• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Kickoff-partyet i går

Started by thomas007, April 01, 2007, 11:59:25 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

thomas007

Jeg storkoste meg i går, men savnet egentlig flere av spillerne. Hvor ble de av egentlig ?
Syntes det var stormat av Solli å komme, det må jo egentlig være et helvete å stå foran på scenen der edru foran alle oss fulle folk. Hehe

Men vi burde spart oss for den Rosenborg rykker ned - sangen som han fikk da han gikk.

erik1

ble det ikke sakt at de andre brann spiller var drad på fjeldet eller, men tviler på siden det e jo Brann-start i morgen så, men ok, ja jeg koste meg også :))
i e fra bergen-og vi e stolt over det!!!!! :D

Snublefot

Quote from: "thomas007"Jeg storkoste meg i går, men savnet egentlig flere av spillerne. Hvor ble de av egentlig ?
Syntes det var stormat av Solli å komme, det må jo egentlig være et helvete å stå foran på scenen der edru foran alle oss fulle folk. Hehe

Men vi burde spart oss for den Rosenborg rykker ned - sangen som han fikk da han gikk.


hvorfor spare oss for en RBK rykker ned sang? Solli spiller ikke lenger i RBK, ikke er han fra bartebyen heller.. er oddgutt han er.. tror ikke han kunne brydd seg mindre.

Pondan

Han sang sikkert med når han gikk ut :D Var kjekt i går, var liiite folk 20-21 tiden, men det kom seg fort.. Helvetes priser på pilsen da, kunne spart seg litt siden det var kickoff fest.. men men..

thomas007

Ja, faen heller. 50kr for en halvliter på Fotballpuben, den bruneste puben i byn etter børsen. hehe.
Men ingen som vet hvorfor ingen andre kom ?

weirus

SK BRANN BERGEN - Hasta la victoria siempre

Kararay

Hvis man registerer seg på Facebook.com og søker etter Fotballpuben så kommer det opp en gruppe der. og i den gruppen så er det ca 30 bilder...
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Go Up