• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

GASHI!

Started by Jay Tee, April 21, 2007, 08:49:30 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Jay Tee

Vil oppfordre alle til og gi Gashi MYE støtte imorgen, trykke han til våre hjerter og vise kor glad vi er for at han er her og ikke i Enga. Imorgen kan være en dag han trenger det. Det viktigste er så klart og heie fram hele laget. Men la oss gi gode Gashi litt ekstra med opp merksomhet imorgen!   GASHI! GASI GASHI! ses på Hansa!
eia brann

Odd

Gashi får trolig ganske mye pes fra de tilreisende fra "Klanen", så jeg stiller meg bak dette forslaget. Slaurene fra Oslo øst må overdøves!

TrulsVikane

Tss..la klanen holde på... Alle spillere blir jo ekstra tent når nokken slenger drit eller piper...Se på C.Ronaldo f.eks..
kte lidenskap har et navn: BRANN

Marek

Tror den eventuelle hetsen mot Gashi bare tenner han enda mere.
Og er vi sikker på at de vil kaste bort tiden sin på å hetse Gashi?
ons Ivar skal hem...

TrulsVikane

Quote from: "Marek"Tror den eventuelle hetsen mot Gashi bare tenner han enda mere.
Og er vi sikker på at de vil kaste bort tiden sin på å hetse Gashi?

Mener en talsmann for klanen sa at de ikkje gadd å disse brann spillerne og spezz Gashi... De brukte heller energien på å holde med laget sitt=P
kte lidenskap har et navn: BRANN

Odd

Quote from: "TrulsVikane"
Mener en talsmann for klanen sa at de ikkje gadd å disse brann spillerne og spezz Gashi... De brukte heller energien på å holde med laget sitt=P

Klanen som supporterorganisasjon har nok forhåpentligvis bedre ting å gjøre enn å organisere en "offisiell" hetsing av Gashi. Men jeg kan garantere deg at en del klanmedlemmer kommer til å pipe og syte på eget initiativ. For Gashis del kommer nok ikke dette til å ha noen demotiverende effekt - det tror ikke jeg heller. Men her er det snakk om å "vinne" på tribunen :-D

Klaus_Brann

Quote from: "Marek"Tror den eventuelle hetsen mot Gashi bare tenner han enda mere.
Og er vi sikker på at de vil kaste bort tiden sin på å hetse Gashi?


Du kan jo spørre deg selv om vi hadde kastet bort tiden vår med å hetse Brann spillere som gikk til Vif eller ROSENBORG???Svaret vet du vel selv...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

dudo

Vi vet jo også godt hvilken grusom hevn som tas... ;-p
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

C@Bøe_79

Gashi er vår no...

Uansett hvilken hets han får er det vår oppgave å hedre Gashi tilsvarende, slik at han ofrer seg for Brann..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Red Rabitt

Håper både han og andresen får sine velfortjente sanger i morgen.(spes andresen!)
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Tore Larsen

Stopper nok kjeften på klanspakket når Gashi setter den pent i hjørnet og øker til 3-0 i andre omgang:)
Mvh

Tore

tr0Ndemann

Quote from: "Tore Larsen"Stopper nok kjeften på klanspakket når Gashi setter den pent i hjørnet og øker til 3-0 i andre omgang:)


Yes, da blir det lol.no på Klanen. Er en smule glad for at jeg kan nyte kampen med noen kamerater i kveld - sitter og ser ut på regnet som pisker mot ruta. Selv om jeg nok heller ville ha vært på stadion, da.
Folkens, lov meg at dokker støtter Brann 100%! <3
What a waste of council tax, we paid for your hats!

