• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Stemningen på Hansa

Started by skb!, April 16, 2007, 22:18:16 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Henriki

Quote from: "Janki"
"Tjokk å feit å full og seriegull;)"


Vi hopper opp og ned som lillestrøm.

Syns ikkje denne sangen passer seg på stadion.
Kan ikkje begynne på samme måtte som lillestrøm supporterene, hoppe opp og ned, skikkelig kjedelig og uten innvirkning fra ka som skjer på banen.  

(min mening)  :D

thesevs

Quote from: "Henriki"
Quote from: "Janki"
"Tjokk å feit å full og seriegull;)"


Vi hopper opp og ned som lillestrøm.

Syns ikkje denne sangen passer seg på stadion.
Kan ikkje begynne på samme måtte som lillestrøm supporterene, hoppe opp og ned, skikkelig kjedelig og uten innvirkning fra ka som skjer på banen.  

(min mening)  :D


Du ser det helt feil - sangen synges fordi vi VET at vi har vunnet gullet. Vi synger jo gullet ska hem - er vi også da upåvirket av hva som skjer på banen? Det er en spontan og humoristisk sang - passet inn i går og passer inn i gullfeiringen fremover.
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

tr0Ndemann

Er enig. I går var det FESTING på tribunene, spesielt på slutten av kampen - og da må det være lov å hoppe opp og ned mens man synger en såppas humoristisk sang som Tjukk og feit og ful og seriegull"!
What a waste of council tax, we paid for your hats!

Christian

Quote from: "thesevs"
Quote from: "Henriki"
Quote from: "Janki"
"Tjokk å feit å full og seriegull;)"


Vi hopper opp og ned som lillestrøm.

Syns ikkje denne sangen passer seg på stadion.
Kan ikkje begynne på samme måtte som lillestrøm supporterene, hoppe opp og ned, skikkelig kjedelig og uten innvirkning fra ka som skjer på banen.  

(min mening)  :D


Du ser det helt feil - sangen synges fordi vi VET at vi har vunnet gullet. Vi synger jo gullet ska hem - er vi også da upåvirket av hva som skjer på banen? Det er en spontan og humoristisk sang - passet inn i går og passer inn i gullfeiringen fremover.

Sangen er repetetiv, platt og ligner fuglesang. Bør kveles tidlig før den får bedre fotfeste.


ostraume

En elendig evighetssang som er Fula verdig.

Greit at den synges i "stille" perioder, men i går tok den overhånd når Byen er bergen og Gullet skal hem kunne runget. Ikke bra.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Utmedsnolken

Quote from: "Christian"
Quote from: "thesevs"
Quote from: "Henriki"
Quote from: "Janki"
"Tjokk å feit å full og seriegull;)"


Vi hopper opp og ned som lillestrøm.

Syns ikkje denne sangen passer seg på stadion.
Kan ikkje begynne på samme måtte som lillestrøm supporterene, hoppe opp og ned, skikkelig kjedelig og uten innvirkning fra ka som skjer på banen.  

(min mening)  :D


Du ser det helt feil - sangen synges fordi vi VET at vi har vunnet gullet. Vi synger jo gullet ska hem - er vi også da upåvirket av hva som skjer på banen? Det er en spontan og humoristisk sang - passet inn i går og passer inn i gullfeiringen fremover.

Sangen er repetetiv, platt og ligner fuglesang. Bør kveles tidlig før den får bedre fotfeste.


Sangen passer perfekt for feiring av en stor anledning. Ikke inneholder den noe lalalalla-elementer heller, så noen kfl sang er det ikke.
"og der snubler Sæternes igjen"

Baunebob

Helt utrolig på stadion igår. Hansa ved innmarsj var et helt uforglemmelig syn. Masse flagg, blusset, alt.. Helt utrolig vakkert.

Har aldri vært på Stadion hvor det har vært slik stemning. Ikke en stadion i Norge som når oss til knærne engang.

smaalanda

Quote from: "Baunebob"Helt utrolig på stadion igår. Hansa ved innmarsj var et helt uforglemmelig syn. Masse flagg, blusset, alt.. Helt utrolig vakkert.

Har aldri vært på Stadion hvor det har vært slik stemning. Ikke en stadion i Norge som når oss til knærne engang.


