• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Gullresepten?

Started by Oslo, April 11, 2007, 14:10:55 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Oslo

Gullet er nærmere Bergen enn det har vært tidligere etter forsvarskampen mot Stabæk i går...

http://www.tips.as/default.asp?menu=92

tr0Ndemann

Holder laget seg stabilt, og vinner på bortebane tror jeg nok vi kan nå langt.
What a waste of council tax, we paid for your hats!

Endre

Det virker som om mange har glemt at Brann imponerte på bortebane også i fjor vår, med kompakt forsvar og raske kontringer. Ting har ikke forandret seg så mye siden i fjor, problemet var at det skled ut ettersom sesongen skred frem.
Det som blir viktig i år er å holde borteformen ved like, og ikke prøve å føre kamper, selv mot antatt dårligere motstand.

tr0Ndemann

Helt enig. De må kjøre kamp for kamp. Være fokusert i jobben de skal gjøre, og holde det de viste mot Stabæk oppe. Selv om jeg ville likt å sett litt mer fart framover.
What a waste of council tax, we paid for your hats!

Brann Lad

Herregud eg gledar meg. Eg skal heie og hoie når laget løper utpå banen på mandag. Eg tror faen meg på gull i år.

:twisted:
quot;Eg skal slå inn trynet ditt din soper"  sa Bergen sin gutt.

Henki

Quote from: "Brann Lad"Herregud eg gledar meg. Eg skal heie og hoie når laget løper utpå banen på mandag. Eg tror faen meg på gull i år.

:twisted:


Alvorlig talt. Det er spillt en kamp. Vi vant 1-0 borte mot Stabæk. Ingen kan på det nåværende tidspunkt si at Stabæk kommer til å ha en like god sesong i år som i fjor. Og ingen kan etter en middels god kamp av Brann si at Brann seiler opp som gullfavoritt. Jeg er ihvertfall ikke overbevist.
Ballen skal fremover!

tr0Ndemann

Vel, siden de har lagt om stilen på en mer kynisk måte på bortebane, tror jeg de vil sanke noen extra poeng der. På hjemmebane er Brann best, uansett.
What a waste of council tax, we paid for your hats!

tormi

Quote from: "tr0Ndemann"Vel, siden de har lagt om stilen på en mer kynisk måte på bortebane, tror jeg de vil sanke noen extra poeng der. På hjemmebane er Brann best, uansett.


Alle hiver seg på bølgen ser jeg. Vi spilte også kynisk borte på vårsesongen i fjor. Det var høsten det skled ut... Men kanskje er vi blitt ENDA MER kynisk - tiden vil vise.
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Christian

Kynisk spill på bortebane kan funke bra, som vi allerede har sett mot Stabæk. Større usikkerhet er det rundt spørsmålet om Brann makter å komme tilbake etter å ha havnet under på bortebane. Noen ganger vil en jo få mål i mot og da krever det noe litt annet enn å ligge bakpå og kontre.

Sier ikkje at Brann ikkje vil mestre dette i år. Spillermaterialet som nå er i klubben bør vel egentlig tyde på det motsatte. Hva trenden blir gjenstår å se.

Knasen

ja, det er mange utfordringer vi ikke har møtt på enne. Vi klarte å tette igjen denne gangen men en gang som kommer det et mål imot, og det kan jo bli vanskelig å snu. Hva om vi ligger på 0-0, hva gjør Mjelde da? Gjør han sånn han gjorde mot Lillestrøm med å sette alt på et kort for å få det ene målet sånn at vi vinner kampen? (Noe som gikk veldig dorlig forje gang, siden Brann tapte 2-0) eller skal vi la spillet gå og få med et poeng og hvis kontringen kommer så går man på den?

Corran

Quote from: "Henki"
Quote from: "Brann Lad"Herregud eg gledar meg. Eg skal heie og hoie når laget løper utpå banen på mandag. Eg tror faen meg på gull i år.

:twisted:


Alvorlig talt. Det er spillt en kamp. Vi vant 1-0 borte mot Stabæk. Ingen kan på det nåværende tidspunkt si at Stabæk kommer til å ha en like god sesong i år som i fjor. Og ingen kan etter en middels god kamp av Brann si at Brann seiler opp som gullfavoritt. Jeg er ihvertfall ikke overbevist.


nei ingen kan si at stabæk kommer til å få en like god sesong i år. Og at de fikk seg en på trynet og begynner å kjefte på hverandre i media kan jo være det som vipper de inn i en negativ trend. Hadde de vunnet eller spilt uavgjort mot Brann hadde de kanskje kommet i flyt sonene og hevdet seg i toppen. Ingen vet. Det vi vet er at Brann tok 3 viktige poeng i en vanskelig kamp der mange hadde vært fornøyd med et poeng
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

C@Bøe_79

Opprykkete lag pleier ha en boost ibegynnelsen av sesongen,og derfor blir Godset kampen viktig...
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Go Up