• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

TIFO på tv2 i kveld

Started by tr0Ndemann, May 03, 2007, 17:50:26 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

tr0Ndemann

"Er Brann oppskrytt?"

Er ett av temaene Mini skal ta opp i kveldens program. Blir spennende å se hva han har klart å koke sammen. Er vel overbevist om at vi ikke klarer noe i år grunnet tapet mot RBK, tenker jeg.

Ville bare lage en post sånn at de som ikke vet at det går får se det om de vil. :)

-T
What a waste of council tax, we paid for your hats!

tr0Ndemann

Edit: Den går på TV 2 Sportskanalen kl 19.00.
What a waste of council tax, we paid for your hats!

Northside

Det programmet er det mest latterlig Norsk TV har kommet med de seinere årene! Boikott hele shiten...

Brannfrelst

Og hvorfor kaller de det TIFO? De vet jo sikkert ikke hva TIFO er en gang..
2.10.07-Gullet kom hem!

Brann&Bergen<3

ka var han snakket om då? hvor fantastisk kjernen er med tifoen sin?

Stalin

Quote from: "Brannfrelst"Og hvorfor kaller de det TIFO? De vet jo sikkert ikke hva TIFO er en gang..

Er du seriøs?

atlascopo

Quote from: "Brannfrelst"Og hvorfor kaller de det TIFO? De vet jo sikkert ikke hva TIFO er en gang..



Han brukte halve første programmet til å forklare hvorfor de kalte det tifo.

Tror han har bedre peil på det enn deg.

Brannfrelst

Såg ikke programmet,men da kan jo du forklare nettopp hvorfor de kaller det dette?
2.10.07-Gullet kom hem!

Northside

Det minien har gjort er å søke på Wikipedia (eller hvordan det skrives) og funnet ut at tifo, i korte trekk, betyr supporter.
Det han ikke fikk med seg og kanskje endå ikke vet, er at tifo brukes i sammenheng med tribuneshow.

Etter hva jeg har fått med meg (uten å ha sett programmet), så er det ingenting som handler om tribunearrangementer. Derfor mener jeg og sikkert mange andre at navnet på programmet blir helt feil.

Super Hasund

Quote from: "Brannfrelst"Såg ikke programmet,men da kan jo du forklare nettopp hvorfor de kaller det dette?


Stammer isje begrepet tifo fra det italienske ordet tifosi, som betyr supporter? Men tifo blir vel betegnet som flagg og bluss og lignende her te lands så det jo isje rart folk stusser litt.
La Folket Synge

*Feltz*

Go Up