• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

billett situasjonen for 2007 sesongen

Started by endim, April 09, 2007, 14:56:09 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

endim

Sitter å ser med forferdelse over hvor lite løssalgsbilletter det blir for 2007, allerede er nesten kampene mot strømsgodset og enga utsolgt.
Hva med alle de som pleier å kjøpe billett kampdagen, først og fremst på SS?? Det må jo bli et ramaskrik når dem finner ut at det ikke er bill å oppdrive?

Hva skjer med at det ikke er løssalgsbill til seksjonen for bataljonen?? Er vell mange medlemmer som ikke har kjøpt sesongkort der. Og er man medlem og vil sitte i nærheten av BB feltet så må man jo ut med 80kr ekstra!! Her burde det jammen vært rabatt for de som er medlem av BB.

Northside

Er fortsatt ikke utsolgt på de to første kampene, med andre ord: De som vil se Brann spille får enkelt billett. Kun RBK og 16mai som blir vanskelig.

En annen ting, de som virkelig elsker Brann kjøper sesongkort, med mindre de ikke kan se mer enn halvparten av kampene.

De som kjøper billetter kampdagen lærer helt sikkert at det ikke går lenger. Brann kan ikke basere seg på at alle skal ha billett uansett kamp for så å sitte igjen med 10 000 seter på de vanlige kampene.

Litt av grunne til at det er utslogt på Bataljonen sitt felt er jo at de ikke ønsker alle mulige folk skal dilte inn på feltet kun fordi det er kult, slik det ble på store stå.

Men en ting er jeg enig i, burde kanskje vært rabatter for Bataljonen sine medlemmer et annet sted.

Marek

Quote from: "endim"Hva med alle de som pleier å kjøpe billett kampdagen, først og fremst på SS?? Det må jo bli et ramaskrik når dem finner ut at det ikke er bill å oppdrive?


Ja hva med de? Alltid skal det være noen som danser mellom regndråpene og teller på fingrene helt til fram til avspark før de finner ut om de vil ha billett.
Og nå kommer vel deg gamle argumentet med at de ikke har penger til et sesongkort. Vel, det er mye man ikke har råd, min påstand er at ALLE klarer å hoste opp penger til dette om de bare gidder.
ons Ivar skal hem...

Corran

Og om en ikke klarer å planlegge økonomien slik at en kan ta seg råd til partoutkort (som koster det samme som ca 3 gjennomsnittskvelder på pub) så kan en kjøpe billetter ca 2-3 uker før kamp.
Det kommer bare til å bli litt stress på et par av kampene.
og hvis det blir ramaskrik så er det en del mennesker som er ufattelig trege.

Heller bortimot utsolgt på stadda en at Brann brenner inne med et par tusen billetter til de som kanskje bestemmer seg kampdagen om at de vil gå
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Willy Wonka

Quote from: "Marek"
Quote from: "endim"Hva med alle de som pleier å kjøpe billett kampdagen, først og fremst på SS?? Det må jo bli et ramaskrik når dem finner ut at det ikke er bill å oppdrive?


Ja hva med de? Alltid skal det være noen som danser mellom regndråpene og teller på fingrene helt til fram til avspark før de finner ut om de vil ha billett.
Og nå kommer vel deg gamle argumentet med at de ikke har penger til et sesongkort. Vel, det er mye man ikke har råd, min påstand er at ALLE klarer å hoste opp penger til dette om de bare gidder.


Helt enig her....

Et stikkord er vel prioriteringer.
Skal jeg kjøpe billett før kampen eller skal jeg vente til kampstart?
Skal jeg gå på byen tre ganger denne måneden eller skal  jeg kjøpe sesongkort?

Livet er fullt av valg, syt ikke hvis du gjør de feile valgene

krøvel vellevold

Syns trådstarters innlegg bærer preg av å være Petter Puddefjord med enda et nytt navn...
Legg ned hele klubben!

Tore Larsen

Quote from: "endim"Sitter å ser med forferdelse over hvor lite løssalgsbilletter det blir for 2007, allerede er nesten kampene mot strømsgodset og enga utsolgt.
Hva med alle de som pleier å kjøpe billett kampdagen, først og fremst på SS?? Det må jo bli et ramaskrik når dem finner ut at det ikke er bill å oppdrive?

Hva skjer med at det ikke er løssalgsbill til seksjonen for bataljonen?? Er vell mange medlemmer som ikke har kjøpt sesongkort der. Og er man medlem og vil sitte i nærheten av BB feltet så må man jo ut med 80kr ekstra!! Her burde det jammen vært rabatt for de som er medlem av BB.


For det første så eksisterer ikke SS lengre, død og begravet da gravemaskinene ble sluppet løs for noen mnd siden.
De som "pleier" å kjøpe på kampdagen kan feks kjøpe billett tidligere? Eller er det snakk om personer som må se ann været, formen til Brann osv som blir "rammet"?

På felt D vedsiden av Bataljonen selges det løse billetter men ikke noen form for rabatt til medlemmer gies der.

Til neste år vil det bli solgt partoutkort igjennom Bataljonen så da er det bare å begynne å spare...
Mvh

Tore

Go Up