• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Daniel Braaten

Started by espen, April 28, 2007, 15:29:27 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

pragma

Quote from: "krøvel vellevold"


Unnskyld meg, men hvor skrev jeg at serien er avgjort? Jeg kan godt gjenta meg selv, om du vil:

Quote from: "pragma"

Hvem pokker er Huseklepp? En frøken i fotballsko. Latterlig å se hvordan Bataljonen sang "Vi vinner seriegull i år" i starten av kampen, for så å bli tause når realitetene gikk opp for dem.

Brann er som alltid selvbestaltede gullfavoritter før seriestart. Som alltid får de en nestestyver før halve serien er unnagjort.


<Teskjemodus>Brannmiljøet utnevner seg selv som seriefavoritter, men oppdager som vanlig forholdsvis tidlig at situasjonen er akkurat som tidligere år. De har rett og slett ikke det som skal til </teskjemodus>

Ble det lettere å forstå nå?
-
RBK-supporter

ElskerBrann

At du tar brannsangen "Vi e berømtebrann fra bergen, vi vinner serien i år..." så bokstavelig gjør den sangen genial. Det er nettopp derfor denne sangen er så bra. Vi mener jo selvfølgelig ikke at vi vinner serien i år, når den synges i april, men det er jo nettopp pga din reaksjon på sangen son gjør at den er bra.

Skjønner at det er vanskelig å forstå for dere trause og treige trøndere, som ikke tørr å synge noe annet RRRRRBBBBBKKKKKk.

Herregud, kan ikke dere få litt engasjement???
-:En, to, tre på det fjerde skal det skje, Bergen By skal brenne på ny:-

krøvel vellevold

Quote from: "pragma"
Quote from: "krøvel vellevold"


Unnskyld meg, men hvor skrev jeg at serien er avgjort? Jeg kan godt gjenta meg selv, om du vil:

Quote from: "pragma"

Hvem pokker er Huseklepp? En frøken i fotballsko. Latterlig å se hvordan Bataljonen sang "Vi vinner seriegull i år" i starten av kampen, for så å bli tause når realitetene gikk opp for dem.

Brann er som alltid selvbestaltede gullfavoritter før seriestart. Som alltid får de en nestestyver før halve serien er unnagjort.


<Teskjemodus>Brannmiljøet utnevner seg selv som seriefavoritter, men oppdager som vanlig forholdsvis tidlig at situasjonen er akkurat som tidligere år. De har rett og slett ikke det som skal til </teskjemodus>

Ble det lettere å forstå nå?
Legg ned hele klubben!

Tifo

Hold dere til tema. Fortsett diskusjonen om kampen i kamptråden.

Mvh
Stian
.:Tifo-gruppen:.

jako

Drit nå i disse trønderne. De har en til dels meget sær form for humor godt representert ved pragma i dette tilfellet.

De er ikke så verst så lenge de ikke prøver å leke morsom. Man må jo selvsagt bare flire med i lett overbærenhet.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Xminator

Quote from: "Tifo"Hold dere til tema. Fortsett diskusjonen om kampen i kamptråden.

Mvh
Stian


En god begynnelse er jo å kaste nye "gjester" med vikarierende motiver ut fra forumet. Krøvel må jo få reagere når kjepphøye trøndere bestemmer seg for å spre karskgruffen sin på vår hjemmebane.

Før ravet de jo bare rundt i fylla i sentrum og kom med noen "josenbojg" mellom kebabsmulene, men nå har de desverre fått låne tastatur på sosialen. Enden er nær!

Og ja, Braaten er en god erstatter for Sæternes/Winters.

Go Up