Noen som har bilde av hvordan det så ut på Hansa med alle flaggene ? Uten all røyken liksom, hadde vært litt kjekt å sett.
KMO!!!

Northside

Quote from: "ostraume"En elendig evighetssang som er Fula verdig.

Greit at den synges i "stille" perioder, men i går tok den overhånd når Byen er bergen og Gullet skal hem kunne runget. Ikke bra.



herregud, hva vil folk egentlig? Skal vi stå rett opp og ned å mumle på de vanlige sangene våre resten av livet? Er det rart vi blir rangert som en av de svakere supporterene i forhold til antall tilskuere?

Den gangen det var liv i leiren så hadde vi variasjon i sangene våre, deriblandt litt hopping/vifting med skjerf og flagg.

"Tjokk å feit å full og seriegull" har ingenting med Fuglene å gjøre! Dette er en sang som kan brukes for å heve stemningen, skape liv og rable gal etter når laget gjør det bra. Det er heller ikke noe konstant "lalling" her slik som fulgene driver på med...

Vi er blitt så utrolig A4 supportere at det er skummelt, når selv slike sanger ikke kan synges pga de nesten kan forveksles med fuglene, da har vi tapt!

kapteinen

Syntes ikke at den sangen er noe veldig trommesang og å sammenligne den sangen med en evighetssang blir jo litt teit for han gikk jo bare omigjen et par ganger når den ble sunget.altså like mange ganger som de fleste andre sangene våre.

Men det er er vel lite å krangle om, for folk likte sangen og sang for full hals, så de som ikke likte den kan bare grine så mye de vil for flertallet likte den.
Z

grei

Quote from: "NorthsideFCDH"
"Tjokk å feit å full og seriegull" har ingenting med Fuglene å gjøre! Dette er en sang som kan brukes for å heve stemningen, skape liv og rable gal etter når laget gjør det bra. Det er heller ikke noe konstant "lalling" her slik som fulgene driver på med...

Det er ikke noen typisk fuglesang sånn som folk skal ha det til nei, grunnen til at folk påstår det er vel at den ble gjentatt og at LSK (i likhet med veldig mange andre) bruker samme melodi. Det finnes nok andre sanger med gulltema som er mer inkluderende og dermed bedre egnet til allsang, men folket kan slappe helt av, vi tar ikke gull i hver kamp (unntatt nå for tiden...), og den blir neppe å høre jevnlig. Som et humørfylt parantes og spontan gledessang var den herlig. Greit å ha noe annet enn "gullet ska hem" som mange tross alt begynner å gå rimelig lei av.

I det hele tatt bra med liv og spontanitet i de seneste kampene. Under siste hjemmekamp bør "Det kommer/har komt hem" runge (selv om det har blitt velk mye "hem" nå), og gjerne også en annen gullsang som har blitt foreslått her inne (mel: Carefree, wherever you may be):

SK, SK Brann
Beste lag i Norges land
Når vi tar gull skal dokkar se
Kordan vi skal feire det

Brann_ruler86

Syns det gjorde seg med litt liv og røre på tribunen. Jeg kan ikke fordra stilen KFL kjører, men jeg syns det var flott at det ble litt stilig visuelt med hopping og vifting med skjerf.

Forøvrig et fantastisk syn å se folk holde opp skjerfene rundt hele stadion på 'Byen e Bergen' etter kampslutt.
Gå ta banen!

dudo

Var det bare jeg som sang "Tjukk og feit og full av seriegull"?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Klaus_Brann

JA!Et lite sekund så syntes jeg det lignet på cupfinalen mot Lyn, med alle skjerfene oppe, men så innså jeg at dette topper den:-)

SINNSYKT TRYKK på slutten i går. Er sikker på at ALLE var med på Vi e berømte, Gullet og Byen e Bergen på slutten der, helt rått..
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Kararay

Quote from: "grei"og gjerne også en annen gullsang som har blitt foreslått her inne (mel: Carefree, wherever you may be):

SK, SK Brann
Beste lag i Norges land
Når vi tar gull skal dokkar se
Kordan vi skal feire det


Den går slik:
SK, SK Brann
Vi er best i dette land
Når vi tar gull ska dåkkar se,
Kordan vi ska feire det.

