• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Start 5/5

Started by Memelli, April 23, 2007, 14:00:24 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Start ankom nettopp SAS hotellet på Bryggen da jeg ruslet forbi. Hvis noen føler kallet kan man jo utløse brannalarmen i natt eller ta noen tulletelefoner til noen av spillerne...

David Nielsen, det er fra resepsjonen. Du må ringe hjem med en gang. Det haster!
Rød makt på Hansa

Gulløl

Sett i gang og øv alle sammen, i morgen skal denne sitte som et skudd over hele stadion.

Melodi:
http://www.youtube.com/watch?v=LziP_DVzb3k


Fra Nymark til Laksevåg
fra Nordnes til Loddefjord Torg
hele Bergen vet at gullet skal hem
gullet skal hem
gullet skal he-em
hem te Bergen
gullet skal hem
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Og denne sangen skal introduseres for første gang i morgen på tribunene. Denne kommer til å låte fantastisk om alle er med, så sett i gang og øv alle sammen:

Melodi:

http://www.youtube.com/watch?v=vqo_rqMc8NA


Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

thesevs

men vi må forsøke å ikkje dra den siste sangen for fort.. då drukner hele teksten.. men på en annen side så bør han heller ikkje gå for sakte.. då høres det vel ut som vi e en gjeng med dyslektikere som øver oss på å lese en tekst :-D

(no offence off course...)

gleder meg stort!!
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

jinxter

Noen som vet om en stream av kampen?

Hausberg

Quote from: "jinxter"Noen som vet om en stream av kampen?


den går på livesport247.com
der sender de alt av fotball som vises på tv, noen ganger i rimelig bra kvalitet andre ikke fullt så bra, men det jeg har sett av kamper i år fra premier league har det vært bra:) du får i hvertfall sett kampen.
itt hjerte står i Brann......

Tore Larsen

Quote from: "Brannmus"
Quote from: "Tore Larsen"Bataljonen burde fått en spesialpris mener no eg.

Er vel opp til Bataljonen å forhandle frem en for sine medlemmer da? Eller skal Brann bare gi vekk penger siden dere er så kjekk og grei?


Selvfølgelig er det opp til Bataljonen hva de ønsker. Men Brann burde kontaktet Bataljonen og invitert dets medlemmer og blitt enig om en pris. Brann er altfor lite inkluderende ift sin egen supporterklubb. Veldig mange klubber er mye flinkere til dette. Sa dette i klartekst til Bjørn Dahl for noen uker siden og han var faktisk enig, så hva som skjer i ettertid vites ikke men her bør Bataljonen være mer frempå etter mitt syn.
Mvh

Tore

Kaptein

Går det ann å få ståplasser til denne kampen?
E det mer stå billetter, vis det e langt ut igjen?

Sjøl har eg parturkort, men en kompis som lurte
Blir seiar i dag;)
lt for Bergen
Alt for Brann

Klaus_Brann

Ja, da var det bare fire timer igjen til kampen!Trodde jeg...
Stressa meg opp og trodde klokka var kvart over 3, men den var selvfølgelig KUN kvart over 9!
Da får jeg utnytta dagen i alle fall. Heia Brann
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

ElskerBrann

Er det noe som vet om Bakke og/eller Jaiteh sitter på benken i dagens kamp? Hadde vært digg med et Jaiteh innhopp de siste 20, når vi leder
3-0...
-:En, to, tre på det fjerde skal det skje, Bergen By skal brenne på ny:-

TroBlo

Hansa felt C

hawkeyep

ja, det var nå ikke et sekund for tidlig... Har vært rene labyrinten for å finne plassen min ettersom kortet mitt sier jeg må gå inn inngang 10, nå blir det jo mye lettere
ansa Felt B

Heddis

Fornuftig vurdering av Sportsklubben for en gangs skyld.

Nixon

Jeg var skeptisk til å måtte bytte inngang. Og ikke minst endre ritualene mine før kampen. Men det var da. Nå har Brann vunnet to hjemmekamper med inngang 12, og jeg tror nok jeg skal fortsette min vandring rundt Hansa helt til Brann taper igjen!:)
Rød makt på Hansa

Fabregas

Gleder meg voldsomt til kampen nå. Dette skal bli seier.

