• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Kor mange medlemmer?

Started by olebrann3, March 22, 2007, 10:31:33 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

olebrann3

den tingen som teller på forsiden er litt utdatert føler eg, hvor mange medlemmer er det no?

Tore Larsen

Quote from: "olebrann3"den tingen som teller på forsiden er litt utdatert føler eg, hvor mange medlemmer er det no?


Hei,

Får svare siden ingen i styret gjør det. Da nettsiden til Bataljonen kræsja ifjor var adminsiden til denne oppdatering en av flere ting som ble ødelagt, derfor ingen oppdatering.

Totalt i 2006 endte medlemstallet på 2739 og hittil i år ligger medlemstallet på i overkant av 1800. Ifjor økte medlemstallet med over 30 % ift 2005 og hittil i år er økningen på rundt 34%.

Når ny nettside foreligger vil denne funksjonen være operativ igjen.
Mvh

Tore

steinbygger

Da kan jo jeg slenge meg på med hvor mange aktive brukere er det her på siden? Ser at det ligger inne veldig mange brukere med 10 eller færre innlegg og flere hundre med 0 innlegg. Kan man stole på disse tallene?

Tore Larsen

Quote from: "steinbygger"Da kan jo jeg slenge meg på med hvor mange aktive brukere er det her på siden? Ser at det ligger inne veldig mange brukere med 10 eller færre innlegg og flere hundre med 0 innlegg. Kan man stole på disse tallene?


Er vanskelig å si hvor mange aktive brukere det er, det tallet vil forandre seg hele tiden. Men det som derimot var tilfellet da forumet ble "stengt" for kun lesning, dvs at man måtte registrere seg for å lese, var en stor økning i antall registreringer og mange av de som har 0 innlegg er aktiv med kun å lese.
Mvh

Tore

olebrann3


Tore Larsen

Quote from: "olebrann3"er dagens teller rett?



Telleren er nå korrekt. Den er knyttet opp mot medlemsweben slik at den blir automatisk oppdatert når nye medlemmer melder seg inn via web eller når Morten registrerer nye medlemmer/innbetalinger manuelt.
Mvh

Tore

Bassew

Kan for ordensskyld opplyse at vi ligger på etterskudd med registrering av nye medlemmer. Vi blir bedre og bedre til dette og tar selvsagt selvkritikk på dette området også
Fra Nordnes til Loddefjord Torg

Super Hasund

Quote from: "Bassew"Kan for ordensskyld opplyse at vi ligger på etterskudd med registrering av nye medlemmer. Vi blir bedre og bedre til dette og tar selvsagt selvkritikk på dette området også


Sånn no ble medlemstallet økt med 2.
La Folket Synge

*Feltz*

brannsupporterdelux

Har prøvd og melde meg inn i batalajonen 2 ganger men har aldri fått noe svar! har prøvd e-post og Posten men har aldri fått noe svar har ganske lyst til og bli medlem men må vite kor skl eg sende, må jo være noe feil siden jeg aldri har fått svar:/

Tifo

.:Tifo-gruppen:.

Lennono8

Er det noe poeng med å melde seg inn for folk så sent i sesongen??
Blir vel bare 200 kr ut vinduet?

Vil eventuelt kontigent for nye medlemmer gjelde for slutten av 2007 + 2008 - sesongen?

Bare en idé fra min side...

brannsupporterdelux

Då har eg meldt meg inn:)

brannsupporterdelux

Quote from: "brannsupporterdelux"Då har eg meldt meg inn:)


ehh ja du sier no der.. menmen forseint og angre no..

Tore Larsen

Quote from: "Lennono8"Er det noe poeng med å melde seg inn for folk så sent i sesongen??
Blir vel bare 200 kr ut vinduet?

Vil eventuelt kontigent for nye medlemmer gjelde for slutten av 2007 + 2008 - sesongen?

