• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Er det greit å røyke på Stadion?

Started by Brannmus, April 17, 2007, 23:16:43 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Xminator

Quote from: "Truls A"Eg e en av tilskuerne som røyker, men e samtidig delvis tilhenger av røykeforbudet. Ja til røykeforbud på sitteplassene. Nei til røykeforbud oppe på tidl. Bon Apetit Corner og Radio 1-hjørnet + plassen mellom BT og gamle sitte.

Klarte forresten å holde meg røykfri fra eg gikk inn på Staddaen 30 min før kampen og helt til eg kom ut igjen ca kvarteret etter kampslutt.


Grattis! Bruk det som inspirasjon til ett litt større prosjekt. Kutt røyken. For din egen del. Og de som bryr seg om deg...

sydnes76

Jeg støtter helt klart røykeforbudet. De som har voldsomt sug får ta seg en pris...Og, jeg støtter snusforbudet også, selv om jeg bryter det. Det er ok å ha det i bakhodet slik at man ikke kaster de fra seg overalt. Men så lenge man har noe å spytte i så kan det vel ikke skade for Brann eller andre tilskuere.

Bossmann

Quote from: "sydnes76"Jeg støtter helt klart røykeforbudet. De som har voldsomt sug får ta seg en pris...Og, jeg støtter snusforbudet også, selv om jeg bryter det. Det er ok å ha det i bakhodet slik at man ikke kaster de fra seg overalt. Men så lenge man har noe å spytte i så kan det vel ikke skade for Brann eller andre tilskuere.


ja og eg støtter røykeforbudet, men driter i det. Hallo??

sydnes76

Quote from: "Bossmann"
Quote from: "sydnes76"Jeg støtter helt klart røykeforbudet. De som har voldsomt sug får ta seg en pris...Og, jeg støtter snusforbudet også, selv om jeg bryter det. Det er ok å ha det i bakhodet slik at man ikke kaster de fra seg overalt. Men så lenge man har noe å spytte i så kan det vel ikke skade for Brann eller andre tilskuere.


ja og eg støtter røykeforbudet, men driter i det. Hallo??


Hahahaha Du er litt etter meg fortiden Bossmann...Kan nok tenke meg at du driter i røykeforbudet ettersom du på min tråd om nye partoukort klikket på at det ikke gikk an å gå ut i pausen. Men du har lagt deg paddeflat tidligere - står respekt av det :)

Erlend

Quote from: "sydnes76"Jeg støtter helt klart røykeforbudet. De som har voldsomt sug får ta seg en pris...Og, jeg støtter snusforbudet også, selv om jeg bryter det. Det er ok å ha det i bakhodet slik at man ikke kaster de fra seg overalt. Men så lenge man har noe å spytte i så kan det vel ikke skade for Brann eller andre tilskuere.

du fÃ¥r snuse sÃ¥ mye du vil bare du ikke spytter eller viser klysen til noen andre.  Men røyking plager vel uansett noen rundt den som gjør det, sÃ¥ ser helst at folk ikke gjør det

solemann

Quote from: "Brannmus"


Røyker ikke jeg heller, men skjønner ikke problemet med at ikke røykerene kan få gå ut i pausen. Hva er dette med sikkerhetsregler? folk har jo kunnet gått ut i alle tider, hva er problemet nå? Er jo ikke akkurat i Bagdad vi lever.

Endre

Quote from: "solemann"Er jo ikke akkurat i Bagdad vi lever.

Etter en flyreise med påfølgende fotballkamp kan man jo begynne å lure.
Helt latterlig spør du meg.

bussemann

Har røkt i over 40 år, og røker ca. 6 pk. for uken.
MEN - å holde meg under en Brann-kamp er ikke problem.
Syns det er helt OK at det er røkeforbud på tribunen.

mbs

Hva et menneske gjør med sin egen kropp får være frivillig.

Jeg synest forbudet er bra. Ikke fordi røyken er så spessielt farlig å innånde utendørs. Nei Jeg er lei av klær som lukter røyk etter å ha vært på stadion. Eller klær som har svimerker etter en som har feiret brannskåring med sneipen i hånden.

Nå skal det sies at jakke måtte til vask etter naboens spising, ketsjup er vist vanskelig å holde på sin egen rad.

Røyk gjerne i pausen. Men still deg gjerne slik at du ikke står i veien for andre.
I går var det direkt umulig å bevege seg på hansa tribunen fordi alle som røykte absolutt skulle stå under tak. Beveg dere vekk fra pasasjene og røyk i fred.

Snus gjerne men bruk en kopp og rydd opp etter deg.

Girb

Quote from: "solemann"
Røyker ikke jeg heller, men skjønner ikke problemet med at ikke røykerene kan få gå ut i pausen. Hva er dette med sikkerhetsregler? folk har jo kunnet gått ut i alle tider, hva er problemet nå? Er jo ikke akkurat i Bagdad vi lever.