;) Men er enig at denne kan godt prøves.
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

pissepåengen

Quote from: "krøvel vellevold"


og det bestemmer du?
Bergen ut av norge!

Northside

Virker som alt av sanger som slår til om dagen i grunn er lavmål, feil, teit, kanariting osv.

Håper herved folk slutter å finne på nye sanger, rop eller andre sprell i kampenshete...

krøvel vellevold

Quote from: "pissepåengen"
Quote from: "krøvel vellevold"


og det bestemmer du?
Legg ned hele klubben!

crm

Det er faktisk ganske rart at denne fikk så raskt fotfeste, da den, som Krøvel påpeker, er noe intern. Når det er sagt må det være mulig å kvitte seg med denne angsten for å på død og liv ikke ha noen fellestrekk med alt som lukter av fugl. Er helt enig med Northside i at det må være rom for hopping og fysiske utskeielser når anledning innbyr til det. Dette var jo helt vanlig ni-ti år tilbake. "Tjukk og feit og full og seriegull" er uansett et fenomen for en spesiell situasjon som neppe kommer til å plage sutrekoppene i årevis.
"Quantify your love for me!"
K. Jæger

Nixon

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "pissepåengen"
Quote from: "krøvel vellevold"


og det bestemmer du?


Men det virker som du nesten er mer irritert på hvor sangen kommer fra (Barten) enn selve sangen. Jeg synes den var herlig selvironisk og passet bra i gullrusen. Da skal vi ha slike sanger som man kan rable litt gal til!
Rød makt på Hansa

Fotballjent'n=)

Det er en morsom, spontan og humoristisk sang som jeg ikke hadde noe i mot ble sunget på tribunen. Men å synge den hele tiden når vi skal hylle spillerne, synes jeg det blir litt feil. Da hadde det passet bedre med gullet ska' hem, vi e berømte Brann fra Bergen, eller noe i den duren.

Men for all del, fortsett med spontane og humoristiske sanger, bare ikke gjenta de gjennom hele kampen.
ølv betyr ikke en skitt!:)

krøvel vellevold

Quote from: "NorthsideFCDH"Virker som alt av sanger som slår til om dagen i grunn er lavmål, feil, teit, kanariting osv.

Håper herved folk slutter å finne på nye sanger, rop eller andre sprell i kampenshete...
Legg ned hele klubben!

Nixon

Quote from: "krøvel vellevold""Kjukk og feit og full og seriegull" er INTERN humor, uten noe poeng for andre enn den interne gjengen.


Hvilken intern gjeng? Kan vi snakke om en intern gjeng under en slik opplevelse som i går? Hvis vi noengang har vært samlet så må det ha vært i går!
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Quote from: "Nixon"[ Men det virker som du nesten er mer irritert på hvor sangen kommer fra (Barten) enn selve sangen.  
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Quote from: "Nixon"
Quote from: "krøvel vellevold""Kjukk og feit og full og seriegull" er INTERN humor, uten noe poeng for andre enn den interne gjengen.


Hvilken intern gjeng? Kan vi snakke om en intern gjeng under en slik opplevelse som i går? Hvis vi noengang har vært samlet så må det ha vært i går!


Spør de tusener som sang dette i går, hva som var poenget med "kjukk og feit og full". Bare "det utvidete Barten-miljøet" vet jo hva det går i. De har mage-fetisj. Resten av Hansa har jo ikke det, så for alle andre blir det jo meningsløst å synge noe sånt.
Legg ned hele klubben!

Chris*

En stor del av grunnen til at så mange omfavnet denne sagen er rett å slett i mangel på en skikkelig "hoppedanseogjublesang" på stadion. Folk ville bevege seg, hoppe og danse, og dette gjør seg ikke til "Gullet ska hem", eller "Byen e Bergen".
en som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!

crm

Nettopp, derfor fremstår Krøvel som ganske humørløs i denne sammenhengen. Om argumentet er at ikke hele stadion kan runge med, vil logikken være at nye sanger må forbys. Det var uansett ikke mangel på runging på noen sanger, aller minst Byen e Bergen og Gullet ska hem.
"Quantify your love for me!"
K. Jæger

Nixon

Quote from: "krøvel vellevold"Spør de tusener som sang dette i går, hva som var poenget med "kjukk og feit og full". Bare "det utvidete Barten-miljøet" vet jo hva det går i. De har mage-fetisj. Resten av Hansa har jo ikke det, så for alle andre blir det jo meningsløst å synge noe sånt.


