• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Start 5/5

Started by Memelli, April 23, 2007, 14:00:24 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Memelli

Når var det billettsalget startet til denne kampen? Fikk med meg at speaker sa noe i går, men stemningen var så god at jeg ikke hørte hva han sa. :-))

Bossmann


olebrann3


skip

Den der har jeg hørt før! :wink:

Tore Larsen

Mvh

Tore

Xminator

I mangel på alternativer på midtbanen gir jeg de 11 fornyet tillit mot Start.

Opdal
Guntveit - Bjarnason - Sigurdsson - Hanstveit
Solli - Andresen - Gashi - Vaagan Moen
Sæternes - Helstad

Venter fortsatt på første mål fra en ikke-spiss. Vi mangler en Sappara eller Koren som scorer fra midtbanen.

dudo

Inn med Corrales og Husky, og kanskje også Robbie. Hvem som går ut er ikke så viktig, men guttene må få beskjed om at det de presterte i Trondheim ikke holder.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Xminator

Hvorfor ta ut spillere som fungerte?

dudo

Hvem i all verden tenker du på da?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Xminator

Quote from: "dudo"Hvem i all verden tenker du på da?


Hanstveit? Det var en spiller som overhode ikke fungerte og det var Andresen. Da setter du ikke ut alle andre enn ham.

moffy_

Håper Bakke snart kommer i slag! Han har jo begynnt å trene med ball.. Om han er frisk mener jeg han bør få sjansen istede for Andresen. Hvis ikke så bør Haugen eller Gunntveit starte sentralt sammen me gashi - for å sette ett eksempel! andresen gidder jo ikke jobbe
Eg sitter på Frydenbø og eg e stolt av d!

Vestkanten

Quote from: "Xminator"
Quote from: "dudo"Hvem i all verden tenker du på da?


Hanstveit? Det var en spiller som overhode ikke fungerte og det var Andresen. Da setter du ikke ut alle andre enn ham.


Ser at veldig mange er enige med deg ang. Hanstveit, både her på forumet og i diverse aviser.
Personlig synes jeg han har veldig mange feilpasninger og ofte dårlige klareringer. Mener å erindre at han ifjor var svært delaktig i mange av Branns baklengsmål. Men det er mulig det bare er meg som har dette synet? Uansett kunne jeg tenkt meg å sett Corrales starte denne kampen.
Heia Brann!

GaShIfAn

Tror kampen mot Start blir tøff!
Start spiller ikke bra, men de er dødelige effektive på sine sjanser. Dette blir tøft! Frykter gutta fikk en psykisk knekk mot RBK sist, og vi må heve oss MYE for å ta Start. For all del, det er fortsatt mulig å vinne. Vi for satse på masse regn, for da trives ikke Start :D

Mitt tips: Brann - Start 1-2
ashi, du er min gud!

megleren

Visst jeg ikke husker feil rundspilte vi de i fjor. Og tapte en null.. Så denne helgen som kommer vil vise seg hva som bor i laget vårt.. De kommer til å reise kjerringen og banke Start.
r og blir et sittesvin på Hansa

GaShIfAn

Jepp, husker den kampen meget godt. Husker vi spilte veldig bra, men var virkelig forbanna der jeg gikk hjem. Men jeg frykter dette skal gjenta seg i år. Håper ikke, men frykter :(
ashi, du er min gud!

Erlend

har partoutkort, men har ikke anledning til Ã¥ gÃ¥ pÃ¥ kampen.  Jeg leste et eller annet sted at jeg da kan selge billetten for halvparten av det den er verdt. Noen som vet hvordan jeg gjør dette??

Erlend

Quote from: "Vestkanten"
Quote from: "Xminator"
Quote from: "dudo"Hvem i all verden tenker du på da?


Hanstveit? Det var en spiller som overhode ikke fungerte og det var Andresen. Da setter du ikke ut alle andre enn ham.