Xminator

Nå fikk jo ikke Klanen tid til å registrere Gashi før de gikk i hi med granatsjokk... Boom Boom Bengt ;)

olebrann3

Syns Gashi har vært den beste spilleren våres i år... Han er virkelig en spiller med hjerte utenpå drakten.. Han løper konstant og vinner mange baller... Bare synd han ikke endte måltørken mot engen i går!

ostraume

Gashi kan ha så mye måltørke han vil for meg, han har, som du sier, vært helt konge i år. Det kan virke som en herrens lykke at Bakke ble skadet og Gashi fikk etablert seg sentralt. Han skal bli vanskelig å sette ut av dette laget.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

olebrann3

Trenger ikke score for meg men hadde vært toppen av kransekaken i går

birki

det var bare en gåll fra gashi som manglet igår, hadde vært deilig og bare gni det ekstra inn om han hadde satt en som den store prikken over i-en.
gashi har vært stor i de første kampene, maskin! mannen kommer til å bli sykt viktig i kampen for gull i år. MA er ikke i form, men det betyr lite pga gashi er der og gjør mye av jobben. tenk når MA også begynner å prestere, skal bli sykt vanskelig å trenge gjennom og få stoppet den midtbanen. den 4-eren vi har i år på midten er den beste på mange år.
ed hjertet i Brann og Bergen!

Breiflabben

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=139427

Hva er det som skjer der oppe på stadion. Nå er det Gashi som i følge VG skal ha seg en prat med Mjelde og forlange en forklaring på hvorfor han ble byttet ut.
Skal det bli slik at alle som blir byttet ut skal forlange oppvaskmøte  møte på kammerset for å få beskjed om hvorfor de ikke får spille nå de har lyst. Får håpe dette er en feilsitert Gashi hvis ikke må jeg bare le.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of sigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses. HIT IT!.

Brannmus

Syntes dette er helt naturlig jeg.. Er en tabloid formulering fra VG, men for meg tyder det bare på at Gashi er en proff spiller.

Tar treneren deg ut, så er det greit å sitte seg ned med han og finne ut hva som var grunnen. Da kan du få svar på hva treneren mener du må forbedre og hvor du må jobbe enda hardere for at det ikke skal gjenta seg.

Så lenge Gashi får sin forklaring, som han har rett på, og han legger saken død med det. Så ser jeg ikke noe problem med at spillerne kan ha en åpen dialog med treneren sin. Bare sunt for utviklingen i Brann at folk snakker sammen.

Klaus_Brann

Quote from: "Brannmus"Syntes dette er helt naturlig jeg.. Er en tabloid formulering fra VG, men for meg tyder det bare på at Gashi er en proff spiller.

Tar treneren deg ut, så er det greit å sitte seg ned med han og finne ut hva som var grunnen. Da kan du få svar på hva treneren mener du må forbedre og hvor du må jobbe enda hardere for at det ikke skal gjenta seg.

Så lenge Gashi får sin forklaring, som han har rett på, og han legger saken død med det. Så ser jeg ikke noe problem med at spillerne kan ha en åpen dialog med treneren sin. Bare sunt for utviklingen i Brann at folk snakker sammen.


Klart det er sunt for utviklingen at de snakker sammen. Kan forstå at Gashi lurer på hvorfor han blir byttet ut etter 1. omgang, jeg synes han spilte bra, og at det heller var en viss annen kar som kunne gått tidlig i dusjen.

Men som Breiflabben sier, så blir det litt mye hvis det blir slik at alle skal ha oppvaskmøte hver gang de blir byttet ut. Det har vel forsåvidt ikke vært et tema enda, og det blir det forhåpentligvis heller ikke.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Ricky

Oppvaskmøte og oppvaskmøte.. Mulig VG ikke har fått med seg at Mjelde har skjerpet rutinene på tilbakemeldinger til spillerne rundt bytter, vrakinger etc.
Mjelde skal vel ta en prat med dem som ble byttet ut til pause, og Gashi så sikkert frem til dette møtet. Men VG-reporteren har vel misforstått og trodd at Gashi (via media) krever et slags oppvaskmøte. Håpløs fillesak, som føyer seg fint inn i rekken av alle "taus etter vraking"-overskriftene.

enavgutta

Hvor er Gashi ?!?!?


Han og feiten noe uoppgjort nå? Fast på laget, best på laget, rett ut av laget....

olebrann3

når han får sjansen slår han til igjen og beholder plassen

Texas

Quote from: "enavgutta"Hvor er Gashi ?!?!?


