• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Kor e alle helter hen?

Started by Klaus_Brann, April 02, 2007, 01:01:16 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Klaus_Brann

Kvisvik, Scharner, Olofinjana osv...Spillere som i de seneste årene har fått en fet stjerne i boka under sine opphold i Brann.
Jeg klarer ikke se for meg noen spesielle helteemner egentlig.
Keepere blir sjelden helter, så de kan vi glemme. Forsvarsrekka kan vi fort også glemme, kunne kanskje Krissy, men nja..
Midtbanen kunne fostret et par, mange gode spillere, men ingen ekstraordinære enda, utenom Andresen. Men så mye surr og uklarhet rundt hans kontrakt, bidrar til at han ikke når opp..
Så er det angriperne..Den eneste her må vel være Helstad, som kan få en stjerne i tillegg til den gamle, hvis han innfrir...
Det jeg lurer på, er hvem som skal være helt, nå som eks- yndling Miller har bæsja på leggen???
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Mr_Soma

Gashi med sin fandeninvoldske innstilling... men vet ikke hvor dypt det stikker hos folk flest at han er en enga-gutt.

Er jo også selvfølgelig helt avhengig av at han presterer over normalen.

Northside

Vi har jo han 18-åringen fra Afrika?  :)

pidre

Bra tråd!

Laget er jo sammensatt av litt "kjedelige typer", ein litt grå masse - uten typer som Kvisvik, Olof, Scharner eller Miller. Svinger likssom ikkje så mye av Haugen, Solli, Andresen, Bambi, Pvm osv. Er vel slik MIM vil ha det.

Helter er kanskje feil begrep - yndling/favoritt passer vel betre.

Blant mine favoritter er opdal, hanstveit, krissy, huseklepp, guntveit, bjarnasson, monkam og tfl.
Saludar a los monos!

Klaus_Brann

Quote from: "pidre"Bra tråd!

Laget er jo sammensatt av litt "kjedelige typer", ein litt grå masse - uten typer som Kvisvik, Olof, Scharner eller Miller. Svinger likssom ikkje så mye av Haugen, Solli, Andresen, Bambi, Pvm osv. Er vel slik MIM vil ha det.

Helter er kanskje feil begrep - yndling/favoritt passer vel betre.

Blant mine favoritter er opdal, hanstveit, krissy, huseklepp, guntveit, bjarnasson, monkam og tfl.


Takk for det. Nja, på en måte. For meg var i alle fall Kvisvik, Scharner, Olofinjana, og ehm Miller (når han oppførte seg) helter.
Det føler jeg virkelig at vi fansen trenger å ha i alle fall en slik spiller som vi kan legge vårt elsk på.
Migen kunne kanskje blitt en slik, hvis evnene hadde stått i stil med innsatsen, men det skjedde ikke..
Yndlinger/favoritter på laget har nok de fleste, og Andresen er en person som stikker seg mye ut, men den "helten" som jeg nevnte, med eller uten humor, mangler vi, og det savner i alle fall jeg.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

ostraume

Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

thomas007

Jeg syntes dagens Brannlag har mye flere potensielle "helte-emner" enn noen lag tidligere. Nevner i fleng :
- Opdal, Krissy, Dahl, Huseklepp, Andresen, Gashi, Solli, PVM, Winters, Sæternes, Helstad..

Henki

Hanstveit har vel vært her i ni år snart så han burde vel være i nærheten av å kvalifisere som helt. Trofast har han ihvertfall vært.
Ballen skal fremover!

Corran

Opdal har potensiale uten tvil

Outsidere
Corrales vet vi jo ikke nok om Han kan jo slå ut i full blomst og gi oss det lille ekstra, men eg tviler.
Gashi har litt potensiale med sin fandenivoldskhet
Huseklepp kan jo alltid glimte til over tid?
Helstad kan bli litt småhelt om han scorer masse i starten
PVM Om han begynner å score noen perler
Itjhe eller hva det no var han het Men vi vet jo ikke en dritt enda

Dobbeloutsidere
Solli Lite sansynlig men kanskje han gjør sin livs sesong
Andresen er egentlig litt for kjedelig for heltestatus
Bakke Om han blir skadfri og kommer opp i den formen han hadde på topp

Ellers er det vel tynt i rekkene. Når det gjelder heltestatus så må eg si listen virker litt høyere hos meg en hos andre for av de som er nevnt hos andre var det bare kvisen som nærmet seg heltestatus. ellers må en tebake til Ahlsen, Jokke og de tidene
Med andre ord så er eg vel blitt for gamel til at spillere får heltestatus :-)
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Clish

Dyret Haugen har alltid en stjerne i margen......

Men han er ikke like synlig som de andre ballerinaene.
 Predict a RIOT!!!

Kruxleiven

Gashi kan bli helt eller yndling. Jeg har aldri sett han som noen enga-fan akkurat selv om han selvfølgelig ga jernet når han spilte der. Som andre sier må jo han spille over forventet da. Ellers synes jeg Bengt er en potensiell helt/yndling. Det er lenge siden nå, men folk husker da cupfinalen 2004. Han kan jo finne frem det nivået igjen. Helstad må gjøre noe helt uventet for at han skal bli en yndling. Om han scorer 10 mål på hodet da får han solid stjerne i boken av meg i hvertfall. At det blir 10 mål med beina er vel ganske sikkert allerede. Om Corrales er så god som folk sier med så lite trening så burde han kunne bli en helt selv om venstrebackert ikke har tradisjon for det.

For øvrig skulle vi ikke solgt Migen nei.

Klaus_Brann

Quote from: "Kruxleiven"Gashi kan bli helt eller yndling. Jeg har aldri sett han som noen enga-fan akkurat selv om han selvfølgelig ga jernet når han spilte der. Som andre sier må jo han spille over forventet da. Ellers synes jeg Bengt er en potensiell helt/yndling. Det er lenge siden nå, men folk husker da cupfinalen 2004. Han kan jo finne frem det nivået igjen. Helstad må gjøre noe helt uventet for at han skal bli en yndling. Om han scorer 10 mål på hodet da får han solid stjerne i boken av meg i hvertfall. At det blir 10 mål med beina er vel ganske sikkert allerede. Om Corrales er så god som folk sier med så lite trening så burde han kunne bli en helt selv om venstrebackert ikke har tradisjon for det.

For øvrig skulle vi ikke solgt Migen nei.


Når jeg tenker på det, så kan nok Gashi bli en litt slik en HVIS han i tillegg til å ha høy tenning, spiller bra. Det var vel litt det som gjorde Charlie til helt her.
Han hadde mye bra tenning, var fort oppe i trynet på f.eks. Gashi:-) etter taklinger, og det viktigste var at han hadde det herlige spillet og flotte mål til tider. Og det er på dette punktet Gashi må bevise seg verdig for min del. Han hadde jo forsåvidt et heftig mål i RL...

Thomas007:
Dahl og Solli blir for middelmådige for min del. Bra spillere, men mangler for meg, det lille ekstra som skaper helter..
Winters og Sæternes begynner nok å bli litt over the top, men de har gjort mye bra for klubben. Sæternes har i alle fall sørget for en vannvittig fet sang:-)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Go Up