Ser at veldig mange er enige med deg ang. Hanstveit, både her på forumet og i diverse aviser.
Personlig synes jeg han har veldig mange feilpasninger og ofte dårlige klareringer. Mener å erindre at han ifjor var svært delaktig i mange av Branns baklengsmål. Men det er mulig det bare er meg som har dette synet? Uansett kunne jeg tenkt meg å sett Corrales starte denne kampen.

Forrige gang Corrales spilte (Nadderud) var det tydelig at han ikke hadde spilt fotball på en stund, og Hanstveit er i mine øyne førstevalget til Corrales har prestert i kamp eller det sre ut som vi trenger utskifting. Som det virker som mange mener nå

Klaus_Brann

Da er det altså TO nye sanger som skal innføres på stadion mot Start, og håper flest mulig av de som leser her inne er klare for å trøkke te på de!

Den ene ligger på forsiden kalt "Bergens stolthet", og den andre er på Forever Blowing Bubbles melodien, og teksten er:

Vi e Brann fra Bergen
norges beste lag
I rødt og hvitt
står laget mitt
stolte mann med gull i blikk
Rosenborg kan brenne
Enga rykke ner
gullet går til Bergen
SOM I 1963

Begge to har jeg knalltro på, og tror vi kan få til veldig bra.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Tore Larsen

Quote from: "Erlend"har partoutkort, men har ikke anledning til Ã¥ gÃ¥ pÃ¥ kampen.  Jeg leste et eller annet sted at jeg da kan selge billetten for halvparten av det den er verdt. Noen som vet hvordan jeg gjør dette??


Brann må ha beskjed 5 dager før kampen spilles så du er forseint ute siden det er helligdag imorgen. Sats heller på å få solgt billetten til en kamerat/veninne. Selvsagt til pålydende :)
Mvh

Tore

Truls A

Irriterer noe inn i granskogen at kammpen går så seint som klokken 19 på en lørdagskveld. F** heller. Kan ikkje fatte og begripe koffor NFF lar Tv 2 bestemme når kamper skal gå. Lørdagskampene burde begynt kl.16 som før i tiden, til nød kl.17. Da hadde man rukket å komme seg hjem i passe tid før lørdasgunderholdningen kommer på tv.
Enda verre e det at Brann har fÃ¥tt lørdagskamp 12 mai. Hadde gledet meg lenge til Ã¥ dra pÃ¥ den bortekampen, og samtidig benytte muligheten til Ã¥  besøke slektninger i Larvik. Det gikk til h**** takket være Tv 2 og NFF.
Håper det ikkje blir flere lørdagskamper for Brann denne sesongen.

Ps1 Håper Start får orden på det håpløse banedekket så det blir gode spilleforhold når Brann skal spille på Sør Arena i slutten av august. (Så gode at det er i favør Brann :lol: )
ruls André

Klaus_Brann

Quote from: "Truls A"Irriterer noe inn i granskogen at kammpen går så seint som klokken 19 på en lørdagskveld. F** heller. Kan ikkje fatte og begripe koffor NFF lar Tv 2 bestemme når kamper skal gå. Lørdagskampene burde begynt kl.16 som før i tiden, til nød kl.17. Da hadde man rukket å komme seg hjem i passe tid før lørdasgunderholdningen kommer på tv.
Enda verre e det at Brann har fÃ¥tt lørdagskamp 12 mai. Hadde gledet meg lenge til Ã¥ dra pÃ¥ den bortekampen, og samtidig benytte muligheten til Ã¥  besøke slektninger i Larvik. Det gikk til h**** takket være Tv 2 og NFF.
Håper det ikkje blir flere lørdagskamper for Brann denne sesongen.

Ps1 Håper Start får orden på det håpløse banedekket så det blir gode spilleforhold når Brann skal spille på Sør Arena i slutten av august. (Så gode at det er i favør Brann :lol: )


Hvilken lørdagsunderholdning??Brann er vel mer enn nok underholdning?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Xminator

Er jo ikke en kjeft som går ut før midtnatt uansett.