Håper virkelig Jaiteh er på benken, jeg kan ikke skjønne annet i og med at Brann ventet med å bestemme troppen for to uker siden til de visste om han var klar. Håper jaiteh kan få noen minutter på slutten, gjerne opp til en halvtime. Eneste sjanse for det er hvis vi leder kraftig og Andresen fortsetter sitt veldig dårlige spill.

dudo

Quote from: "Nixon"Jeg var skeptisk til å måtte bytte inngang. Og ikke minst endre ritualene mine før kampen. Men det var da. Nå har Brann vunnet to hjemmekamper med inngang 12, og jeg tror nok jeg skal fortsette min vandring rundt Hansa helt til Brann taper igjen!:)


Godt å høre at jeg er ikke den eneste som sliter med tvangstanker i forbindelse med Brannkamper... :D
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Alastor

Har noen en tv2-sumo-link til kampen, eller er sikkerhetshullet tettet nå?

Brann_copper

We will fight them on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets...  We will never surrender!  - Sir Winston Churchill -

Alastor

Og den ballen hadde sust inn uansett om den ikke hadde truffet en startspiller! Flott åpning!

Brann_copper

hvor ser du kampen???
We will fight them on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets...  We will never surrender!  - Sir Winston Churchill -

eivtress

Perfekt start! Ikke rot bort dette nå...

tr0Ndemann

Sitter her og får gåsehud av "gullet skal hem" sangen. Hører på nettradioen til NRK i dag, har desverre ikke fått gå i dag.

Stå på, denne kampen er det vi som eier.

Edit: 1-1 nå, og 10sec etter målet hører jeg "Vi é Brann, vi é Brann!"

Sånn skal det låte :)
What a waste of council tax, we paid for your hats!

eivtress

Hvilken kanal? P1 Hordaland eller? Har de mye fra stadion?

Alastor

Quote from: "Brann_copper"hvor ser du kampen???

Brann_copper

jeg bruker mac så det hjelper dessverre ikke meg
We will fight them on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets...  We will never surrender!  - Sir Winston Churchill -

Alastor

Det kaller jeg mangel på konsentrasjon!

Ikke stopp før dommern har blåst..

Brann_copper

1-1 faen

dessuten høres det ut som om vi blir presset
We will fight them on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets...  We will never surrender!  - Sir Winston Churchill -

tr0Ndemann

Quote from: "eivtress"Hvilken kanal? P1 Hordaland eller? Har de mye fra stadion?


www.startsiden.no
Gå på radio, velg P1 og "P1 Sport". Full dekning av kampen.
What a waste of council tax, we paid for your hats!

Texas

Quote from: "tr0Ndemann"Sitter her og får gåsehud av "gullet skal hem" sangen. Hører på nettradioen til NRK i dag, har desverre ikke fått gå i dag.

Stå på, denne kampen er det vi som eier.

Edit: 1-1 nå, og 10sec etter målet hører jeg "Vi é Brann, vi é Brann!"

Sånn skal det låte :)


er det nrk sport du hører på? får dessverre ikke inn den kanalen i utlandet.

tr0Ndemann

Det er det. Er en litt shabby kommentator her da. "Og ja, da var det utligning til Start av... Eh, ja jeg fikk ikke med meg hvem det var i farten. Jo, eh, av Espen Børufsen!"

Men det funker.
What a waste of council tax, we paid for your hats!

Alastor

Ellers kan man jo bare melde at start får prisen for årets styggeste keeperdrakt.

Fargene er helt syke, de 2 fargene som er brukt passer ikke sammen - og den er jo forsøplet av reklame over hele.

HUFF

Brann_copper

1-2

vi blir rundspilt
We will fight them on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets...  We will never surrender!  - Sir Winston Churchill -

Texas

helsiken!!! vi ligger under for samme laget som vi rundspilte like før sesongen startet....på hjemmebane.

