært av odd.


Det har jo vært slik i nesten hele vår. Vi er rett og slett ikke gode nok. Vi håver ut millioner og får et litt over middels godt fotballag i retur.


Middels middels fru Blom. Vel har ikkje Brann levd opp til forventningene våre i år, men et middels lag vil eg ikkje si vi har.
Synes vi heller ska fokusere mer på dynamikken i laget - ser gang på gang at vi blir for passive og omstendelige. Dette e nokke vi kan ordne - fortrinnsvis i løpet av pausen.

Ellers har Tijan imponert meg!
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Lurkin

Andresen og TJ spiller bra. Ellers mangler vi en som greier å gjøre noe selv.
Berømte Brann fra Bergen

naitsirk

brann har ikkje spelt støttepasning på støttepasning tidligare i år, men mangla intensitet i enkelte kamper.
odd legger seg veldig lavt og mot 3 sentrale blir det veldig vanskelig for brann å spela seg igjennom.

derfor må tempoet opp og ikkje bruka 2 år på ei demping før neste pasning kjem. der har corrales vore formidabel. trur eg talte 12 pasninger til ørn 2.

Brannmus

Folk må jo kunne se litt på hvorfor Brann spiller støttepasning på støttepasning før de klager. Vi møter et defensivt Odd lag. I perioder hadde de 11 mann på egen halvdel. Er utrolig vanskelig å spille mot et etablert forsvar når det ikke er noe rom å spille i.

Greit, det betyr at Brann må bevege seg mer også, men er skummelt defensivt fra Odd. Er ikke mye satsing på mål og tre poeng.

Brann_ruler86

GÃ¥ ta banen!

KEA


KEA

Bare for å ha nevnt det, så er vi sereileder i dette øyeblikk....

thesevs

hører brannsupporterne meget godt..

vi e brann bergens stolthet
sk brann bergens stolthet
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

thesevs

helstad ut
winthers inn
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

thesevs

"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

knutern

Herlig mål av Winters-Huseklepp-Jaiteh gitt

Go Up