GaShIfAn

Underholdninga er jo kampen. Synes det er perfekt at kampen begynner så "seint". Da rekker man å ta seg noen gode før kampen:) Så feirer man seieren langt ut over natta. Kan sove på søndag!

Dette er med andre ord helt perfekt :D
ashi, du er min gud!

Bossmann

Quote from: "Truls A"Irriterer noe inn i granskogen at kammpen går så seint som klokken 19 på en lørdagskveld. F** heller. Kan ikkje fatte og begripe koffor NFF lar Tv 2 bestemme når kamper skal gå. Lørdagskampene burde begynt kl.16 som før i tiden, til nød kl.17. Da hadde man rukket å komme seg hjem i passe tid før lørdasgunderholdningen kommer på tv.
Enda verre e det at Brann har fÃ¥tt lørdagskamp 12 mai. Hadde gledet meg lenge til Ã¥ dra pÃ¥ den bortekampen, og samtidig benytte muligheten til Ã¥  besøke slektninger i Larvik. Det gikk til h**** takket være Tv 2 og NFF.
Håper det ikkje blir flere lørdagskamper for Brann denne sesongen.

Ps1 Håper Start får orden på det håpløse banedekket så det blir gode spilleforhold når Brann skal spille på Sør Arena i slutten av august. (Så gode at det er i favør Brann :lol: )



E du 80 år eller?

BrannSupporter

Quote from: "megleren"Visst jeg ikke husker feil rundspilte vi de i fjor. Og tapte en null.. Så denne helgen som kommer vil vise seg hva som bor i laget vårt.. De kommer til å reise kjerringen og banke Start.


Det var vel kun i 2 omg. 1 omg var nærmest årsverste.

Fabregas

God tro at dette skal bli seier, laget har massevis å revansjere fra sist helg og de 11 som går ut på banen vil være 100% klar for å sende Start hjem uten poeng. Jeg er spent på hva Mjelde vil gjøre med laget. Han sa i et intervju etter RBK-kampeb både at han kanskje burde la alle 11 få prøve seg på nytt samtidig som noen benkeslitere kunne fått muligheten hvis de imponerte på trening og 2.lagskampen på onsdag. Hadde jeg vært sjef hadde jeg byttet Huseklepp inn for V.Moen og latt resten av laget stå. Hvis det er noen som underpresterer voldsomt en gang til skal de fp sitte på benken neste gang.(Kanskje spesielt: Andresen, Solli, Helstad og Hanstveit).

Mjelde velger vel å satse på mye innlegg på to sterke spisser i denne kampen og. Håper Solli og Guntveit fortsetter med det gode spillet fra de to siste hjemmekampene. Venstresiden, uansett hvem som spiller v.midt, bør også heve seg. Riktig nok var V.Moen viktig mot VIF men samarbeidet med Hanstveit var ikke slik det bør eller i alle fall kan være.

Nixon

https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Tore Larsen

Quote from: "Nixon"http://pub.tv2.no/nettavisen/ibergen/article1000101.ece

Mjeld er på hevntokt!


Dette "hevneriet" har vi vel hørt før...
Mvh

Tore

Kjell249

Kampen i Oslo? Er det en plass hvor Brannsupportere samles? Highburry?
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Stoffi

Quote from: "Vestkanten"
Quote from: "Xminator"
Quote from: "dudo"Hvem i all verden tenker du på da?


Hanstveit? Det var en spiller som overhode ikke fungerte og det var Andresen. Da setter du ikke ut alle andre enn ham.


Ser at veldig mange er enige med deg ang. Hanstveit, både her på forumet og i diverse aviser.
Personlig synes jeg han har veldig mange feilpasninger og ofte dårlige klareringer. Mener å erindre at han ifjor var svært delaktig i mange av Branns baklengsmål. Men det er mulig det bare er meg som har dette synet? Uansett kunne jeg tenkt meg å sett Corrales starte denne kampen.