Brann_copper

ut fra kamprapportene ser det ut som om guttene har skjønt alvoret nå...
We will fight them on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets...  We will never surrender!  - Sir Winston Churchill -

Bruiser

Førsteomgangen var direkte begredelig. Kvifor er vi så fordømte ustabile i prestasjonane?
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Texas

hvor stor var egentlig helstad sin sjanse?

For meg virker det som hver gang mjelde vil hevne et tap, så går man mot en ny skuffende prestasjon.

BRANN - FOR ALLTID

Quote from: "Texas"hvor stor var egentlig helstad sin sjanse?


Den var så stor at din mor hadde puttet.....med bind for øynene
RANN - FOR ALLTID

SittingOleBull

Hva i all verden er dette? Den svindeyre midtbanen deres blir jo rompekjørt av iltre makreller! Litt skjerpings nå, takk - har noen kroner på 2-2 til pen odds...

Brann_copper

Quote from: "SittingOleBull"Hva i all verden er dette? Den svindeyre midtbanen deres blir jo rompekjørt av iltre makreller! Litt skjerpings nå, takk - har noen kroner på 2-2 til pen odds...


Der ordnet PVM 2-2, så foreløbig ligger du bra an. Men jeg håper det blir flere mål fra de røde, og du gir sikkert velvillig avkall på premien din...
We will fight them on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets...  We will never surrender!  - Sir Winston Churchill -

tr0Ndemann

Quote from: "Brann_copper"
Quote from: "SittingOleBull"Hva i all verden er dette? Den svindeyre midtbanen deres blir jo rompekjørt av iltre makreller! Litt skjerpings nå, takk - har noen kroner på 2-2 til pen odds...


Der ordnet PVM 2-2, så foreløbig ligger du bra an. Men jeg håper det blir flere mål fra de røde, og du gir sikkert velvillig avkall på premien din...


Da håper vi for din skyld at stillingen holder seg slik som den er nå, og for hele Bergens skyld at vi vinner.
What a waste of council tax, we paid for your hats!

BRANN - FOR ALLTID

Poeng her er fremgang i orhold til i fjor...
RANN - FOR ALLTID

Brann_copper

Dersom man måler det i poeng ja, men at Start vant her i fjor er vel ett av de groveste ran i fotballhistorien. Makrellgutta ble rundspilt i 90 minutter og stakk hjem med tre poeng. I år bør de reise tomhendte hjem til sørlandet...
We will fight them on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets...  We will never surrender!  - Sir Winston Churchill -

tr0Ndemann

Og da gjelder det bare å støtte laget 100 % de siste 10 minuttene. Hører ikke alt for mye synging nå. Sitter og biter neglene til kjøttkaker, i håp om et mål til..
What a waste of council tax, we paid for your hats!

Alastor


Texas

etter denne serierunden ligger vel lsk paa topp, mens rbk kommer opp paa like mange poeng som brann.

skinkerytter

Skandale at det ikke legges til minst 5 minutter i dag. Fire bytter i andre omgang pluss tre skader, som alle tok lang tid.

vebo

Fy faen så kjipt! Og banens svakeste spillere skorer mål. Dette var bare trist..
Tiocfaidh ár lá

XarZen

Mjelde må FAEN meg tørre å ta ut Andresen. Makan til dårlig jobbing har eg aldri sett!

brann.avd.molde

At brann og mons ivar ikke klarer å se hva som foregår absolutt hver eneste gang start fikk ballen i første omgang er rett og slett en stor skandale. Alle gangene start fikk ballen ble det slått gjennombrudd. Takket være en god ørn 2 forhindret brann tap. Godkjent i dag var ørn 2, gashi og opdal
Eg må inn!

Memelli

Følgende ting manglet i dag:

- Bevegelse
- Initiativ til løp, spesielt fra midtbanen
- Godt pasningsspill

Til tider var vi gode, men stort sett skuffende. At Helstad ikke scorer på sin sjangse er jo helt utrolig godt gjort. Ellers skjønner jeg ikke hvorfor Mjelde tar ut Solli og Helstad.

Go Up