Han og feiten noe uoppgjort nå? Fast på laget, best på laget, rett ut av laget....


ja, litt merkelig det der. Må være bittert å ha vært en av branns beste spillere denne sesongen for så å bli vraket til de grader.

Xminator

Grunnen heter Jaiteh. Og Gashi får snart ett problem #2 i Bakke. Magefølelsen sier at Haugen og Gashi blir benkekamerater en stund fremover.

Nixon

Noen måtte selvsagt lide når Brann fylte opp stallen med midtbanespillere på den måten. Men jeg hadde ikke trodd at Jaiteh skulle skyve ut Gashi så fort. Magefølelsen min sier at Gashi kommer til å få en svært kort Brannkarriere...
Rød makt på Hansa

Knasen

jeg er redd for at du har rett Nixon. Men jeg synes Gashi har vært veldig god i år, og mener at på en eller annen måte at dette ikke blir riktig at han blir kastet ut av laget på den måten. Jaiteh har gjrot det bra, men dette liker jeg ikke.

Atlet Orvanger

Gashi og Andresen har ikke vunnet en hodeduell til sammen på Brann sin midtbane. Her tilfører Jaiteh en laget en ny dimensjon da han er den eneste på midtbanen sammen med Eirik Bakke som har hodestyrke. Det er noe laget har manglet, og har vist seg viktig når det gjelder å vinne første- og andreballer.

Xminator

Nettopp. Det handler om duellstyrke i høyden. Gashi er kanskje den beste ballvinneren vår langs bakken, men både Bakke og Jaiteh er bedre i høyden.

Tror Bakke benker Jaiteh når han er spilleklar. Jaiteh har sluppet en del markeringer på dødball.

Gashis muligheter ligger nok først og fremst i en skade/karantene på Andresen eller på både Jaiteh og Bakke samtidig.

Liker det eller ikke, Gashi ble kjøpt dyrt, og betales godt for å være i Brann. Da må han tåle benken også.

Kjell249

Sesongen er lang. Så vi kommer til å trenge de spillerne vi har. Snart begynner karantener, og skader å melde seg. Synes i grunn litt synd på Gashi, har vel egentlig ikke spilt seg ut av laget. Men synes det er kult at TJ har tilpasset seg så raskt nivå og spillestil. Raskere enn de fleste hadde forventet. Liker hans enkle spillestil, og tror det bare blir bedre når selvtilliten øker.

At Bakke får mange skadefrie kamper tror jeg ikke før jeg ser det, og Andresen kan fort gå på en smell han også. I tillegg mister TJ noen kamper i sommer i U20 VM.

Tror nok Haugen blir lånt ut til Løv-Ham i sommer.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

millermania


Lurkin

Helge banker ut alle, som vanlig..

Nei, jeg tror nok Mr Nixon har rett. Gashi forsvinner til Godset eller noe. TJ har en duellstyrke og en pasningssikkerhet som er vanskelig å gjøre noe med. Kanskje Bakke, men vil tro at han ikke er i form før sent i sesongen - septemberish..

Men ikke glem at Martin ikke har signert enda. Ikke faen om ledelsen selger unna Adrian hvis vi gir slipp på Martin etter sesongen.
Berømte Brann fra Bergen

Xminator

Selv tror jeg ikke Gashi forsvinner med mindre vi henter Fakiri. Han er tross alt under kontrakt og vi skal spille E-cup. Kommer vi viderer fra kvalikken blir det jo sportslige utfordringer han ikke får i for eksempel Godset.

enavgutta

Skjønner ikke hvor dere har dette fra med at Gashi forsvinner? En følelse du fikk på jobben etter en kaffe og sigg her en dag Nixen ?

Nixon

Quote from: "enavgutta"Skjønner ikke hvor dere har dette fra med at Gashi forsvinner? En følelse du fikk på jobben etter en kaffe og sigg her en dag Nixen ?