Spiller det noen rolle i det hele tatt? Mener du at folk skal stoppe opp og vurdere om denne sangen har relevans for deres liv? Har du f.eks. "vært på purken"? Denne sangen er mye mer løssluppen enn f.eks. Gullet ska hem som blir mer sangkoraktig. I den situasjonen i går var den nye rett sang til rett tid etter min mening!
Rød makt på Hansa

maknu

Quote from: "Nixon"
Quote from: "krøvel vellevold""Kjukk og feit og full og seriegull" er INTERN humor, uten noe poeng for andre enn den interne gjengen.


Hvilken intern gjeng? Kan vi snakke om en intern gjeng under en slik opplevelse som i går? Hvis vi noengang har vært samlet så må det ha vært i går!


helt enig, herlig å oppleve spontan allsang og gledesrus som ikke er gjennom tenkt og levert ut på lapper. Det finnes ikke grupper, gjenger og interne fakter på en slik kveld.
ULLET KOM HEM!!! GRATTIS ALLE BRANN FANS

Northside

Quote from: "krøvel vellevold"


Vi bør huske på kvaliteten på sangene våre ja, men en sang som dette i ny og ne når folk rabler gal, det har jeg ingenting imot. Virker heller ikke som resten av tribunen har noe imot det.

For meg så kan folk synge hva pokker de vil på stadion, noe en del også gjør. Men fungerer ikke sangen så slår den aldri til, og fungerer ikke sangen så er det heller ingen andre som hører sangen...

pellerud

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "NorthsideFCDH"Virker som alt av sanger som slår til om dagen i grunn er lavmål, feil, teit, kanariting osv.

Håper herved folk slutter å finne på nye sanger, rop eller andre sprell i kampenshete...


Og hva har f.eks. "Vi har vert på purken hele gjengen..." å gjøre med Brann og Brannpublikum å gjøre? Absolutt ikke alle på Stadion som har vært det.... All humor starter med en intern greie, noe utvikler seg og blir felleseie, uten at man absolutt skal skjønne opphavet og meningen med det. Akkurat som mange gikk rundt og sa "Toppa heile driden" for et par år siden. Til slutt var uttrykket så utbredt, at mange som sa det nok ikke kjente opphavet.

Christoball

velger å se på den sangen som ett bittelite steg i riktig retning...  har savnet de spontane litt morsomme sangene...

sier ikke at denne var superb, men virket jo spontan og morsom... :P

krøvel vellevold

Quote from: "crm". Om argumentet er at ikke hele stadion kan runge med, vil logikken være at nye sanger må forbys.  .


Det er uansett feil dag å innføre sanger som ikke apellerer til hele Stadion. I går var en dag der vi hadde potensiale til å få Stadion til å synge med på mye. Likevel så er det noen som starter denne "kjukk og feit og full"-sangen om og om igjen. I det uendelige. Noe som vel egentlig dreper muligheten til å få hele Stadion med på et kanontrøkk. For en sånn sang får du rett og slett ikke hele Stadion med på!
Legg ned hele klubben!

skb!

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "crm". Om argumentet er at ikke hele stadion kan runge med, vil logikken være at nye sanger må forbys.  .


Det er uansett feil dag å innføre sanger som ikke apellerer til hele Stadion. I går var en dag der vi hadde potensiale til å få Stadion til å synge med på mye. Likevel så er det noen som starter denne "kjukk og feit og full"-sangen om og om igjen. I det uendelige. Noe som vel egentlig dreper muligheten til å få hele Stadion med på et kanontrøkk. For en sånn sang får du rett og slett ikke hele Stadion med på!


Nå var det kanontrøkk flere ganger i går! Aldri før har jeg hørt så mange synge med, tror det må ha vært hele stadion. Tror e fleste følte for å hoppe og ha en gladsang, og i mangel på noe bbedre ble denne vlgt. Vi trenger en slik sang(sier ikke at det bør være denne), som kan synges i passende stunder.