Helt enig. Hanstveit var direkte skyld i mange mål i fjor, og jeg tør ikke tenke på hvor mye han var indirekte ansvarlig i andre situasjoner. På tide å prøve friskt blod der, slik at et svakt punkt forsvinner.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

thesevs

Quote from: "Truls A"Irriterer noe inn i granskogen at kammpen går så seint som klokken 19 på en lørdagskveld. F** heller. Kan ikkje fatte og begripe koffor NFF lar Tv 2 bestemme når kamper skal gå. Lørdagskampene burde begynt kl.16 som før i tiden, til nød kl.17. Da hadde man rukket å komme seg hjem i passe tid før lørdasgunderholdningen kommer på tv.


1. Det finnes ikke noe lenger som heter lørdagsunderholdning på tv lenger. Den tiden e definitivt over...
2. Verden har gått videre, butikker o.l har åpent gjerne til kl.18 på lørdager (IKEA har åpent kl.20...) - greit for folk å komme på kampen.
3. Folk har planer om å gå ut på lørdager, så et "fotballvorspiel" e ikkje så dumt då.. :-D = GOD STEMNING


P.S Så lenge TV2 eier rettighetene så har ikkje NFF så mye å komme med.. det e jo pengene som bestemmer...
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Brady

Corrales som back og Hastveit som ving, ut med Moen,(det bør fÃ¥ konsekvenser og spille sÃ¥ dÃ¥rlig som han gjorde i Trondheim).Det var bare Islendingene som klarte og jobben sin der oppe.  Hanstveit, er nok en av de beste offensive venstre bekkene vi har her i landet,
la han prøve seg som ving, han gjør noen feil deffensivt av og til,det er riktig det, men då har han har løpt langt, dobbelt så langt som Moen.

dudo

Kan ikke Huseklepp spille ving da?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Gepard

http://fotball.adressa.no/eliteserien/article80345.ece

Hadde ikke gjort meg noe om Nielsen må stå over, Starts klart farligste spiller foran mål.


Ellers la jeg merke til dette utsagnet fra Mjelde : "Man kan enten kollektivt bytte ut de som skuffet, eller man kan la kollektivet reise seg igjen."

Hva i all verden mener han med å "kollektivt bytte ut de som skuffet" ? Mystisk uttalelse det der.

Slik jeg kjenner Mjelde kommer han til å stille samme lag, bytter vil kun skje med bakgrunn i karantener og skader, liker det dårlig, synes ikke det maner til konkurranse i troppen...

Er det ikke forresten litt "farlig" å hele tiden fokusere på at "vi taper som et lag og vinner som et lag", slik jeg ser det vil jo dette kunne føre til at spillerne ikke står frem nok, man gjemmer seg liksom bak kollektivet, er jo ikke kritikk å få siden det er "hele laget" som taper. Bare en tanke..er jeg på viddene ?

Strandlien

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "Vestkanten"
Quote from: "Xminator"
Quote from: "dudo"Hvem i all verden tenker du på da?


Hanstveit? Det var en spiller som overhode ikke fungerte og det var Andresen. Da setter du ikke ut alle andre enn ham.


Ser at veldig mange er enige med deg ang. Hanstveit, både her på forumet og i diverse aviser.
Personlig synes jeg han har veldig mange feilpasninger og ofte dårlige klareringer. Mener å erindre at han ifjor var svært delaktig i mange av Branns baklengsmål. Men det er mulig det bare er meg som har dette synet? Uansett kunne jeg tenkt meg å sett Corrales starte denne kampen.


Helt enig. Hanstveit var direkte skyld i mange mål i fjor, og jeg tør ikke tenke på hvor mye han var indirekte ansvarlig i andre situasjoner. På tide å prøve friskt blod der, slik at et svakt punkt forsvinner.


Får å si det sånn, Corrales er milevis unna Tippeliganivå... Etter å ha sett Brann 2 - Varegg, skjønner jeg veldig ogdt at Corrales ikke spiller. Han virker helt utafor. Samme gjelder for Ludvigsen (mangler touch, ikke et forsøk på dribling/utfordring i 3. divisjon!!??!) og Björnson (knapt nok en eneste pasning til medspiller)...