Som jeg skrev, det er magefølelsen, og kommer ikke fra noen.
Og magefølelsen min er det ingen grunn til å stole på...;)
Rød makt på Hansa

Lurkin

..men det er jo noe som kan diskuteres. Adrian vil jo spille, og med landslagskapteinen, Eirik Bakke og TJ som alternativer er jo det vanskelig å få den spilletiden han vil.
Berømte Brann fra Bergen

Nightfox

Andresen stikker i sommer så da er det ikke mye som skal til. Husk at Bakke har klausul i kontrakten da. Brann skal hjelpe han ut til proffspill igjen.

naitsirk

Quote..men det er jo noe som kan diskuteres. Adrian vil jo spille, og med landslagskapteinen, Eirik Bakke og TJ som alternativer er jo det vanskelig å få den spilletiden han vil.


berre for å ha ein ting klart. han heiter ardian:)

tormi

Quote from: "naitsirk"
Quote..men det er jo noe som kan diskuteres. Adrian vil jo spille, og med landslagskapteinen, Eirik Bakke og TJ som alternativer er jo det vanskelig å få den spilletiden han vil.


berre for å ha ein ting klart. han heiter ardian:)


Irriterer ræven av meg at folk ikke klarer å skrive/si det rett. Men klarte faktisk unngå å kommenterer det i dette tilfellet.

Men takk til deg naitsirk.
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

paf

Noen som vet hvor Ardian befinner seg for tiden? Ikke spiller han for A-laget. Ikke spiller han for andrelaget. Er han på treninger? Noen som vet?

dudo

Han er syk, leste jeg i en eller annen artikkel.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Knasen

Han er sjuk ser jeg ser jeg in en artikkel til ba. Så da har vi kanskje svaret på hvorfor vi ikke har sett han på en stund, men jeg er fortsatt ikke sikker på hvor han skal komme inn igjen.

Her har du linken http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article2801618.ece
Det står helt nederst at han er sjuk.


xTaTic

Quote from: "heiaMolde"http://www.ranablad.no/fotball/live/?lfKey=1036&tdKey=2222

Hehe... herlig! Ser ut som han har vokst litt og siden sist vi så ham på banen! 180cm sies det her!

Brann_copper

Nå undres jeg litt her. Hvorfor er Gashi såpass ute i kulden? Han er frisk og satt på benken i går. Jaiteh spilte ingen god kamp og når han ble byttet ut var det med Haugen. Hva er det som sker da. Er redd han kommer til å ta en Ludde, eller enda verre en Soma....
We will fight them on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets...  We will never surrender!  - Sir Winston Churchill -

Gulløl

Gashi har vært syk med noe virusgreier og har vært borte fra trening noen dager. Han er neppe i toppform enda og ble nok derfor ikke beyttet i går.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

vebo

Er meget skeptisk selv, han skulle da være helt frisk nå. Mon tro om han har havnet i klammeri med noen? Mjelde eller Andresen?

Gashi bør være klart førstevalg på midten, sårlig i "storkampene"!
Tiocfaidh ár lá

steinbygger

Kan ikke forstå hvorfor folk ville ha Gashi i går. Fyren er ett vandrende frispark og er det noe Brann ikke hadde behov for i går så var det flere dødballer. Synes det var en helt grei prioritering fra MIM.

Strandlien

Gashi tror jeg rett og slett hadde blitt for varm i toppen om han hadde kommet inn i den kampen i går. Hadde luktet opptil flere nye frispark og kort fra den mannen...

Syntes Haugen gjorde en kjempejobb da han kom inn. Du vet hva du får med Haugen. Han har tempo og ork nok til å dekke store områder, mens pasningene er så som så. Han er en ryddegutt. Det var det vi trengte når vi ledet kampen og ville stoppe alle lsk-forsøk på å kjøre seg tilbake.

Alzheimer/Silverspurs

Syns dog at Brann blei i overkant defensive etter at Haugen kom inn. Usikker på om det var det litt defensive byttet som gjorde det om det berre var ei naturleg utvikling i kampen.

Go Up