• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann Bataljonen Sør og hvor vi møtes!

Started by Brannforalltid, April 08, 2007, 10:45:56 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brannforalltid

ed supportherhilsen
Kristian Georg Moe
Initiativtaker
Brann Bataljonen Sør
http://home.no.net/bbsor

Stalin

Hva med oss som bor enda lengre sør, noe sted vi kan se kampen?

The Boss

Er i Stavanger under Stabæk-kampen og kansje Godset kampen, og noen bortekamper utover våren.. Så det du sier er at Champs er stedet å se kampene? Hvor finner man Champs, for en som er totalt ukjent i Stavanger? Nettopp reist i militæret på Madla skjønner du..

Nightfox


Tore Larsen

Quote from: "The Boss"Er i Stavanger under Stabæk-kampen og kansje Godset kampen, og noen bortekamper utover våren.. Så det du sier er at Champs er stedet å se kampene? Hvor finner man Champs, for en som er totalt ukjent i Stavanger? Nettopp reist i militæret på Madla skjønner du..


Har du GPS plotter du inn Skagen 21, 4006 Stavanger så ender du på trappa til Champs:)

For mer info om bare se her : http://www.kjelleren.no/Forside/tabid/831/Default.aspx

Under "kontakt oss" i menyen har du et greit kart som viser hvor puben ligger.
Mvh

Tore

Nightfox

Eventuelt gule sider, mister Larsen?

Vis man ser på kartet, tar jeg veldig feil hvis jeg påstår at det ligger noe ovenfor og bortenfor Dickens?

anita

Quote from: "Nightfox"Eventuelt gule sider, mister Larsen?

Vis man ser på kartet, tar jeg veldig feil hvis jeg påstår at det ligger noe ovenfor og bortenfor Dickens?


Det stemmer. Ligger vel i parallellgaten til gaten Dickens ligger i, på oversiden. Enkelt å finne frem. Gå fra Dickens til Hansen-hjørnet, sving opp mot høyre, gå ca 10 meter, sving så til høyre igjen og følg veien til du ser champs på din venstre side.

Tore Larsen

Quote from: "Nightfox"Eventuelt gule sider, mister Larsen?

Vis man ser på kartet, tar jeg veldig feil hvis jeg påstår at det ligger noe ovenfor og bortenfor Dickens?


Gule sider bruker jeg mye så den funker helt fint den også :)

Riktig som Anita sier, Champ ligger i tverrgata bak Dickens, ganske enkelt å finne, både uten gps og gule sider :)
Mvh

Tore

Brann for alltid

Litt for dårlig, men er en begynnelse.
Vi har snakket med innehaver og han er klar til storinnrykk fra Bergen den 24.juni :D
Så sett av datoen, alle sammen!

Vi skal også legge ut løpesedler i baren, og vi skal få Brann Bataljonen Sør opp å gå snart nå
Satser på en enkel hjemmeside innen kort tid, så vil flere kunne finne oss enklere :)

Dette kan bare gå en vei. OPP!!!

Og gratulerer alle med en flott sesongstart. Tør å minne alle på at Stabæk kun tapte 1 hjemmekamp i fjor (mot nettopp Brann), så dette er ett sterkt resultat!

Med hjerte i Brann

Quote from: "Stalin"Hva med oss som bor enda lengre sør, noe sted vi kan se kampen?
yen è Bergen og laget è Brann

Go Up