Hanstveit har vært god hittil i sesongen. Veldig få feil defensivt, men mangler mest på det offensive. At hele laget skuffet i Trondheim er så som så, men så lenge vi vinner alle andre kamper enn i Trondheim, så godtar jeg det tapet.

Nixon

Jeg er enig i at Corrales ikke har kommet opp på TL-nivå enda. Han markerte seg ikke noe særlig i går, og han ble visstnok til tider rundspilt av Radøy/Manger sin høyrekant for en uke siden. Så Hanstveit forsvarer lett plassen sin i noen kamper til.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Brady

Slvfølgelig kan Huseklepp spelle, forstÃ¥r ikke hvorfor han for sÃ¥ lite spilletid. SÃ¥ jo Corrales mot Stabækk, han var jo helt elendig,  hÃ¥per det bare er treningsmangel og ikke ferdigheter han mangler.
De sier han var jævlig god i Ham-Kam, og at han kan bli Tippeligaens beste bekk, men det har ikke vi sett noe til, så langt. hvis han spilte så dårlig på 2dre laget også, så er vi kansje blitt lurt igjen.

Gud


Rochdale

Etter å ha sett kampen mot Varegg, så er det INGEN av reservene som er i nærheten av å spille mot Start. End of story..
quot;Kan ikke forvente å slå Molde hjemme".
Kjell Tennfjord.

Brannmus

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5393

Guntveit ute mot Start.. Inn kommer Bjørn Dahl.. Tror ikke det svekker laget nevneverdig, men synd for Guntveit som endelig var blitt frisk. Får håpe han er tilbake for fullt og med i kampen om plass til 16. mai.

Nixon

Til BT sier Guntveit at han er frisk nok til å spille...

Etter dagens trening ser laget ut til å bli dette:

Opdal
Dahl, Sigurdsson, Bjarnason, Hanstveit
Solli, Andresen, Gashi, Vaagan Moen
Helstad, Sæternes.

Som forventet med andre ord.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

windows22

Hei kjære Brann entusiast !

Vi spiller som du vet mot Start lørdag 5.mai kl 19.00.
I den forbindelse åpner vi dørene til Brannallmenningen allerede fra kl 16.30.

Vi skal ha trekning av de to vinnerne av flatskjermer fra Philips.
Kjente fjes i den bergenske presse skal være med i paneldebatt om Brann, gamle
stjerner i Start og Brann stikker innom for å mimre litt og vi skal slippe til
12.mann bandet som skal dra stemningen opp inn mot avspark.

Kioskene står klar for deg og baren er åpen fra 16.30 hvis du ønsker deg
forfriskninger.

Velkommen til en annerledes oppkjøring, vi gleder oss til å se deg på en ny kamp på
stadion.

Sportslig hilsen
Kristian Jæger
Markedssjef
'Følg oss hver dag på www.brann.no'
Sportsklubben Brann
Idrettsveien 47, 5063 Bergen


Tore Larsen

Quote from: "Brannmus"Står mer om det samme her:

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5392


Er Bataljonen sine medlemmer invitert ??
Mvh

Tore

windows22

Alle med plass på Brannallmenningen er invitert uavhengig om de er medlem her eller der, resten av stadion inviteres til pizzaparty på frydenbøcorner

vebo

Og er cc'en 150? Gi oss det gratis!
Tiocfaidh ár lá

Klaus_Brann

Hva skal vi med det?
Hansa på Fotikken er mye bedre enn en stiv "oppvarming" med vip`ene...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Tore Larsen

Bataljonen burde fått en spesialpris mener no eg.
Mvh

Tore

vebo

Tiocfaidh ár lá

Brannmus

Quote from: "Tore Larsen"Bataljonen burde fått en spesialpris mener no eg.

Er vel opp til Bataljonen å forhandle frem en for sine medlemmer da? Eller skal Brann bare gi vekk penger siden dere er så kjekk og grei?

Go Up