• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

prosjekt

Started by Silje Karina, April 12, 2007, 20:18:40 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Silje Karina

Eg holder på med ett prosjekt på skulen, og trenger litt hjelp. Eg skal finne ut om kva folk synest om fotball generelt. Kan dere hjelpe meg? Er litt desperat...
2.10.07 - ny nasjonaldag
.:Vi svikter ALDRI:.

Klaus_Brann

Det kunne vært en fordel å utbrodere litt mer hva du vil ha svar på.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

paf

Quote from: "Silje Karina"Eg holder på med ett prosjekt på skulen, og trenger litt hjelp. Eg skal finne ut om kva folk synest om fotball generelt. Kan dere hjelpe meg? Er litt desperat...

Hvis du bare spør her tror jeg nok du uten videre kan konkludere med at alle du har spurt liker fotball generelt og elsker Brann.

Silje Karina

Quote from: "Klaus_Brann"Det kunne vært en fordel å utbrodere litt mer hva du vil ha svar på.
For eksempel spørsmål som korfor fotball er spesielt. og kva som gjer det spesielt.
2.10.07 - ny nasjonaldag
.:Vi svikter ALDRI:.

Stoffi

Quote from: "Silje Karina"
Quote from: "Klaus_Brann"Det kunne vært en fordel å utbrodere litt mer hva du vil ha svar på.
For eksempel spørsmål som korfor fotball er spesielt. og kva som gjer det spesielt.


Du har jo i signaturen din at du "elsker" brann. Da må jo du vite alt dette selv. :)
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Silje Karina

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "Silje Karina"
Quote from: "Klaus_Brann"Det kunne vært en fordel å utbrodere litt mer hva du vil ha svar på.
For eksempel spørsmål som korfor fotball er spesielt. og kva som gjer det spesielt.


Du har jo i signaturen din at du "elsker" brann. Da må jo du vite alt dette selv. :)
Ja, men eg må ha andre sine meninger også. kan ikkje bare ha egene meninger. visst eg kunne det, ville eg ikkje spurt.:P
2.10.07 - ny nasjonaldag
.:Vi svikter ALDRI:.

pidre

Eg inviterer deg hjem til meg i kveld - har etpar flasker vin vi kan knerke, og så kan vi prate Brann hele kvelden..
Saludar a los monos!

Tifo

Denne tråden hører ikke hjemme i "Tifo, sanger ol.." forumet, og jeg ser heller ikke hvilket annet forum den hører hjemme i.

Stian
.:Tifo-gruppen:.

Go Up