HansaInferno

Haha, tenk å henge seg opp i denne sangen på den måten. Den var grei nok den, om ikke hele stadion synger med på alt så er jo det forståelig. Vi kan ikke bare synge "gullet ska hem" og "byen e' Bergen". Synger ikke alle med så er det fordi de ikke kan sangen, derfor må de høre den, bli vant til den og lære den før de synger med, resten av stadion er ikke like spontan som Hansa. Ikke heng dere for mye opp i hvem vi ligner på og hvem vi ikke ligner på... Vi er Brann for faen, vi ligner ikke på noen. Ja til mer spontanitet, flere sanger, melodier, mer hopping, festing og mental galskap. Fean heller, vi er ikke et guttekor.
Breiflabben, baby!

smaalanda

KMO!!!

krøvel vellevold

Quote from: "NorthsideFCDH"[ Vi bør huske på kvaliteten på sangene våre ja, men en sang som dette i ny og ne når folk rabler gal, det har jeg ingenting imot. Virker heller ikke som resten av tribunen har noe imot det.

For meg så kan folk synge hva pokker de vil på stadion, noe en del også gjør.  .


Akkurat den siste setningen gjenspeiler vel også godt hvorfor du forguder disse chalalala-gjengene rundt omkring. Du er ikke opptatt av INNHOLD - bare at det synges "noe". Samme hva!

Denne "kjukk og feit og full"-sangen er jo rett og slett ikke noe annet enn en oppramsning av fire ord - hvorav tre ikke har en dritt med hverken Brann, Bergen, fotball eller seriegull å gjøre. Det er bare en tilfeldig sammenrasking av ord uten relevans til det vi holder på med. Hvorfor ikke bare synge "bæ bæ lille lam og seriegull" eller "glade jul - seriegull"? Gjerne VITTIG. Men kvalitet? Nei!

Og bare for å gjøre det helt klart: Jeg reagerer ikke på at sangen ble sunget i utgangspunktet. Det er mye annet rart som synges, og det føyer seg bare fint inn i rekken. Det jeg reagerer på, er at sangen startet sikkert 100 ganger - noe som hadde vært irriterende uansett hva det var som ble sunget. Når sangen i tillegg er poengløs, så blir det for dumt å synge dette om og om igjen. Spesielt når det er i en kamp der de skikkelig gode sangene har potensiale til å runge over hele Stadion, så er det dumt å bruke masse tid på sånne sanger!

Vi hadde et lignende fenomen for ca 5 år siden, da noen syntes det var utrolig vittig å synge "eg kan en sang som alle sammen snart blir lei", om og om igjen. I det uendelige. En sang som er enda mer poengløs enn "kjukk og feit..." Men folk syns jo det er utrolig fett med idiotiske sanger, så det var jo ikke annet å forvente at denne sangen på enkelte kamper var den sangen som ble sunget mest og runget høyest. Håpløst!
Legg ned hele klubben!

borch

eg føler meg no både tjukk og feit og full På dette seriegullet eg då.......
syns hele teksten passa jævlig bra til hele standions sinnsstemning mandag aften.......

krøvel vellevold

Quote from: "HansaInferno"Haha, tenk å henge seg opp i denne sangen på den måten. Den var grei nok den, om ikke hele stadion synger med på alt så er jo det forståelig. Vi kan ikke bare synge "gullet ska hem" og "byen e' Bergen". Synger ikke alle med så er det fordi de ikke kan sangen, derfor må de høre den, bli vant til den og lære den før de synger med, resten av stadion er ikke like spontan som Hansa. Ikke heng dere for mye opp i hvem vi ligner på og hvem vi ikke ligner på... Vi er Brann for faen, vi ligner ikke på noen. Ja til mer spontanitet, flere sanger, melodier, mer hopping, festing og mental galskap. Fean heller, vi er ikke et guttekor.


Som jeg har sagt en del ganger: Det er helt greit at sangen synges et par ganger. Men når en sånn poengløs sang synges om og om igjen i det uendelige, og starter opp igjen med en gang eventuelle andre sanger er ferdige, så blir det for dumt.
Legg ned hele klubben!

