• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Rævplagene til Sæternes

Started by Torvanger, April 02, 2007, 10:20:21 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Snublefot

Quote from: "Torvanger"


dette var virkelig vært en ny tråd??

et surt oppgulp fra en gretten gubbe..

i tillegg er du spåmann også, så du vet kampen i kveld blir et gjesp?  Kjipt for deg.. jeg tror det blir en bra kamp..

Tom C

Når det er sagt, så tyder vel ting på at Winters er i slag, og det samme kan sies om Helstad. Da kan jeg ikke skjønne annet enn at Mjelde for en gangs skyld må dra inn klippekortet til Sæternes, og la de beste spille i seriepremieren. Så kan heller Sæternes komme inn og evt spille seg inn igjen ved å prestere...
Aldri mer Obos....

ostraume

Quoteto spisser uten fysikk, i form av Winters og Helstad.


Ja, det kan jo umulig fungere. Veigar PG og Nannskog er jo for en vits av et spisspar å regne.

Mye heller Robbie og Helstad med TFL og BS i bakhånd enn Migen.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Nixon

Og jeg som trodde vi var kvitt Memelli!
Skal han hjemsøke oss hver gang en av spissene våre får en skade eller karantene?
Rød makt på Hansa

Xminator

Bare vent Nixon. Går Brann av banen i dag uten å score så får du en ny Doddo-blogg med tilhørende Langeland-leder i avisen i morgen.

Du ser hva de smører av seg i dag. Mener å huske vi hadde en av de "kritiske" som hadde nøyaktig samme tema her for noen uker siden.

Luke Skywalker

Trond Fredrik ludvigsen, Armann Bjørnsson.
Trenger ikke flere!
et skjedde!! Gull 07
Brann ville det, og fikk det til.


ostraume

Mjelde? Jeg trodde vi snakket om Migen.

Det er min klare oppfatning at Migen ikke er god nok for Brann, følgelig støtter jeg MIM og Bruun i å kvitte seg med han. Det er videre min oppfatning at de som fortsatt tror Migen er en potensiell klassespiss ikke har sett han når han fikk sjansen i Royal League. Det var nemlig stusselige greier.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Tifo

Disste temaene diskuteres i andre tråder. Bruk disse.
Her er to tråder dere kan diskutere dette i.

Migen tråden:
http://www.bataljonen.no/forum/viewtopic.php?t=6832&start=160

Mjelde tråden:
http://www.bataljonen.no/forum/viewtopic.php?t=7074

Mvh Stian
.:Tifo-gruppen:.

Ricky

Migen var bås, og levde kun på antihelt-statusen sin. Glad vi solgte ham, samme hvor tøff han ellers var.

Go Up