Bare en idé fra min side...
Mvh

Tore

Super Hasund

Artig å se at det e over 3 tusen medlemmer no. Bortekampene no i høst har mye av skylden. Meg sjøl inkludert. Menfortsatt veldig bra.
Håper vi klarer å øke til 5 tusen om et par år
La Folket Synge

*Feltz*

Chrisstah

Quote from: "Super Hasund"Artig å se at det e over 3 tusen medlemmer no. Bortekampene no i høst har mye av skylden. Meg sjøl inkludert. Menfortsatt veldig bra.
Håper vi klarer å øke til 5 tusen om et par år


potensiale veldig stor, burde egentli hatt over 5000 allerede.
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

monzilla

Målet bør vel først og fremst være å tilrettelegge best for supporterne, ikke å ha mange medlemmer. Se bare på klanen, rett og slett pinlig de tallene de opererer med.

olebrann3

tipper tallene går litt opp etter et seriegull

vebo

Og det øker og øker: 3197
Tiocfaidh ár lá

Peder per

Så var tallet nede igjen i 1280. Ikke akkurat AUF-metoden som er brukt her for å telle antall medlemmer.  :)

tj00m

sånn om vi kommer til cupfinalen, så er det vel de som har de tidligeste medlemsnr som får først tak i billett, arrester meg om eg har feil. Eg har over nr 3000 medlemsnr, men går jo ut fra at det er en god del før meg som har hatt for noen år siden men ikke har betalt nå. Noen som kan fortelle meg sånn ca hvor høyt opp bataljonen er komt i medlemsnrtall? : - ) Lurer bare på om eg ligger blandt de aller siste eller ka eg gjør..
Brann Bergens Stolthet!

YadaYada

Quote from: "tj00m"sånn om vi kommer til cupfinalen, så er det vel de som har de tidligeste medlemsnr som får først tak i billett, arrester meg om eg har feil. Eg har over nr 3000 medlemsnr, men går jo ut fra at det er en god del før meg som har hatt for noen år siden men ikke har betalt nå. Noen som kan fortelle meg sånn ca hvor høyt opp bataljonen er komt i medlemsnrtall? : - ) Lurer bare på om eg ligger blandt de aller siste eller ka eg gjør..


Kan aldri tenke meg at de ligger til grunn medlemstallet når de fordeler billetter. Hadde jo vært ganske greit for herr Hansen med medlemsnummer 043. Som kun meldte seg inn i Bataljonen i 2003 og først fornyet i 2008. Når herr Olsen som har vært medlem hvert år siden 2005 med nummer 1000 blir prioritert etter herr Hansen.

Medlemsnummer er bare et tall. Ansienitet er tiden man har betalt medlemskap og er det som burde gjelde.
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

Tifo

.:Tifo-gruppen:.

SKBMiller

Er det flere enn meg av de som fikk partoutkort i år som ikke har fått medlemskort for 08?

Stian

Vi har nylig mottatt listen fra brann fra det siste partoutkortsalget. I løpet av denne uken vil alle bli ført inn i medlemsdatabasen. Regner med at resten av medlemskortene vil bli sendt ut neste uke.

bronse2008

Quote from: Peder per on January 21, 2008, 23:58:47 PM
Så var tallet nede igjen i 1280. Ikke akkurat AUF-metoden som er brukt her for å telle antall medlemmer.  :)


Minst 5000 medlemmer bør være et mål i løpet av jubileumssesongen 2008. Julegavetips ?
Vedder på at VIF eller RBK vil nå 8000 innen 2 år så det er mye som tyder på at Brann må henge i for å få flere medlemmer slik at man ikke blir akterutseilt. 10000 innen år 2012 ?

olebrann3

Har ikke vif over 8000 allerede da? trodde de hadde 12000 eg...

God milepæl for meg dette, 1000 innlegg!!!!

BBB-Tony

Quote from: bronse2008 on June 25, 2008, 18:43:01 PM
Quote from: Peder per on January 21, 2008, 23:58:47 PM
Så var tallet nede igjen i 1280. Ikke akkurat AUF-metoden som er brukt her for å telle antall medlemmer.  :)


Minst 5000 medlemmer bør være et mål i løpet av jubileumssesongen 2008. Julegavetips ?
Vedder på at VIF eller RBK vil nå 8000 innen 2 år så det er mye som tyder på at Brann må henge i for å få flere medlemmer slik at man ikke blir akterutseilt. 10000 innen år 2012 ?


Offisielt har Klanen ca. 12.000, så de har nådd 8.000 for lengst!
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

olebrann3


Go Up