HansaInferno

Hva mener du med poengløs sang? poenget er jo at vi er tjukk og feit og full og at vi snart vinner seriegull. Herremann, det er jo bare morsomt. Det er jo en grunn til at den slo an. Vi kan ikke ha dype og poetiske tekster over hele linjen. Jeg mener; vi har jo f.eks Nystemten som er veldig fin og rørende, så har vi en del sanger i "mellomsjiktet", mens vi har for få "tullesanger" som vi bare synger når vi koser oss og har det morro. Jeg har ikke noe problem med å trøkke på i "oioioioi - oioioioi" eller denne som ble laget i går. Variasjon er bare sunt, og jeg er ikke veldig opptatt av at hele stadion skal synge med på alt, det gjør de ingen andre steder i verden heller. Vi har noen sanger som alle er med på, og så har vi en del som kun Hansa stemmer i på, men det får vel være greit.
Breiflabben, baby!

Klaus_Brann

Quote from: "Chris*"En stor del av grunnen til at så mange omfavnet denne sagen er rett å slett i mangel på en skikkelig "hoppedanseogjublesang" på stadion. Folk ville bevege seg, hoppe og danse, og dette gjør seg ikke til "Gullet ska hem", eller "Byen e Bergen".


AKKURAT!Der traff du bra. Drit i om folk ikke forsto innholdet..
Dette er jo akkurat det de fleste mener vi har noe å være stolt over...Spontaniteten. Det ble en spontanreaksjon blant folk, og folk hev seg på, hoppet opp og ned og rablet gal, det kan vel ikke skade...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Tullpip


Stoffi

Quote from: "ostraume"En elendig evighetssang som er Fula verdig.

Greit at den synges i "stille" perioder, men i går tok den overhånd når Byen er bergen og Gullet skal hem kunne runget. Ikke bra.



Du synes ikke de sangene runger nok? Det er vel rett før halve stadion spyr når de hører de to sangene snart, Gullet ska Hem synges jo i ett sett.

Hopping på tribunen er en god ting. Skjønner faktisk ikke at noen kan være imot det kun fordi de har sett LSK gjøre det. For oss som er litt eldre enn 18 år, vet vi at vi også har hatt hoppesanger før, blant annet til den 12. mann.

Ja til variasjon.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Markmus

For en ting å henge seg opp i når gårsdagen var en fest fra ende til annen, Krøvel.
Ka du ve?

Stoffi

Quote from: "krøvel vellevold"


Og bare for å gjøre det helt klart: Jeg reagerer ikke på at sangen ble sunget i utgangspunktet. Det er mye annet rart som synges, og det føyer seg bare fint inn i rekken. Det jeg reagerer på, er at sangen startet sikkert 100 ganger - noe som hadde vært irriterende uansett hva det var som ble sunget.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Red Rabitt

Den eneste sangen som manglet i går var: Kniksen og pesen! Martin Andresen! Martin Andreeesen! Martin andreeesen!  (pisse på enga).
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Northside

Quote from: "krøvel vellevold"

Akkurat den siste setningen gjenspeiler vel også godt hvorfor du forguder disse chalalala-gjengene rundt omkring. Du er ikke opptatt av INNHOLD - bare at det synges "noe". Samme hva!


Når man virkelig går tom for argumenter så er det rimelig lett å quote det en har skrevet, ta vekk deler av teksten, for så å gjøre slik at det du quoter høers teit ut.

Poenget er jo tydelig at jeg driter i hva folk synger. Er det dårlig, så vil det ikke slå til uansett, derfor bryr jeg meg ikke om 3-4 stykker mumler på en dårlig sang. Tok du an? Eller skal vi fortsette å fjerne litt tekst, kverulere litt og aldri gi opp?

Nixon

Quote from: "krøvel vellevold"Men når en sånn poengløs sang synges om og om igjen i det uendelige, og starter opp igjen med en gang eventuelle andre sanger er ferdige, så blir det for dumt.


Poengløs? Den er en treffsikker, bitende og herlig selvironisk harselering over den stereotype fotballsupporter som endelig vinner seriegull. Egentlig var den poengtert til det geniale! Eller noe sånt...;)
Rød makt på Hansa

Go Up