Grunnen til dette er enkel:

Person A og person B har partoutkort og går inn på Stadion. Når de er vel inne går person A ut igjen med både A og Bs kort, og gir Bs kort til person C som står utenfor og venter. Dermed er både A, B og C inne på Stadion bare ved hjelp av to partoutkort.

Nixon

Jeg tror neppe det er forklaringen. Det er at de ikke har kapasitet eller lyst til å sjekke etter ulovlige remedier i pausen også.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

BL

Quote from: "solemann"
Røyker ikke jeg heller, men skjønner ikke problemet med at ikke røykerene kan få gå ut i pausen. Hva er dette med sikkerhetsregler? folk har jo kunnet gått ut i alle tider, hva er problemet nå? Er jo ikke akkurat i Bagdad vi lever.


Det er vel for at folk ikke skal gå ut og komme inn igjen med flasker, røykbomber, bluss o.l. Eller kanskje egg... Det betyr bot til Brann.
Hansa-
Felt Z

tsf

Jeg sitte på Brannallmenningen, og røyke daglig. Men takle det fint uten en sigarette i pause.
Hater NøFF -Bergen ut av Norge -Bergen = Egen stat og Republikk vært godt

Brannmann rob

Fra brann.no:
Brann vil IKKE tillate at noen enkeltpersoner ikke respekterer det forbudet som er på plass for alle. Våre vakter og vektere vil håndheve forbudet som nå er på plass, noe som innebærer at de kan bortvise tilskuere som ikke respekterer røykeforbudet. I verste fall, så kan man risikere å miste sitt partoutkort på grunn av dette.

Miste paroutkortet fordi man røyker? det er faen det mest sløkkete eg noen gang har hørt... får virkelig håpe de mener etter 1 advarsel:P

grei

Ro deg ned, det står "i verste fall". Og Brann står fritt til å bestemme regler for sine arrangementer.

Chrisstah

dette røyke greiene har jo fått folk til å tro at det er som et atomvåpen.
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

tj00m

er jo bare til å la vær å røyke, eg hater når en idiot et par rader nede fyrer i en røyk og røyken stiger rett opp til meg.. hadde ikke gjort meg noe om han hadde mistet partoutkortet..
Brann Bergens Stolthet!

tr0Ndemann

Quote from: "tj00m"er jo bare til å la vær å røyke, eg hater når en idiot et par rader nede fyrer i en røyk og røyken stiger rett opp til meg.. hadde ikke gjort meg noe om han hadde mistet partoutkortet..


Kunne ikke vært mer enig. Man skulle tro at røykerne hadde en rett til å blåse skitten i fjeset på folk hvor enn de ville. Folk må jo bare rette seg etter reglene som er satt opp, slik er det bare.
What a waste of council tax, we paid for your hats!

Brann&Bergen<3

Quote from: "BL"
Quote from: "solemann"
Røyker ikke jeg heller, men skjønner ikke problemet med at ikke røykerene kan få gå ut i pausen. Hva er dette med sikkerhetsregler? folk har jo kunnet gått ut i alle tider, hva er problemet nå? Er jo ikke akkurat i Bagdad vi lever.


Det er vel for at folk ikke skal gå ut og komme inn igjen med flasker, røykbomber, bluss o.l. Eller kanskje egg... Det betyr bot til Brann.


Eller de ikke vil at noen skal snike seg inn? det er utrolig lett å snike personer inn hvis det er lov å gå ut i pausen. Trur mer det er det som er grunnen.

Toa

Quote from: "Brann&Bergen<3"
Quote from: "BL"
Quote from: "solemann"
Røyker ikke jeg heller, men skjønner ikke problemet med at ikke røykerene kan få gå ut i pausen. Hva er dette med sikkerhetsregler? folk har jo kunnet gått ut i alle tider, hva er problemet nå? Er jo ikke akkurat i Bagdad vi lever.


Det er vel for at folk ikke skal gå ut og komme inn igjen med flasker, røykbomber, bluss o.l. Eller kanskje egg... Det betyr bot til Brann.


Eller de ikke vil at noen skal snike seg inn? det er utrolig lett å snike personer inn hvis det er lov å gå ut i pausen. Trur mer det er det som er grunnen.


Grunnen er at røykere blir sett på som avskum av samfunnet, og en finner på regler og lover for at røykere ikke skal få seg en blås.
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

HansaInferno

Vi er jo ute i det åpne, og ser personlig ikke problemet med å ta meg en røyk. Det hender at jeg sitter meg ned å tar en blås og det er ingen som har sagt noe av de som står rundt meg. Røyk er røyk, det er kult å røyke folkens, det har ingenting med behovet å gjøre ;)
Breiflabben, baby!

tr0Ndemann

Quote from: "HansaInferno"Vi er jo ute i det åpne, og ser personlig ikke problemet med å ta meg en røyk. Det hender at jeg sitter meg ned å tar en blås og det er ingen som har sagt noe av de som står rundt meg. Røyk er røyk, det er kult å røyke folkens, det har ingenting med behovet å gjøre ;)


Røyking er inn, oyee.
What a waste of council tax, we paid for your hats!

Go Up